abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 10:41:24 #76
45833 crew  Fogel
pi_147735193
Het zou leuk zijn om eens een statistiek te zien waar je kan zien welke users ik geedit heb.
Dan heb je wat anders dan aannames om je conclusie op te baseren. Lambiek edit ik met enige regelmaat, vanochtend nog en zelfs in het topic dat je aanhaalt.
Zie hier: BNW / BigPharmatopic#43 Waar we verdunde verdunningen verdomd verdunnen

Het maakt me geen bal uit wie er loopt te trollen of te stoken, het gaat gewoon weg.
En nogmaals, als er geen reactie staat kan je er ook niks aan modereren. Wel aansporen tot een reactie, en dat zie je hier bijvoorbeeld BNW / BigPharmatopic#43 Waar we verdunde verdunningen verdomd verdunnen

Dus voordat je nog meer klaagt, kijk eerst naar de feiten. ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  vrijdag 19 december 2014 @ 10:56:16 #77
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147735546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:34 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik ben hier helemaal niet alleen om het BNW-gedachtegoed onderuit te halen.
Als je even de topics over BigPharma terugleest, zie je voldoende posts van mij die nuance benadrukken en niet alles de grond in boren.

Dat jíj dat niet ziet ligt niet aan mij.

[..]

Nee, Fogel is ongeloofwaardig omdat hij in het BigPharma-topic trollen toe laat en de anti-trollen censureert.

[..]

Dat het best moeilijk kan zijn, geloof ik direct :) en volgens mij heb jij daar goed je draai in gevonden.
Dat neemt niet weg dat ik vind dat als Fogel geloofwaardig wil zijn, hij net zo goed Lambiekje moet censureren of noten voor het stelselmatig negeren van vragen en aanzetteen tot discussie, en niet alleen maar met zijn blauwe knopjes moet werken op users die het trollen proberen te doorbreken met inhoud.
Heb even je post geschiedenis bekeken en jij post op BNW alleen maar in het Big Pharma topic. En ik weet uit ervaring dat jij alleen maar post pro Big Pharma. Je bent een groot voorstander van vaccinaties en een tegenstander van kritisch denken mbt Big Pharma. Je komt hier dus maar om 1 ding en dat is het onderuit halen van meningen zoals die van Lambiek en mijzelf. Dat noem ik trollen. En dat je dan als er 1 keer iemand van dat kliekje waarmee je in het Big Pharma topic loopt te trollen ge-edit word zo gaat lopen steigeren is echt belachelijk.
Feyenoord!
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:01:46 #78
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_147735680
Ja, ik post alleen in het BigPharma topic. Dáár weet ik nl wat van af.
Ik ga me niet inhoudelijk bemoeien met zaken waar ik onvoldoende inhoudelijk over mee kan praten, iig in BNW niet, want daar zou het júist om de inhoude moten.

Ja, ik ben pro-vaacinaties.
Maar nee, ik ben niet rücksichtslos pro-BigPharma. Sterker nog; ik denk dat de gezondheidszorg een stuk beter kan als de invloed van farmareuzen wat wordt gelimiteerd.
Maar er wordt binnen het BigPharma-topic door een groep net zo goed standaard anti-gesproken, zónder nuance.
Hele groepen worden voor moordenaar uitgemaakt. Dat mag blijkbaar.

Zelfkritiek is een grot goed Japie.
Jouw eigen gebrek aan zelfkritiek spiegelen aan een ander zonder daar bewijs voor te hebben is een teken van zwakt.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 11:01:55 #79
45833 crew  Fogel
pi_147735683
Het mooie van het geheel is dat ik pro vaccinatie ben ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:03:33 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147735726
Mensen, zoveel drama is er toch niet nodig? :) Ja de post was opzich inhoudelijk, maar was ook een herhaling van een handje vol posts geleden. Lambiekje reageert toch niet op die dingen, hoe hard het de waanzin of tegenstrijdigheid van zijn redeneringen ook aantoont, dus zoveel maakt het allemaal niet uit. Fogel doet het wat mij betreft prima hier.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_147735858
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:03 schreef ATuin-hek het volgende:
Mensen, zoveel drama is er toch niet nodig? :) Ja de post was opzich inhoudelijk, maar was ook een herhaling van een handje vol posts geleden. Lambiekje reageert toch niet op die dingen, hoe hard het de waanzin of tegenstrijdigheid van zijn redeneringen ook aantoont, dus zoveel maakt het allemaal niet uit. Fogel doet het wat mij betreft prima hier.
A-men.
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:17:19 #82
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147736013
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:01 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ja, ik post alleen in het BigPharma topic. Dáár weet ik nl wat van af.
Ik ga me niet inhoudelijk bemoeien met zaken waar ik onvoldoende inhoudelijk over mee kan praten, iig in BNW niet, want daar zou het júist om de inhoude moten.

Ja, ik ben pro-vaacinaties.
Maar nee, ik ben niet rücksichtslos pro-BigPharma. Sterker nog; ik denk dat de gezondheidszorg een stuk beter kan als de invloed van farmareuzen wat wordt gelimiteerd.
Maar er wordt binnen het BigPharma-topic door een groep net zo goed standaard anti-gesproken, zónder nuance.
Hele groepen worden voor moordenaar uitgemaakt. Dat mag blijkbaar.

Zelfkritiek is een grot goed Japie.
Jouw eigen gebrek aan zelfkritiek spiegelen aan een ander zonder daar bewijs voor te hebben is een teken van zwakt.
Mensen van iets betichten zonder zelfs maar aanwijzingen daarvoor te hebben is imo een teken van zwakte. Hoe kom je erbij dat ik geen zelfkritiek heb? Ik zal je zelfs vertellen dat ik kritische denkers zoals jij verwelkom. Het zou namelijk best kunnen dat ik af en toe te ver doorsla in het complot denken dus een andere mening houdt mij scherp. Alleen is er in het Big Pharma topic totaal maar dan ook totaal geen sprake meer van gezonde discussie. Het is de vaste kliek (Pro-vaccinatie) tegen de mensen die daar wat kritischer in staan. Er is daar totaal geen ruimte voor andersdenkenden. Alles word door de provaccinatie kliek langs de lat van de Mainstream wetenschap gelegd en alles wat daar maar een beetje van afwijkt word weg gehoond.
Feyenoord!
pi_147736046
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Mensen van iets betichten zonder zelfs maar aanwijzingen daarvoor te hebben is imo een teken van zwakte. Hoe kom je erbij dat ik geen zelfkritiek heb? Ik zal je zelfs vertellen dat ik kritische denkers zoals jij verwelkom. Het zou namelijk best kunnen dat ik af en toe te ver doorsla in het complot denken dus een andere mening houdt mij scherp. Alleen is er in het Big Pharma topic totaal maar dan ook totaal geen sprake meer van gezonde discussie. Het is de vaste kliek (Pro-vaccinatie) tegen de mensen die daar wat kritischer in staan. Er is daar totaal geen ruimte voor andersdenkenden. Alles word door de provaccinatie kliek langs de lat van de Mainstream wetenschap gelegd en alles wat daar maar een beetje van afwijkt word weg gehoond.
Dat is gewoon niet waar. Er is ruimte voor iedereen.
pi_147736118
Jullie mogen blij zijn dat ik hier geen mod ben :')

Geen ruimte voor anderen :') helemaal gek die mannetje. Als je ergens veel mag zeggen is het bnw.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:27:17 #85
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_147736224
Geen ruimte voor anderen :')

Luister Japie: ik ben ook niet helemaal pro-vaccins. Het griepvaccin zie ik als een goed voorbeeld van onnodig vaccineren, tenzij er sprake is van een buitengewoon verzwakte persoon waar de griep het verschil uitmaakt tussen leven en grote kans op overlijden.

Maar we hoeven er hier geen 2e BigPharma-topic van te maken, ik heb aangegeven wat er imho beter kan aan de moderatie. Daar kunnen de mods het mee eens zijn of niet, en naar handelen of niet, maar ik ben hier niet om van jou te horen dat ik kritiekloos en ongenuanceerd ben.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:33:55 #86
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147736367
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat ik hier geen mod ben :')

Geen ruimte voor anderen :') helemaal gek die mannetje. Als je ergens veel mag zeggen is het bnw.
Ik heb het over 1 bepaald topic waar er een vast clubje iedereen die kritiek uit op vaccinaties of Big Pharma uit bestookt met een bepaald soort berichten.

En het is dat, niet die mannetje. ;)
Feyenoord!
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:35:54 #87
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147736422
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:27 schreef Worteltjestaart het volgende:
Geen ruimte voor anderen :')

Luister Japie: ik ben ook niet helemaal pro-vaccins. Het griepvaccin zie ik als een goed voorbeeld van onnodig vaccineren, tenzij er sprake is van een buitengewoon verzwakte persoon waar de griep het verschil uitmaakt tussen leven en grote kans op overlijden.

Maar we hoeven er hier geen 2e BigPharma-topic van te maken, ik heb aangegeven wat er imho beter kan aan de moderatie. Daar kunnen de mods het mee eens zijn of niet, en naar handelen of niet, maar ik ben hier niet om van jou te horen dat ik kritiekloos en ongenuanceerd ben.
Jij begint mij hier te betichten van het hebben van geen zelfkritiek. Maar goed, dit soort praktijken zoals de boel omdraaien zijn we van jou wel gewend. Laten we er maar over ophouden, leidt toch nergens toe.
Feyenoord!
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:37:20 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147736466
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:33 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb het over 1 bepaald topic waar er een vast clubje iedereen die kritiek uit op vaccinaties of Big Pharma uit bestookt met een bepaald soort berichten.

Link naar DAT topic, want in het bigpharma topic, gaat het er toch wel een beetje anders aan toe!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_147736524
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij begint mij hier te betichten van het hebben van geen zelfkritiek. Maar goed, dit soort praktijken zoals de boel omdraaien zijn we van jou wel gewend. Laten we er maar over ophouden, leidt toch nergens toe.
Doe dat nu niet. Dat zet de zaken weer op scherp. Probeer niet persoonlijk te worden.
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:39:46 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_147736530
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:33 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat, met redenen waarom die mensen het fout hebben? Zoals dat punt dat vanuit een homeopatisch oogpunt drinkwater gevaarlijker is dan vaccins?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_147736586
Zullen we op de betreffende topics verder vechten discussieren en feedback gebruiken waar het voor bedoeld is?
pi_147742501
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

.

Wow, echt wow. Je zou eens moeten kijken hoe vaak er "de andere kant" op is gemodereerd in het verleden. Het is nu eindelijk een beetje recht aan het trekken de laatste tijd en nu begin je te zeuren over een vraag die verwijderd is? Echt ongelofelijk dit....
Wow, echt wow hoe niet objectief jij bent.
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 19 december 2014 @ 14:53:40 #93
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147742557
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:52 schreef starla het volgende:

[..]

Wow, echt wow hoe niet objectief jij bent.
En jij bent wel objectief wou je zeggen? :')
Feyenoord!
pi_147742833
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En jij bent wel objectief wou je zeggen? :')
Mijn post is zeer objectief ja. Ik kom met feiten en niet met meningen.

Het is een feit dat een inhoudelijke post verwijderd is.
Het is een feit dat het topic een ratjetoe is geworden van lege berichten
Het is een feit dat inhoudelijke posts verwijderd worden en anti-vaccinatie e.d. propaganda wordt toegestaan.
Het is een feit dat moderator Fogel het topic klaarblijkelijk niet onder controle heeft (ben zelf moderator op een ander forum en dit topic zou al lang gesloten zijn voor overleg 'achter de schermen' en eventueel er een slotje op te doen.
Het is inderdaad alleen een gevoel dat dat partijdigheid doet oproepen.
  vrijdag 19 december 2014 @ 15:08:19 #95
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_147743041
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:01 schreef starla het volgende:

[..]

Mijn post is zeer objectief ja. Ik kom met feiten en niet met meningen.

Het is een feit dat een inhoudelijke post verwijderd is.
Het is een feit dat het topic een ratjetoe is geworden van lege berichten
Het is een feit dat inhoudelijke posts verwijderd worden en anti-vaccinatie e.d. propaganda wordt toegestaan.
Het is een feit dat moderator Fogel het topic klaarblijkelijk niet onder controle heeft (ben zelf moderator op een ander forum en dit topic zou al lang gesloten zijn voor overleg 'achter de schermen' en eventueel er een slotje op te doen.
Het is inderdaad alleen een gevoel dat dat partijdigheid doet oproepen.
Anti vaccinatie propaganda????

En als je zelf niet door hebt hoe onwijs SUBJECTIEF dat is heb je echt een enorme plaat voor je kop. Jij bent net zo goed niet objectief als Lambiekje dat is. En het is ook totaal niet objectief dat er al tig berichten van Lambiekje weg zijn gehaald en ik je daar nooit over gehoord heb.
Feyenoord!
pi_147743070
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:08 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Anti vaccinatie propaganda????

En als je zelf niet door hebt hoe onwijs SUBJECTIEF dat is heb je echt een enorme plaat voor je kop. Jij bent net zo goed niet objectief als Lambiekje dat is. En het is ook totaal niet objectief dat er al tig berichten van Lambiekje weg zijn gehaald en ik je daar nooit over gehoord heb.
Jij mag het laatste woord hebben. Ik ga geen moeite meer stoppen in deze discussie, word er letterlijk moe van. Dag.
pi_147743094
Beste mods. Kan er iets gedaan worden aan de stroom ongefundeerde laster jegens mensen die gewoon normaal particulier zijn en zich hard voor de zaak van Kris en Lisanne hebben ingezet?

Zonder enige grond anders dan de gotspe "gezond verstand" worden Baru, FG, ondergetekende en anderen door het slijk gehaald. Zie voor inhoudelijke motivatie het topic.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147743351
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:10 schreef El_Matador het volgende:
Beste mods. Kan er iets gedaan worden aan de stroom ongefundeerde laster jegens mensen die gewoon normaal particulier zijn en zich hard voor de zaak van Kris en Lisanne hebben ingezet?

Zonder enige grond anders dan de gotspe "gezond verstand" worden Baru, FG, ondergetekende en anderen door het slijk gehaald. Zie voor inhoudelijke motivatie het topic.
Ja. Zal lezen en eventueel verwijderen.
pi_147743435
Dank je!!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 19 december 2014 @ 16:33:30 #100
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_147745654
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:10 schreef El_Matador het volgende:

Ja, het begint ziekelijke vormen aan te nemen :N
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:18 schreef Lavenderr het volgende:

Ja. Zal lezen en eventueel verwijderen.
^O^
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')