quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Ben wel benieuwd naar z'n pass %, alles komt aan vandaag volgens mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, by far zijn beste wedstrijd tot dusver.
Eerste vooral, tweede zou mooi meegenomen zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Dekatria het volgende:
Tweede helft dichthouden achterin. En De Jong er eens afgestuurd krijgen.
ik hoop met je meequote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Kazim Kazim wordt nog beter dan Pelle.
Hij speelt sterk de laatste wedstrijden. Feit. Weinig balverlies, wordt makkelijk gevonden, houdt overzichtquote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik had al een hekel aan die kerel maar ben nu instaat om die gast vol op zijn kijkers te rammen met z'n smerige overtredingen telkens.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Dekatria het volgende:
Tweede helft dichthouden achterin. En De Jong er eens afgestuurd krijgen.
Ik hou het op een offday van Kuipers...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef Merkie het volgende:
Waarom mag De Jong Kongolo onderuit schoffelen en gewoon scoren en mag Zoet Manu onderuit halen en krijgt hij een vrije trap mee?
Omdat Kuipers.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef Merkie het volgende:
Waarom mag De Jong Kongolo onderuit schoffelen en gewoon scoren en mag Zoet Manu onderuit halen en krijgt hij een vrije trap mee?
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Eredivisie he, in de BPL kon hij in een half jaar niet 1x scoren met 13 basisplaatsenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik had al een hekel aan die kerel maar ben nu instaat om die gast vol op zijn kijkers te rammen met z'n smerige overtredingen telkens.
Voor wie?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Kuipers is echt debiel slecht ja. Maar Feyenoord speelt prima. Zou Nelom of Wilkshire wel wisselen 2e helft met gele kaart op zak.
Hoop dat ie nare idioot echt goed geblesseerd raaktquote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Muto het volgende:
De Jong had wel paar kaartjes mogen krijgen, ja. Tyfuspeler is dat zeg.
Aanfluiting inderdaad. Kongolo ligt 'ineens' op de grondquote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi dit. Maar mijn God, wat fluit die Kuipers matig zeg.
Zou me niets verbazen als ze er in de tweede helft allebei af worden gehaald.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Kuipers is echt debiel slecht ja. Maar Feyenoord speelt prima. Zou Nelom of Wilkshire wel wisselen 2e helft met gele kaart op zak.
Als verdediger hoor je niet zo naar de grond te gaan hoor, ik had wel het idee dat hij overeind kon blijven staan.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Aanfluiting inderdaad. Kongolo ligt 'ineens' op de grond
Valt mij trouwens wel mee tot nu toe. Feyenoord speelt best sterk en pakt haar kansen en Kazim doet het goed
Die jongen heeft de instructies gekregen om het opbouwen maar aan Kongolo over te laten.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef asco het volgende:
Boula mag ook wel eens een keer naar voren spelen ipv altijd achteruit.
En dan die vuile PSV hoer Bruggink die het goed praat, slim van de Jong? SLIM!? SLIM!? PSV en slim in 1 zin is sowieso al totaal niet waar. Want PSV is dom. Mijn god, wat is dat PSV DOM!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:38 schreef jaykop het volgende:
Hehe, Been vindt dat ook niet zo leuk volgens mij
El Ahmadi heeft een paar longen geleend van jens.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Merkie het volgende:
Wel apart dat El Ahmadi tegenwoordig de loper is en Clasie de dirigent, in het eerste jaar dat ze samen speelden was dat meestal andersom.
Ja maar vaak was het gewoon totaal onnodig.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
Die jongen heeft de instructies gekregen om het opbouwen maar aan Kongolo over te laten.
En dat is ook gewoon goed.
Commentator gaf hem ook een compliment jaquote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan die vuile PSV hoer Bruggink die het goed praat, slim van de Jong? SLIM!? SLIM!? PSV en slim in 1 zin is sowieso al totaal niet waar. Want PSV is dom. Mijn god, wat is dat PSV DOM!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Scrummie het volgende:
SLIM!? SLIM!? PSV en slim in 1 zin is sowieso al totaal niet waar. Want PSV is dom. Mijn god, wat is dat PSV DOM!
Draai ff een blowtje. Werkte bij mij prima.quote:
Aan het thuisfluiten. Feyenoord mag geen kampioen worden, zo rollen ze in Zeist.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef TC03 het volgende:
Wtf is Kuipers aan het doen man.
Als hij zo blijft fluiten winnen we niet hoor.
Die verdediging van hun is echt heel matig.quote:
Hij kon Wilkshire rood geven, maar spaarde hem. Wees dankbaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef TC03 het volgende:
Wtf is Kuipers aan het doen man.
Als hij zo blijft fluiten winnen we niet hoor.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Draai ff een blowtje. Werkte bij mij prima.Was ook ff fucking kwaad op die %^#%^# de jong en kuipers maar wat beter nu
Vind het heerlijk, dat opgefokte. Straks na de wedstrijd een blow en ik ga heerlijk slapen. Of chagrijnig.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Draai ff een blowtje. Werkte bij mij prima.Was ook ff fucking kwaad op die %^#%^# de jong en kuipers maar wat beter nu
Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef Scrummie het volgende:
Had ik al gezegd dat PSV dom is? Echt dom?
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aan het thuisfluiten. Feyenoord mag geen kampioen worden, zo rollen ze in Zeist.
Kanjer eens op nageboorte.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij kon Wilkshire rood geven, maar spaarde hem. Wees dankbaar.
Dank DIVGODquote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij kon Wilkshire rood geven, maar spaarde hem. Wees dankbaar.
Karim was wel terecht, Wilkshire mwoah. Nelom sloeg nergens op.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Merkie het volgende:
Vond die gele kaarten bijna allemaal wat overdreven.
Meh, alleen Nelom was onterecht eigenlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Merkie het volgende:
quote:
Alle verdedigers zijn typetjes die een big boss zoals Alex of Kompany naast zich nodig hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die verdediging van hun is echt heel matig.
Nee. Kanjer jij maar op naar het hiernamaals.quote:
Die van El Ahmadi en Nelom waren wel terecht.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Merkie het volgende:
ROT OPquote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee. Kanjer jij maar op naar het hiernamaals.![]()
Feyenoord heeft gewoon niets te klagen over Kuipers.
Godverdomme wat ben jij domquote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef Dekatria het volgende:
Volgens mij vindt Scrummie PSV geen slimme ploeg.
King Kongolo bedoel je?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
Alle verdedigers zijn typetjes die een big boss zoals Alex of Kompany naast zich nodig hebben.
Volgens mij Clasie, El Ahmadi en Nelom.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Nelom, Wilkshire, El Ahmadi
Dit ook ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:45 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan dit trouwens een nieuw veld zijn joh. In de 5e klasse zie je nog betere matjes liggen. Pleurisboeren
Hadden die sukkels hun opleiding bij ons maar gewoon af moeten maken.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat ben ik blij achteraf dat we die Rekik en Bruma hebben laten gaan. Die kunnen er gewoon echt geen tering van
Leo is pro-Feyenoord, niks mis mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:45 schreef jaykop het volgende:
Waarom krijgen wij Leo Driessen telkens inderdaad?
Oké man, nu terug je hok in.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vind hem best irritantquote:Op woensdag 17 december 2014 21:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Leo is pro-Feyenoord, niks mis mee.
Als ze hier waren gebleven hadden het nu geweldige spelers geweest hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat ben ik blij achteraf dat we die Rekik en Bruma hebben laten gaan. Die kunnen er gewoon echt geen tering van
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef De_Pel het volgende:
"wat een ongeluk en een pech voor Bruma"
Nee idioot hij kan er gewoon geen kut van
Ik mis ze nietquote:Op woensdag 17 december 2014 21:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als ze hier waren gebleven hadden het nu geweldige spelers geweest hoor.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Morendo is een anagram van Domoren
'Slimme overtredingen', het zijn gewoon smerige overtredingen. Zonder dat kan die pepernoot niet scorenquote:
[..]
[..]
[..]
Ha, hier heeft ie niet van terug.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
madquote:Op woensdag 17 december 2014 21:48 schreef Morendo het volgende:
Iedereen weer hand in hand lachen om domme grapjes. Teringnichten.
ROT OPquote:Op woensdag 17 december 2014 21:48 schreef Morendo het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het jochie boos gemaakt... Hij's nu vast aan het huilenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je mamma is een kakkie en zoekt je in je eigen topic.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:53 schreef Morendo het volgende:
Gele kaart voor Kongolo onthouden. Altijd mazzel de kakkies.
Nee, da's gewoon een overtreding.quote:
Ja, maar nee, want Kuipersquote:Op woensdag 17 december 2014 21:55 schreef Blackings het volgende:
VIEZE OVERTREDING.
GEEL DIT.
[ afbeelding ]
Daarom al lang uit mijn manager gehaald.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Depay is zo slecht de laatste tijd dat ik er gewoon om kan lachen
Is ie ooit goed geweest?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:58 schreef timmmmm het volgende:
lol.quote:
Idd, lijkt wel PSV van de 1e helftquote:Op woensdag 17 december 2014 21:59 schreef Haringkop het volgende:
Man, wat verliezen we bal telkens simpel
Tik van Guardadoquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, kreeg een schop van een PSV'er
Zat Rijnmond er naastquote:
Ja, ook dat nogquote:Op woensdag 17 december 2014 22:02 schreef DaMart het volgende:
Gescoord door de man die al vier gele kaarten had kunnen en moeten hebben.
Kuipers...breek je beenquote:
Dacht dat Toivonen toen erg was, De Jong legt de lat wel steeds hoger.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:03 schreef DenXD het volgende:
Vreselijke speler die de Jong. Al bij Twente en nu HELEMAAL bij dat vieze boerenclubje
Teveel tijd om na te denkenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij had het niet anders kunnen doen, heeft hij het vermogen niet voor
Toivonen blijft erger imo... Als was Suarez nog het ergstequote:Op woensdag 17 december 2014 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Dacht dat Toivonen toen erg was, De Jong legt de lat wel steeds hoger.
vermeer werd ook tegengehoudenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:05 schreef Haringkop het volgende:
Weer niemand bij de jong, was is dat nou joh
En dan is daar... LUUKINHOquote:Op woensdag 17 december 2014 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Net zoals die verdediging van Feyenoord.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Klinkt als een klusje voor Joris.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:06 schreef Jay_Snake het volgende:
Godver, schop die mongool nou maar dood
Ja, graag.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goed gezien, wil je nu een sticker?
Dacht al... Dus de eerlijke stand is 1-2... Duidelijk...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar kuipers is blind, al heel de wedstrijd
Gebeurde ook al met de mogelijke 0-2 en 1-1.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:08 schreef Haringkop het volgende:
Echt zo typisch, je mist de 2-3 en vervolgens laat je zo simpel 3-2 binnenkoppen...binnen vijf minuten ofzo
Vilhena == Toornstraquote:
Als hij dat gedaan had, had hij vast geel gekregen van Kuipersquote:Op woensdag 17 december 2014 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vermeer mag zo'n jongen ook wegduwen.
Kuipers heeft vast aandelen in Philips!!!quote:Op woensdag 17 december 2014 22:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als hij dat gedaan had, had hij vast geel gekregen van Kuipers
Dit is gewoon waar hoor. Vilhena is minder aanwezig, maar beiden hebben dezelfde kwaliteiten.quote:
Misschien over 5 jaar, Toornstra is nu echt vele malen beterquote:Op woensdag 17 december 2014 22:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit is gewoon waar hoor. Vilhena is minder aanwezig, maar beiden hebben dezelfde kwaliteiten.
Met als enige minpuntje dt Vilhena niet kan voetballenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit is gewoon waar hoor. Vilhena is minder aanwezig, maar beiden hebben dezelfde kwaliteiten.
Dat zeg ik niet, maar hij fluit vandaag zo slecht en behoorlijk anti-Feyenoord.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kuipers heeft vast aandelen in Philips!!!
Zijn niet groot en fysiek sterkquote:Op woensdag 17 december 2014 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Formidabel die verdedigende talenten van Feyenoord.
Volgens Koeman is het geen toeval dat Feyenoord de laatste jaren sterke verdedigers weet op te leiden.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:09 schreef Mani89 het volgende:
Formidabel die verdedigende talenten van Feyenoord.
PSV speelt ook wel gewoon goed.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef Jay_Snake het volgende:
Wat spelen we de 2e helft ook bizar slecht zeg
Overal steeds een stap te laat.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef Jay_Snake het volgende:
Snap ook nog steeds niet dat hij hem blijft opstellen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met als enige minpuntje dt Vilhena niet kan voetballen
Afgetroefd in duels.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef Jay_Snake het volgende:
?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef Blackings het volgende:
Nederlandse voetbalfans zijn zo opportunistisch verdomme.
Zijn er al 2 gemaakt..quote:Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef Haringkop het volgende:
Met Immers en Kazim gaan we geen goal maken vandaag.
Immers speelt vandaag gewoon een goede wedstrijd joh, niet zo zeurenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef Vasion het volgende:
Kalote Immers moest ook 2-3 maken.
Cruciaal moment weer verkloot die houterige pinokkio
Hij staat (gelukkig) nooit 1 tegen 1 met een keeper. Hij had geen idee wat ie moest doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef Vasion het volgende:
En dan zo lafjes het kopduel ingaanquote:Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef Vasion het volgende:
Maar hij werkt wel hard.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef Intellectueel het volgende:
Ik kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij dat Immers op het hoogste niveau voetbal speelt. De wijze waarop hij omging met het controleren van de bal bij die kans is lachwekkend.
Je vergeet het winnen van de uefa cup nog evenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef De_Pel het volgende:
PSV uit is geen gemakkelijke wedstrijd, maar als je dan ook nog een schele scheids tegen hebt en de paar goede kansen die je krijgt zo verspilt....
Voorbereiden op 2015/2016 dan maar weer
MJa, alleen zo zonde dat hij die bal dr niet inschiet....quote:Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Immers speelt vandaag gewoon een goede wedstrijd joh, niet zo zeuren
Als je Vilhena ziet spelen snap je wel waarom Immers speelt.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan zo lafjes het kopduel ingaan
Tegen Az ook al. Die gozer kan er gewoon geen pepernoot van
Jup...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:12 schreef BObNL het volgende:
Komt laat aan hier maar lijkt me gvd een overtreding tegen vermeer zeg !?Jezus
Zo gaan die dingen. Dar moet je ook gewoon een spits voor hebben. Dat je die niet hebt is Immers' schuld nietquote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
MJa, alleen zo zonde dat hij die bal dr niet inschiet....
Vilhena zat op zijn 18de bij voorselectie oranje.quote:
Nee, maar deze mocht wel op goal op zijn minst.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen. Dar moet je ook gewoon een spits voor hebben. Dat je die niet hebt is Immers' schuld niet
Tja... Blijven supporters....quote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
Vilhena zat op zijn 18de bij voorselectie oranje.
Nu speelt hij op zijn 19de (leeftijd waarop sommige internationals niet eens hadden gedebuteerd) vrij matig, en iedereen loopt te claimen dat het een non-talent is en over 5 jaar niveau Toornstra gaat hebben.
Kom op.
Bij de selectie van Oranje zitten heeft op dit moment nauwelijks betekenis.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nu speelt hij op zijn 19de (leeftijd waarop sommige internationals niet eens hadden gedebuteerd) vrij matig, en iedereen loopt te claimen dat het een non-talent is en over 5 jaar niveau Toornstra gaat hebben.
Kom op.
Hard werken doet men maar in de haven. Voetbal is nog altijd een entertainment en prestatiesport, en Immers laakt beide kwaliteiten.quote:
Ja, Bruma zit er nota bene ook bij.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de selectie van Oranje zitten heeft op dit moment nauwelijks betekenis.
Toornstra is ook 7 jaar ouder dan Vilhenaquote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
Kom op.
Vilhena heeft zich gewoon totaal niet ontwikkelt. Talent zijn is leuk maar het dan niet waar maken en op niveau blijven steken niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
Kom op.
Je vergeet de ELquote:Op woensdag 17 december 2014 22:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Weer geen prijs dit jaar, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |