Die jongen heeft de instructies gekregen om het opbouwen maar aan Kongolo over te laten.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef asco het volgende:
Boula mag ook wel eens een keer naar voren spelen ipv altijd achteruit.
En dan die vuile PSV hoer Bruggink die het goed praat, slim van de Jong? SLIM!? SLIM!? PSV en slim in 1 zin is sowieso al totaal niet waar. Want PSV is dom. Mijn god, wat is dat PSV DOM!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:38 schreef jaykop het volgende:
Hehe, Been vindt dat ook niet zo leuk volgens mij
El Ahmadi heeft een paar longen geleend van jens.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Merkie het volgende:
Wel apart dat El Ahmadi tegenwoordig de loper is en Clasie de dirigent, in het eerste jaar dat ze samen speelden was dat meestal andersom.
Ja maar vaak was het gewoon totaal onnodig.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Blackings het volgende:
[..]
Die jongen heeft de instructies gekregen om het opbouwen maar aan Kongolo over te laten.
En dat is ook gewoon goed.
Commentator gaf hem ook een compliment jaquote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan die vuile PSV hoer Bruggink die het goed praat, slim van de Jong? SLIM!? SLIM!? PSV en slim in 1 zin is sowieso al totaal niet waar. Want PSV is dom. Mijn god, wat is dat PSV DOM!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Scrummie het volgende:
SLIM!? SLIM!? PSV en slim in 1 zin is sowieso al totaal niet waar. Want PSV is dom. Mijn god, wat is dat PSV DOM!
Draai ff een blowtje. Werkte bij mij prima.quote:
Aan het thuisfluiten. Feyenoord mag geen kampioen worden, zo rollen ze in Zeist.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef TC03 het volgende:
Wtf is Kuipers aan het doen man.
Als hij zo blijft fluiten winnen we niet hoor.
Die verdediging van hun is echt heel matig.quote:
Hij kon Wilkshire rood geven, maar spaarde hem. Wees dankbaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef TC03 het volgende:
Wtf is Kuipers aan het doen man.
Als hij zo blijft fluiten winnen we niet hoor.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Draai ff een blowtje. Werkte bij mij prima.Was ook ff fucking kwaad op die %^#%^# de jong en kuipers maar wat beter nu
Vind het heerlijk, dat opgefokte. Straks na de wedstrijd een blow en ik ga heerlijk slapen. Of chagrijnig.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Draai ff een blowtje. Werkte bij mij prima.Was ook ff fucking kwaad op die %^#%^# de jong en kuipers maar wat beter nu
Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef Scrummie het volgende:
Had ik al gezegd dat PSV dom is? Echt dom?
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aan het thuisfluiten. Feyenoord mag geen kampioen worden, zo rollen ze in Zeist.
Kanjer eens op nageboorte.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij kon Wilkshire rood geven, maar spaarde hem. Wees dankbaar.
Dank DIVGODquote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij kon Wilkshire rood geven, maar spaarde hem. Wees dankbaar.
Karim was wel terecht, Wilkshire mwoah. Nelom sloeg nergens op.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Merkie het volgende:
Vond die gele kaarten bijna allemaal wat overdreven.
Meh, alleen Nelom was onterecht eigenlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Merkie het volgende:
quote:
Alle verdedigers zijn typetjes die een big boss zoals Alex of Kompany naast zich nodig hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die verdediging van hun is echt heel matig.
Nee. Kanjer jij maar op naar het hiernamaals.quote:
Die van El Ahmadi en Nelom waren wel terecht.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef Merkie het volgende:
ROT OPquote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee. Kanjer jij maar op naar het hiernamaals.![]()
Feyenoord heeft gewoon niets te klagen over Kuipers.
Godverdomme wat ben jij domquote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee. Kanjer jij maar op naar het hiernamaals.![]()
Feyenoord heeft gewoon niets te klagen over Kuipers.
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef Dekatria het volgende:
Volgens mij vindt Scrummie PSV geen slimme ploeg.
King Kongolo bedoel je?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef Blackings het volgende:
[..]
Alle verdedigers zijn typetjes die een big boss zoals Alex of Kompany naast zich nodig hebben.
Volgens mij Clasie, El Ahmadi en Nelom.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Nelom, Wilkshire, El Ahmadi
Dit ook ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:45 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan dit trouwens een nieuw veld zijn joh. In de 5e klasse zie je nog betere matjes liggen. Pleurisboeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |