quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Ben wel benieuwd naar z'n pass %, alles komt aan vandaag volgens mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, by far zijn beste wedstrijd tot dusver.
Eerste vooral, tweede zou mooi meegenomen zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Dekatria het volgende:
Tweede helft dichthouden achterin. En De Jong er eens afgestuurd krijgen.
ik hoop met je meequote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Kazim Kazim wordt nog beter dan Pelle.
Hij speelt sterk de laatste wedstrijden. Feit. Weinig balverlies, wordt makkelijk gevonden, houdt overzichtquote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik had al een hekel aan die kerel maar ben nu instaat om die gast vol op zijn kijkers te rammen met z'n smerige overtredingen telkens.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Dekatria het volgende:
Tweede helft dichthouden achterin. En De Jong er eens afgestuurd krijgen.
Ik hou het op een offday van Kuipers...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef Merkie het volgende:
Waarom mag De Jong Kongolo onderuit schoffelen en gewoon scoren en mag Zoet Manu onderuit halen en krijgt hij een vrije trap mee?
Omdat Kuipers.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef Merkie het volgende:
Waarom mag De Jong Kongolo onderuit schoffelen en gewoon scoren en mag Zoet Manu onderuit halen en krijgt hij een vrije trap mee?
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Eredivisie he, in de BPL kon hij in een half jaar niet 1x scoren met 13 basisplaatsenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik had al een hekel aan die kerel maar ben nu instaat om die gast vol op zijn kijkers te rammen met z'n smerige overtredingen telkens.
Voor wie?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Kuipers is echt debiel slecht ja. Maar Feyenoord speelt prima. Zou Nelom of Wilkshire wel wisselen 2e helft met gele kaart op zak.
Hoop dat ie nare idioot echt goed geblesseerd raaktquote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Muto het volgende:
De Jong had wel paar kaartjes mogen krijgen, ja. Tyfuspeler is dat zeg.
Aanfluiting inderdaad. Kongolo ligt 'ineens' op de grondquote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Mooi dit. Maar mijn God, wat fluit die Kuipers matig zeg.
Zou me niets verbazen als ze er in de tweede helft allebei af worden gehaald.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Kuipers is echt debiel slecht ja. Maar Feyenoord speelt prima. Zou Nelom of Wilkshire wel wisselen 2e helft met gele kaart op zak.
Als verdediger hoor je niet zo naar de grond te gaan hoor, ik had wel het idee dat hij overeind kon blijven staan.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Aanfluiting inderdaad. Kongolo ligt 'ineens' op de grond
Valt mij trouwens wel mee tot nu toe. Feyenoord speelt best sterk en pakt haar kansen en Kazim doet het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |