Ik had een H, maar die is al opquote:Op woensdag 17 december 2014 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook een chocolade letter voor mij? Ik zoek nog steeds naar een melk chocolade letter M.
Roddels? Over mij?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
Lokje is lief en vrij van roddels voor zover ik weetFeer voor zover ik weet ook
![]()
En ik?
Faxie... is dat niet die gozer die 450 kilo weegt?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
![]()
En ik?
Serieus? Dat heb ik nooit gehoord eigenlijk. Maar ik ken Loka nog niet zo heel lang natuurlijk. Voorheen alleen van wat posts in R&P.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vonden haar makkelijk, sletterig, hoerig.
Iemand zei zelfs eens: Lokasenna? Ja die ken ik wel. Dat is een slet toch?
Haar heb ik toen geblockt.
Ik weet wel dat er roddels waren over jou en Zeef, maar verder nooit iets gehoord volgens mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
![]()
En ik?
Ik had een wilde periode op nachtbagger tinychatquote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik nooit gehoord eigenlijk. Maar ik ken Loka nog niet zo heel lang natuurlijk. Voorheen alleen van wat posts in R&P.
Je bent zelf een wilde periodequote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een wilde periode op nachtbagger tinychat
Wat houdt dat precies in? Je deed lewde dingen voor de cam?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe. Zoiets.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in? Je deed lewde dingen voor de cam?
Ik weet nog een verhaal over jouquote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit de aanbiedingsbak gevistquote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom een H? Het mag alleen als het je eigen letter is.
40,45 om precies te zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Faxie... is dat niet die gozer die 450 kilo weegt?
Jeugdzondesquote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook saaiquote:
Tja van mij en Zeef is wel bekend dacht ikquote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er roddels waren over jou en Zeef, maar verder nooit iets gehoord volgens mij.
Dat je koekjes soms wel eens niet perfect zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn de roddels over mij? Ik ben juist altijd degene die roddelt, maar jullie zullen vast ook wel iets over mij zeggen.
Waarom heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
WAT!?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je koekjes soms wel eens niet perfect zijn.
Ik heb hier nog een pure S liggen, want ik ben puur sexyquote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet. Dan had ik ook gehad. Het moet je eigen letter zijn.
Nee dat mag ook niet. Geef maar aan Samzz.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een pure S liggen, want ik ben puur sexy
Amy's Baking Company.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan moet Twi het bewijs vernietigen
Dan moet ze 'm op komen halen, en dat gaat nooit gebeurenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee dat mag ook niet. Geef maar aan Samzz.
Jij hebt weer een lading kruidnoten weg moeten werken.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef JJH het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen letters gehad dit jaar.
Hehehehequote:Op woensdag 17 december 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt weer een lading kruidnoten weg moeten werken.
Pepernoten, maar ja.:9quote:Op woensdag 17 december 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Geef hem morgen maar af bij het uitvak. Al zijn er nog 613 andere mensen om me heen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef S15 het volgende:
Ik heb hier nog een S liggen. Iemand interesse? Ik hoef hem niet
Melk?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef S15 het volgende:
Ik gooi hem welquote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Geef hem morgen maar af bij het uitvak.
Er zijn er zoveelquote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog een verhaal over jou
Na de 0-2 pas he...Wij verliezen dan immers toch nog met 3-2quote:
quote:
Kun je er een M van maken?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef S15 het volgende:
Ik hoor mensen nog steeds over bepaalde dingen van lang lang geleden...quote:Op woensdag 17 december 2014 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel
Ze zijn alleen bijna allemaal vergeten, FOK! heeft een kort geheugen
Dan kan ik hem niet gooien vrees ikquote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef yats het volgende:
[..]
Na de 0-2 pas he...Wij verliezen dan immers toch nog met 3-2
Ahw, ik doneer hem wel aan je feerquote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat die wesp me weer voor was.
Ik blief geen liefdadigheid van Vitesse.quote:
Ik weet nog wel dingen over Royke.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
Ik weet ook nog wel dingen over lokje
Het zit diep hequote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef geen liefdadigheid van Vitesse.
Hehe jij hebt dingen gezien jaquote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
Ik weet ook nog wel dingen over lokje
Dat is waar.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel
Ze zijn alleen bijna allemaal vergeten, FOK! heeft een kort geheugen
Ik heb laatst wel de Coolsingel opgegeten.quote:
Wow.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe jij hebt dingen gezien ja
Heeft yats over mij geluld?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dingen over Royke.
Volgens mij heb ik dat wel gehoord.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, app jij mij dan app ik jou?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dingen over Royke.
Dingen die op Fok! gebeurd zijn?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoor mensen nog steeds over bepaalde dingen van lang lang geleden...
We konden het ook horen jaquote:Op woensdag 17 december 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat wel gehoord.
Ik was daar niet bij hè.quote:
Yats is zo'n roddelaar he!quote:
Maar dan zou ik dus net zo goed een reep chocolade kunnen eten?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In je maag is het allemaal hetzelfde vieze bruine papje
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, app jij mij dan app ik jou?
Als je maar happy bent met jezelf, toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig heb ik mijn innerlijke degelijkheid weer hervonden voor het te laat was
Jaquote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Innerlijke celibaatquote:Op woensdag 17 december 2014 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig heb ik mijn innerlijke degelijkheid weer hervonden voor het te laat was
Ik vind het wel leuk om elke keer een pootje af te breken en er zolang mogelijk mee te doen, en dan mijn zusje uit te lachen omdat die van haar al op isquote:Op woensdag 17 december 2014 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan zou ik dus net zo goed een reep chocolade kunnen eten?
Ik vind het juist altijd zo lekker dat die dingen zo dik zijn dat je er niet fatsoenlijk een stuk van kunt breken en ik dan ding dus helemaal onder kwijl.
Helemaal niet, jij was meer aan het roddelen dan mij.quote:
Ow ja...Leuke MI welquote:Op woensdag 17 december 2014 19:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee.
Jij weet ook dingen over mij en parkeergarages. En auto's.
Ga zo kijken oke.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij was meer aan het roddelen dan mij.![]()
p.s. kon je nog vinden wat je gisteren zei?
quote:
Meet(s)quote:Op woensdag 17 december 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dingen die op Fok! gebeurd zijn?
Leuke wa?quote:
Niet de vegascode aanhangenquote:
Mental Image.quote:
Jaquote:
Psssst meisje, kon je je-weet-wel nog vinden?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij was meer aan het roddelen dan mij.![]()
p.s. kon je nog vinden wat je gisteren zei?
Lewd.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:10 schreef twi het volgende:
[..]
Psssst meisje, kon je je-weet-wel nog vinden?
Mwehehehehe.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, zolang ze over je lullen heb je in ieder geval indruk gemaakt.
Dankje.quote:
True.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Teveel mensen weten het.
En zo heel erg spannend is het nou allemaal ook weer niet.
Je hebt DMquote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Logisch, hij is een opperFOK!ker.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
De roddel die over twi gaat, is dat hij een grote piemel heeft.
Heb ik van Myra gehoord
Zo ver ik weet, zijn er geen roddels over mij en ik weet eigenlijk ook geen echte roddels.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Teveel mensen weten het.
En zo heel erg spannend is het nou allemaal ook weer niet.
Groeit het als je baziger wordt op FOK! ja?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Logisch, hij is een opperFOK!ker.Zal wel 70 cm zijn ondertussen.
Jij bent zo braaf, daar kan men geen roddels over verzinnen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ver ik weet, zijn er geen roddels over mij en ik weet eigenlijk ook geen echte roddels.
It is known.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Groeit het als je baziger wordt op FOK! ja?
Oh, ik heb alleen een begin meeting gedaan. Misschien is het ondertussen al tijd voor een hermeting ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Logisch, hij is een opperFOK!ker.Zal wel 70 cm zijn ondertussen.
Over mij dan ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent zo braaf, daar kan men geen roddels over verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Ik voelde bij de meet tijdens het eten wel iets tegen mijn been kloppen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik heb alleen een begin meeting gedaan. Misschien is het ondertussen al tijd voor een hermeting ja.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:14 schreef Inolvidable het volgende:
Ook dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom mijn zolderkamertje nooit af en de enige die dat weet is huppel.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:13 schreef artelligence het volgende:
Er zijn vast zat roddels over mij. Terwijl, op een iemand na, niemand weet wie en hoe ik ben buiten Fok! om. In het echte leven ben ik namelijk een player. Hosselbaas.
Oh zou dat het zijn, tijd om dan maar eens flink losbandig te wordenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent zo braaf, daar kan men geen roddels over verzinnen.
Drie mensen toch? Dat je een player bent wist ik al. Mijn fop je niet oude boefquote:Op woensdag 17 december 2014 19:13 schreef artelligence het volgende:
Er zijn vast zat roddels over mij. Terwijl, op een iemand na, niemand weet wie en hoe ik ben buiten Fok! om. In het echte leven ben ik namelijk een player. Hosselbaas.
Wil je dat?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zou dat het zijn, tijd om dan maar eens flink losbandig te wordendan hoor ik erbij toch
In deze SC bedoel ik danquote:Op woensdag 17 december 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Drie mensen toch? Dat je een player bent wist ik al. Mijn fop je niet oude boef
Er zijn geen roddels over mij. Denk ik.
Er staan al genoeg lijntjes in het schema andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Sure honey. Whatever you want it to be.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:13 schreef artelligence het volgende:
Die heb ik nog nergens gehoord hoor. Maar dat zegt verder niets natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een roddel over jou en mij is dat we hebben gezoend. Maar dat kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kent je ook van binnen en van buiten.quote:
Oh als het daar bij blijft.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een roddel over jou en mij is dat we hebben gezoend. Maar dat kan niet.
quote:
Die kloppen niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er staan al genoeg lijntjes in het schema anders
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik nog nergens gehoord hoor. Maar dat zegt verder niets natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Sure honey. Whatever you want it to be.
Daaromquote:Op woensdag 17 december 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken je op fok niet eens.
Schattig zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]Shit, probeer wat tegenwicht te bieden tegen: "volgens mij ben je superschattig in het echt"
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken je op fok niet eens.
Er zijn hier twee mensen die weten of dat klopt of niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]Shit, probeer wat tegenwicht te bieden tegen: "volgens mij ben je superschattig in het echt"
Smooth.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lokje, zullen we nieuwe roddels maken dan maar?
Trouwen?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een roddel over jou en mij is dat we hebben gezoend. Maar dat kan niet.
faxie go awayquote:Op woensdag 17 december 2014 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 17 december 2014 19:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een roddel over jou is dat je een negerpiemel hebt.
Twee?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:18 schreef yats het volgende:
[..]
Er zijn hier twee mensen die weten of dat klopt of niet.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geef eens een omschrijvingquote:Op woensdag 17 december 2014 19:19 schreef twi het volgende:
Mijn piemel is niet bijzonder groot. Hij is gewoon acceptabel.
Plausibel. Ik zeg plausibel.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:19 schreef twi het volgende:
Jaquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Plausibel. Ik zeg plausibel.
Wie dan? Straw en?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ja
En schattig zijn, dat hoor ik ook te vaak
Niets mis met schattigquote:Op woensdag 17 december 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ja
En schattig zijn, dat hoor ik ook te vaak
Dus we gaan niet saai ergens op een bankje zitten en verkondigen dat we bijna dood gingen tijdens het bungeejumpen?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Rechter dan die van Faxie en groter dan Jofu. Zijn piemel dan.
Kijk hem eens modest zijn, zodat hij de andere mannelijke fokkers in hun waarde laatquote:Op woensdag 17 december 2014 19:19 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Het ging niet over jou slimmerikquote:
Waarom?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
Als ik Fera meet ben ik ban dat ik Hep moet elimineren
Ik zet mijn geld op Hep.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
Als ik Fera meet ben ik ban dat ik Hep moet elimineren
Fixed.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
Als ik Fera meet ben ik ban dat Hep mij moet elimineren
Daar ben jij sowieso goed in. Was een keer een meet dat je met grote praatjes rondliep om zo te verdoezelen dat carooltje en mono seks hadden gehad.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar die 'g' vergeten we even.quote:
Maar hoe kan ik je anders schaken? Gewoon de andere man doden of verbannen en de schone deerne dwingen om met je te trouwen. Zoals in de Middeleeuwen.quote:
Lief wel, schatje ook, maar schattig eigenlijk niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:21 schreef rival het volgende:
[..]
Schattig en lief is wat ik altijd hoor
Ridders die om me vechten.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik je anders schaken? Gewoon de andere man doden of verbannen en de schone deerne dwingen om met je te trouwen. Zoals in de Middeleeuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Orly?quote:
Was dat bij jou?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar ben jij sowieso goed in. Was een keer een meet dat je met grote praatjes rondliep om zo te verdoezelen dat carooltje en mono seks hadden gehad.
Een kromme geeft meer stimulatiequote:Op woensdag 17 december 2014 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ridders die om me vechten.Ze vallen allebei om als ze de uitrusting aan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste sowieso niet, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:20 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Kijk hem eens modest zijn, zodat hij de andere mannelijke fokkers in hun waarde laat.
Moeten ze maar niet storen tijdens voetbal he!quote:Op woensdag 17 december 2014 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lief wel, schatje ook, maar schattig eigenlijk niet.
en botte lul en lompe hork komen ook nog weleens voorbij.
Behalve als 'ie naar beneden wijst.quote:
Manlets. When will they learn?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze vallen allebei om als ze de uitrusting aan hebben.
Brrrrquote:Op woensdag 17 december 2014 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar ben jij sowieso goed in. Was een keer een meet dat je met grote praatjes rondliep om zo te verdoezelen dat carooltje en mono seks hadden gehad.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze vallen allebei om als ze de uitrusting aan hebben.
KT strugglesquote:Op woensdag 17 december 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Behalve als 'ie naar beneden wijst.
Juist. Dan ben ik niet spraakzaam.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:24 schreef rival het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet storen tijdens voetbal he!
Ik heb zijn pener nooit gezien.quote:
Dat kan ook prima op andere manieren.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel als je als een mannelijke man over wilt komen.
Dat dusquote:Op woensdag 17 december 2014 19:21 schreef rival het volgende:
[..]
Schattig en lief is wat ik altijd hoor
Schattige mannelijke mannen?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan ook prima op andere manieren.
Ze bestaan.quote:
quote:
Gevonden.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja wat denk jij? Al 30 jaar.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. Net zoals ik schattig ben, maar ondertussen.
Boefquote:Op woensdag 17 december 2014 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso al een gevonden.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Gevonden.
Ik ben geen van beide volgens mij.
Meld zichquote:
Wat ben je dan wel?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Gevonden.
Ik ben geen van beide volgens mij.
Ondertussen ben je uberschattigquote:Op woensdag 17 december 2014 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:
Gewoon een man.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ben je dan wel?
Ik weet niet wat ik ben
Ik denk dat het meld met een T is. Hihi.quote:
Yats had al lang een permban moeten hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat het meld met een T is. Hihi.
Nou nou nouquote:Op woensdag 17 december 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Bril doormidden gebroken. Kanker.
Aww, kutquote:Op woensdag 17 december 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
That part is private.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Wacht, wat is er precies mannelijk aan Hep?
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Dat is tenminste iets.quote:
He verdraaid, ben ik er weer in getrapt.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat het meld met een T is. Hihi.
Dat zou een van de weinige dingen zijn waar ik ook zo om zou gaan schelden, ik ben niets zonder het dingquote:
Erop gaan zitten?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
That part is private.
[..]
Hoe doe je dat dan?
Ondertussen ben ik zwaar mislukt als mens.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ondertussen ben je uberschattig
note graag, aansmeren van een bannquote:Op woensdag 17 december 2014 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yats had al lang een permban moeten hebben.
Knuffelquote:Op woensdag 17 december 2014 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik zwaar mislukt als mens.
Sorry even een baalmiddag.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:31 schreef artelligence het volgende:
Ik kreeg net een leuk vriendschapsverzoek op FBstalker
Kats kapot?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Ik zou het niet weten, vooralsnog zie ik alles redelijk tot goedquote:Op woensdag 17 december 2014 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou een van de weinige dingen zijn waar ik ook zo om zou gaan schelden, ik ben niets zonder het ding
Kanker.quote:
Lag op bed zonder dat ik het wist en ging er dus op liggen.quote:
*knuffel voor jou*quote:Op woensdag 17 december 2014 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 17 december 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kanker.
[..]
Lag op bed zonder dat ik het wist en ging er dus op liggen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moest een beetje grinniken.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kanker.
[..]
Lag op bed zonder dat ik het wist en ging er dus op liggen.
Je hebt ook al geen baard.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dus door een grote piemel ben je mannelijk? Dan moet ik nog maar even verder jelqen.
Kon trouwens niet vinden wat ik gisteren zei. Zal me wel vergist hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
He verdraaid, ben ik er weer in getrapt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, dus door een grote piemel ben je mannelijk? Dan moet ik nog maar even verder jelqen.
Hm, het zou me ook verbaasd hebben. Al had het gekund. Wellicht na 31 decemberquote:Op woensdag 17 december 2014 19:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kon trouwens niet vinden wat ik gisteren zei. Zal me wel vergist hebben.
Wat doen jullie mysterieus. Zeg gewoon wat het is.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:35 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, het zou me ook verbaasd hebben. Al had het gekund. Wellicht na 31 december
Ik dacht iets te denken maar wat ik dacht was niet goed gedacht.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat doen jullie mysterieus. Zeg gewoon wat het is.
Als je klein bent lijkt iets al snel groot he?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef twi het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom mensen dat doen? Zo mysterieus praten over iets wat alleen zij 2'en weten. Ga lekker ergens interessant doen in WhatsApp ofzo.
Jullie passen wel bij elkaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik dacht iets te denken maar wat ik dacht was niet goed gedacht.
Ik ben niet klein, verre van.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Als je klein bent lijkt iets al snel groot he?
You know nothing.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Als je klein bent lijkt iets al snel groot he?
Maar dan zeggen ze: "check je WA." of "Ik heb je net een appje gestuurd."quote:Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef twi het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom mensen dat doen? Zo mysterieus praten over iets wat alleen zij 2'en weten. Ga lekker ergens interessant doen in WhatsApp ofzo.
Welcome to my life. Zo voel ik mij dus heel vaakquote:Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef twi het volgende:
Check je WAquote:Op woensdag 17 december 2014 19:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar dan zeggen ze: "check je WA." of "Ik heb je net een appje gestuurd."
Inderdaad. Denk dat de makkelijkste oplossing is om ze maar gewoon tegen de muur te zetten en neer te schieten.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar dan zeggen ze: "check je WA." of "Ik heb je net een appje gestuurd."
Ik ben dan ook niet klein.quote:
Geen idee, zou het?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben niet klein, verre van.
Werkt dat ook andersom?
Geen manlets bashen dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet klein.
[..]
Geen idee, zou het?
Geen klachten, maar dames zeggen natuurlijk altijd dat het groot genoeg is.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet klein.
[..]
Geen idee, zou het?
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, Inavoidable kon 'm al niet vinden.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Mag fas dan schieten? Zonder bril schiet ze wellicht mis...quote:Op woensdag 17 december 2014 19:38 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. Denk dat de makkelijkste oplossing is om ze maar gewoon tegen de muur te zetten en neer te schieten.
Hahaha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fas hoort je spelfouten en dat is voldoende.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]
Mag fas dan schieten? Zonder bril schiet ze wellicht mis...
KUTSPOILERS OOK ALTIJD.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha.ik zal je wel even een foto van een kapsalon sturen.
[/spoiler]
[ afbeelding ] [/spoiler]
quote:
We moesten even zoeken voor we de auto gevonden hadden inderdaad. Maar die garage was ook een ramp qua inrichting en een FIAT500 is niet groot.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen klachten, maar dames zeggen natuurlijk altijd dat het groot genoeg is.
Oh het was niet echt serieus hoor het was meer een grap.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef twi het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha.ik zal je wel even een foto van een kapsalon sturen.
Jammer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Was verkeerde meting.quote:
Stukje tape.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
Uiteraard kun je er weer niets over vinden op de site van de opticien.
Nee. Gewoon een meetlint.quote:
De lettertjes zijn vaag?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
Uiteraard kun je er weer niets over vinden op de site van de opticien.
Ik bedoel hoeveel het kost om de bril te laten herstellen.quote:
Dat is gemiddeld.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:46 schreef JJH het volgende:
Is 12cm zo veel dan?
Ik heb geen idee wat een gemiddelde piemel doet qua omtrek.
Ergens tussen 12 en 13 dacht ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:46 schreef JJH het volgende:
Is 12cm zo veel dan?
Ik heb geen idee wat een gemiddelde piemel doet qua omtrek.
Hangt van de voorwaarden van de aankoop af.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel hoeveel het kost om de bril te laten herstellen.
Ik weet het niet. Mijn meisje was ongeveer een tientje kwijt voor pootjes, maar dat is niet echt een high end opticien.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel hoeveel het kost om de bril te laten herstellen.
Nou die hebben een binnenste omtrek van 13 cm blijkbaarquote:Op woensdag 17 december 2014 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat een soort potloodtest voor mannen?
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou die hebben een binnenste omtrek van 13 cm blijkbaar
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:47 schreef yats het volgende:
Hm,vanavond maar eens meten. Nu wil ik het weten ook
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:47 schreef yats het volgende:
Hm,vanavond maar eens meten. Nu wil ik het weten ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |