Ik had een H, maar die is al opquote:Op woensdag 17 december 2014 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook een chocolade letter voor mij? Ik zoek nog steeds naar een melk chocolade letter M.
Roddels? Over mij?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
Lokje is lief en vrij van roddels voor zover ik weetFeer voor zover ik weet ook
![]()
En ik?
Faxie... is dat niet die gozer die 450 kilo weegt?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
![]()
En ik?
Serieus? Dat heb ik nooit gehoord eigenlijk. Maar ik ken Loka nog niet zo heel lang natuurlijk. Voorheen alleen van wat posts in R&P.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vonden haar makkelijk, sletterig, hoerig.
Iemand zei zelfs eens: Lokasenna? Ja die ken ik wel. Dat is een slet toch?
Haar heb ik toen geblockt.
Ik weet wel dat er roddels waren over jou en Zeef, maar verder nooit iets gehoord volgens mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
![]()
En ik?
Ik had een wilde periode op nachtbagger tinychatquote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik nooit gehoord eigenlijk. Maar ik ken Loka nog niet zo heel lang natuurlijk. Voorheen alleen van wat posts in R&P.
Je bent zelf een wilde periodequote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een wilde periode op nachtbagger tinychat
Wat houdt dat precies in? Je deed lewde dingen voor de cam?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe. Zoiets.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in? Je deed lewde dingen voor de cam?
Ik weet nog een verhaal over jouquote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit de aanbiedingsbak gevistquote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom een H? Het mag alleen als het je eigen letter is.
40,45 om precies te zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Faxie... is dat niet die gozer die 450 kilo weegt?
Jeugdzondesquote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook saaiquote:
Tja van mij en Zeef is wel bekend dacht ikquote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er roddels waren over jou en Zeef, maar verder nooit iets gehoord volgens mij.
Dat je koekjes soms wel eens niet perfect zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn de roddels over mij? Ik ben juist altijd degene die roddelt, maar jullie zullen vast ook wel iets over mij zeggen.
Waarom heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
WAT!?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je koekjes soms wel eens niet perfect zijn.
Ik heb hier nog een pure S liggen, want ik ben puur sexyquote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet. Dan had ik ook gehad. Het moet je eigen letter zijn.
Nee dat mag ook niet. Geef maar aan Samzz.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een pure S liggen, want ik ben puur sexy
Amy's Baking Company.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan moet Twi het bewijs vernietigen
Dan moet ze 'm op komen halen, en dat gaat nooit gebeurenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee dat mag ook niet. Geef maar aan Samzz.
Jij hebt weer een lading kruidnoten weg moeten werken.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef JJH het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen letters gehad dit jaar.
Hehehehequote:Op woensdag 17 december 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt weer een lading kruidnoten weg moeten werken.
Pepernoten, maar ja.:9quote:Op woensdag 17 december 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Geef hem morgen maar af bij het uitvak. Al zijn er nog 613 andere mensen om me heen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef S15 het volgende:
Ik heb hier nog een S liggen. Iemand interesse? Ik hoef hem niet
Melk?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef S15 het volgende:
Ik gooi hem welquote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef yats het volgende:
[..]
Geef hem morgen maar af bij het uitvak.
Er zijn er zoveelquote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog een verhaal over jou
Na de 0-2 pas he...Wij verliezen dan immers toch nog met 3-2quote:
quote:
Kun je er een M van maken?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef S15 het volgende:
Ik hoor mensen nog steeds over bepaalde dingen van lang lang geleden...quote:Op woensdag 17 december 2014 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel
Ze zijn alleen bijna allemaal vergeten, FOK! heeft een kort geheugen
Dan kan ik hem niet gooien vrees ikquote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef yats het volgende:
[..]
Na de 0-2 pas he...Wij verliezen dan immers toch nog met 3-2
Ahw, ik doneer hem wel aan je feerquote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat die wesp me weer voor was.
Ik blief geen liefdadigheid van Vitesse.quote:
Ik weet nog wel dingen over Royke.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
Ik weet ook nog wel dingen over lokje
Het zit diep hequote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef geen liefdadigheid van Vitesse.
Hehe jij hebt dingen gezien jaquote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef Royco1 het volgende:
Ik weet ook nog wel dingen over lokje
Dat is waar.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel
Ze zijn alleen bijna allemaal vergeten, FOK! heeft een kort geheugen
Ik heb laatst wel de Coolsingel opgegeten.quote:
Wow.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe jij hebt dingen gezien ja
Heeft yats over mij geluld?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dingen over Royke.
Volgens mij heb ik dat wel gehoord.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, app jij mij dan app ik jou?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dingen over Royke.
Dingen die op Fok! gebeurd zijn?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoor mensen nog steeds over bepaalde dingen van lang lang geleden...
We konden het ook horen jaquote:Op woensdag 17 december 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat wel gehoord.
Ik was daar niet bij hè.quote:
Yats is zo'n roddelaar he!quote:
Maar dan zou ik dus net zo goed een reep chocolade kunnen eten?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In je maag is het allemaal hetzelfde vieze bruine papje
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, app jij mij dan app ik jou?
Als je maar happy bent met jezelf, toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig heb ik mijn innerlijke degelijkheid weer hervonden voor het te laat was
Jaquote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Innerlijke celibaatquote:Op woensdag 17 december 2014 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig heb ik mijn innerlijke degelijkheid weer hervonden voor het te laat was
Ik vind het wel leuk om elke keer een pootje af te breken en er zolang mogelijk mee te doen, en dan mijn zusje uit te lachen omdat die van haar al op isquote:Op woensdag 17 december 2014 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan zou ik dus net zo goed een reep chocolade kunnen eten?
Ik vind het juist altijd zo lekker dat die dingen zo dik zijn dat je er niet fatsoenlijk een stuk van kunt breken en ik dan ding dus helemaal onder kwijl.
Helemaal niet, jij was meer aan het roddelen dan mij.quote:
Ow ja...Leuke MI welquote:Op woensdag 17 december 2014 19:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee.
Jij weet ook dingen over mij en parkeergarages. En auto's.
Ga zo kijken oke.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij was meer aan het roddelen dan mij.![]()
p.s. kon je nog vinden wat je gisteren zei?
quote:
Meet(s)quote:Op woensdag 17 december 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dingen die op Fok! gebeurd zijn?
Leuke wa?quote:
Niet de vegascode aanhangenquote:
Mental Image.quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |