Ik had een H, maar die is al opquote:Op woensdag 17 december 2014 18:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook een chocolade letter voor mij? Ik zoek nog steeds naar een melk chocolade letter M.
Roddels? Over mij?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
Lokje is lief en vrij van roddels voor zover ik weetFeer voor zover ik weet ook
![]()
En ik?
Faxie... is dat niet die gozer die 450 kilo weegt?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
![]()
En ik?
Serieus? Dat heb ik nooit gehoord eigenlijk. Maar ik ken Loka nog niet zo heel lang natuurlijk. Voorheen alleen van wat posts in R&P.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vonden haar makkelijk, sletterig, hoerig.
Iemand zei zelfs eens: Lokasenna? Ja die ken ik wel. Dat is een slet toch?
Haar heb ik toen geblockt.
Ik weet wel dat er roddels waren over jou en Zeef, maar verder nooit iets gehoord volgens mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Faxie het volgende:
![]()
En ik?
Ik had een wilde periode op nachtbagger tinychatquote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Serieus? Dat heb ik nooit gehoord eigenlijk. Maar ik ken Loka nog niet zo heel lang natuurlijk. Voorheen alleen van wat posts in R&P.
Je bent zelf een wilde periodequote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een wilde periode op nachtbagger tinychat
Wat houdt dat precies in? Je deed lewde dingen voor de cam?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe. Zoiets.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in? Je deed lewde dingen voor de cam?
Ik weet nog een verhaal over jouquote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit de aanbiedingsbak gevistquote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom een H? Het mag alleen als het je eigen letter is.
40,45 om precies te zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Faxie... is dat niet die gozer die 450 kilo weegt?
Jeugdzondesquote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook saaiquote:
Tja van mij en Zeef is wel bekend dacht ikquote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er roddels waren over jou en Zeef, maar verder nooit iets gehoord volgens mij.
Dat je koekjes soms wel eens niet perfect zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn de roddels over mij? Ik ben juist altijd degene die roddelt, maar jullie zullen vast ook wel iets over mij zeggen.
Waarom heb ik dat gemist?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
WAT!?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat je koekjes soms wel eens niet perfect zijn.
Ik heb hier nog een pure S liggen, want ik ben puur sexyquote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet. Dan had ik ook gehad. Het moet je eigen letter zijn.
Nee dat mag ook niet. Geef maar aan Samzz.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een pure S liggen, want ik ben puur sexy
Amy's Baking Company.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan moet Twi het bewijs vernietigen
Dan moet ze 'm op komen halen, en dat gaat nooit gebeurenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee dat mag ook niet. Geef maar aan Samzz.
Jij hebt weer een lading kruidnoten weg moeten werken.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef JJH het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen letters gehad dit jaar.
Hehehehequote:Op woensdag 17 december 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt weer een lading kruidnoten weg moeten werken.
Pepernoten, maar ja.:9quote:Op woensdag 17 december 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |