abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 december 2014 @ 20:00:46 #91
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_147752431
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Je stoot dan vooral China tegen het hoofd. En NK, tsja het is het niet waard.
Het is zelfs waardevol om zo'n land in stand te houden. Dan kun je altijd naar hen wijzen om te laten zien dat het altijd slechter kan. Mensen hebben keer op keer bewezen dat ze niet leren van geschiedenis, dus het is handig als er ergens op de wereld nog wel een totale dictatuur is.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_147752464
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:20 schreef zarGon het volgende:
Seth Rogen. :r. :r. :r. Met zijn hoofd.
Nee, die andere is lekker. Kutjoden.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_147752614
Seth Rogan.. Blame Canada :r nep-Amerikanen en Franse-Amerikanen :R
pi_147753018
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zelf denk ik van wel, dat NK er iets mee heeft te maken. Maar blijf wel sceptisch. ;)
Ik vond de theorie in dat artikel aardig: een oud-werknemer die op een onprettige manier vertrok bij dat bedrijf. Het gebeurt aan de lopende band in die sector dat werknemers die goed werk leverden worden ontslagen. Een goede bron voor rancune.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 19 december 2014 @ 20:24:16 #95
224960 highender
Travellin' Light
pi_147753378
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 20:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik vond de theorie in dat artikel aardig: een oud-werknemer die op een onprettige manier vertrok bij dat bedrijf. Het gebeurt aan de lopende band in die sector dat werknemers die goed werk leverden worden ontslagen. Een goede bron voor rancune.
Best een logische verklaring zou dat zujn, vooral omdat de hackers over inside info beschikten.
pi_147755894
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 20:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Best een logische verklaring zou dat zujn, vooral omdat de hackers over inside info beschikten.
Het zou ook niet de eerste keer zijn dat een dergelijk ex-werknemer contact opneemt van de concurrentie of een vijand.. Zoals in dit geval NK.
pi_147756069
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 21:20 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Het zou ook niet de eerste keer zijn dat een dergelijk ex-werknemer contact opneemt van de concurrentie of een vijand.. Zoals in dit geval NK.
Zou ook goed kunnen. En dan alle interne informatie doorspelen natuurlijk.
pi_147757095
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Hmm ik heb altijd begrepen dat het Koreaans uit beide landen erg op elkaar lijkt.

Zelf geen kennis over hoor :@
Doet het ook gewoon hoor. Alleen moderne woorden verschillen en ze spreken meer 'oud/netter' Koreaans in het noorden.
pi_147758135
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 21:41 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Doet het ook gewoon hoor. Alleen moderne woorden verschillen en ze spreken meer 'oud/netter' Koreaans in het noorden.
Ongetwijfeld zoiets als het verschil tussen Vlaams en Nederlands.
#NoDAPL
pi_147758453
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zoiets als het verschil tussen Vlaams en Nederlands.
Vlaams bestaat niet. Het verschil is kleiner dan tussen dialecten in Vlaanderen en Nederland.
pi_147758530
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Vlaams bestaat niet. Het verschil is kleiner dan tussen dialecten in Vlaanderen en Nederland.
Alleen zijn die dialecten geen hoofdtaal, het Vlaams is dat wel, voor de Vlamingen in ieder geval. Dat het op papier wel of niet bestaat vind ik niet relevant, het gaat er om hoeveel het wordt gesproken. Vlaams verdient meer de titel taal dan Fries, op basis van wat er nu wordt gesproken en waar en hoeveel. Er zijn natuurlijk wel valide historische motieven om het Fries een taal te noemen.
#NoDAPL
pi_147758766
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alleen zijn die dialecten geen hoofdtaal, het Vlaams is dat wel, voor de Vlamingen in ieder geval. Dat het op papier wel of niet bestaat vind ik niet relevant, het gaat er om hoeveel het wordt gesproken. Vlaams verdient meer de titel taal dan Fries, op basis van wat er nu wordt gesproken en waar en hoeveel. Er zijn natuurlijk wel valide historische motieven om het Fries een taal te noemen.
Vlaams is geen taal. Je bent duidelijk nog nooit in Vlaanderen geweest. Veel succes met het definiëren van 'Vlaams'. Als je al zover mocht komen dan kom je waarschijnlijk terecht in een dorpje ergens rond Brussel en verder wordt dat 'vlaams' niet gesproken in vlaanderen.
  vrijdag 19 december 2014 @ 22:38:04 #104
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_147760344
quote:

[..]

De meeste Vlamingen zullen 'Nederlands' antwoorden als je vraagt welke taal ze spreken.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_147764596
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:11 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Vlaams is geen taal. Je bent duidelijk nog nooit in Vlaanderen geweest.
Integendeel, ik ben er veel geweest. Zij hebben daar veel regiolecten, wij ook, het is nu niet dat een Limburger, een Groninger of een Fries netjes ABN spreekt. Er zijn veel kleine verschillen tussen ABN Nederlands en Vlaams. Hoeveel Nederlanders ken jij die de woorden kot en kuis gebruiken? Ook qua zinsconstructie zijn er verschillen (een goede neerlandicus kan hier meer over uitleggen, dat gaat mij grammaticaal boven het petje, ik kan slechts vaststellen dat het zo is en het is bevestigd door neerlandici met wie ik er over sprak) en Vlamingen gebruiken natuurlijk veel meer Franse woorden dan Nederlanders, in Nederland mag je die ook gebruiken maar het is veel minder gebruikelijk. Ik denk dat jij het allemaal teveel wil categoriseren terwijl taal niet zo zwartwit is en verschillende talen, regiolecten en dialecten in elkaar overvloeien. Dat het een een taal wordt genoemd en het ander een dialect is eerder een kwestie van semantiek dan dat het een wezenlijk kenmerk van dit verbale communicatiemiddel aangeeft. Het is geen exacte wetenschap.
Dit is echter allemaal teveel offtopic voor hier.
#NoDAPL
pi_147766933
Wordt de V.S. even geowned door een land dat volgens de V.S. niks voorstelt. :') _O-
pi_147776878
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 december 2014 07:33 schreef Smack10 het volgende:
Wordt de V.S. Noord-Korea even geowned door een land dat volgens de V.S. niks voorstelt. :') een komediefilm.
pi_147777049
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:22 schreef havanagila het volgende:

[..]

Uhm nee, niet echt. :')
pi_147777143
Er worden mensen ter dood veroordeeld voor het kijken van (gesmokkelde) series over alledaagse zaken. Een aflevering goede tijden slechte tijden kost je al de kop. Kun je nagaan hoeveel angst er is voor deze film.
pi_147778704
quote:

[..]

Pardon? Fries stamt niet van het Nederlands af, ze hebben de zelfde voorouder taaltechnisch gezien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 20 december 2014 @ 17:47:04 #111
198365 Morendo
The Real Deal
pi_147778800
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:32 schreef havanagila het volgende:
Er worden mensen ter dood veroordeeld voor het kijken van (gesmokkelde) series over alledaagse zaken. Een aflevering goede tijden slechte tijden kost je al de kop. Kun je nagaan hoeveel angst er is voor deze film.
Zo heet zal de soep niet gegeten worden.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_147778908
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:47 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zo heet zal de soep niet gegeten worden.
Uiteraard, maar het mag duidelijk zijn dat het regime deze film liever niet ziet verschijnen. Want dan is ie over een maandje ook beschikbaar op gesmokkelde laptops.
pi_147779038
Ik vind het wel mooidat Obama huilie huilie doet, Amerika loopt jarenlang Jan en Alleman te hacken, en nu hen het overkomt gaan ze zeuren. En nu roepen: bedrijven moeten betere encryptie gebruiken! Een paar weken terug riep de FBI nog dat bedrijven als WA en FB dat juist niet mochten toen omdat dit kinderlevens zou kosten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_147779065
Wat gaan nou die zware maatregelen worden dan? :D
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_147782694
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Pardon? Fries stamt niet van het Nederlands af, ze hebben de zelfde voorouder taaltechnisch gezien.
Waar zou ik hebben beweerd dat het Fries van het Nederlands af zou stammen? :?
Ik weet genoeg van de vaderlandse geschiedenis om de oorsprong van het Fries te kennen.
#NoDAPL
pi_147783170
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 17:56 schreef raptorix het volgende:
Ik vind het wel mooidat Obama huilie huilie doet, Amerika loopt jarenlang Jan en Alleman te hacken, en nu hen het overkomt gaan ze zeuren. En nu roepen: bedrijven moeten betere encryptie gebruiken! Een paar weken terug riep de FBI nog dat bedrijven als WA en FB dat juist niet mochten toen omdat dit kinderlevens zou kosten.
Sony had juist een extreem slechte beveiliging, van het niveau dat password het wachtwoord was. Tja, dan vraag je er om dat zoiets gebeurt.
#NoDAPL
  zondag 21 december 2014 @ 01:21:09 #117
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_147790504
quote:
quote:
The infamous hacker collective Anonymous has announced that they’ll be responding to North Korea for the Sony hack. The hackers known as #GOP, or Guardians of Peace, who are believed to be a North Korean group, have been compared to Anonymous, and Anon has expressed agreement with them on some matters. However, now that Sony has pulled The Interview from theaters in response to the hacking and threats, Anon has turned their eyes on North Korea in a less agreeable light.

Thursday evening into Friday morning, one of Anonymous’ many Twitter accounts offered responses to the Sony hack, and the decision to pull the movie, hinting that Anonymous would be offering the movie to the world themselves.
Het artikel gaat verder.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 21 december 2014 @ 01:22:29 #118
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_147790527
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Sony had juist een extreem slechte beveiliging, van het niveau dat password het wachtwoord was. Tja, dan vraag je er om dat zoiets gebeurt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 21 december 2014 @ 01:44:32 #119
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_147791054
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Integendeel, ik ben er veel geweest. Zij hebben daar veel regiolecten, wij ook, het is nu niet dat een Limburger, een Groninger of een Fries netjes ABN spreekt. Er zijn veel kleine verschillen tussen ABN Nederlands en Vlaams. Hoeveel Nederlanders ken jij die de woorden kot en kuis gebruiken? Ook qua zinsconstructie zijn er verschillen (een goede neerlandicus kan hier meer over uitleggen, dat gaat mij grammaticaal boven het petje, ik kan slechts vaststellen dat het zo is en het is bevestigd door neerlandici met wie ik er over sprak) en Vlamingen gebruiken natuurlijk veel meer Franse woorden dan Nederlanders, in Nederland mag je die ook gebruiken maar het is veel minder gebruikelijk. Ik denk dat jij het allemaal teveel wil categoriseren terwijl taal niet zo zwartwit is en verschillende talen, regiolecten en dialecten in elkaar overvloeien. Dat het een een taal wordt genoemd en het ander een dialect is eerder een kwestie van semantiek dan dat het een wezenlijk kenmerk van dit verbale communicatiemiddel aangeeft. Het is geen exacte wetenschap.
Dit is echter allemaal teveel offtopic voor hier.
Same in Korea. Mensen in Seoul kunnen mensen in Jeju (eiland in het zuiden) nauwelijks begrijpen, terwijl het wel dezelfde taal is. Binnen NK zal je ongetwijfeld ook een hoop dialecten hebben.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_147791249
quote:
Zoals je in het artikel kan lezen waar ik naar refereerde is het nog veel erger dan dit. Het is niet enkel het niet in orde hebben van je beveiliging, er is praktisch geen beveiliging, het is compleet verwaarloosd. Best schrikbaarwekkend voor een hightechbedrijf wat o.a. de CD-software heeft ontworpen en ontwikkeld (Philips deed de hardware, Sony de software).

It’s clear from the leaked data that Sony has a culture which doesn’t take security very seriously. From plaintext password files, to using “password” as the password in business critical certificates, through to just the shear volume of aging unclassified yet highly sensitive data left out in the open. This isn’t a simple slip-up or a “weak link in the chain” – this is a serious organization-wide failure to implement anything like a reasonable security architecture.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')