Wat jij aan kaart is dus een big issue voor mij.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
Vergeet alleen niet dat je aan een opleiding je leven lang iets hebt en aan de paar euro's die je niets verdiend minder....
dank voor de info,was al bang dat ik inferieur apparaat had gekocht.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:36 schreef Drexciyan het volgende:
Ja precies. Zo'n adapter is altijd makkelijk.
Flink klote van je berging/schuur man. Hopen dat je verzekering goed uitkeert.
Oja, die aansluiting op je slagmoersleutel is een zgn. 'hog anvil'. Er zijn eigenlijk 2 varianten, de detent pin (palletje) en hog anvil. Wat je nu hebt is makkelijker met wisselen, maar sommigen prefereren de detent pin omdat je dan zeker weet dat de dop blijft zitten. Bij sommige machines kan je die er met 1 beweging alsnog vanaf draaien (dop vasthouden en machine laten draaien. dan trek je hem eraf) maar meestal moet je zitten pielen met een schroef ofzo.
Juist.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
Dat klinkt alsof je financieel klaar bent voor het leven. Doe fan wat je leuk vind. Wees gewaarschuwf, ik heb meer flessen wijn op dan ik makita apparaten bezig
timmermanquote:Op woensdag 24 december 2014 19:48 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Vorig weekend mijn pur pistool uitgeleend, tevens heeft die kerel mijn 2de auto geleend. (Geen probleem, is een goede vriend).
Kwam die persoon gisteren terugbrengen.
Had maar 20km gereden ofzo, maar toen hij ging tanken heeft hij hem zonder nadenken volgegooid. (Tankje was 2/3 leeg). Dus voor 40,- teveel getankt.
Normaal geen probleem, krijg je dat van mij, alleen geen cash in mijn zak dus "komt goed" zie hem toch met oud/nieuw.
Tot ik mijn pur-pistool zagheb hem dat ding terug in ze handen geduwd en gezegd dat hij hem mag houden. Staan we gelijk quitte betreft dat tanken.
Lang verhaal kort: vandaag maar een nieuw soudal purpistool gehaald.
Die mag dus ook geen gereedschap meer lenen
Ikben iig eerlijk!quote:
Ja!quote:
Geld is iets wat we allemaal nodig hebben.financiele zekerheidquote:Op woensdag 24 december 2014 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
Dat klinkt alsof je financieel klaar bent voor het leven. Doe fan wat je leuk vind. Wees gewaarschuwf, ik heb meer flessen wijn op dan ik makita apparaten bezig
ws geef je teveel geld tevens uit aan kledingquote:Op woensdag 24 december 2014 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja!
Ik ben wel jaloers op het arsenaal van sommige mensen hier! Ik mag nooit gereedschap kopen van mijn vriend omdat ik het niet vaak genoeg gebruik.Maar ik hou echt van mooi gereedschap.
Je vriend is geen knapperd?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja!
Ik ben wel jaloers op het arsenaal van sommige mensen hier! Ik mag nooit gereedschap kopen van mijn vriend omdat ik het niet vaak genoeg gebruik.Maar ik hou echt van mooi gereedschap.
Als je denkt dat je dit over 50 jaar nog hebt, wat let je?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:37 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Geld is iets wat we allemaal nodig hebben.financiele zekerheid
Ik ben straks onafhankelijk idd. Maar thuis zitten en niks doen, niks voor mij. ik hou van de geur van hout, het geratel van machines en het renoveren. Heerlijk werken (heb maand bij deur gezeten, ging kapot)
Ik koop hooguit één of twee keer per jaar nieuwe kleren.quote:Op woensdag 24 december 2014 21:37 schreef hans1985 het volgende:
[..]
ws geef je teveel geld tevens uit aan kleding
Zet je dirty mind maar aan het werk hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 21:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zie de relatie met gereedschap niet.
hoop over 10 jaar echt "uitvoerder" te zijn. heb nu al een hernia, zenuw beschadgingf door werk :pquote:Op woensdag 24 december 2014 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je denkt dat je dit over 50 jaar nog hebt, wat let je?
quote:Op woensdag 24 december 2014 21:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je denkt dat je dit over 50 jaar nog hebt, wat let je?
Om jaloers van te wordenquote:Op woensdag 24 december 2014 18:12 schreef Drexciyan het volgende:
In huize Atmoz is het zowat elke dag uitpakparty
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:03 schreef Makrolon het volgende:
Ik wou m ook tijdens sleutelen aan de motor gebruiken ja! Zie die dingen wel eens voorbij komen in yt filmpjes over blokken reviceren enzo. Lijkt me enorm handig werken.
Enne, hij zou 140 nm moeten doen. Dus dan zou het net lukken
Ik werk vaak met blokjes en doe alles met de ratel/momentsleutel, nooit elektrisch.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:10 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Losdraaien is wel ideaal, bij een blok revisie zou ik voor het vastzetten gewoon de ratel pakkenof je moet veel gevoel hebben bij je machine
Daar koop je dan ook een kartonnen huisje voor 25K.quote:Op woensdag 24 december 2014 22:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Zoiets wat je een paar geleden veel op Discovery zag lijkt mij wel wat.
Huizen opknappen en "flippen"', al gaat dat natuurlijk wat makkelijker met die bordkartonnen huizen daar.
Loopt het een beetje met de verhuurmarkt in Duitsland ?
In Emlichheim staat op het industrieterrein (langs de hoofdweg naar NL) een bouwval waar zo te zien al een paar jaar niet meer aan gewerkt word, je kijkt nog altijd tegen de kale kalkzandsteen ruwbouw aan.
Een object is een compleet gerenoveerde woonboerderij (twee woningen van elke 200 a 250 m2, met schuur (10x6) en weide). En ander object is een compleet gerenoveerd woonkomplex in een rustige buurt op 500m van centrum. Spul was al verhuurd toen we nog in ruwbouwfase zatenquote:Op woensdag 24 december 2014 22:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Zoiets wat je een paar geleden veel op Discovery zag lijkt mij wel wat.
Huizen opknappen en "flippen"', al gaat dat natuurlijk wat makkelijker met die bordkartonnen huizen daar.
Loopt het een beetje met de verhuurmarkt in Duitsland ?
In Emlichheim staat op het industrieterrein (langs de hoofdweg naar NL) een bouwval waar zo te zien al een paar jaar niet meer aan gewerkt word, je kijkt nog altijd tegen de kale kalkzandsteen ruwbouw aan.
http://www.toolstop.co.uk(...)ess-kit-2-x-3-p68054quote:Op donderdag 25 december 2014 13:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Ben stiekem aan het kijken voor een Makita accu slag boor en schroefmachine; het komt regelmatig voor dat ik toch lichte boorwerkzaamheden heb in gewone stenen muren/wanden en dan merk ik dat mijn huidige machine toch wat te kort komt.
Voor werkzaamheden in beton heb ik altijd nog een bosch sds boormachine tot mijn beschikking
Ik heb alleen niet zoveel aan een slag schroevendraaier; zou niet weten wanneer of waarvoor ik die zou moeten gebruiken.quote:Op donderdag 25 december 2014 14:37 schreef hans1985 het volgende:
[..]
http://www.toolstop.co.uk(...)ess-kit-2-x-3-p68054
goede deal lijkt mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |