• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Eigenlijk niet. Rustig aan. Ben het niet met je eens dat het van een brede interesse getuigt als je meerdere/een groot deel van de vakken binnen je studie interessant vindt. Zou het eerder uitzonderlijk beperkt vinden als je alleen boek 4 BW interessant zou vinden. Is OK toch? Probeer niet je integriteit aan te tasten ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ok, hier kan ik ook verder niets meer mee.
Dit is gewoon discussieren om het discussieren.
Oh ja goeie, moet nog terugkijkenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
"Het heeft ook contact gehad met ene "saaie Turk", en dat zou een bijnaam kunnen zijn".
Bedankt, Opsporing Verzocht!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
Ennnnn het topic is centraal door mij.
Graag gedaan!
Idiootquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
Graag gedaan!
Verdorie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
Graag gedaan!
Waarom zou je dat weg willen hebben?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
Dat is het al geweest, en toen hebben we geklaagd om het weg te krijgen
Droplul
Pax vroeg of ik 't wilde doen, anders deed die het wel. Dus het was A of B.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
Dat is het al geweest, en toen hebben we geklaagd om het weg te krijgen
Droplul
Omdat het topic nu in lijsten zoals School & Studie helemaal onderaan komt te staan in plaats van bovenaan als er een nieuwe post is, terwijl het echt 0 toegevoegde waarde heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef Valid het volgende:
[..]
Waarom zou je dat weg willen hebben?
Ditquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het topic nu in lijsten zoals School & Studie helemaal onderaan komt te staan in plaats van bovenaan als er een nieuwe post is, terwijl het echt 0 toegevoegde waarde heeft.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het topic nu in lijsten zoals School & Studie helemaal onderaan komt te staan in plaats van bovenaan als er een nieuwe post is, terwijl het echt 0 toegevoegde waarde heeft.
Dat mag ik toch hopenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Duidelijk.
Is dit topic eigenlijk nog afgeschermd / alleen zichtbaar als je bent ingelogd?
Neequote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Duidelijk.
Is dit topic eigenlijk nog afgeschermd / alleen zichtbaar als je bent ingelogd?
PAXMOD PAXMODPAXMODPAXMODPAXMODquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeIk dacht van wel, maar heb even uitgelogd en dan kan ik gewoon doorlezen.
Dank. Was daar te lui voor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeIk dacht van wel, maar heb even uitgelogd en dan kan ik gewoon doorlezen.
Je kan nog wel een SC WO Rechten Honden Peter sig vinden die Pax ooit hadquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:26 schreef Tchock het volgende:
Topic is nog wel verborgen in Google zo te zien.
klik
Fiscaal uiteraard.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar bezig gaan met belasting en dat hele verbintenissenrecht in de prullenbak gooien, wat een dilemma weer
Prima. Wat stel je voor. Wil er ook wel een flesje wijn op zetten hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Neem je nog een speciale UI als ik een 10 haal?
Eentje van Gordon, toen ie nog veel haar hadquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima. Wat stel je voor. Wil er ook wel een flesje wijn op zetten hoor.
Mooi. Ben blij dat m'n hulp effect heeft gehad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:53 schreef Reddead het volgende:
Heb een 8 voor de verweerschrift, en een 7 voor de pleitnota gehaald.
Oké, UI van Gordon als je een 10 haalt. Krijg je ook een flesje van me.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eentje van Gordon, toen ie nog veel haar had
Flesje wijn kan ik niet betalen grapjas
Nou als dit geen motivatie is weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oké, UI van Gordon als je een 10 haalt. Krijg je ook een flesje van me.
Mag ik je stagiair zijn als ik een tien haal voor een willekeurig vak?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oké, UI van Gordon als je een 10 haalt. Krijg je ook een flesje van me.
Ik kan wel grappen maken over wat je in 3/4 uur achter cs kan doen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:56 schreef Yreal het volgende:
Man, valt de trein uit. Iemand nog suggesties wat je drie kwartier op den haag cs kunt doen rond deze tijd?
Den haag CS is wat dat redelijke lafjes. De hoerenbuurt 2km verderop trekt genoeg publiek...quote:Op woensdag 17 december 2014 00:01 schreef Ansu het volgende:
[..]
Ik kan wel grappen maken over wat je in 3/4 uur achter cs kan doen?
Nee hoor, als ik hiervoor betaald kreeg dan zou ik blij zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 00:01 schreef Ties02 het volgende:
Ansu werkt als recruiter voor de stad en uni Rotterdam, valt niet op
Fiscaal. Shotje tequila.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:12 schreef Ties02 het volgende:
Wanneer pas je 3.60 IB toe en wanneer 3.61 IB bij verhuizing naar het buitenland met meenemen van je boot voor je onderneming?
Antwoordmodel gaat uit van 3.61 maar had zelf 3.60 bedacht. Of is het resultaat hetzelfde?
Avondwinkelquote:Op woensdag 17 december 2014 00:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sorry heb geen citroen
En geen tequila
Als je zo tegen vrouwen praat snap ik het welquote:Op woensdag 17 december 2014 00:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Betaal jij? Moet dit weekend nog aan het bier namelijk en heb nog zo'n 20 euro
Snap je wat wel?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:34 schreef Ansu het volgende:
[..]
Als je zo tegen vrouwen praat snap ik het wel
Zeg wat doe jij nog wakker blaagquote:Op woensdag 17 december 2014 02:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar heb ik geen knopjes voor helaas
Wel om hem uit Google te houden, dat staat wel aan
Ja, heb er gemengde ervaringen meequote:Op woensdag 17 december 2014 02:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Absoluut
Je raakt nogal bedreven in het afsluiten van weddenschappen merk ik
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:54 schreef Valid het volgende:
[..]
Mooi. Ben blij dat m'n hulp effect heeft gehad.
Succes!!quote:Op woensdag 17 december 2014 07:00 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
Op voor Straf I, goedemorgen mensen. Succes vandaag aan de anderen die ook tentamen hebben!
Nee vind het oprecht gewoon een van de weinige dingen waar ik totaal niet geïnteresseerd in ben. en als ik hier dan weer eens kijk dan gaat het alleen maar daarover en dan denk ik nohhh wat saaiquote:Op woensdag 17 december 2014 00:46 schreef Ties02 het volgende:
Vanwaar die haat jegens fiscaliteit Ans. Heeft erik je wat aangedaan?
Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:40 schreef Ansu het volgende:
[..]
Nee vind het oprecht gewoon een van de weinige dingen waar ik totaal niet geïnteresseerd in ben. en als ik hier dan weer eens kijk dan gaat het alleen maar daarover en dan denk ik nohhh wat saai
Succes gozer.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:00 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
Op voor Straf I, goedemorgen mensen. Succes vandaag aan de anderen die ook tentamen hebben!
Ah nu maak je me nog meer aan het twijfelenquote:Op woensdag 17 december 2014 00:01 schreef Ansu het volgende:
Dit topic geen fiscale onzin?
&Patrickk, als je toch zon brave lurker bent, dan zou ik zeker als je voor ondernemingsrecht wilt gaan voor Rotterdam gaan. In mijn beide stages gemerkt dat je toch iets meer economische kennis meekrijgt (moet je zelf ook wel voor open staan - niet voor niets is de slogan niet lullen maar poetsen) en dat Rotterdam veel praktischer is ingesteld is dan Amsterdam, echt een verschil met mijn Amsterdamse medestudenten. Plus in Rotterdam kosten kamers de helft en is het verenigingsleven heel hecht, omdat mensen er bewust voor kiezen. Woon nu ook in Amsterdam en wilde nooit naar Roffa, maar blij dat ik het gedaan heb.
Resultaat is hetzelfde. 3.61 is simpelweg een vangnet voor het geval er sprake is van een 'vervreemding' die niet door de andere artikelen wordt bestreken.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:12 schreef Ties02 het volgende:
Wanneer pas je 3.60 IB toe en wanneer 3.61 IB bij verhuizing naar het buitenland met meenemen van je boot voor je onderneming?
Antwoordmodel gaat uit van 3.61 maar had zelf 3.60 bedacht. Of is het resultaat hetzelfde?
Ik ben zowel afgestudeerd fiscalist als civilist.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef underground1009 het volgende:
Foei, wat is kijken naar afstudeerrichtingen en kantoren toch een SOG-tijdsinvulling![]()
Wat het dan moet worden is voorlopig nog niet aan de orde maar goed![]()
IT-recht master lijkt me leuk maar privaatrecht net zo en arbeidsrecht bevalt me ook wel![]()
Zitten niet veel afgestudeerde civilisten hier of wel? Erik is fiscalist en Maharbal ook?
Arbeidsrecht.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef underground1009 het volgende:
Foei, wat is kijken naar afstudeerrichtingen en kantoren toch een SOG-tijdsinvulling![]()
IT-recht master lijkt me leuk maar privaatrecht net zo en arbeidsrecht bevalt me ook wel![]()
Zitten niet veel afgestudeerde civilisten hier of wel? Erik is fiscalist en Maharbal ook?
Afgestudeerd in de richting arbeidsrecht dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef underground1009 het volgende:
Tweede jaar nog maarquote:Op woensdag 17 december 2014 10:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Afgestudeerd in de richting arbeidsrecht dus.
Welk jaar zit je?
Natuurlijk. Of nog beter, zal ik het tentamen voor je maken?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:27 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen tentamen Formeel Belastingrecht, iemand van hier die daar een goede samenvatting van heeft?
Nog niet, maar als je even laat weten welk boek en welke druk jullie gebruiken schrijf ik zo een samenvatting voor je. Punt is alleen wel dat ik geen geparfumeerd papier meer heb dus het wordt gewoon normaal blanco papier, is dat erg?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:27 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen tentamen Formeel Belastingrecht, iemand van hier die daar een goede samenvatting van heeft?
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Natuurlijk. Of nog beter, zal ik het tentamen voor je maken?
Ik mag het toch wel vragen?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog niet, maar als je even laat weten welk boek en welke druk jullie gebruiken schrijf ik zo een samenvatting voor je. Punt is alleen wel dat ik geen geparfumeerd papier meer heb dus het wordt gewoon normaal blanco papier, is dat erg?
Ondankbaar volk tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:35 schreef Tchock het volgende:
Doe ik eens beleefd, is het nog niet goed.
Wat een romanticus ben je tochquote:Op woensdag 17 december 2014 11:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog niet, maar als je even laat weten welk boek en welke druk jullie gebruiken schrijf ik zo een samenvatting voor je. Punt is alleen wel dat ik geen geparfumeerd papier meer heb dus het wordt gewoon normaal blanco papier, is dat erg?
http://uitspraken.rechtsp(...)ECLI:NL:HR:2014:3583quote:Bij de beoordeling van de vraag of een uitlating onnodig grievend is, dient, indien het gaat om een uitlating door een politicus in het kader van het publiek debat – het politieke debat daaronder begrepen – onder ogen te worden gezien enerzijds het belang dat de betreffende politicus daadwerkelijk in staat moet zijn zaken van algemeen belang aan de orde te stellen ook als zijn uitlatingen kunnen kwetsen, choqueren of verontrusten, maar anderzijds ook de verantwoordelijkheid die de politicus in het publieke debat draagt om te voorkomen dat hij uitlatingen verspreidt die strijdig zijn met de wet en met de grondbeginselen van de democratische rechtsstaat. Daarbij gaat het niet uitsluitend om uitlatingen die aanzetten tot haat of geweld of discriminatie maar ook om uitlatingen die aanzetten tot onverdraagzaamheid.
Wat vind jij van zijn mogelijke vervolging?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://uitspraken.rechtsp(...)ECLI:NL:HR:2014:3583
Laatste zin is belangrijk, zeker met het oog op de mogelijke vervolging van Wilders.
Ah ok. En voor welke situatie is 3.60 dan geschreven?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:00 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Resultaat is hetzelfde. 3.61 is simpelweg een vangnet voor het geval er sprake is van een 'vervreemding' die niet door de andere artikelen wordt bestreken.
3.61 ziet bijvoorbeeld op de situatie dat een ondernemer zelf emigreert en zijn hele onderneming verplaatst naar het buitenland.
Als je een selectiemaster wil doen kan je ook kijken naar de master recht en onderneming @Nijmegen en/of Zuidas master @VU/UVA (samenwerking). Voordele daarvan is dat je door het jaar op alle kantoren komt en ook de grote banken en financiële toezichthouders. Verder maakt het denk ik niet heel veel uit.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:27 schreef Patrickk het volgende:
[..]
Ah nu maak je me nog meer aan het twijfelenJij hebt ook ondernemingsrecht gestudeerd toch, of was het een andere master? Ik merkte ook wel dat het verenigingsleven in Rotterdam vrij hecht was, maar heb je het dan over studentenverenigingen of ook de studieverenigingen (JfR, ORD etc)? Rotterdam lijkt me qua stad een beetje kil en afstandelijk, maar misschien is dit een (onterecht) vooroordeel, hoor namelijk van veel mensen dat je gewoon moet weten waar je wel/niet moet zijn.
Tsja. Ik vind het walgelijk wat hij zegt maar als je gaat vervolgen kun je van het geld wat dat kost net zo goed Wilders-reclame in elke krant laten drukken.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:41 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat vind jij van zijn mogelijke vervolging?
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:11 schreef Etsu het volgende:
Strafprocesrecht en Loze Hashpijp/art. 359a Sv/HR 19 februari 2013, wat ingewikkeld.
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ah ok. En voor welke situatie is 3.60 dan geschreven?
quote:Een andere bijzondere vorm van 'staking' is opgenomen in art. 3.60. Art. 3.60 regelt de (partiële) eindafrekening in het geval vermogensbestanddelen van een onderneming in Nederland worden overgebracht naar een buitenlandse vaste inrichting èn de belastingplichtige gelijktijdig of daarna ophoudt binnenlands belastingplichtig te zijn. Als gevolg van het einde van de binnenlandse belastingplicht verliest Nederland het heffingsrecht over de in Nederland gerijpte meerwaarden die schuil gaan in de vermogensbestanddelen die zijn overgebracht naar het buitenland. Met deze bepaling heeft de wetgever beoogd het heffingsrecht zeker te stellen door, bij wijze van fictie, een vervreemdingsmoment te creëren waardoor er op een ondeelbaar moment vóór het ophouden van de binnenlandse belastingplicht een eindafrekening over de overgebrachte vermogensbestanddelen plaatsvindt. Op die manier heeft de wetgever de eindafrekening bij een gedeeltelijke overdracht van de onderneming naar het buitenland (partiële eindafrekening) en daarmee de heffing over de waardeaangroei gedurende de Nederlandse periode zeker gesteld. Aan toepassing van art. 3.61 komt men niet toe.
Ik snap het verschil nog niet zo goed met 3.61quote:
Nee eigenlijk niet. Garantenstellung gebruik je eerder bij bijv. een politieagent, een arts of iemand die echt kwaliteiten heeft om met een specifieke situatie om te gaan en wel correct te handelen (dus geen schuld). Verkeersdeelnemer zijn is te algemeen.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:49 schreef Blistering het volgende:
Hey Ties, geldt de Garanstenstellung ook voor verkeersdeelnemers?
Ik heb in een vraag over culpa waarin iemand niet keek voor hij overstak, waardoor iemand anders ten val kwam en iets brak namelijk gesteld dat er van verkeersdeelnemers extra zorgvuldigheid/voorzichtigheid mag worden verwacht, dus dat de Garantenstellung daar ook op van toepassing is.
Denk je dat dat mogelijk is?
Fuuu, hopelijk wordt nu niet m'n hele antwoord fout gerekend.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Garantenstellung gebruik je eerder bij bijv. een politieagent, een arts of iemand die echt kwaliteiten heeft om met een specifieke situatie om te gaan en wel correct te handelen (dus geen schuld). Verkeersdeelnemer zijn is te algemeen.
Dat klinkt wel logisch inderdaad. Nouja dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:53 schreef Ties02 het volgende:
Ik had bij de vraag bij ons over culpa ook Garantenstellung gebruikt echter dat ging om een stuntman, niet je average verkeersdeelnemer dus. Was ook geen echte verkeerssituatie maar een evenement.
Ligt eraan. Wie of wat is er op zijn bek gegaan? Als het Rossi was heb je misschien een puntquote:Op woensdag 17 december 2014 12:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Fuuu, hopelijk wordt nu niet m'n hele antwoord fout gerekend.
Voc mentaliteitquote:Utrechter verkoopt 300 containers zand aan Qatar http://www.spitsnieuws.nl(...)iners-zand-aan-qatar
Iemand die wegrende voor de politie, en zonder te kijken een fietspad overstak. Daardoor kwam de fietser die hij dus over het hoofd zag ten val waarna ernstig letsel volgde. De verdachte die wegrende wordt aangeklaagd voor letsel door schuld (308 Sr volgens mij?), en de vraag was of de verdachte schuld heeft.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ligt eraan. Wie of wat is er op zijn bek gegaan? Als het Rossi was heb je misschien een punt
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:45 schreef Ties02 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_van_Yolanthe__.html
Een krantenbericht?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:04 schreef Yreal het volgende:
Ik zie net op FB een krantenbericht langskomen dat GA zijn master heeft behaald![]()
Voorpagina van het lokale sufferdje?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:04 schreef Yreal het volgende:
Ik zie net op FB een krantenbericht langskomen dat GA zijn master heeft behaald![]()
dat zo'n jongen uit het dorp toch maar mooi even meester in de rechten isquote:Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voorpagina van het lokale sufferdje?
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat zo'n jongen uit het dorp toch maar mooi even meester in de rechten is
Had die toch al?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:04 schreef Yreal het volgende:
quote:
Ik snap geloof ik de discussie niet zo. Gaat het er nou om dat mensen met een budget verzekering toegang houden tot alle artsen ofzo?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:51 schreef Joosie200 het volgende:
De tweede nacht van Duivesteijn gemistTerwijl de politieke constellatie net zo leuk was
Gaat erom dat het kabinet de vrije artsenkeuze in de zorgverzekeringswet vanaf 2016 wil schrappen. Zodat je nog puur naturapolissen overhoudt ipv restitutiepolissen er naast. Daar waren een aantal PvdA senatoren het niet mee eens en dus stemden zij tegen. Dit tot verbazing van de Tweede Kamerfractie, Samsom voorop.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik snap geloof ik de discussie niet zo. Gaat het er nou om dat mensen met een budget verzekering toegang houden tot alle artsen ofzo?
Jij bent echt de eerste die ik dit hoor zeggenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gaat erom dat het kabinet de vrije artsenkeuze in de zorgverzekeringswet vanaf 2016 wil schrappen. Zodat je nog puur naturapolissen overhoudt ipv restitutiepolissen er naast. Daar waren een aantal PvdA senatoren het niet mee eens en dus stemden zij tegen. Dit tot verbazing van de Tweede Kamerfractie, Samsom voorop.
Ah, ik zal wel tot de elitaire bovenlaag van Nederland met een restitutiepolis horen.quote:Wat zou er veranderen als de Eerste Kamer gisteren voor had gestemd?
Voor de restitutiepolis zou er niets veranderen. Voor de mensen met een natura- of budgetpolis wel.
Vanaf 2016 had de verzekeraar niks meer hoeven te vergoeden, als je voor een behandeling naar een ziekenhuis of zorgverlener zou gaan waarmee zij geen contract hebben. Vanaf dat moment betaal je ongecontracteerde zorg zelf en heb je dus feitelijk minder vrijheid bij het kiezen van een zorgverlener.
Preciesquote:Op woensdag 17 december 2014 15:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ah, ik zal wel tot de elitaire bovenlaag van Nederland met een restitutiepolis horen.
Het is toch logisch dat als jij een budget verzekering neemt, die niet dingen gaat vergoeden die niet verzekert zijn?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
PreciesDe drempel om tot de elite te horen ligt kennelijk zo laag als ¤90 bij Ditzo voor een restitutiepolis met ¤375 wettelijk eigen risico.
Hier POL / [Crisis] na verwerpen wet vrije artsenkeuze #2 Spekman to the rescue! kun je de crisis volgen op FokAls dit uiteindelijk eindigt in het opstappen van het kabinet is het weer eens bevestigend voor de trend na Fortuyn. Zelden zaten kabinetten nog de rit uit. Bij nieuwe verkiezingen wordt 2015 een zeer interessant politiek jaar. Want de PS verkiezingen voor een nieuwe eerste kamer staan al op stapel. Als dan aansluitend TK verkiezingen volgen is dat niet eerder vertoond geloof ik. Nieuwe dieptepunt in de politieke geschiedenis
Precies. Ik kies bewust voor een budgetpolis. Zolang alles maar gecontracteerd is waar ik naar toe ga (ziekenhuis, fysio en apotheek) kan het mij niet boeien dat ik niet elders of zeer beperkt elders terecht kan. Want vergeet niet dat de budgetpolis ziet op planbare zorg.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat als jij een budget verzekering neemt, die niet dingen gaat vergoeden die niet verzekert zijn?
Blij te horen dat ik niet zo'n heel raar standpunt heb...quote:Op woensdag 17 december 2014 15:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies. Ik kies bewust voor een budgetpolis. Zolang alles maar gecontracteerd is waar ik naar toe ga (ziekenhuis, fysio en apotheek) kan het mij niet boeien dat ik niet elders of zeer beperkt elders terecht kan. Want vergeet niet dat de budgetpolis ziet op planbare zorg.
Als je aangereden wordt en met spoed geopereerd moet worden, dan brengt het ambulancepersoneel je gewoon naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Contract of geen contract. Want das spoedeisende zorg en niet planbare zorg.
Wil je toch je eigen ziekenhuis kiezen die niet gecontracteerd is in de budgetpolis, dan pak je toch gewoon de restitutiepolis? Die kost nu toch al meer, maar dan heb je ook meer te kiezen. Ik zou zeggen, die verschillende polissen zijn de marktwerking in optima forma zoals die gewenst is door het kabinet vanaf Hoogervorst. Zolang er maar de verplichte acceptatieplicht blijft bestaan voor de basisverzekering krijg je nooit Amerikaanse toestanden.
Op dit punt niet neequote:Op woensdag 17 december 2014 15:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Blij te horen dat ik niet zo'n heel raar standpunt heb...
Bring itquote:Op woensdag 17 december 2014 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Op dit punt niet neeBij andere onderwerpen daarentegen...
Anders werd het 21 januari. Dan is het al weer februari voordat ik de uitslag heb. Bovendien wil ik 2 feb starten met stage lopen en kan ik dan alweer herstelt zijn.quote:
Hersteld*quote:Op woensdag 17 december 2014 16:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Anders werd het 21 januari. Dan is het al weer februari voordat ik de uitslag heb. Bovendien wil ik 2 feb starten met stage lopen en kan ik dan alweer herstelt zijn.
Lekker gluren naar van die opgepompte boys zeker.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
Na de tentamens in januari maar eens aanmelden voor fitness.
Een hele grote stap voor mij trouwens.
Daarvoor ga ik idd beginnen met fitness.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker gluren naar van die opgepompte boys zeker.
Ik vind het een goed voornemen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik idd beginnen met fitness.
Bedankt.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik vind het een goed voornemen.
Mijn goede voornemen is om rechtsgeschiedenis te halen op 5 januari. Maar daar ga ik nog even niet over nadenken nu.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Meer voornemens heb ik niet echt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is om rechtsgeschiedenis te halen op 5 januari. Maar daar ga ik nog even niet over nadenken nu.
Oh trouwens. Ik kreeg na m'n tentamen van vandaag een appje van iemand uit m'n werkgroep (diezelfde persoon die een dag voor een tentamen begint met leren), dat hij vergeten was dat het tentamen vandaag om 10:00 wasHij kwam blijkbaar pas om 11:00 aan bij de Jaarbeurs..
Gevalletje man man man man hoor.
Meidquote:Op woensdag 17 december 2014 17:16 schreef Etsu het volgende:
Ik zit in een groepsgesprek met allemaal vrijwel onbekende mensen over het feest as. zaterdag, maar echte vrienden zijn van mijn huisgenote en niet van mij. Het gaat echt nergens over, ik begin me bijna te schamen dat ik in dat groepsgesprek zit.
Meldingen uitzetten.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:16 schreef Etsu het volgende:
Ik zit in een groepsgesprek met allemaal vrijwel onbekende mensen over het feest as. zaterdag, maar echte vrienden zijn van mijn huisgenote en niet van mij. Het gaat echt nergens over, ik begin me bijna te schamen dat ik in dat groepsgesprek zit.
Toevallig had ik net een fotootje gemaakt omdat Johannes en ik dat ook gaan etenquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toevallig had ik net een fotootje gemaakt omdat Johannes en ik dat ook gaan eten
[ afbeelding ]
Dit wordt smullen
Kwartiertje geleden gedaan. Net weer whatsapp geopend, 115 berichten met allemaal onzin. Niks van gemerkt.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:04 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Tiesje, doe straks wel aardig tegen mijn huisgenootje he. Ik vertrouw op je.
Wat een culinair wonder ben je ook he...quote:Op woensdag 17 december 2014 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toevallig had ik net een fotootje gemaakt omdat Johannes en ik dat ook gaan eten
[ afbeelding ]
Dit wordt smullen
Oh jammer. Laat maar dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben vanavond weg, maar ok
erg benieuwd
Ja en wie is M danquote:Op woensdag 17 december 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh jammer. Laat maar dan.
M. gaat nu naar D.
Oh jaquote:Op woensdag 17 december 2014 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
je weet toch wie mijn huisgenote is?
Die hete lesbiene?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
je weet toch wie mijn huisgenote is?
jeweetquote:
Dubbeldatequote:Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeweet
mijn huisgenote is een goeie vriendin van Ties' huisgenote
dus Ties en ik kennen elkaar indirect, ookal wil hij dat niet
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een culinair wonder ben je ook he...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Alweer? Valid?!quote:Op woensdag 17 december 2014 19:21 schreef Reddead het volgende:
Moet voor vrijdag een bestuursrechtelijke uitspraak schrijven.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:22 schreef Reddead het volgende:
[..]
Neen, dat was de oefenrechtbank (waar ik een 7,5 heb gehaald).
Ik heb een vrij goed geheugen.quote:Op zondag 14 december 2014 09:46 schreef Reddead het volgende:
heuy,
Voor school moet ik een bestuusrechtelijke uitspraak schrijven. Zouden jullie a) tips
en b) mijn concept willen lezen en eventuele kritiek uiten? Het is nog niet af maar ik verwacht dat ik het wel rond middernacht af heb.
!
Bobbiequote:Op woensdag 17 december 2014 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een vrij goed geheugen.
Niet gewoon gehakt kopenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wordt smullen
Dat is zwaar chill inderdaad. Maar ook 's winters?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Burgers op de Weber garen.
Ook leuk. Mooie rookpluimen maken.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is zwaar chill inderdaad. Maar ook 's winters?
Jij haalt ook alles uit het leven hè.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ome Ike heeft de One Plus One binnen (al vanaf 11.00). Even Whatsapp en Tinder erop gesmeten.
Oh, en ik maar denken dat je 'm vanaf 14u had.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ome Ike heeft de One Plus One binnen (al vanaf 11.00). Even Whatsapp en Tinder erop gesmeten.
En?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nog niet veel bijzonders. Ik had de One Plus One even thuisgelaten (ik moest naar een college) om hem later rustig naar mijn smaak vorm te geven. De One Plus One was namelijk voor de helft opgeladen. Ik heb hem even laten leeglopen tot ongeveer 10% zodat ie verder kon laden.quote:
Ik heb t wel maar kijk er maar 1x per maand op ofzo, dan krijg ik matches maar kijk ik er niet meer naar om.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zijn er echt mensen die Tinder serieus gebruiken?
Volgens mij loopt er een hele reeks op Fok.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ga je de naam nu consequent voluit schrijven?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nog niet veel bijzonders. Ik had de One Plus One even thuisgelaten (ik moest naar een college) om hem later rustig naar mijn smaak vorm te geven. De One Plus One was namelijk voor de helft opgeladen. Ik heb hem even laten leeglopen tot ongeveer 10% zodat ie verder kon laden.
Je moet ergens mee pochen.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ga je de naam nu consequent voluit schrijven?
Meen je dit?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik wilde gewoon even checken wat er te vinden viel qua vrouwelijk schoon.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Pax schijnt Tinder veel te gebruiken.
Dat hoorde ik ook. Staat bekend als het Sproeistuk van Stadskanaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je moet ergens mee pochen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. Staat bekend als het Sproeistuk van Stadskanaal.
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]![]()
Volgens de dames wordt hij ook de Hartenbreker van Stadskanaal genoemd. Vraag het Etsu.
De Melkmachine van Musselkanaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]![]()
Volgens de dames wordt hij ook de Hartenbreker van Stadskanaal genoemd. Vraag het Etsu.
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De Melkmachine van Musselkanaal.
Ga jij nog een oudejaarsconference geven?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De Melkmachine van Musselkanaal.
Voor een heel klein publiek.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ga jij nog een oudejaarsconference geven?
Maakt de humor niet minder.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Voor een heel klein publiek.
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maakt de humor niet minder.
Al verhuisd?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maakt de humor niet minder.
Ik geloof dat je dat al drie keer eerder hebt gevraagd, maar inderdaad al verhuisd.quote:
Sorry hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dat al drie keer eerder hebt gevraagd, maar inderdaad al verhuisd.
Ik deed nog een positieve PI. Maar hoe bevalt het in jouw nieuwe huis?quote:
Prima.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik deed nog een positieve PI. Maar hoe bevalt het in jouw nieuwe huis?
Ik heb een goed geheugen, hè.quote:
Ik wist wel dat ik eens had gevraagd, maar toen zei je dat de koop niet doorging, toen zei je dat je eerst op vakantie ging, en daarna heb ik niet meer gevraagd volgens mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb een goed geheugen, hè.
Als ik Tchock was, had ik het allemaal opgezocht.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik eens had gevraagd, maar toen zei je dat de koop niet doorging, toen zei je dat je eerst op vakantie ging, en daarna heb ik niet meer gevraagd volgens mij.
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als ik Tchock was, had ik het allemaal opgezocht.
[..]holgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al eens gevraagd. Als niemand die online zijn geweest, antwoordt, dan weten ze het niet lijkt me.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:13 schreef Reddead het volgende:
Als je een uitspraak schrijft en de standpunten van partijen moet omschrijven, moet je ALLE beroepsgronden van eiser erin zetten of alleen de meest belangrijke (die de meest verregaande gevolgen heeft)?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt je boek?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:13 schreef Reddead het volgende:
Als je een uitspraak schrijft en de standpunten van partijen moet omschrijven, moet je ALLE beroepsgronden van eiser erin zetten of alleen de meest belangrijke (die de meest verregaande gevolgen heeft)?
Www.rechtspraak.nlquote:Op woensdag 17 december 2014 21:13 schreef Reddead het volgende:
Meestal worden ze wel allemaal genoemd, maar als ze niet relevant of overduidelijk onjuist zijn wordt dat alleen even aangestipt.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:13 schreef Reddead het volgende:
okéquote:Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meestal worden ze wel allemaal genoemd, maar als ze niet relevant of overduidelijk onjuist zijn wordt dat alleen even aangestipt.
Ik heb hem echt 5x gekeken, maar die zit er toch in?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Tchock het volgende:
Uitstekend verdedigingswerk
[ afbeelding ]
Hij ging wel over de lijn eigenlijk. Of gaat het erom dat je het hebt tegengehouden en daardoor toch over de lijn is gekomen?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Tchock het volgende:
Uitstekend verdedigingswerk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik heb hem echt 5x gekeken, maar die zit er toch in?
Sorry, mijn post was sarcastisch. Verschrikkelijk slechte sliding van Bruma. Hij had - net voor dit beeld begint - ook al de bal verloren waardoor deze aanval überhaupt ontstond.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij ging wel over de lijn eigenlijk. Of gaat het erom dat je het hebt tegengehouden en daardoor toch over de lijn is gekomen?
Mijn tekst.quote:
Dat is expres, dat is een sliding. Hij timet hem alleen verschrikkelijk verkeerd. Die bal was prima te houden voor een voetballer als Bruma.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:25 schreef Yreal het volgende:
[..]Zozo, je neemt het er vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet de eerste nog tegenkomen. En andersom.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:49 schreef Yreal het volgende:
Nog nooit zoveel ajaxieden positief over feijenoord gehoord
Dit is verspilde moeite. Het is Paxcon...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je kookt, moet je wel een beetje moeite doen hoor
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen. En andersom.
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is verspilde moeite. Het is Paxcon...
Gister BigMac gegeten
Spieren graagquote:Op woensdag 17 december 2014 21:53 schreef Ties02 het volgende:
Zozo Pax, 2 keer achter mekaar burgers eten? Wil je aankomen?
Moet je wel gaan trainen he lamlulquote:
Johannes is weer naar huisquote:Op woensdag 17 december 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zit je op FOK! als Johannes bij jou is?
Fijne avond verder!
Ja... ik weet hetquote:Op woensdag 17 december 2014 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Moet je wel gaan trainen he lamlul
Ben zelf net klaargefaild op elke oefening, het dieet eist zijn tol
Aangezien jij nooit iets doet behalve slapen en in bed liggen, zal het Johannes wel zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms heeft één van ons of allebei nog dingen te doen dus gaan we niet doorzakken in de stad
Ja, weinig calorietjesquote:Op woensdag 17 december 2014 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja... ik weet het
Verlies je spierkracht door je dieet of wat bedoel je?
Heb ook bijna alleen maar Feyenoord-vrienden. Ga best vaak mee naar De Kuip. Enige sympathie ontkom je dan niet aan.quote:
Ben je een Ajacied dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb ook bijna alleen maar Feyenoord-vrienden. Ga best vaak mee naar De Kuip. Enige sympathie ontkom je dan niet aan.
En niets mis mee toch? Mooie club, mooi stadion.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb ook bijna alleen maar Feyenoord-vrienden. Ga best vaak mee naar De Kuip. Enige sympathie ontkom je dan niet aan.
quote:
In mijn ajax groepswhatsapp is iedereen ook lovend over de kakkiesquote:Op woensdag 17 december 2014 21:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben je structurele beledigingen wel weer zatquote:Op woensdag 17 december 2014 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aangezien jij nooit iets doet behalve slapen en in bed liggen, zal het Johannes wel zijn.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben je structurele beledigingen wel weer zat
Jij wel ja. Je hebt gezien wat een beetje gezond eten met mijn pens deed.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je er wel bij sporten lijkt me
Ah tof. Ik was vroeger ook een Ajacied.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sinds Sideshow verhuisd is zo'n beetje.
... Je komt uit Rotterdamquote:Op woensdag 17 december 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah tof. Ik was vroeger ook een Ajacied.
Ja, dat heb ik inderdaad gezienquote:Op woensdag 17 december 2014 22:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij wel ja. Je hebt gezien wat een beetje gezond eten met mijn pens deed.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sinds Sideshow verhuisd is zo'n beetje.
Te laat geëdit.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh nee jij kwam uit Amsterdam of omgebieden toch?
En voordat je één was?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Te laat geëdit.
Toen ik 1 jaar was, ben ik naar Diemen verhuisd totdat mijn ouders gingen scheiden, 11 ofzo, ja.
Iedereen was toen fan van Ajax en nadat ik naar Rotterdam was verhuisd, is m'n interesse volledig verloren.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord eindigt met tien man en PSV wint. Mark my words.
Vies dik, man, eerder pro ana...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik inderdaad gezien![]()
![]()
![]()
Maar ik ben niet vies dik, dus met gezond eten schiet ik niet zoveel op volgens mij
Nounounou.quote:
Diemen is om de hoek.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus niet uit Amsterdam, leugenaar.
Fitnessen en spieren kweken is altijd goed maar Pax is écht niet dik.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nounounou.
Paxcon riep afgelopen dagen dat hij vies dik was en aangekomen is en wilde fitnessen.
Niet mijn woorden.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fitnessen en spieren kweken is altijd goed maar Pax is écht niet dik.
Heb ik al gezien. En je bent niet dik.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Jullie zouden me eens shirtless moeten zien
inb4 liever niet
Ja maar dat is lang geledenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb ik al gezien. En je bent niet dik.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je gewoon Y's overbodige gewicht geadopteerd?
quote:
Dat zou nogal raar staanquote:Op woensdag 17 december 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Gisteren wilde je mij een note geven voor trollen. Het lijkt mij dan ook zeer gepast als jij jezelf nu een note geeft.
zak bottenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Jullie zouden me eens shirtless moeten zien
inb4 liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |