• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Eigenlijk niet. Rustig aan. Ben het niet met je eens dat het van een brede interesse getuigt als je meerdere/een groot deel van de vakken binnen je studie interessant vindt. Zou het eerder uitzonderlijk beperkt vinden als je alleen boek 4 BW interessant zou vinden. Is OK toch? Probeer niet je integriteit aan te tasten ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ok, hier kan ik ook verder niets meer mee.
Dit is gewoon discussieren om het discussieren.
Oh ja goeie, moet nog terugkijkenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
"Het heeft ook contact gehad met ene "saaie Turk", en dat zou een bijnaam kunnen zijn".
Bedankt, Opsporing Verzocht!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
Ennnnn het topic is centraal door mij.
Graag gedaan!
Idiootquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
Graag gedaan!
Verdorie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
Graag gedaan!
Waarom zou je dat weg willen hebben?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
Dat is het al geweest, en toen hebben we geklaagd om het weg te krijgen
Droplul
Pax vroeg of ik 't wilde doen, anders deed die het wel. Dus het was A of B.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
Dat is het al geweest, en toen hebben we geklaagd om het weg te krijgen
Droplul
Omdat het topic nu in lijsten zoals School & Studie helemaal onderaan komt te staan in plaats van bovenaan als er een nieuwe post is, terwijl het echt 0 toegevoegde waarde heeft.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef Valid het volgende:
[..]
Waarom zou je dat weg willen hebben?
Ditquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het topic nu in lijsten zoals School & Studie helemaal onderaan komt te staan in plaats van bovenaan als er een nieuwe post is, terwijl het echt 0 toegevoegde waarde heeft.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het topic nu in lijsten zoals School & Studie helemaal onderaan komt te staan in plaats van bovenaan als er een nieuwe post is, terwijl het echt 0 toegevoegde waarde heeft.
Dat mag ik toch hopenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Duidelijk.
Is dit topic eigenlijk nog afgeschermd / alleen zichtbaar als je bent ingelogd?
Neequote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Duidelijk.
Is dit topic eigenlijk nog afgeschermd / alleen zichtbaar als je bent ingelogd?
PAXMOD PAXMODPAXMODPAXMODPAXMODquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeIk dacht van wel, maar heb even uitgelogd en dan kan ik gewoon doorlezen.
Dank. Was daar te lui voor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
NeeIk dacht van wel, maar heb even uitgelogd en dan kan ik gewoon doorlezen.
Je kan nog wel een SC WO Rechten Honden Peter sig vinden die Pax ooit hadquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:26 schreef Tchock het volgende:
Topic is nog wel verborgen in Google zo te zien.
klik
Fiscaal uiteraard.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar bezig gaan met belasting en dat hele verbintenissenrecht in de prullenbak gooien, wat een dilemma weer
Prima. Wat stel je voor. Wil er ook wel een flesje wijn op zetten hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Neem je nog een speciale UI als ik een 10 haal?
Eentje van Gordon, toen ie nog veel haar hadquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima. Wat stel je voor. Wil er ook wel een flesje wijn op zetten hoor.
Mooi. Ben blij dat m'n hulp effect heeft gehad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:53 schreef Reddead het volgende:
Heb een 8 voor de verweerschrift, en een 7 voor de pleitnota gehaald.
Oké, UI van Gordon als je een 10 haalt. Krijg je ook een flesje van me.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eentje van Gordon, toen ie nog veel haar had
Flesje wijn kan ik niet betalen grapjas
Nou als dit geen motivatie is weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oké, UI van Gordon als je een 10 haalt. Krijg je ook een flesje van me.
Mag ik je stagiair zijn als ik een tien haal voor een willekeurig vak?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oké, UI van Gordon als je een 10 haalt. Krijg je ook een flesje van me.
Ik kan wel grappen maken over wat je in 3/4 uur achter cs kan doen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:56 schreef Yreal het volgende:
Man, valt de trein uit. Iemand nog suggesties wat je drie kwartier op den haag cs kunt doen rond deze tijd?
Den haag CS is wat dat redelijke lafjes. De hoerenbuurt 2km verderop trekt genoeg publiek...quote:Op woensdag 17 december 2014 00:01 schreef Ansu het volgende:
[..]
Ik kan wel grappen maken over wat je in 3/4 uur achter cs kan doen?
Nee hoor, als ik hiervoor betaald kreeg dan zou ik blij zijnquote:Op woensdag 17 december 2014 00:01 schreef Ties02 het volgende:
Ansu werkt als recruiter voor de stad en uni Rotterdam, valt niet op
Fiscaal. Shotje tequila.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:12 schreef Ties02 het volgende:
Wanneer pas je 3.60 IB toe en wanneer 3.61 IB bij verhuizing naar het buitenland met meenemen van je boot voor je onderneming?
Antwoordmodel gaat uit van 3.61 maar had zelf 3.60 bedacht. Of is het resultaat hetzelfde?
Avondwinkelquote:Op woensdag 17 december 2014 00:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sorry heb geen citroen
En geen tequila
Als je zo tegen vrouwen praat snap ik het welquote:Op woensdag 17 december 2014 00:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Betaal jij? Moet dit weekend nog aan het bier namelijk en heb nog zo'n 20 euro
Snap je wat wel?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:34 schreef Ansu het volgende:
[..]
Als je zo tegen vrouwen praat snap ik het wel
Zeg wat doe jij nog wakker blaagquote:Op woensdag 17 december 2014 02:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar heb ik geen knopjes voor helaas
Wel om hem uit Google te houden, dat staat wel aan
Ja, heb er gemengde ervaringen meequote:Op woensdag 17 december 2014 02:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Absoluut
Je raakt nogal bedreven in het afsluiten van weddenschappen merk ik
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:54 schreef Valid het volgende:
[..]
Mooi. Ben blij dat m'n hulp effect heeft gehad.
Succes!!quote:Op woensdag 17 december 2014 07:00 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
Op voor Straf I, goedemorgen mensen. Succes vandaag aan de anderen die ook tentamen hebben!
Nee vind het oprecht gewoon een van de weinige dingen waar ik totaal niet geïnteresseerd in ben. en als ik hier dan weer eens kijk dan gaat het alleen maar daarover en dan denk ik nohhh wat saaiquote:Op woensdag 17 december 2014 00:46 schreef Ties02 het volgende:
Vanwaar die haat jegens fiscaliteit Ans. Heeft erik je wat aangedaan?
Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:40 schreef Ansu het volgende:
[..]
Nee vind het oprecht gewoon een van de weinige dingen waar ik totaal niet geïnteresseerd in ben. en als ik hier dan weer eens kijk dan gaat het alleen maar daarover en dan denk ik nohhh wat saai
Succes gozer.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:00 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
Op voor Straf I, goedemorgen mensen. Succes vandaag aan de anderen die ook tentamen hebben!
Ah nu maak je me nog meer aan het twijfelenquote:Op woensdag 17 december 2014 00:01 schreef Ansu het volgende:
Dit topic geen fiscale onzin?
&Patrickk, als je toch zon brave lurker bent, dan zou ik zeker als je voor ondernemingsrecht wilt gaan voor Rotterdam gaan. In mijn beide stages gemerkt dat je toch iets meer economische kennis meekrijgt (moet je zelf ook wel voor open staan - niet voor niets is de slogan niet lullen maar poetsen) en dat Rotterdam veel praktischer is ingesteld is dan Amsterdam, echt een verschil met mijn Amsterdamse medestudenten. Plus in Rotterdam kosten kamers de helft en is het verenigingsleven heel hecht, omdat mensen er bewust voor kiezen. Woon nu ook in Amsterdam en wilde nooit naar Roffa, maar blij dat ik het gedaan heb.
Resultaat is hetzelfde. 3.61 is simpelweg een vangnet voor het geval er sprake is van een 'vervreemding' die niet door de andere artikelen wordt bestreken.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:12 schreef Ties02 het volgende:
Wanneer pas je 3.60 IB toe en wanneer 3.61 IB bij verhuizing naar het buitenland met meenemen van je boot voor je onderneming?
Antwoordmodel gaat uit van 3.61 maar had zelf 3.60 bedacht. Of is het resultaat hetzelfde?
Ik ben zowel afgestudeerd fiscalist als civilist.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef underground1009 het volgende:
Foei, wat is kijken naar afstudeerrichtingen en kantoren toch een SOG-tijdsinvulling![]()
Wat het dan moet worden is voorlopig nog niet aan de orde maar goed![]()
IT-recht master lijkt me leuk maar privaatrecht net zo en arbeidsrecht bevalt me ook wel![]()
Zitten niet veel afgestudeerde civilisten hier of wel? Erik is fiscalist en Maharbal ook?
Arbeidsrecht.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef underground1009 het volgende:
Foei, wat is kijken naar afstudeerrichtingen en kantoren toch een SOG-tijdsinvulling![]()
IT-recht master lijkt me leuk maar privaatrecht net zo en arbeidsrecht bevalt me ook wel![]()
Zitten niet veel afgestudeerde civilisten hier of wel? Erik is fiscalist en Maharbal ook?
Afgestudeerd in de richting arbeidsrecht dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:36 schreef underground1009 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |