Aeque weet toch dat we geen boom gevonden hadden?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vond ook dat je te ver ging aeque.
Ja even een quickie.quote:
Quickie.quote:
Fokkers neuken nietquote:
quote:
Snotver, 1x gemeet en we zitten al op dezelfde golflengtequote:
Dat detail is mij niet verteld.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Aeque weet toch dat we geen boom gevonden hadden?
Nee, die bedrijven de liefde.quote:
Heb geen bomen nodig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Aeque weet toch dat we geen boom gevonden hadden?
Jou UI.quote:
Awww, how cutequote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Snotver, 1x gemeet en we zitten al op dezelfde golflengte![]()
neequote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, die bedrijven de liefde.
Toch?
Die is baas. Weet ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb geen bomen nodig.
[..]
Jou UI.
Wij pas op de huwelijksnacht toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet? Wel, niet, wel niet. Verwarrend allemaal.
Maakte die MVM in jouw auto het niet duidelijk?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
wel. Maar nu even niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De nacht ervoor mag ook toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij pas op de huwelijksnacht toch?
Nou daardoor dacht ik juist van wel, mja als Yats dan weer zegt dat het niet zo is, dan heb ik het misschien gewoon gedroomd ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Maakte die MVM in jouw auto het niet duidelijk?
Ow...oopsquote:
Ook dat nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, die bedrijven de liefde.
Toch?
Weet ik toch?quote:
Waar zijn die 30 centimeters dan voor?quote:
Als we het dan toch al voor het huwelijk doen kunnen we het net zo goed nu al doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De nacht ervoor mag ook toch?
[..]
Nou daardoor dacht ik juist van wel, mja als Yats dan weer zegt dat het niet zo is, dan heb ik het misschien gewoon gedroomd ofzo.
Om ongebruikt mee het graf in te nemen...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar zijn die 30 centimeters dan voor?
om te fappenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Om iemand een hersenschudding te kunnen swaffelen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een belediging.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De nacht ervoor mag ook toch?
[..]
Nou daardoor dacht ik juist van wel, mja als Yats dan weer zegt dat het niet zo is, dan heb ik het misschien gewoon gedroomd ofzo.
quote:
Om de wekker mee uit te slaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dat kan ook wel met 10 cm.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om iemand een hersenschudding te kunnen swaffelen.
Telefoon kapot.quote:
Belediging? Sinds wanneer is dromen over seks met iemand een belediging?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een belediging.
[..]
30cm vind je een stuk makkelijker met een dronken kop.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dat ook wel met 10 cm.
[..]
Nice.
Voor de dickpics.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een belediging.
[..]
[ afbeelding ]
Omdat het blijkbaar niet noemenswaardig genoeg was om te ervaren als realiteit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Belediging? Sinds wanneer is dromen over seks met iemand een belediging?
Goed argument.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
30cm vind je een stuk makkelijker met een dronken kop.
Daar is toch een inzoomoptie voor?quote:
Aparte redenatie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar niet noemenswaardig genoeg was om te ervaren als realiteit.
Zeg niet dat dat niet zo was, alleen als Fok!kers geen seks hebben, dan is het gewoon even verwarrend wat er dan wel allemaal gebeurt is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar niet noemenswaardig genoeg was om te ervaren als realiteit.
Op microscoopniveau?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed argument.
[..]
Daar is toch een inzoomoptie voor?
quote:
10 cm is toch niet microscopisch klein?quote:
Onder de 10 is toch micropenis?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
10 cm is toch niet microscopisch klein?
Nee, gewoon over piemelsquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef perro. het volgende:
gaat het nu alweer over seks? geilaards hier.
Ik geloof van wel. Maar zal niet in NL zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is die film eigenlijk al uit? Die kerstfilm?
Ik ook van jou hoor.quote:
Food of Seks is denk ik wel 85%quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef perro. het volgende:
gaat het nu alweer over seks? geilaards hier.
Onder 7 toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder de 10 is toch micropenis?
Kleiner dan 3,8 is micro.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder de 10 is toch micropenis?
Voor sommigen wel, al doelde ik op het nut van de inzoomoptie. Die heb je dan toch niet nodigquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
10 cm is toch niet microscopisch klein?
Ik dacht 2 sd onder gemiddeld.quote:
Slap is irrelevantquote:
5 tot 10 (erect) is klein, onder 5 is micro.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht 2 sd onder gemiddeld.
[..]
Slap is irrelevant
Yay ik heb een micr... O wacht nevermind.quote:
quote:
dacht ik wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, geen scriptje of handmatige telling op los gelaten.
Onder de 5quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
5 tot 10 (erect) is klein, onder 5 is micro.
3.8 stijf zou wel enorm klein zijn denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
![]()
Altijd in de veronderstelling geweest dat het om stijf ging.
Gevangen in het lichaam van een man?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
3.8 stijf zou wel enorm klein zijn denk ik
Grappig dat je dit zegt. Ik lees toevallig net dat vroeger bij baby's met een micropenis de penis (soms) volledig werd verwijderd en ze al 'omgebouwd' en opgevoed werden als meisje. Wat achteraf dus weer voor grote psychische problemen zorgde.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van jou is niet onder de 5, boefje
Langer dan 30 denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef perro. het volgende:
wanneer is het een monstercock dan? de tegenhanger van de micro?
Dat is dan toch gewoon niet leuk meer? Je kan er helaas niets of weinig aan doen, maar damnquote:
Ik vind juist micro erger klinken. Ik denk dan aan micro organismen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef aeque het volgende:
Het kan aan mij liggen maar micro penis klinkt niet zo sneu als kleine penis. Geen idee waarom.
'Wetenschappelijker' misschien?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef aeque het volgende:
Het kan aan mij liggen maar micro penis klinkt niet zo sneu als kleine penis. Geen idee waarom.
Ik vind het een beetje een oneerlijke meting. Hij groeit toch als 'ie stijf wordt?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Langer dan 30 denk ik.
[..]
Dat is dan toch gewoon niet leuk meer? Je kan er helaas niets of weinig aan doen, maar damn
Ja ik ook, en toen vond ik ditquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht 2 sd onder gemiddeld.
Blijkbaar zijn de standaardafwijkingen niet zo grootquote:Micropenis is an unusually small penis. A common criterion is a dorsal (measured on top) erect penile length of at least 2.5 standard deviations smaller than the mean human penis size, or smaller than about 7 cm (2 3⁄4 in) for an adult when compared to an average erection of 12.5 cm (5 in).
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind juist micro erger klinken. Ik denk dan aan micro organismen.
Ja maar micro-usb is handige dan mini-usb. Dus dan is het weer beter.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind juist micro erger klinken. Ik denk dan aan micro organismen.
Micro is 1/1000stequote:Op dinsdag 16 december 2014 22:48 schreef aeque het volgende:
Wat zeiden je bronnen nog meer?quote:
Ook wel eens gezien, je moest echt heel goed kijken, zeker als de kerels nog haar haddenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel eens een wedstrijd kleinste piemel gezien, dat was wel echt om te janken.
Uitschieters zijn zeldzaam in een normale verdeling natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ook, en toen vond ik dit
[..]
Blijkbaar zijn de standaardafwijkingen niet zo groot
Welke pagina?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
Wow, op Wikipedia al een plaatje van een eng grote penis.
Dat je een goed uithoudingsvermogen hebt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Micro is 1/1000ste
Daarna komt de nanopenis.
[..]
Wat zeiden je bronnen nog meer?
Ligt eraan of je een vleeslul of bloedlul hebt volgens mij. Bij een bloedlul zwelt ie meer dan bij een vleeslul wanneer stijf.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een oneerlijke meting. Hij groeit toch als 'ie stijf wordt?
hoezo is dat oneerlijk dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:50 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een oneerlijke meting. Hij groeit toch als 'ie stijf wordt?
Van het lachen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel eens een wedstrijd kleinste piemel gezien, dat was wel echt om te janken.
Zoiets ja. Damn. Wel een mooie zak overigens.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een zich voortbewegende broekslang?
Sommige vrouwen vinden dat geweldig naar het schijnt. Ik denk dat je er als man zijnde alleen maar last van hebt in het dagelijks leven.quote:
Ja en volgens mij kan het dan dus wel 10cm groeien, dan vind ik niet dat je een micropenis hebt. Dan zou mijn ex ook een micropenis hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een vleeslul of bloedlul hebt volgens mij. Bij een bloedlul zwelt ie meer dan bij een vleeslul wanneer stijf.
Hmmm.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je een goed uithoudingsvermogen hebt.
Ja, maar ik had toch de indruk dat het wel wat variabeler was, maar dat is vast mijn vertekende beeld van het internetquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitschieters zijn zeldzaam in een normale verdeling natuurlijk.
[..]
Welke pagina?
ik denk wel dat de meeste vrouwen enorm (quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden dat geweldig naar het schijnt. Ik denk dat je er als man zijnde alleen maar last van hebt in het dagelijks leven.
Voor vrouwen heeft zo'n enorme pik geen enkel nut. Die kan er toch niet balls deep in.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef perro. het volgende:
[..]
ik denk wel dat de meeste vrouwen enorm () schrikken als ze dat gevaarte zien.
Op internet heeft iedereen 20 cm.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar ik had toch de indruk dat het wel wat variabeler was, maar dat is vast mijn vertekende beeld van het internet
Als je het voelde dan is het geen micro denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja en volgens mij kan het dan dus wel 10cm groeien, dan vind ik niet dat je een micropenis hebt. Dan zou mijn ex ook een micropenis hebben.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef perro. het volgende:
[..]
ik denk wel dat de meeste vrouwen enorm () schrikken als ze dat gevaarte zien.
Ik heb helemaal niksquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op internet heeft iedereen 20 cm.
"Oh, wat zit hij diep!"quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor vrouwen heeft zo'n enorme pik geen enkel nut. Die kan er toch niet balls deep in.
dat zou wat zijn. uitscheurpraktijken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor vrouwen heeft zo'n enorme pik geen enkel nut. Die kan er toch niet balls deep in.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je het voelde dan is het geen micro denk ik
Of hij was goed met zijn vingers
[..]
Dat denk ik ook
Jij hebt een mooi figuurquote:
Mijn flapjes zijn ook 20 cmquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op internet heeft iedereen 20 cm.
NU wens ik je welterustenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef Californium het volgende:
Gaat het nu alweer over lange piemels?Nog 1-maal: te groot doet pijn, ik wil niets hebben dat tegen je baarmoeder ramt.
NU ga ik lekker slapen
Wat was de vraag?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef aeque het volgende:
Niemand heeft een antwoord op mijn vraag?
Waar niets is, kan ook niet worden getrapt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef aeque het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef aeque het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
Als je een micropenis hebt, ben je dan ook minder snel op je pik getrapt?
Flapjes?quote:
smoothquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom die pepernoten eens halen dan
En dan heb ik iig chocoladepepernoten als troost?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom die pepernoten eens halen dan
quote:
Google.com?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef aeque het volgende:
Ik weet niet. Ik heb geen micropenis.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef aeque het volgende:
Jammerquote:
Hard gewordenquote:
Nee. Hoe kleiner de lul, hoe meer ego.quote:
Ja honger nuquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb geen micropenis.
[..]
Jammer
[..]
Hard geworden
Zou er een stokbroodje rosbief mee maken.
In plaats van zo'n nare sigaret erna.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan heb ik iig chocoladepepernoten als troost?
[..]
[..]
Google.com?
Hoe schat je de mijne dan in?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee. Hoe kleiner de lul, hoe meer ego.
Rokenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In plaats van zo'n nare sigaret erna.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waar niets is, kan ook niet worden getrapt.
quote:
Shit dan ben ik dus het levende bewijs dat het dus andersom is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Baarmoederstoten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef perro. het volgende:
[..]
dat zou wat zijn. uitscheurpraktijken.
Jaquote:
Die snap ik niet helemaalquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Denk dat jij ondertussen een vrouwtje bent.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe schat je de mijne dan in?
Ja, maar wat je ervoor bedoelde vind ik nogal wat in ruil voor chocoladepepernoten moet ik eerlijk zeggen.quote:
Eerst vragen hoeveel Yv. Misschien bood ik wel meer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar wat je ervoor bedoelde vind ik nogal wat in ruil voor chocoladepepernoten moet ik eerlijk zeggen.
Nevermind.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja
[..]
Die snap ik niet helemaal
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Denk dat jij ondertussen een vrouwtje bent.![]()
Nee weet niet zo goed ken ik je niet.
Een hele zak chocoladepepernoten van 450 gram is toch best een aanbod lijkt me..quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerst vragen hoeveel Yv. Misschien bood ik wel meer.
Dit wist je vast ook niet!quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef muhahaha het volgende:
Nooit geweten dat een micropenis 3,8 cm slap was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
van ruilen komt huilen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar wat je ervoor bedoelde vind ik nogal wat in ruil voor chocoladepepernoten moet ik eerlijk zeggen.
Behoorlijk jaquote:
Ja, de chocolade pepernoten zelf zijn een goed aanbod! Maar in ruil voor seks?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een hele zak chocoladepepernoten van 450 gram is toch best een aanbod lijkt me..
Denk van niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien dat je het ooit zult uitvinden.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dit wist je vast ook niet!
Dus die 30 cm red ik wel alleen zie je het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ik krimp nu al ineen.quote:
Een zoet naspel?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, de chocolade pepernoten zelf zijn een goed aanbod! Maar in ruil voor seks?
Is dat zo?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dit wist je vast ook niet!
een wiebelpiemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wilde 20 cm.. Die zak haalt dat wel in hoogte denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, de chocolade pepernoten zelf zijn een goed aanbod! Maar in ruil voor seks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |