Aeque weet toch dat we geen boom gevonden hadden?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vond ook dat je te ver ging aeque.
Ja even een quickie.quote:
Quickie.quote:
Fokkers neuken nietquote:
quote:
Snotver, 1x gemeet en we zitten al op dezelfde golflengtequote:
Dat detail is mij niet verteld.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Aeque weet toch dat we geen boom gevonden hadden?
Nee, die bedrijven de liefde.quote:
Heb geen bomen nodig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Aeque weet toch dat we geen boom gevonden hadden?
Jou UI.quote:
Awww, how cutequote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Snotver, 1x gemeet en we zitten al op dezelfde golflengte![]()
neequote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, die bedrijven de liefde.
Toch?
Die is baas. Weet ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb geen bomen nodig.
[..]
Jou UI.
Wij pas op de huwelijksnacht toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet? Wel, niet, wel niet. Verwarrend allemaal.
Maakte die MVM in jouw auto het niet duidelijk?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:
wel. Maar nu even niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De nacht ervoor mag ook toch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij pas op de huwelijksnacht toch?
Nou daardoor dacht ik juist van wel, mja als Yats dan weer zegt dat het niet zo is, dan heb ik het misschien gewoon gedroomd ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Maakte die MVM in jouw auto het niet duidelijk?
Ow...oopsquote:
Ook dat nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, die bedrijven de liefde.
Toch?
Weet ik toch?quote:
Waar zijn die 30 centimeters dan voor?quote:
Als we het dan toch al voor het huwelijk doen kunnen we het net zo goed nu al doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De nacht ervoor mag ook toch?
[..]
Nou daardoor dacht ik juist van wel, mja als Yats dan weer zegt dat het niet zo is, dan heb ik het misschien gewoon gedroomd ofzo.
Om ongebruikt mee het graf in te nemen...quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar zijn die 30 centimeters dan voor?
om te fappenquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Om iemand een hersenschudding te kunnen swaffelen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een belediging.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De nacht ervoor mag ook toch?
[..]
Nou daardoor dacht ik juist van wel, mja als Yats dan weer zegt dat het niet zo is, dan heb ik het misschien gewoon gedroomd ofzo.
quote:
Om de wekker mee uit te slaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, dat kan ook wel met 10 cm.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om iemand een hersenschudding te kunnen swaffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |