Geen dank.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Dank je fera.
kon geen nieuwe openen
Nice. Heb je dan de deur ook open staan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef perro. het volgende:
feertje. redster in nood!
tammie, rode lamp uiteraard.
tuurlijk niet. het moet wel warm blijven tijdens het broeden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nice. Heb je dan de deur ook open staan?
Ja, dacht even dat het over iets anders ging.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:44 schreef perro. het volgende:
[..]
tuurlijk niet. het moet wel warm blijven tijdens het broeden.
en je bent 22 dus?
dat rode licht brandt nu.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dacht even dat het over iets anders ging.
Ja.
Veel plezier met broeden.quote:
jij ook veel plezier.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veel plezier met broeden.
Ik ga even studeren. :$
hondjequote:
Harder rennen de volgende keer.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:14 schreef Fera het volgende:
Geen tegoed op de kaart. Rennen om op te laden, bus net weg.
toch maar emergency kaartje in de bus kopen?quote:Op woensdag 17 december 2014 08:14 schreef Fera het volgende:
Een wat?quote:Op woensdag 17 december 2014 08:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
toch maar emergency kaartje in de bus kopen?
Daar was het te druk voor.quote:
In de bus verkoopt de chauffeur nog steeds dagkaartjes toch?quote:
Kusje op je tegoedquote:Op woensdag 17 december 2014 08:14 schreef Fera het volgende:
Betaal je gelijk vier euro of meerquote:Op woensdag 17 december 2014 08:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In de bus verkoopt de chauffeur nog steeds dagkaartjes toch?
Zal jou eens vier euro of meer betalen :$quote:Op woensdag 17 december 2014 08:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Betaal je gelijk vier euro of meer
Wowow :$quote:Op woensdag 17 december 2014 08:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens vier euro of meer betalen :$
Nee, ik gun je gwn 4 euro. Hoef er niks voor terug hoowr :$quote:Op woensdag 17 december 2014 08:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wowow :$
Noem je me nu een hoer?
Zo liefquote:Op woensdag 17 december 2014 08:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik gun je gwn 4 euro. Hoef er niks voor terug hoowr :$
I know that feel bro. That's whyquote:Op woensdag 17 december 2014 08:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo lief
Kan ik buskaartje betalen om naar Feer te gaan :$ geen inkomenleef slechtste leef
Schatje jijquote:
Somsquote:
Nee. Je bent streng en rechtvaardig. Ieder zou moeten streven om als jou te zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms!
Voor de juiste personen. Andere personen wens ik dan weer hele andere dingen toeBen ik daardoor een ijskoningin?
/bevestiging zoekt :$
Bohquote:Op woensdag 17 december 2014 09:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee. Je bent streng en rechtvaardig. Ieder zou moeten streven om als jou te zijn.
Was het tegen jou dan? Nee, inderdaad.quote:
Ik zag god staan.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was het tegen jou dan? Nee, inderdaad.
Ik ben al weer weg. Nothings gonna safe me today.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag god staan.
Maar een knuffel voor jou dan
Is ze ook moreel absolutist?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee. Je bent streng en rechtvaardig. Ieder zou moeten streven om als jou te zijn.
Geen contant geld bij.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In de bus verkoopt de chauffeur nog steeds dagkaartjes toch?
Dus daar stond je in de kou?quote:
Nee, ik was op het station.quote:
I'm everything at once :$quote:Op woensdag 17 december 2014 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze ook moreel absolutist?
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben al weer weg. Nothings gonna safe me today.
Is dat niet uit een nummer? Van Lenka?quote:
Jaaaaaaquote:Op woensdag 17 december 2014 10:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat niet uit een nummer? Van Lenka?
Nu swsquote:
Sowieso wel leuke muziek. Lekker blij.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Trouble is a friend is ook loik
Dus dat. Gaan we samen wel een keer lekker blij naar luisteren :$quote:Op woensdag 17 december 2014 10:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso wel leuke muziek. Lekker blij.
Draken zijn sexy. En awesome.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat. Gaan we samen wel een keer lekker blij naar luisteren :$
En omdat zware ochtend kaneel. ik draag mn drakenface
quote:
Honger gekregenquote:Op woensdag 17 december 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even iemand hier jaloers maken.
Ik eet nu pizza
Puff that smoke baby.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanna see my firebreathingskillz? :$
Alweer?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet nu pizza
/insert dirty face smileyquote:
Over pizza? Of koude bezorg pizza van gister?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet nu pizza
Je bedoelt je hete adem voelen als ik je een intens orgasme bezorg?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanna see my firebreathingskillz? :$
Wow. Ik had dit wel graag als reactie van fera gezien. Dit komt als donderslag bij heldere hemel, net als ikzelf btw :$quote:Op woensdag 17 december 2014 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bedoelt je hete adem voelen als ik je een intens orgasme bezorg?
Ja toch jammer dat ik een penis heb danquote:Op woensdag 17 december 2014 11:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow. Ik had dit wel graag als reactie van fera gezien. Dit komt als donderslag bij heldere hemel, net als ikzelf btw :$
Dit klinkt alsof je een harde scheet laat als je klaarkomtquote:Op woensdag 17 december 2014 11:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow. Ik had dit wel graag als reactie van fera gezien. Dit komt als donderslag bij heldere hemel, net als ikzelf btw :$
Dat is jou nog nooit gebeurd?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je een harde scheet laat als je klaarkomt
Ik zal je niet aanraden om m eraf te hakkenquote:Op woensdag 17 december 2014 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja toch jammer dat ik een penis heb dan
Gvdquote:Op woensdag 17 december 2014 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je een harde scheet laat als je klaarkomt
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is jou nog nooit gebeurd?
Er zijn nog duizenden vrouwen die hem wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal je niet aanraden om m eraf te hakken
Ik ben nog rusty als het op vrouwen hosselen aan komt.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
doe maar rösti, als een aardappelgerechtquote:Op woensdag 17 december 2014 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog rusty als het op vrouwen hosselen aan komt.
Lekker.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe maar rösti, als een aardappelgerecht
You have tha force :$quote:Op woensdag 17 december 2014 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Deel die eens met onsquote:
Ik ga even achter m'n bureau vandaan. Even naar de wc.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lig als een vies varkentje in mijn bed met pizzavlekken op mijn dekens
Waarom zou ik fera's force met jullie delen? Daar heb ik sws geen zeggenschap over want het is haar force :$quote:
Never mindquote:Op woensdag 17 december 2014 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom zou ik fera's force met jullie delen? Daar heb ik sws geen zeggenschap over want het is haar force :$
ben je nu ineens wel van twee walletjes?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Liefde terugquote:Op woensdag 17 december 2014 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
Hai ik kom even wat liefde brengen
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
Hai ik kom even wat liefde brengen
Neem vooral alles serieus op FOK.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ben je nu ineens wel van twee walletjes?
De Force is er voor iedereen natuurlijk, my young padawan.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom zou ik fera's force met jullie delen? Daar heb ik sws geen zeggenschap over want het is haar force :$
Misschien.quote:
Wat is de dark side in deze?quote:
Ze hebben er koekjes en seksquote:
Ik houd het graag spannend.quote:
O, dan ben ik daar al.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze hebben er koekjes en seks
Er is een verschil tussen biseksueel en dqodseksueel. Het laatste zijn jullie allemaalquote:Op woensdag 17 december 2014 11:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ben je nu ineens wel van twee walletjes?
Ga ik over nadenken. kom er straks op terugquote:
Toch jammer van mijn penisquote:Op woensdag 17 december 2014 12:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen biseksueel en dqodseksueel. Het laatste zijn jullie allemaal
Nu alleen nog in mijn wildste dromenquote:Op woensdag 17 december 2014 12:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen biseksueel en dqodseksueel. Het laatste zijn jullie allemaal
Gewoon aseksueel tochquote:Op woensdag 17 december 2014 12:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of dat. Maar laat mij even in mn tijdelijke fantasiewereld met mijn kortstondige godcomplex. Trekt wel weer bijquote:
Hihi trektquote:Op woensdag 17 december 2014 13:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of dat. Maar laat mij even in mn tijdelijke fantasiewereld met mijn kortstondige godcomplex. Trekt wel weer bij
Natuurlijk schatjequote:Op woensdag 17 december 2014 13:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of dat. Maar laat mij even in mn tijdelijke fantasiewereld met mijn kortstondige godcomplex. Trekt wel weer bij
En Feraseksueel? Ik heb al één aanhanger.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opgewonden raken van bananen, komkommers en auberginesquote:
Niet van pizza, kapsalon, donuts, chocolade en ijs?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opgewonden raken van bananen, komkommers en aubergines
Ik welquote:Op woensdag 17 december 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet van pizza, kapsalon, donuts, chocolade en ijs?
#fatlifequote:
Ow, dan ben ik halverwege ergens verdwaald. Jammer dat ik zo'n koekiemonster ben dat ik de koekjes onderweg al op gegeten hebquote:Op woensdag 17 december 2014 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze hebben er koekjes en seks
Wat Fera zegt :$quote:Op woensdag 17 december 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opgewonden raken van bananen, komkommers en aubergines
Would hit :$quote:
Geniaalquote:
Als je ziet wat ik allemaal met een tomaat kan komt dat wel weer goedquote:
quote:
Is mijn stijfje dedicated to TGND?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
This post is dedicated to TGND
Jarretelsquote:Op woensdag 17 december 2014 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Washington monument tussen mijn benenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks for stating the obvious by the way.quote:
Daar kan ik geen antwoord op geven. Alleen zij kan datquote:Op woensdag 17 december 2014 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is mijn stijfje dedicated to TGND?
Amenquote:
Niet goed?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks for stating the obvious by the way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |