Geen dank.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Dank je fera.
kon geen nieuwe openen
Nice. Heb je dan de deur ook open staan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef perro. het volgende:
feertje. redster in nood!
tammie, rode lamp uiteraard.
tuurlijk niet. het moet wel warm blijven tijdens het broeden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nice. Heb je dan de deur ook open staan?
Ja, dacht even dat het over iets anders ging.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:44 schreef perro. het volgende:
[..]
tuurlijk niet. het moet wel warm blijven tijdens het broeden.
en je bent 22 dus?
dat rode licht brandt nu.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dacht even dat het over iets anders ging.
Ja.
Veel plezier met broeden.quote:
jij ook veel plezier.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veel plezier met broeden.
Ik ga even studeren. :$
hondjequote:
Harder rennen de volgende keer.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:14 schreef Fera het volgende:
Geen tegoed op de kaart. Rennen om op te laden, bus net weg.
toch maar emergency kaartje in de bus kopen?quote:Op woensdag 17 december 2014 08:14 schreef Fera het volgende:
Een wat?quote:Op woensdag 17 december 2014 08:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
toch maar emergency kaartje in de bus kopen?
Daar was het te druk voor.quote:
In de bus verkoopt de chauffeur nog steeds dagkaartjes toch?quote:
Kusje op je tegoedquote:Op woensdag 17 december 2014 08:14 schreef Fera het volgende:
Betaal je gelijk vier euro of meerquote:Op woensdag 17 december 2014 08:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In de bus verkoopt de chauffeur nog steeds dagkaartjes toch?
Zal jou eens vier euro of meer betalen :$quote:Op woensdag 17 december 2014 08:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Betaal je gelijk vier euro of meer
Wowow :$quote:Op woensdag 17 december 2014 08:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens vier euro of meer betalen :$
Nee, ik gun je gwn 4 euro. Hoef er niks voor terug hoowr :$quote:Op woensdag 17 december 2014 08:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wowow :$
Noem je me nu een hoer?
Zo liefquote:Op woensdag 17 december 2014 08:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik gun je gwn 4 euro. Hoef er niks voor terug hoowr :$
I know that feel bro. That's whyquote:Op woensdag 17 december 2014 08:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo lief
Kan ik buskaartje betalen om naar Feer te gaan :$ geen inkomenleef slechtste leef
Schatje jijquote:
Somsquote:
Nee. Je bent streng en rechtvaardig. Ieder zou moeten streven om als jou te zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms!
Voor de juiste personen. Andere personen wens ik dan weer hele andere dingen toeBen ik daardoor een ijskoningin?
/bevestiging zoekt :$
Bohquote:Op woensdag 17 december 2014 09:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee. Je bent streng en rechtvaardig. Ieder zou moeten streven om als jou te zijn.
Was het tegen jou dan? Nee, inderdaad.quote:
Ik zag god staan.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was het tegen jou dan? Nee, inderdaad.
Ik ben al weer weg. Nothings gonna safe me today.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag god staan.
Maar een knuffel voor jou dan
Is ze ook moreel absolutist?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee. Je bent streng en rechtvaardig. Ieder zou moeten streven om als jou te zijn.
Geen contant geld bij.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In de bus verkoopt de chauffeur nog steeds dagkaartjes toch?
Dus daar stond je in de kou?quote:
Nee, ik was op het station.quote:
I'm everything at once :$quote:Op woensdag 17 december 2014 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze ook moreel absolutist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |