Thanks for the reminder... Heb nog een stukje Spaanse geitenkaas die op moet ...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Eska het volgende:
Liever Franse kaas.Of Nederlandse, of Zwitserse.
Mit oder ohne Sauerkraut ??quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:37 schreef sig000 het volgende:
En uiteraard niet te vergeten, de Bratwurst.
[ afbeelding ]
Oeh, dat klinkt ook lekker ja!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Thanks for the reminder... Heb nog een stukje Spaanse geitenkaas die op moet ...
Ik verheug me al weer op ons bezoek aan Andalusia.quote:
Lekker is ie .. Van de Lidl nog welquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:38 schreef Eska het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt ook lekker ja!
En graag gedaan.Laat het smaken!
Ook niet vies.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:35 schreef Eska het volgende:
Liever Franse kaas.Of Nederlandse, of Zwitserse.
Die schijnt nog heel aardige kaasjes te hebben, begreep ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker is ie .. Van de Lidl nog wel
Mooie paarden ook daar en toffe muziek.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verheug me al weer op ons bezoek aan Andalusia.
Lege tassen heen, volle terug met ladingen worst en ham...![]()
Alles is daar mooi, ook al hou je er niet van...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mooie paarden ook daar en toffe muziek.
Ik heb de banaan ook in de oven, even mijn zoon verwennen want hij had vanavond examen van de open universiteit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
doeiiiiiiiiii![]()
Ik ga die banaan effe doen
ook met honing en basterdsuiker en dan ijs erbij of doe jij het anders?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:45 schreef drakin het volgende:
Ik ben weer terug
[..]
Ik heb de banaan ook in de oven, even mijn zoon verwennen want hij had vanavond examen van de open universiteit.
Geen honing.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ook met honing en basterdsuiker en dan ijs erbij of doe jij het anders?
Jahaaaaaaaaaa ga ik ook proberenquote:
Da's helemaal lekker, ja!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook niet vies.
En dan vers bij de boer vandaan, op zo'n pittoresk marktje in Normandië of zo...
Nee met pure chocola en honingquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ook met honing en basterdsuiker en dan ijs erbij of doe jij het anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |