Ik heb die schroom niet...quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je timing was weer perfect met al die lapo-fobieën.
Kijk eens wat een ruimte je nu hebt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:20 schreef drakin het volgende:
Wil ik net reageren, gooit ie het topic dicht
Heel veel kilo'squote:Op dinsdag 16 december 2014 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk eens wat een ruimte je nu hebt.
Anders had niemand je post gelezen.
Wat wil je kwijt?
quote:
Wil je ook een kilo aardperen Fann? Ik heb echt kilo's van die dingen en wil er wel wat kwijt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
niet op dieet gaan hoor, anders ben je voor de rest van je leven de klos...
gewoon effe minder snoepen en verstandig eten
wat zijn aardperen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je ook een kilo aardperen Fann? Ik heb echt kilo's van die dingen en wil er wel wat kwijt.
Nee de kilo's kiwi's (had er 4, 5 uit eigen tuin) heb ik al uitgedeeld.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wil iedere vrouw.
Had je maar niet zo veel moeten eten...
Krijg je van teveel aardperen etenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dikke konten zijn hip. Niets mis mee.
Is de straf dat ze die bueno's niet met ons heeft gedeeld. Karma is a bitch.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Had je maar niet zo veel moeten eten...
Familie van de zonnebloem en eigenlijk best lekker: http://www.groentenenfruit.nl/veggipedia/product/aardpeer.htmlquote:
Zijn lekker en vooral als je er een saus van maakt.quote:
Had je maar een dm moeten sturen en lief vragen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is de straf dat ze die bueno's niet met ons heeft gedeeld. Karma is a bitch.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Familie van de zonnebloem en eigenlijk best lekker: http://www.groentenenfruit.nl/veggipedia/product/aardpeer.html
Moet je die dingen schillen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn lekker en vooral als je er een saus van maakt.![]()
Ook bekent als topinamboer, knolzonnebloem of Jeruzalemartisjok.
Dat in combinatie met dat LARP'en en het wickerritueel:quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Krijg je van teveel aardperen eten
Nee hoeft niet, maar ik heb het wel iemand zien doen voor soep. Die deed ook maar 2 aardperen in blokjes erdoor.quote:
Is toch wel Max Havelaar Bueno?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil iemand anders nog een code voor gratis bueno? via dm geef ik de link + code voor een 3-pak of 5-pak
Hmmm... misschien dat ik het eens ga proberen... moet ik wel eerst lekkerequote:Op dinsdag 16 december 2014 18:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, maar ik heb het wel iemand zien doen voor soep. Die deed ook maar 2 aardperen in blokjes erdoor.
Ik stuur geen DM's (alleen aan mezelf), ik ben niet lief en ik hou niet van chocola.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:29 schreef drakin het volgende:
Had je maar een dm moeten sturen en lief vragen.
Smoelenboek-alert.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Dat in combinatie met dat LARP'en en het wickerritueel:
[ afbeelding ]
Ben jij het, Drakin?
Nee dit is met extra stukjes slaaf.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is toch wel Max Havelaar Bueno?
O lijk ik op Fann?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat in combinatie met dat LARP'en en het wickerritueel:
[ afbeelding ]
Ben jij het, Drakin?
Zelfde als met aardappel kun je ermee doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Hmmm... misschien dat ik het eens ga proberen... moet ik wel eerst lekkere
receptjes googelen, want anders heb ik geen flauw idee wat ik er mee moet doen
Je vergeet de stukjes chocola erin te stoppen voor je de honing en suiker erover doet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:34 schreef FANN het volgende:
Ik ga straks mijn lievelings toetje maken,
Dan snij je een banaan doormidden, eerst schil afhalen natuurlijk, maar dat spreekt
vanzelf...
Dan honing eroverheen en dan basterdsuiker en dan 10 minuutjes in de oven ofzo
dan zien ze er helemaal bruin uit en dan een bolletje slagroomijs erbij.
LEKKER ;echt dat is héél lekker, maar niet goed voor je lijn
Die ziet er vegetarisch uit, daarom. Ik pluk ze alleen maar, hou een beetje en deel verder uit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Vanwege het fruit zeker?![]()
Ik eet wel veel fruit dat is waar
Nee, dat hoeft niet, zo is het écht lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Je vergeet de stukjes chocola erin te stoppen voor je de honing en suiker erover doet.
Ik ben niet dunquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die is blond, dun en met een hoedje...
Banaan op de BBQ (met schil) totdat 'ie pikzwart is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:34 schreef FANN het volgende:
Ik ga straks mijn lievelings toetje maken,
Dan snij je een banaan doormidden, eerst schil afhalen natuurlijk, maar dat spreekt
vanzelf...
Dan honing eroverheen en dan basterdsuiker en dan 10 minuutjes in de oven ofzo
dan zien ze er helemaal bruin uit en dan een bolletje slagroomijs erbij.
LEKKER ;echt dat is héél lekker, maar niet goed voor je lijn
IK WIL HET!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Banaan op de BBQ (met schil) totdat 'ie pikzwart is.
Opensnijden, er bruine rum inschenken en volgooien met basterdsuiker.
Moet je kijken wat voor reet je krijgt...
Of onderhoud, tenslotte is er behoorlijk wat ingegaan voor mensen met mooie ronde reten. Die moet je wel met zorg onderhouden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Banaan op de BBQ (met schil) totdat 'ie pikzwart is.
Opensnijden, er bruine rum inschenken en volgooien met basterdsuiker.
Moet je kijken wat voor reet je krijgt...
Ja, doeiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Post even een foto van je blote buik, dan gaan we dat zelf beoordelen...
Is simpel en retelekker...quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
IK WIL HET!!!!!!!!!
Lijkt me héérlijk
Die krijgen van mij een ballonvaart aangeboden...quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Of onderhoud, tenslotte is er behoorlijk wat ingegaan voor mensen met mooie ronde reten. Die moet je wel met zorg onderhouden.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die krijgen van mij een ballonvaart aangeboden...
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel, als je de banaan maar zo warm maakt (erotisch koken...) dat hij zacht wordt (minder erotisch koken...)...quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen BBQ kan dat ook niet in de oven onder de grill?
Wel kunnen onderhouden, maar geen ondergoed erbij kunnen kopen? Ja daagquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die krijgen van mij een ballonvaart aangeboden...
[ afbeelding ]
Ja ga ik gewoon proberenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, als je de banaan maar zo warm maakt (erotisch koken...) dat hij zacht wordt (minder erotisch koken...)...
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:39 schreef MadMaster het volgende:
Post even een foto van je blote buik, dan gaan we dat zelf beoordelen...
Bij dergelijke proporties gaat het niet om een stringetje, maar om strekkende meters.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel kunnen onderhouden, maar geen ondergoed erbij kunnen kopen? Ja daag
Dat erotisch koken niet te letterlijk nemen, straks brand je je op plekken waar je dat niet wil...quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
doeiiiiiiiiii![]()
Ik ga die banaan effe doen
ik denk dat mijn pizza nu wel klaar isquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga aan de burrito's, home made by mw. MM...
Mijn burrito's zijn in ieder geval verorberd...quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat mijn pizza nu wel klaar is
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Mijn burrito's zijn in ieder geval verorberd...
mijn pizza was niet te etenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn burrito's zijn in ieder geval verorberd...
Ik typte belly gif in en dan kom je op wat aparte sites terecht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Je zat dus nog op die pagina van Fan d'r sixpack...
Kan je beter de lapo hebben, dan weet je wat je krijgt...quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik typte belly.gif in en dan kom je op wat aparte sites terecht.
mijn banaantje was héérlijk ..........quote:
had de oven even uitgezet omdat ik naar mijn werk terug moest omdat mijn mobiel daar lag, en toen weer de oven aangezet. Pizza was karton gewordenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die banaan moet je pikzwart laten worden, niet een pizza...
Die NY pizza's vind ik echt goor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:49 schreef FANN het volgende:
De lekkerste Pizza vind ik van Pizza New York tin crust four cheese
de thin crust moet je ook nemen, die zijn veel lekkerderquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die NY pizza's vind ik echt goor.![]()
Als ik ze koop dan altijd bij de pizzeria. Een Italiaanse welteverstaan.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die NY pizza's vind ik echt goor.![]()
Als ik ze koop dan altijd bij de pizzeria. Een Italiaanse welteverstaan.
Tuurlijk wel, het barst van die dingen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
de thin crust moet je ook nemen, die zijn veel lekkerder![]()
Ikheb geen pizzeria in de buurt, tenminste.... niet dan ik weet
Die geef ik regelmatig op...quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Wie geeft de zuurkoolpizza al eens op?
Sjoef volgens mij.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Is chufi nog boos? Hij zal toch geen OD genomen hebben?quote:
Zal ook wel eigenlijk zit ik net te bedenken, maar anyway's ik heb daar nooit besteldquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het barst van die dingen.
Zelfs in Noord...
Dat is wel een vreemde combinatie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond heb ik zelf shoarmamacaroni op
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is chufi nog boos? Hij zal toch geen OD genomen hebben?
Fushion cooking.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond heb ik zelf shoarmamacaroni op
Inderdaad, wat een spook!quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:54 schreef FANN het volgende:
ik zat effe in show,, even plaatjes kijken van de verspookte Celebs![]()
[ afbeelding ]
Ik vind zuurkool écht héél goor, dus nee ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Moet je Pizza Gigolo bestellen, die komen ze altijd brengen...quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Zal ook wel eigenlijk zit ik net te bedenken, maar anyway's ik heb daar nooit besteld![]()
misschien maar eens proberen, maar ze moeten wel komen brengen, halen heb ik geen zin in
's avonds
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Is chufi nog boos? Hij zal toch geen OD genomen hebben?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef Kingstown het volgende:
Deisyy heeft hem een overdosis aan medicijnen gegeven.
Ik dacht dat het probleem juist was dat je overdag niet kon halen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:55 schreef FANN het volgende:
misschien maar eens proberen, maar ze moeten wel komen brengen, halen heb ik geen zin in
's avonds
Ik maak het 1x per maand, gebakken aardappelen, zuurkool met uitgebakken spekjes en bockwurst.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind zuurkool écht héél goor, dus nee ik niet
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je Pizza Gigolo bestellen, die komen ze altijd brengen...
Met dit weer kan ik overdag wel naar buitenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat het probleem juist was dat je overdag niet kon halen?
Je moet niet zeuren, het is 16 uur per dag donker nu.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Met dit weer kan ik overdag wel naar buitensjaal om mijn kop en dikke jas
er is geen zon, dus kan best
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is wel een vreemde combinatie.
Ik maak dat recept al meer dan 25 jaar en het is heerlijk, volgens mij is dat recept nog wel ergens te vinden op Fok!quote:
Naar aanleiding van zijn gedrag heb ik chufi gisteren een gratis advies gegevenquote:
Stamppot zuurkool vind ik heerlijk, maar op een pizza lijkt het me niet te vreten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind zuurkool écht héél goor, dus nee ik niet
Dan is die pizza koud als ik thuis kom, écht heel erg naast de deur is er geen eentje hieroquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet niet zeuren, het is 16 uur per dag donker nu.
Ik eet shoarma alleen op een pitabroodje, niet op een pizza (wel een keer geprobeerd) en niet door de croni.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik maak dat recept al meer dan 25 jaar en het is heerlijk, volgens mij is dat recept nog wel ergens te vinden op Fok!
quote:
Als ze tegen de wind in loopt ziet ze niets meerquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze heeft ook al van die achterlijke lippenik snap da niet hoor..
[ afbeelding ]
Het is altijd beter dan de macaroni met smac en een zakje van mijn moeder.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik maak dat recept al meer dan 25 jaar en het is heerlijk, volgens mij is dat recept nog wel ergens te vinden op Fok!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stamppot zuurkool vind ik heerlijk, maar op een pizza lijkt het me niet te vreten.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze tegen de wind in loopt ziet ze niets meer
Het lijkt misschien van niet, maar dat is het wel. Het gaat om het totale recept, ik zal eens even zoeken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik eet shoarma alleen op een pitabroodje, niet op een pizza (wel een keer geprobeerd) en niet door de croni.
Sorry, maar het lijkt me geen lekkere combi...
Zo te lezen hebben we dezelfde moeder...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is altijd beter dan de macaroni met smac en een zakje van mijn moeder.
Gaat er dan nog meer doorheen dan alleen shoarma en croni?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt misschien van niet, maar dat is het wel. Het gaat om het totale recept, ik zal eens even zoeken.
Ging die van jou ook karbonades tot zeemleren lappen omtoveren?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo te lezen hebben we dezelfde moeder...
Dankzij mijn moeder eet ik al decennia geen karbonades meer...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ging die van jou ook karbonades tot zeemleren lappen omtoveren?
hmmm een moeder met een zakje?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gat is gat, zei de boer...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:07 schreef just me het volgende:
Chuuf zal toch niet weer voor zijn fiets gevallen zijn?
Die is een beetje dom geweest. Ja het kon nog dommerquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:03 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Ligt mijn vriendin nog te stuiptrekken? Ik zal straks eens even bij gaan lezen.
Seriously....quote:Het is de taal die zij spreken en de enige taal die ze blijkbaar verstaan. Wie weet moeten wij eens hun taal gaan spreken en hier een islamitische school uitmoorden voordat het eens tot die stomme koppen door gaat dringen dat ze niet erg handig bezig zijn.
Nou, serieus, ik denk dat Chuf in een beetje droevige stemming wasquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:07 schreef just me het volgende:
Chuuf zal toch niet weer met zijn fiets gevallen zijn?
Ik kan het recept niet vinden, maar het is heel simpel:quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat er dan nog meer doorheen dan alleen shoarma en croni?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat wel weer over zo'n kerstdip.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, serieus, ik denk dat Chuf in een beetje droevige stemming was![]()
en is niet leuk als dat zo is en hij zit nu in zijn eentje te mokken![]()
moet ie ook niet doen...
Ik kom graag bij je eten, maar niet dat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het recept niet vinden, maar het is heel simpel:
400 gr shoarmavlees bakken, als het gaar is even een zakje fijn gesneden prei meebakken, een blikje champignoncremesoep erbij, flink wat peper en ketjap manis, warm laten worden en door de gekookte macaroni roeren.
Augurkje erbij
als hij niet verschijnt ga ik later op de avond wel een appje sturenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ie ook niet doen...
Die is echt niet wijs!quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is een beetje dom geweest. Ja het kon nog dommeren nu is iedereen het er wel overeens dat ze in therapie zou moeten gaan.
[..]
Seriously....
dan ben je al gevorderdquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
als hij niet verschijnt ga ik later op de avond wel een appje sturen
Als daarmee zijn zure gedrag van de afgelopen weken weer over gaat lijkt me dat niet eens een slecht idee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:07 schreef just me het volgende:
Chuuf zal toch niet weer met zijn fiets gevallen zijn?
Klinkt goed, alleen die augurk niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het recept niet vinden, maar het is heel simpel:
400 gr shoarmavlees bakken, als het gaar is even een zakje fijn gesneden prei meebakken, een blikje champignoncremesoep erbij, flink wat peper en ketjap manis, warm laten worden en door de gekookte macaroni roeren.
Augurkje erbij
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het gaat wel weer over zo'n kerstdip.
Je lust geen champignonnetjes?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom graag bij je eten, maar niet dat.
Sjampijonnensoep er ook nog doorheen...
Zal ik Hazes ff opzetten voor 'm?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zoiets moet het zijn, dat denk ik ook...
eenzame kerst....quote:
Oh lekker sentimenteelquote:
Jawel, heerlijk. Rauw of gebakken, maakt me niet uit.quote:
Stuur zuurtje meteen dan ook een appje bitte.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:10 schreef just me het volgende:
Daar heb je ook wel gelijk in hoor Fann, het is heel naar als je slecht in je vel zit en dat gun ik hem niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ie ook niet doen...
Dat zal hij wel fijn vinden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Tomatencreme is natuurlijk ook een optie, dat geeft er een hele andere smaak aan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klinkt goed, alleen die augurk niet.
Zelf gebruik ik tomaten créme soep voor de saus
Jah!quote:
misschien blijft hij daarom even wegquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in hoor Fann, het is heel naar als je slecht in je vel zit en dat gun ik hem niet.
Maar als je zo slecht gehumeurd bent dat je constant lomp en grof tegen anderen bent moet je gewoon even niet reageren hier.
Ja die mis ik wel een beetje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stuur zuurtje meteen dan ook een appje bitte.
zuurtje ? kenikdie?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stuur zuurtje meteen dan ook een appje bitte.
Ik stuur 'm wel een DM om op te vrolijken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien blijft hij daarom even wegdan duikt hij wel weer op...
vind ik ook niet leuk als hij zich rot voelt...
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik stuur 'm wel een DM om op te vrolijken.
"Hee ouwe rukker"
Vond het wel meevallen met dat lomp en bot tbh.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Maar als je zo slecht gehumeurd bent dat je constant lomp en grof tegen anderen bent moet je gewoon even niet reageren hier.
Fann heeft liever de zomer in haar bol...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat MM jou genezen had van je slechte muzieksmaak!
Nah dat zeuren in Feedback viel mij erg opquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen met dat lomp en bot tbh.
Zelf geen last van gehad iig.
Check de nachtwacht voor echte kwaliteit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat MM jou genezen had van je slechte muzieksmaak!
Nou vroeger welquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann heeft liever de zomer in haar bol...
Ik heb echt iets gemist blijkbaar?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zouden ze zijn telefoon gejat hebben na die valpartij met 'n fiets?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef just me het volgende:
Hij leeft nog wel "laatst gezien om 19.34 uur"
Zeuren hoort erbij. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
Nah dat zeuren in Feedback viel mij erg opmaar ja zal ook wel zijn stemming geweest zijn
dan, kan me niet voorstellen dat je je druk maakt om de stats eigenlijk
Ah, dat heb ik gemist, die stond nog niet in mij AT.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah dat zeuren in Feedback viel mij erg opmaar ja zal ook wel zijn stemming geweest zijn
dan, kan me niet voorstellen dat je je druk maakt om de stats eigenlijk
ah... als het humor was dan snapte ik dat nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeuren hoort erbij. Doe ik ook.Is iets anders als lomp en bot zijn.
Maar goed....iedereen ervaart dat toch anders en persoonlijk. Zelfde met humor....wat de 1 leuk vindt, daar ergert de ander zich kapot aan. Zolang je elkaars eigenaardigheden kunt accepteren ben je al een heel eind.
Ik heb niet zoveel zin om het terug te zoeken, maar ik vond hem tegen sommigen hier echt lullig reageren af en toe.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeg niet dat het humor was, maar maakte de vergelijking daarmee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:24 schreef FANN het volgende:
ah... als het humor was dan snapte ik dat niet
ik kan niet zien of hij mijn appje gelezen heeft, maakt verder ook niets uit. Het is nu aan hem!quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zouden ze zijn telefoon gejat hebben na die valpartij met 'n fiets?
Komt vast wel weer goed!quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan niet zien of hij mijn appje gelezen heeft, maakt verder ook niets uit. Het is nu aan hem!
Whatsapp geeft toch 2 vinkjes als een bericht gelezen is?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan niet zien of hij mijn appje gelezen heeft, maakt verder ook niets uit. Het is nu aan hem!
Dat kan je uitschakelen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatsapp geeft toch 2 vinkjes als een bericht gelezen is?
Mjah, mijn tolerantiegrens is aardig hoog. Inhoudelijk stoor ik me niet zo snel als mensen lullig reageren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb niet zoveel zin om het terug te zoeken, maar ik vond hem tegen sommigen hier echt lullig reageren af en toe.
Het bericht is afgeleverd en dan krijg je 2 vinkjes, 2 blauwe vinkjes is gelezen maar dat kun je uitzettenquote:
Ik heb gelukkig een dikke plank voor mijn kop.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin om het terug te zoeken, maar ik vond hem tegen sommigen hier echt lullig reageren af en toe.
Mijn tolerantiegrens verschilt per persoonquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah, mijn tolerantiegrens is aardig hoog. Inhoudelijk stoor ik me niet zo snel als mensen lullig reageren.
Who cares? Wat is dat nou voor chufi-opmerking?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar ik ken niemand die dat doet.
Who cares?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:31 schreef just me het volgende:
[..]
Het bericht is afgeleverd en dan krijg je 2 vinkjes, 2 blauwe vinkjes is gelezen maar dat kun je uitzetten
Ik zie er altijd de humor wel van in.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mjah, mijn tolerantiegrens is aardig hoog. Inhoudelijk stoor ik me niet zo snel als mensen lullig reageren.
Oi...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Who cares? Wat is dat nou voor chufi-opmerking?
Ook per moodswing ja?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Mijn tolerantiegrens verschilt per persoon
Dan ben ik blijkbaar de enige die hem lomp, bot en slechtgehumeurd vond.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een dikke plank voor mijn kop.
Ik dacht even dat TH zijn kloon was, want die was er ook opeens niet meer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Oi...![]()
Nu val ik door de mand met mijn kloon...
Neh... hij was in een vreemde mood hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar de enige die hem lomp, bot en slechtgehumeurd vond.
Ik dacht vanmiddag precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht even dat TH zijn kloon was, want die was er ook opeens niet meer.
Beetje de weg kwijt viel me op.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar de enige die hem lomp, bot en slechtgehumeurd vond.
Ik zou het niet weten of de mijne dat heeft eigenlijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:36 schreef sig000 het volgende:
Mijn telefoon heeft geen whatsapp gelukkig.
Hoe vaak per dag schrijf je dit nu?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ja, ik weet het ook niet natuurlijk...
Ik zat met een 24u aanvraag....quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef just me het volgende:
Hij leeft nog wel "laatst gezien om 19.34 uur"
Nee, dat denk ik nietquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht vanmiddag precies hetzelfde.
Maar het één sluit het andere niet uit...
Per moodswing van mezelf of die van mijn medeusers?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook per moodswing ja?![]()
Deisyy for mod!
oh... doe ik dat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag schrijf je dt nu?
Of per week? Per maand?
Ik wist hetquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oi...![]()
Nu val ik door de mand met mijn kloon...
We maakten ons al zorgenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat met een 24u aanvraag....
Pizza zuurkool was de eerste keer lekkerder dan de 2e keer, maar zeker niet slecht ..
Dees shoarma schotel in Champignon-poedersoep saus lijkt mij ook niet te pruimen ,,, Sorry
Maar verder alles OK. Alleen de laatste werkweek en dan de rest van het team ook nog t/m donderdag op training ... Ik zit dus letterlijk alleen in de laatste dagen van een frustrating opdrachtm waar ik bijna scheel van ga kijken ...
Gelukkig, je leeft nogquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat met een 24u aanvraag....
Pizza zuurkool was de eerste keer lekkerder dan de 2e keer, maar zeker niet slecht ..
Dees shoarma schotel in Champignon-poedersoep saus lijkt mij ook niet te pruimen ,,, Sorry
Maar verder alles OK. Alleen de laatste werkweek en dan de rest van het team ook nog t/m donderdag op training ... Ik zit dus letterlijk alleen in de laatste dagen van een frustrating opdrachtm waar ik bijna scheel van ga kijken ...
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat 'ie onder je 'Ctrl-V' zat...
Vermoeiende nacht achter de rug.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent er niet bij, hė?
Die heeft al 2 onzinnige YT's gepost vanavond...
Ik herhaal, wie is 'we'?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:42 schreef FANN het volgende:
raar clubje bij elkaar zijn we eigenlijk
Het is besmettelijkquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:42 schreef FANN het volgende:
raar clubje bij elkaar zijn we eigenlijk
quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Niet serieus worden dames... Ben ik ook niet
Nah, Chuf daar ga je al weer...quote:
Laat je gaanquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:44 schreef sig000 het volgende:
Ik houd me in om nu erg melige YT te posten.
Geintje johquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
nah.. laat maar![]()
ik zeg al niks meer
Is gewoon je nieuwe 'Ctrl-V'...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
nah.. laat maar![]()
ik zeg al niks meer
naar wie?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Merk dat aan als een cynische sneer naar .....
hou nou eens ohop!!!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is gewoon je nieuwe 'Ctrl-V'...
Mijn flirten is kennelijk ook niet meer wat het geweest is...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
hou nou eens ohop!!!!
je bent aan het pesten...
was dat flirten?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn flirten is kennelijk ook niet meer wat het geweest is...
meisjes plagen...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dit jouw flirtskills zijn mag je blij zijn dat je een mevrouw MM hebtquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je pest me!quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
was dat flirten?![]()
Nee, dan is het niet veel MM
Sorryquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
Ik zit nog steeds Hazes te luister, maar het ene liedje is nog treuriger dan het andere![]()
Jij snapt het nog een beetje...quote:
Dames, dames...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dit jouw flirtskills zijn mag je blij zijn dat je een mevrouw MM hebt
Fann houdt wel bondage, ja?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel lekker kort en bondig. Past dus prima bij d'r.
sorry ik heb haar nummer niet dus kan ik niet appenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:
Kan iedereen eens ophouden met dan constante gesorry?![]()
Waar is sacha als je haar nodig hebt....
Iedereen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:
Kan iedereen eens ophouden met dan constante gesorry?![]()
Waar is sacha als je haar nodig hebt....
Dit was dan ook geen poging tot flirten, die zou je wel herkennen hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw flirten is ook niet veel...
Eens maar nooit weerquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was dan ook geen poging tot flirten, die zou je wel herkennen hoor
Nog maar 5 nachtjes slapen en dan gaan de dagen lengenquote:
Lijkt me ;echt een verschrikking, ik had dat boek gekocht van tig tinten grijs wantquote:
Ik geloof je onmiddellijk...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was dan ook geen poging tot flirten, die zou je wel herkennen hoor
Jammer dat je dat altijd pas vanaf eind februari echt gaat merken...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog maar 5 nachtjes slapen en dan gaan de dagen lengen
Kan mij niet lang genoeg durenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat je dat altijd pas vanaf eind februari echt gaat merken...
Er is natuurlijk wel een verschil tussen losjes met wat sjaaltjes vastgebonden zijn en stevig in de kettingen en handboeien geslagen zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me ;echt een verschrikking, ik had dat boek gekocht van tig tinten grijs want
ik was nieuwsgierig omdat ik in de krant een artikel had gelezen dat een man zijn vrouw had
mishandeld omdat ze dat boek las![]()
Dus ik lezen... was best leuk, ontmoeting enzo.. spannend![]()
en toen kwam ik bij dat contact wat die vent had opgesteld en toen heb ik het in de vuilnisbak
gesmeten![]()
dus nee... niks voor mij
Da's vroeg zat.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het ook zonder contract doen, niet zonder contact...quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt me ;echt een verschrikking, ik had dat boek gekocht van tig tinten grijs want
ik was nieuwsgierig omdat ik in de krant een artikel had gelezen dat een man zijn vrouw had
mishandeld omdat ze dat boek las![]()
Dus ik lezen... was best leuk, ontmoeting enzo.. spannend![]()
en toen kwam ik bij dat contact wat die vent had opgesteld en toen heb ik het in de vuilnisbak
gesmeten![]()
dus nee... niks voor mij
Welnee, op heldere dagen merk je dat in januari al.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ben je van de sjaaltjes Dees?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen losjes met wat sjaaltjes vastgebonden zijn en stevig in de kettingen en handboeien geslagen zijn
Ja dat vond ik ook en toen wilde ik weten waaromquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het ook zonder contract doen, niet zonder contact...
Iemand die z'n vrouw slaat, omdat ze een SM getint boek leest, is trouwens ook wel apart...
Jij houdt ook meer van de winter hè, las ik laatst.quote:
Ja ook... maar mooi meisje bedoel ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn wel mooitjes, bedoel je zeker?
Ligt een beetje aan je werktijden, denk ik...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, op heldere dagen merk je dat in januari al.
Winter, herfst, (vroege) voorjaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij houdt ook meer van de winter hè, las ik laatst.
Dat was niet wat me het eerste opvielquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ook... maar mooi meisje bedoel ik
Als ik om 5 uur stop met werken, kan ik op heldere dagen al heel snel merken dat het langer licht blijft.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je werktijden, denk ik...
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was op zoek naar een juich/hoera gifje.
Diepe hekel zelfs, maar waarom?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:02 schreef Eska het volgende:
[..]
Winter, herfst, (vroege) voorjaar.Alles behalve de zomer. Grote diepe hekel aan de zomer.
If, then, else...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik om 5 uur stop met werken, kan ik op heldere dagen al heel snel merken dat het langer licht blijft.
Of het is omdat ik het graag wilquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If, then, else...
Maar gelukkig merk jij het wel, ik niet zo snel kennelijk.
alsof je zit opgesloten in een saunaquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Vele redenen, maar vooral de warmte. Op een gegeven moment zit die warmte gewoon óveral.
Ja, dat kan natuurlijk, denk ik... ikzelf hou namelijk van die warmtequote:Op dinsdag 16 december 2014 21:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Vele redenen, maar vooral de warmte. Op een gegeven moment zit die warmte gewoon óveral.
Heb een tijdje de zonsop- en ondergangtijden gecheckt via een app en dan blijkt dat het in het begin heel langzaam verandert (1 minuut per dag soms) en pas later gaat het was sneller (4 minuten of meer per dag)...quote:
Ja, dat gevoel heb ik ook. Vreselijk. Helemaal als het 's nachts ook niet meer lekker fris is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
alsof je zit opgesloten in een saunaen het wordt iedere zomer erger lijkt wel
Maar je kan wel tegen zon enzo... je vindt het gewoon niet lekker?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:13 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook. Vreselijk. Helemaal als het 's nachts ook niet meer lekker fris is.
Niets heerlijker dan slapen in een koude slaapkamer.
De winter vind ik meestal wel prima, maar lange lichte dagen hebben wel mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:13 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook. Vreselijk. Helemaal als het 's nachts ook niet meer lekker fris is.
Niets heerlijker dan slapen in een koude slaapkamer.
Ik heb liever dat ik zelf kan bepalen waar & wanneer het lekker warm is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk, denk ik... ikzelf hou namelijk van die warmte
Nee, mijn lijf gedijt ook er niet zo best op. Maar dat doet het ook niet op de kou.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je kan wel tegen zon enzo... je vindt het gewoon niet lekker?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De winter vind ik meestal wel prima, maar lange lichte dagen hebben wel mijn voorkeur.
Warmte iets minder als je er niks mee kan, maar dat is ook wel te overleven...
M'n vrouw. Lui varkenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gooi je je zus nu in de aanbieding?
Bijna, maar als ik het word kom ik natuurlijk vaker hier posten om die Greek-Dutch Alliance om zeep te helpenquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bijna, maar als ik het word kom ik natuurlijk vaker hier posten om die Greek-Dutch Alliance om zeep te helpen
Met een kussensloop wil ik je wijf wel een keer doen...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bijna, maar als ik het word kom ik natuurlijk vaker hier posten om die Greek-Dutch Alliance om zeep te helpen
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een kussensloop wil ik je wijf wel een keer doen...
Overdrijven is een kunst, aan een klein condoompje heb je waarschijnlijk wel genoeg...quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een kussensloop wil ik je wijf wel een keer doen...
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overdrijven is een kunst, aan een klein condoompje heb je waarschijnlijk wel genoeg...
Nee, geen ruzie.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
dat wordt weer ruzie straks, ik ga effe koffie drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |