Ik heb die schroom niet...quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je timing was weer perfect met al die lapo-fobieën.
Kijk eens wat een ruimte je nu hebt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:20 schreef drakin het volgende:
Wil ik net reageren, gooit ie het topic dicht
Heel veel kilo'squote:Op dinsdag 16 december 2014 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk eens wat een ruimte je nu hebt.
Anders had niemand je post gelezen.
Wat wil je kwijt?
quote:
Wil je ook een kilo aardperen Fann? Ik heb echt kilo's van die dingen en wil er wel wat kwijt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
niet op dieet gaan hoor, anders ben je voor de rest van je leven de klos...
gewoon effe minder snoepen en verstandig eten
wat zijn aardperen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je ook een kilo aardperen Fann? Ik heb echt kilo's van die dingen en wil er wel wat kwijt.
Nee de kilo's kiwi's (had er 4, 5 uit eigen tuin) heb ik al uitgedeeld.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wil iedere vrouw.
Had je maar niet zo veel moeten eten...
Krijg je van teveel aardperen etenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dikke konten zijn hip. Niets mis mee.
Is de straf dat ze die bueno's niet met ons heeft gedeeld. Karma is a bitch.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Had je maar niet zo veel moeten eten...
Familie van de zonnebloem en eigenlijk best lekker: http://www.groentenenfruit.nl/veggipedia/product/aardpeer.htmlquote:
Zijn lekker en vooral als je er een saus van maakt.quote:
Had je maar een dm moeten sturen en lief vragen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is de straf dat ze die bueno's niet met ons heeft gedeeld. Karma is a bitch.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Familie van de zonnebloem en eigenlijk best lekker: http://www.groentenenfruit.nl/veggipedia/product/aardpeer.html
Moet je die dingen schillen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn lekker en vooral als je er een saus van maakt.![]()
Ook bekent als topinamboer, knolzonnebloem of Jeruzalemartisjok.
Dat in combinatie met dat LARP'en en het wickerritueel:quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Krijg je van teveel aardperen eten
Nee hoeft niet, maar ik heb het wel iemand zien doen voor soep. Die deed ook maar 2 aardperen in blokjes erdoor.quote:
Is toch wel Max Havelaar Bueno?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil iemand anders nog een code voor gratis bueno? via dm geef ik de link + code voor een 3-pak of 5-pak
Hmmm... misschien dat ik het eens ga proberen... moet ik wel eerst lekkerequote:Op dinsdag 16 december 2014 18:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, maar ik heb het wel iemand zien doen voor soep. Die deed ook maar 2 aardperen in blokjes erdoor.
Ik stuur geen DM's (alleen aan mezelf), ik ben niet lief en ik hou niet van chocola.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:29 schreef drakin het volgende:
Had je maar een dm moeten sturen en lief vragen.
Smoelenboek-alert.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Dat in combinatie met dat LARP'en en het wickerritueel:
[ afbeelding ]
Ben jij het, Drakin?
Nee dit is met extra stukjes slaaf.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is toch wel Max Havelaar Bueno?
O lijk ik op Fann?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat in combinatie met dat LARP'en en het wickerritueel:
[ afbeelding ]
Ben jij het, Drakin?
Zelfde als met aardappel kun je ermee doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Hmmm... misschien dat ik het eens ga proberen... moet ik wel eerst lekkere
receptjes googelen, want anders heb ik geen flauw idee wat ik er mee moet doen
Je vergeet de stukjes chocola erin te stoppen voor je de honing en suiker erover doet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:34 schreef FANN het volgende:
Ik ga straks mijn lievelings toetje maken,
Dan snij je een banaan doormidden, eerst schil afhalen natuurlijk, maar dat spreekt
vanzelf...
Dan honing eroverheen en dan basterdsuiker en dan 10 minuutjes in de oven ofzo
dan zien ze er helemaal bruin uit en dan een bolletje slagroomijs erbij.
LEKKER ;echt dat is héél lekker, maar niet goed voor je lijn
Die ziet er vegetarisch uit, daarom. Ik pluk ze alleen maar, hou een beetje en deel verder uit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Vanwege het fruit zeker?![]()
Ik eet wel veel fruit dat is waar
Nee, dat hoeft niet, zo is het écht lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Je vergeet de stukjes chocola erin te stoppen voor je de honing en suiker erover doet.
Ik ben niet dunquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die is blond, dun en met een hoedje...
Banaan op de BBQ (met schil) totdat 'ie pikzwart is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:34 schreef FANN het volgende:
Ik ga straks mijn lievelings toetje maken,
Dan snij je een banaan doormidden, eerst schil afhalen natuurlijk, maar dat spreekt
vanzelf...
Dan honing eroverheen en dan basterdsuiker en dan 10 minuutjes in de oven ofzo
dan zien ze er helemaal bruin uit en dan een bolletje slagroomijs erbij.
LEKKER ;echt dat is héél lekker, maar niet goed voor je lijn
IK WIL HET!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Banaan op de BBQ (met schil) totdat 'ie pikzwart is.
Opensnijden, er bruine rum inschenken en volgooien met basterdsuiker.
Moet je kijken wat voor reet je krijgt...
Of onderhoud, tenslotte is er behoorlijk wat ingegaan voor mensen met mooie ronde reten. Die moet je wel met zorg onderhouden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Banaan op de BBQ (met schil) totdat 'ie pikzwart is.
Opensnijden, er bruine rum inschenken en volgooien met basterdsuiker.
Moet je kijken wat voor reet je krijgt...
Ja, doeiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Post even een foto van je blote buik, dan gaan we dat zelf beoordelen...
Is simpel en retelekker...quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
IK WIL HET!!!!!!!!!
Lijkt me héérlijk
Die krijgen van mij een ballonvaart aangeboden...quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Of onderhoud, tenslotte is er behoorlijk wat ingegaan voor mensen met mooie ronde reten. Die moet je wel met zorg onderhouden.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die krijgen van mij een ballonvaart aangeboden...
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel, als je de banaan maar zo warm maakt (erotisch koken...) dat hij zacht wordt (minder erotisch koken...)...quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen BBQ kan dat ook niet in de oven onder de grill?
Wel kunnen onderhouden, maar geen ondergoed erbij kunnen kopen? Ja daagquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die krijgen van mij een ballonvaart aangeboden...
[ afbeelding ]
Ja ga ik gewoon proberenquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, als je de banaan maar zo warm maakt (erotisch koken...) dat hij zacht wordt (minder erotisch koken...)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |