Ach ik val op jonger dus moet kunnen hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn moeder zei exact hetzelfde. Maar die is ook net iets jonger dan dat jij bent
Schijnbaar zit het in de familie. Haar moeder leerde haar vader kennen toen ze 16 was. Hij was 26Nog steeds gelukkig getrouwd trouwens. Dat dan weer wel.
dat het eigenlijk een media prijs isquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je even zeggen wat hij zei heIK zit te wow'en dus even geen tv aan.
Ah ok ja dat klopt wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat het eigenlijk een media prijs is
Die vind ik altijd een beetje raar, weet niet wat het is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Floortje dessing...
ik weet het niet jongens
How you doin?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik val op jonger dus moet kunnen hoor
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 20:51:34Roy Makaay bij Bayern:183 duels, 100 goalsArjen Robben bij Bayern:184 duels, 100 goals[via @mijlpaalmin] reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:01 schreef KingRoland het volgende:
ik schenk even nog een glaasje cola
Coca Cola.
Het was de poging waardquote:
*normaalquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe moeilijk is het om een normale skype gesprek te houden
Als we beide ouder worden wordt het relatieve leeftijdsverschil kleiner. Dus wie weetquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik jonger was geweest had ik het wel geweten hoor
Hallo makkerquote:
Hallo goede vriend.quote:
Fijn hier weer terug te zijn. Al is het toch niet meer hetzelfde. Helaas.quote:
Ga gewoon langs dikke debielquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe moeilijk is het om een normale skype gesprek te houden
Haha ik houd het in gedachten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Als we beide ouder worden wordt het relatieve leeftijdsverschil kleiner. Dus wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |