BAMquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij is ruud van begin jaren 60. Dus zal het PSV of Feyenoord zijn geweest. Welk van de twee durf ik niet te zeggen. Als ik moet gokken PSV
Wat heb ik gewonnenquote:
NOu ja als jullie iets ouder waren geweest had die 7 jaar ook niks uitgemaakt. 17 klinkt wel gewoon wat jong.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, over een klein maandje is ze 18. Schelen we alsnog 7 jaarZe is elf jaar jonger dan m'n ex-vriendin
Normaal val ik uberhaupt niet snel op vrouwen die jonger zijn dan dat ik ben. Maar uitzonderingen zijn blijkbaar mogelijk
Oh ja natuurlijk hij is net zo oud als ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij is ruud van begin jaren 60. Dus zal het PSV of Feyenoord zijn geweest. Welk van de twee durf ik niet te zeggen. Als ik moet gokken PSV. Want bij Feyenoord winnen ze echt nooit wat
Wat wat... ik kijk geen tv nu. Van Gaal heeft iets gewonnen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
mooi zo
alleen voetbal laten heersen
Ja, door de mediaquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat wat... ik kijk geen tv nu. Van Gaal heeft iets gewonnen?
candy-rae fleurquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Die chick van Blind is wel nice hoor
Mijn moeder zei exact hetzelfde. Maar die is ook net iets jonger dan dat jij bentquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu ja als jullie iets ouder waren geweest had die 7 jaar ook niks uitgemaakt. 17 klinkt wel gewoon wat jong.
[..]
Oh ja natuurlijk hij is net zo oud als ikHad ik kunnen weten.
Die zat ik laatst nog te posten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Die chick van Blind is wel nice hoor
Die koopt ze wel als haar carriere voorbij is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zijn die tetten joh
[ afbeelding ]
Moet je even zeggen wat hij zei hequote:Op dinsdag 16 december 2014 20:56 schreef KingRoland het volgende:
Karina, Stijn, Davy en ik zijn het met Louis eens.
Ik zou mijn hond er nog van aftrappen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zijn die tetten joh
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |