jammer. ga het maar googlen denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik ben gestopt. Ik weet het niet eens(meer)
quote:
Filmpje ervan:quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die mutsz![]()
Wel zielif voor hondje
Kan me ook niet voorstellen dat het anders kan. Toch wel erg dat mensen zoiets doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kwam ook voorbij op 9GAG laatst. Die beesten worden zwaar mishandeld totdat ze dit doen.
Nee, rond 10 moet ik sowieso weg. Maar we begonnen om 8:30, wat zeg je men. Met je 5 min.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Joh, jij was er maar voor 5 minuutjes ofzo?
Kun je vandaag langer blijven?
Moet je weer werken?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, rond 10 moet ik sowieso weg. Maar we begonnen om 8:30, wat zeg je men. Met je 5 min.
Jaaa. De hele week.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Moet je weer werken?
Ach weet ik veel, je was er in ieder geval niet zo lang.
Ik dacht even "huh, waarom zou je dan schommelen?". Maar dat gaat natuurlijk niet lukken met 4 touwen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:50 schreef Deuce92 het volgende:
Wil dit wel eens proberen.
[ afbeelding ]
Ah, kut. Vier touwen inderdaad. Laat dan maar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik dacht even "huh, waarom zou je dan schommelen?". Maar dat gaat natuurlijk niet lukken met 4 touwen.
Ik moest lachen, ik ben ook zoquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa. De hele week.
En anders had ik sowieso niet getc't.![]()
Dit ben ik in de avond wanneer ik nergens heen moet:
[ afbeelding ]
Die rechtse dus.
Sexy.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa. De hele week.
[ afbeelding ]
Die rechtse dus.
Huaha ja toch. Hell no dat jullie mijn hoofd zo te zien krijgen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik moest lachen, ik ben ook zopantoffels, onesie, bril, knot
wat doe je geleeerdquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik dacht even "huh, waarom zou je dan schommelen?". Maar dat gaat natuurlijk niet lukken met 4 touwen.
Wat bezielt deze mensen..quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NWS / Moslims blazen 15 schoolmeisjes op.
Die foto...quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NWS / Moslims blazen 15 schoolmeisjes op.
Gewoon politieke afscheiding. Yemen zit al heel lang in een burgeroorlog.quote:
Om het in te wrijvenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die foto...
Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat ik met dit soort wezens zogenaamd dezelfde religie deel.
Ik weet het maar zoals TM het net ook zei, ik word er helemaal moedeloos van.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon politieke afscheiding. Yemen zit al heel lang in een burgeroorlog.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn jullie weer aan het tc'en? Ben nu met iets bezig, maar heel misschien dat ik daarna ook eventjes kom, als iemand het wachtwoord kan sturen natuurlijk.
Heb geduld, zou ik dan zeggen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:57 schreef Landysh het volgende:
Ik weet het maar zoals TM het net ook zei, ik word er helemaal moedeloos
volgens mij ben je die rechter overdag ook, alleen met werkschoenen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa. De hele week.
[ afbeelding ]
Die rechtse dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |