Ja ik ben gestopt. Ik weet het niet eens(meer)quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanneer gaat Jane/deb het grayson vertellen? Begint echt saai te worden dit.
jammer. ga het maar googlen denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik ben gestopt. Ik weet het niet eens(meer)
quote:
Filmpje ervan:quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die mutsz![]()
Wel zielif voor hondje
Kan me ook niet voorstellen dat het anders kan. Toch wel erg dat mensen zoiets doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kwam ook voorbij op 9GAG laatst. Die beesten worden zwaar mishandeld totdat ze dit doen.
Nee, rond 10 moet ik sowieso weg. Maar we begonnen om 8:30, wat zeg je men. Met je 5 min.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Joh, jij was er maar voor 5 minuutjes ofzo?
Kun je vandaag langer blijven?
Moet je weer werken?quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, rond 10 moet ik sowieso weg. Maar we begonnen om 8:30, wat zeg je men. Met je 5 min.
Jaaa. De hele week.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Moet je weer werken?
Ach weet ik veel, je was er in ieder geval niet zo lang.
Ik dacht even "huh, waarom zou je dan schommelen?". Maar dat gaat natuurlijk niet lukken met 4 touwen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:50 schreef Deuce92 het volgende:
Wil dit wel eens proberen.
[ afbeelding ]
Ah, kut. Vier touwen inderdaad. Laat dan maar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik dacht even "huh, waarom zou je dan schommelen?". Maar dat gaat natuurlijk niet lukken met 4 touwen.
Ik moest lachen, ik ben ook zoquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa. De hele week.
En anders had ik sowieso niet getc't.![]()
Dit ben ik in de avond wanneer ik nergens heen moet:
[ afbeelding ]
Die rechtse dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |