Ze hebben grotere ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ah die is leukk ja, maar niet geschikt voor mij en mn eisen zegmaar
watquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Handschoenen om je koelkast open te maken?
Hongerige tijden vriendquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kijk deze gier teren op de arme KB.
Lijkt mij een koelkast op het rechter plaatje. En volgens mij heeft de persoon handschoenen aan.quote:
heeft ie niet..quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lijkt mij een koelkast op het rechter plaatje. En volgens mij heeft de persoon handschoenen aan.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:20 schreef JanPiraat het volgende:
Je zit teveel in dit topic deuce, helemaal ontkaasd en herkent geen witte handen meer
ja zachte grote bollen. Ik ben helemaal jaloers, ik hou echt van zulk voedselquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat voor brood kun je eigenlijk het beste gebruiken voor zo'n pulled chicken? Italiaanse bollen neem ik aan, toch?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:20 schreef JanPiraat het volgende:
Je zit teveel in dit topic deuce, helemaal ontkaasd en herkent geen witte handen meer
Ga ga, jullie.quote:
Ben ook benieuwd. Eerst maar 'ns het beste recept uitzoeken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja zachte grote bollen. Ik ben helemaal jaloers, ik hou echt van zulk voedsel
Wanneer gaat Jane/deb het grayson vertellen? Begint echt saai te worden dit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee, geen zachte bol.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik ben gestopt. Ik weet het niet eens(meer)quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wanneer gaat Jane/deb het grayson vertellen? Begint echt saai te worden dit.
jammer. ga het maar googlen denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik ben gestopt. Ik weet het niet eens(meer)
quote:
Filmpje ervan:quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die mutsz![]()
Wel zielif voor hondje
Kan me ook niet voorstellen dat het anders kan. Toch wel erg dat mensen zoiets doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kwam ook voorbij op 9GAG laatst. Die beesten worden zwaar mishandeld totdat ze dit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |