De slachtoffertjes van de religie van vrede achter een spoiler.quote:Een bomaanslag in Jemen heeft aan vijftien kinderen het leven gekost.
Uit een foto op Twitter blijkt dat de terreurdaad vooral schoolmeisjes getroffen heeft. De aanslag met een autobom was volgens persbureau Reuters gericht tegen een checkpoint van Houthi-rebellen in de stad Radaa, in de centraal gelegen provincie al-Bayda. Het voertuig passeerde op het moment dat de ontploffing plaatsvond.
Een tweede autobom was gericht tegen een functionaris die met de Houthi’s zou sympathiseren. Daarbij kwamen daarbij tien mensen om het leven.
De stad Radaa vormt een bolwerk van de soennitische terreurbeweging Al-Qaida op het Arabisch Schiereiland (AQAP). Deze organisatie ziet de sjiitische Houthi’s als afvalligen en als pionnen van Iran.
http://www.powned.tv/nieu(...)choolmeisjes_in.html
twitter:BaFana3 twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 17:12:39#Yemen Defence Ministry : 15 girls on school bus were among 25 killed in Rada' car bomb. Look at the small bodies... http://t.co/1Mzlqa32vZ reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Specularium op 16-12-2014 19:46:43 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
De slachtoffers waren ook moslims. Maar toch tof dat je nog even over hun lijk ook je politieke agenda blootgeeft.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
De slachtoffers waren ook moslims. Maar toch tof dat je nog even over hun lijk ook je politieke agenda blootgeeft.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:15 schreef Jellereppe het volgende:
Het Midden Oosten. Kansloze regio. Zie ik ook geen toekomst voor de komende 100 jaar. RIP.
Teringquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
Nah, in Oman zijn de medische voorzieningen van hoog niveau. In Jemen wil je niet dood gevonden. Enorm verschil. Gewoon een eenvoudig voorbeeld.quote:
Ik denk dat je nergens dood gevonden wil worden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nah, in Oman zijn de medische voorzieningen van hoog niveau. In Jemen wil je niet dood gevonden. Enorm verschil.
Ja poeh, komen de mensen die dagelijks worden opgeblazen in ieder geval in een redelijk ziekenhuis. Ideaal. Klinkt als het paradijs.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nah, in Oman zijn de medische voorzieningen van hoog niveau. In Jemen wil je niet dood gevonden. Enorm verschil. Gewoon een eenvoudig voorbeeld.
Op mijn huidige leeftijd niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je nergens dood gevonden wil worden.
Ja, in Oman zijn zelfmoordterroristen en autobommen aan de orde van de dag natuurlijk. Kom, kom. Dat is een oase van rust. Zo'n enorm gebied over een hoop gooien. Eenvoudige zielen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja poeh, komen de mensen die dagelijks worden opgeblazen in ieder geval in een redelijk ziekenhuis. Ideaal. Klinkt als het paradijs.
Ze zouden de NSA eens door hun eigen aangelegde database (wat Al Qaeda gewoon betekent) kunnen halen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En Amerika en alle andere westerse landen kunnen dus echt niks doen tegen Al-Qaida?![]()
![]()
Idd, triest, RIP aan de nabestaanden.quote:Al die kinderen..
Het zijn kleine kinderen, lijkt mij niet dat ze nou echt bewust waren van het geloof waar ze in meegetrokken werden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
Omanquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, in Oman zijn zelfmoordterroristen en autobommen aan de orde van de dag natuurlijk. Kom, kom. Dat is een oase van rust. Zo'n enorm gebied over een hoop gooien. Eenvoudige zielen.
Toevallig. Misschien komt een deel van de kennis wel van pas voor dit topic.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oman
Fokking mooi land en inderdaad een oase van rust.
Heb er mijn afstudeeronderzoek op gedaan, helaas nog niet geweest.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze zijn bijna door de maagden heen, dus moeten er nieuwe geregeld worden.
Haha nou nee, ik keek onder de grond he?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Toevallig. Misschien komt een deel van de kennis wel van pas voor dit topic.
TU Delft/Eindhoven?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha nou nee, ik keek onder de grond he?
In de Jura en het Krijt was het gebied juist een organisch zeer rijke ondiepe zee. Daarom zit er zoveel olie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |