quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
7-8-9 augustus 1e ronde eredivisie 15/16, ofwel 4 speelrondes verder en onze selectie is compleettwitter:KNVB twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 13:09:19Speeldagenkalender seizoen 2015/'16 is bekend. Bekijk hier welke data je komend seizoen in je agenda moet omcirkelen http://t.co/nXvDcBdXzG reageer retweet
Het is weer om je dood te ergeren met die transferwindow.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:47 schreef Bombvis het volgende:
7-8-9 augustus 1e ronde eredivisie 15/16, ofwel 4 speelrondes verder en onze selectie is compleettwitter:KNVB twitterde op dinsdag 16-12-2014 om 13:09:19Speeldagenkalender seizoen 2015/'16 is bekend. Bekijk hier welke data je komend seizoen in je agenda moet omcirkelen http://t.co/nXvDcBdXzG reageer retweet
Ach, de KNVB wilde eigenlijk nog een week eerder beginnen, dus we hebben nu een week extra om eventuele schade in te halenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is weer om je dood te ergeren met die transferwindow.
Maar ik blijf het compleet idioot vinden dat je tijdens de competitie nog bepalende spelers kan kwijtraken of een elftal enorm kan versterken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, de KNVB wilde eigenlijk nog een week eerder beginnen, dus we hebben nu een week extra om eventuele schade in te halen
Laatste speelronde is 8 mei, als dat geen voorteken isquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:34 schreef Jimbo het volgende:
Het is dat ik geen twitter heb, maar anders had ik even netjes gevraagd op welke dat we naar de coolsingel mogen.
13 mei 2035quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:34 schreef Jimbo het volgende:
Het is dat ik geen twitter heb, maar anders had ik even netjes gevraagd op welke dat we naar de coolsingel mogen.
goed verhaal manquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laatste speelronde is 8 mei, als dat geen voorteken is
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
zal wel uitgesteld wordenquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
hij gat van naar 4of5 meiquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
zal wel uitgesteld worden
KNJB
Eens. En ik snap echt niet wat het probleem is met een paar weken later beginnen en een paar weken later eindigen, zeker als het een jaar is (zoals 2015) waarin geen EK of WK wordt gehouden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik blijf het compleet idioot vinden dat je tijdens de competitie nog bepalende spelers kan kwijtraken of een elftal enorm kan versterken.
Of gewoon de transfermarkt een paar weken eerder open gooien (na het eindigen van de competitie) en een paar weken eerder sluiten (voor het begin van de competitie. Van bijvoorbeeld 1 juni (of eerder) tot 1 augustus zou toch lang genoeg moeten zijn om spelers te kopen..quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. En ik snap echt niet wat het probleem is met een paar weken later beginnen en een paar weken later eindigen, zeker als het een jaar is (zoals 2015) waarin geen EK of WK wordt gehouden.
Nou ja, dan krijg je het probleem dat je transferwindow niet meer gelijk loopt met andere landen en dat je dus niet vlak voor de deadline buitenlands kunt shoppen. Dat is onhandig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Of gewoon de transfermarkt een paar weken eerder open gooien (na het eindigen van de competitie) en een paar weken eerder sluiten (voor het begin van de competitie. Van bijvoorbeeld 1 juni (of eerder) tot 1 augustus zou toch lang genoeg moeten zijn om spelers te kopen..
De FIFA kan toch ook die windows instellen? Zo ongeveer elk land ligt stil in de periode van 1 juni tot 1 augustus.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dan krijg je het probleem dat je transferwindow niet meer gelijk loopt met andere landen en dat je dus niet vlak voor de deadline buitenlands kunt shoppen. Dat is onhandig.
Volgend seizoen nogal lastig natuurlijk, aangezien je dan in 15/16 zit en dus wel met een EK te maken hebt. Althans, vooral voor de KNVB nogal lastig, volgens mij beginnen ze in Spanje/Italië standaard pas ergens in september, maar dat schijnt in Nederland niet te kunnen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. En ik snap echt niet wat het probleem is met een paar weken later beginnen en een paar weken later eindigen, zeker als het een jaar is (zoals 2015) waarin geen EK of WK wordt gehouden.
Bilal snap ik niet echt. Zondag een half uur gespeeld, gister een uur. Had dan Schaken meegenomen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:22 schreef Dekatria het volgende:
Schaken morgen niet bij selectie. Bilal en Dammers wel.
De Schaakquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Bilal snap ik niet echt. Zondag een half uur gespeeld, gister een uur. Had dan Schaken meegenomen.
Vertrouwen moet ergens op gebaseerd zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:34 schreef Dekatria het volgende:
Vertrouwen, wellicht. Kan veel goeds doen met zo'n jonge speler.
Baseer het op potentie. Of die jongen het nou verdient of niet, als je hem een stapje kan helpen moet je dat gewoon doen dan lijkt me.. Het is ook aan Rutten om hem proberen beter te maken, ten eerste is dat de taak van een trainer, en daarnaast is Bilal ook wel met zijn jawoord gehaald.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vertrouwen moet ergens op gebaseerd zijn.
en waar je Volgens zei bedoel je Vilhena? Dan ben ik het wel met je eensquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef Haringkop het volgende:
Lees dat El Ahmadi de plek van Toornstra wellicht overneemt. Mag hopen dat dit schijnbeweging is. Laat dan Volgens op links een rol a la Toornstra vervullen en zet Boëtius tegen over Willems. Het middenveld Clasie-El Ahmadi moet je niet uit ellkaar trekken.
Vilhena ja, autocorrectie maakt er Volgens vanquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
en waar je Volgens zei bedoel je Vilhena? Dan ben ik het wel met je eens
Hopelijk niet, Boëtius staat open voor plek op de rechterflank dus Manu op links, klaar. Vilhena is het de laatste tijd helemaal kwijt, misschien tegen NAC weer eens proberen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef Haringkop het volgende:
Lees dat El Ahmadi de plek van Toornstra wellicht overneemt. Mag hopen dat dit schijnbeweging is. Laat dan Volgens op links een rol a la Toornstra vervullen en zet Boëtius tegen over Willems. Het middenveld Clasie-El Ahmadi moet je niet uit ellkaar trekken.
quote:
Dit idd. Die gast zal het heus niet verleerd zijn, hij heeft gewoon speeltijd en vertrouwen nodig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 18:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Baseer het op potentie. Of die jongen het nou verdient of niet, als je hem een stapje kan helpen moet je dat gewoon doen dan lijkt me.. Het is ook aan Rutten om hem proberen beter te maken, ten eerste is dat de taak van een trainer, en daarnaast is Bilal ook wel met zijn jawoord gehaald.
Krabby dacht dat hij weer genaaid werd met nepnieuws toen ze hem vertelden dat Schaken niet mee zou gaan. Dus, heel slim, draaide hij het om. Schaken wel mee. Bleek dat ze dit keer de waarheid vertelden aan Krab. Awww...quote:
Kan VI die man niet beter een keer ontslaan? Met zijn stone island jassie beetje interessant lopen doen terwijl die vent altijd enorm slecht geīnformeerd is. En als hij een keer nieuws heeft staat het 2 min later alsnog op jullie website.quote:
twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 17-12-2014 om 07:50:50Opstelling (volgens @ADSportwereld): Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; El Ahmadi, Kazim, Manu. #psvFEY reageer retweet
Ach, hij geeft tenminste wel hoge cijfers aan de Feyenoord-spelers. Volgens mij bestaat de top 5 bij dat VI-klassement uit 4 Feyenoordersquote:Op woensdag 17 december 2014 07:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan VI die man niet beter een keer ontslaan? Met zijn stone island jassie beetje interessant lopen doen terwijl die vent altijd enorm slecht geīnformeerd is. En als hij een keer nieuws heeft staat het 2 min later alsnog op jullie website.
VI gaat achteruit
Dat is dan ook zwaar terecht.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, hij geeft tenminste wel hoge cijfers aan de Feyenoord-spelers. Volgens mij bestaat de top 5 bij dat VI-klassement uit 4 Feyenoorders
Allemaal middenvelders en Vermeer. Je kunt niet ontkennen dat het Feyenoord-middenveld oppermachtig is en dat ze bij Ajax nog badend in 't zweet wakker worden als ze aan die paar ton denken die Feyenoord betaald heeft.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach, hij geeft tenminste wel hoge cijfers aan de Feyenoord-spelers. Volgens mij bestaat de top 5 bij dat VI-klassement uit 4 Feyenoorders
Ik denk meer Marc Netto die baadt in het zweet. Frank zal wel met dingen smijten van woede. Marc Netto heeft onderhandeld.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Allemaal middenvelders en Vermeer. Je kunt niet ontkennen dat het Feyenoord-middenveld oppermachtig is en dat ze bij Ajax nog badend in 't zweet wakker worden als ze aan die paar ton denken die Feyenoord betaald heeft.
Dagobert Marc zal daar wel 't meeste wakker van liggen ja. Daar is ook een stukje bonus verloren gegaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk meer Marc Netto die baadt in het zweet. Frank zal wel met dingen smijten van woede. Marc Netto heeft onderhandeld.
10 stapels minder geld voor zijn pakhuis.quote:Op woensdag 17 december 2014 08:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dagobert Marc zal daar wel 't meeste wakker van liggen ja. Daar is ook een stukje bonus verloren gegaan.
Hm, ik moet het nog zien. Kan mij toch niet voorstellen dat ze Karim gaan opofferen aan Willems, haal je je complete middenveld uit elkaarquote:Op woensdag 17 december 2014 07:53 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 17-12-2014 om 07:50:50Opstelling (volgens @ADSportwereld): Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; El Ahmadi, Kazim, Manu. #psvFEY reageer retweet
Alleen zal Rutten nooit zo aanvallend gaan spelen. Het gaat mij er met name om dat je El Ahmadi niet tegenover Willems moet zetten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:43 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Hopelijk niet, Boëtius staat open voor plek op de rechterflank dus Manu op links, klaar. Vilhena is het de laatste tijd helemaal kwijt, misschien tegen NAC weer eens proberen.
Volgens mij zijn ze hem bij Feyenoord zo hard aan t trollenquote:
Vilhena in de "Toornstra" rol? Zou hij moeten kunnen.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, ik moet het nog zien. Kan mij toch niet voorstellen dat ze Karim gaan opofferen aan Willems, haal je je complete middenveld uit elkaar
Vilhena kan ze Vilhena rol al niet aanquote:Op woensdag 17 december 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vilhena in de "Toornstra" rol? Zou hij moeten kunnen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vilhena kan ze Vilhena rol al niet aan
Veel mensen schijnen te vergeten dat dat ventje nog steeds maar 19 jaar is.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat is wel een beetje waar, jammer want het zit er wel in volgens mij.
Boëtius niet? Zou ik van staan te kijken.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:53 schreef Sunri5e het volgende:
Tuurlijk Thijs. Wel al zijn derde volledige jaar eredivisie. Mag er inmiddels wel eens uitkomen.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel mensen schijnen te vergeten dat dat ventje nog steeds maar 19 jaar is.
Bij Wijnaldum duurde het tot zijn 24e.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk Thijs. Wel al zijn derde volledige jaar eredivisie. Mag er inmiddels wel eens uitkomen.
En hij moest zelfs tussendoor van club wisselen om het uit te laten komen. Misschien voor Tonny ook de juiste stap. Ik bel Brands even.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Wijnaldum duurde het tot zijn 24e.
Waarom zetten ze de boeet niet op rechts?quote:Op woensdag 17 december 2014 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boëtius niet? Zou ik van staan te kijken.
Of dat nou zoveel uit heeft gehaald. Hij is vaker onder Feyenoord geëindigd dan andersom.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En hij moest zelfs tussendoor van club wisselen om het uit te laten komen. Misschien voor Tonny ook de juiste stap. Ik bel Brands even.
Bij Munsterman heb je denk ik meer succes.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En hij moest zelfs tussendoor van club wisselen om het uit te laten komen. Misschien voor Tonny ook de juiste stap. Ik bel Brands even.
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Of dat nou zoveel uit heeft gehaald. Hij is vaker onder Feyenoord geëindigd dan andersom.
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Of dat nou zoveel uit heeft gehaald. Hij is vaker onder Feyenoord geëindigd dan andersom.
Alsof persoonlijke ontwikkeling 1 op 1 loopt met de eindstand in de competitie. Ik denk eerder dat europese wedstrijden eerder bijdragen aan je persoonlijke ontwikkeling.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan wel lezen toch. Verder vertoont hij eigenlijk pas na het WK tekenen van enige progressie. Al vind ik het nog steeds een ontzettend blind paard.quote:
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Ik vind ook dat hij pas dit seizoen iets van zijn potentie laat zien. Maar wat zijn ontwikkeling te maken heeft met het feit dat hij vaker onder Feyenoord is geëindigd ontgaat me een beetje.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan wel lezen toch. Verder vertoont hij eigenlijk pas na het WK tekenen van enige progressie. Al vind ik het nog steeds een ontzettend blind paard.
Ik denk zelf dat die stap niet al te veel heeft uitgemaakt, op uitzondering van zijn portemonnee. Maar in die situatie toen was het wel te begrijpen. Beetje de koe in z'n kont kijken.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Ik vind ook dat hij pas dit seizoen iets van zijn potentie laat zien. Maar wat zijn ontwikkeling te maken heeft met het feit dat hij vaker onder Feyenoord is geëindigd ontgaat me een beetje.
Wij van wc-eend...quote:"Hij heeft een enorme bijdrage geleverd aan het spel van Feyenoord"
Stanley Menzo is zeer lovend over Kenneth Vermeer. De doelman maakte in de zomerse transferperiode de overstap van Ajax naar Feyenoord en sindsdien staat de achterhoede van de Rotterdammers als een huis. De voormalig doelman is van mening dat Feyenoord veel te danken heeft aan Vermeer.
"Kenneth heeft een enorme bijdrage geleverd aan het spel van Feyenoord", zo tekende Voetbal International op uit de mond van Menzo. "Niet alleen met goede reddingen, maar ook door zijn rust en dat geeft natuurlijk weer rust aan de verdedigers . Zijn komst heeft Feyenoord zeker sterker gemaakt."
Door de goede prestaties van Vermeer de afgelopen weken, werd de doelverdediger al door meerdere analytici gezien als de nieuwe eerste doelman van het Nederlands elftal. "Hij zit ook dicht tegen Oranje aan. Tenminste, het verschil tussen Jasper Cillessen en Vermeer is minimaal. Ik zou in elk geval een van die twee kiezen", aldus Menzo, die het een moeilijke keuze vindt om te kiezen tussen beide keepers.
Tuurlijk maakt dat niets uit. Misschien was het zelfs beter geweest als hij nog een poosje in Rotterdam was gebleven. Zie zijn vriend Je Boi Lerra.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat die stap niet al te veel heeft uitgemaakt, op uitzondering van zijn portemonnee.
Nou doet Vermeer het natuurlijk uitstekend, maar het is wachten op foutjes en rare capriolen. Negers kunnen gewoon niet zo goed keepen.quote:
Mooi zo! Met het loopvermogen van Clasie, Immers en El Ahmadi zou je het van ze moeten winnen op het middenveld.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Boëtius staat vanavond 'gewoon' op rechts, Manu op links.
Ben benieuwd, als dat goed gaat denk ik dat dat wel eens de nieuwe basis kunnen worden, met Toornstra op de plaats van Immers.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Boëtius staat vanavond 'gewoon' op rechts, Manu op links.
twitter:MikosGouka twitterde op woensdag 17-12-2014 om 13:33:44Spelers Feyenoord kennen strijdplan voor vanavond: El Ahmadi toch op het middenveld, Manu en Boëtius op de flanken. Geen Vilhena. #psvfey reageer retweet
Ja, Immers eruit? Zonde, want die speelt wel lekker juistquote:Op woensdag 17 december 2014 13:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ben benieuwd, als dat goed gaat denk ik dat dat wel eens de nieuwe basis kunnen worden, met Toornstra op de plaats van Immers.
Blijft toch een beetje bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:36 schreef jaykop het volgende:
[..]
Ja, Immers eruit? Zonde, want die speelt wel lekker juist
Het centrum is nog ergerquote:Op woensdag 17 december 2014 13:36 schreef Merkie het volgende:
Prima. Lekker veel snelheid voorin. Zo goed zijn die backs van PSV verdedigend niet.
durf je t aanquote:Op woensdag 17 december 2014 12:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vanavond eerste uitwedstrijd voor mij. Zin in!
Ja, ik vind Immers nog wel altijd stappen maken. In zijn eerste jaar was ie echt alleen maar blind aan het rennen, in zijn tweede jaar deed hij best wel veel goed aan de bal, zolang hij wat tijd kreeg, en nu blijkt hij ook nog eens inzicht te hebben en lijkt zijn balcontrole ook vooruitgang te boeken, waardoor hij aardig meekomt in het combinatiespel.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:36 schreef jaykop het volgende:
[..]
Ja, Immers eruit? Zonde, want die speelt wel lekker juist
Duel Boetius - Willems lijkt me wel op voorhand in ons voordeel beslist ja, die Willems kan er niet veel van. Als ie maar niet te veel mag opkomen, want ik ben minder zeker over het duel Wilkshire - Willemsquote:Op woensdag 17 december 2014 13:36 schreef Merkie het volgende:
Prima. Lekker veel snelheid voorin. Zo goed zijn die backs van PSV verdedigend niet.
Of zo navigeren dat Van Beek Depay opvangt, met Kingkong - De Jong en Nelom - Narsingh.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef satecl het volgende:
Ik zou denk ik eerder de Kannibaal op Depay zetten, i.p.v. Wilkshire.
Precies, het tactische plaatje werkt nu juist doordat Toornstra fungeert als middenvelder en buitenspeler. Als El Ahmadi al 2 longen heeft, dan heeft Toornstra er 4. Ik zie geen enkele buitenspeler dat op die manier invullen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik vind Immers nog wel altijd stappen maken. In zijn eerste jaar was ie echt alleen maar blind aan het rennen, in zijn tweede jaar deed hij best wel veel goed aan de bal, zolang hij wat tijd kreeg, en nu blijkt hij ook nog eens inzicht te hebben en lijkt zijn balcontrole ook vooruitgang te boeken, waardoor hij aardig meekomt in het combinatiespel.
Maar goed, zeg zelf, als Clasie - El Ahmadi - Toornstra op het middenveld is gewoon beter dan Clasie - El Ahmadi - Immers. En als je twee aanvallers op de vleugels hebt staan en het scorend vermogen van Toornstra erachter, lijkt me dat je gevaarlijker bent dan nu. Als je terugkijkt naar hoe Rutten startte dit seizoen lijkt het me wel waar hij naartoe wilt in zijn ideale plaatje. Toen stonden er namelijk ook gewoon vleugelspelers op de flanken.
Aan de andere kant hebben veel tegenstanders wel veel moeite met het 'uit de flank wegtrekken' van Toornstra, waardoor er veel beweging is en veel gaten vallen. Ik weet het niet, ik ben in ieder geval wel benieuwd hoe het staat vanavond
Zou in principe ook de betere basis zijn, maar tactiek is teveel toegespitst op Toornstra op rechts denk ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ben benieuwd, als dat goed gaat denk ik dat dat wel eens de nieuwe basis kunnen worden, met Toornstra op de plaats van Immers.
dus moeten we zorgen dat we het middenveld domineren..quote:Op woensdag 17 december 2014 14:43 schreef Aloulu het volgende:
Kijk ernaar uit met Manu en Boetius op de flinken vanavond. Snelheid en dreiging. Maakt ook gelijk duidelijk dat we niet voor een gelijkspelletje gaan.
Toch ben ik bang dat we het moeilijk gaan krijgen. PSV heeft een goed elftal en vooral vanaf het middenveld naar voren kunnen ze je pijn doen.
Bovenste etage H-gebouw Erasmus. Wel verrekijker meenemen.quote:
Ik blijf het maar raar vinden dat die Immers krampachtig in de basis wordt gehouden. Toornstra zou de perfecte 10 zijn. Hij knokt keihard, hij speelt met een drang naar voren, prima afstand schot en hij heeft de inzicht om een balletje tussendoor te geven.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik vind Immers nog wel altijd stappen maken. In zijn eerste jaar was ie echt alleen maar blind aan het rennen, in zijn tweede jaar deed hij best wel veel goed aan de bal, zolang hij wat tijd kreeg, en nu blijkt hij ook nog eens inzicht te hebben en lijkt zijn balcontrole ook vooruitgang te boeken, waardoor hij aardig meekomt in het combinatiespel.
Maar goed, zeg zelf, als Clasie - El Ahmadi - Toornstra op het middenveld is gewoon beter dan Clasie - El Ahmadi - Immers. En als je twee aanvallers op de vleugels hebt staan en het scorend vermogen van Toornstra erachter, lijkt me dat je gevaarlijker bent dan nu. Als je terugkijkt naar hoe Rutten startte dit seizoen lijkt het me wel waar hij naartoe wilt in zijn ideale plaatje. Toen stonden er namelijk ook gewoon vleugelspelers op de flanken.
Aan de andere kant hebben veel tegenstanders wel veel moeite met het 'uit de flank wegtrekken' van Toornstra, waardoor er veel beweging is en veel gaten vallen. Ik weet het niet, ik ben in ieder geval wel benieuwd hoe het staat vanavond
Ik niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik blijf het maar raar vinden dat die Immers krampachtig in de basis wordt gehouden. Toornstra zou de perfecte 10 zijn. Hij knokt keihard, hij speelt met een drang naar voren, prima afstand schot en hij heeft de inzicht om een balletje tussendoor te geven.
Dit. Ik ben ook een Immers Hater, maar op dit moment hebben we niet beter en speelt hij gewoon degelijk. En dat met zo'n spits voor zich, netjes hoor!quote:Op woensdag 17 december 2014 15:20 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben altijd tegen Immers geweest, maar de laatste tijd hoort hij gewoon in het sterkste team thuis, daar hoef ik brandhoutje Vilhena echt niet voor in de plaats te zien.
Dat hebben we dus wel. Toornstraquote:Op woensdag 17 december 2014 15:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit. Ik ben ook een Immers Hater, maar op dit moment hebben we niet beter en speelt hij gewoon degelijk. En dat met zo'n spits voor zich, netjes hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |