Jaquote:
Ik snoep soms net zo hard hoor. Ik ben net zo'n zoetekauwquote:Op maandag 15 december 2014 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaslechte gewoonte die af en toe nog om te hoek komt kijken
![]()
Awww. Beterschap.quote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
Ik ga maar weer. Gevoel alsof ik zo boven de wc hang.
Groetjes, woord aan je moeder.
Altijd #1quote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Doet me wel denken aan de basisschool. Top 5 leukste jongens uit de klas en zo.
Sterktequote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
Ik stond met stip op 1 op de lijst 5 lelijkste jongensquote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet ergKaneel wilde me niet.
Mag ik mijn liefde voor art niet uitten?quote:
Deed ik ook altijd, mijn lijstjes waren alleen wel langigquote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Beterschap Artquote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
Jij dus, Kaneel, SV en art.quote:
Ik was keipopulair op de basisschool. Alle meisjes wilden met me dansen en mij uitnodigen op hun verjaardagsfeestjes.quote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Na die nieuwe pasfoto's vandaag begon ik toch ook even te twijfelenquote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stond met stip op 1 op de lijst 5 lelijkste jongens
Ik stond ergens halverwege altijd..quote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stond met stip op 1 op de lijst 5 lelijkste jongens
Lewdquote:
Trio met jou en je kloon?quote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lewd
Jij staat op mijn lijstje
En ikzelf
Ik hoorde laatst van welquote:
En bedankt hequote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van de mannen hier eigenlijk alleen Art. Vrouwen weet ik niet zeker, maar ik denk Fas, Cali, Fera, Loka.
Ja verkopen ze hier bij de AH!quote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van wel
Maar ik weet niet nog niet zo zeker..
Naja, je hoeft maar 1x raak te schieten he?quote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik stond ergens halverwege altijd..
Ach, ben blij met hoe ik eruit ziequote:Op maandag 15 december 2014 20:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Na die nieuwe pasfoto's vandaag begon ik toch ook even te twijfelen
Netjesquote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik stond ergens halverwege altijd..
Fax zullen wij elkaar op de lijst zetten dan maar?quote:
Ik was blij als ik in de top 10 stond.quote:Op maandag 15 december 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was keipopulair op de basisschool. Alle meisjes wilden met me dansen en mij uitnodigen op hun verjaardagsfeestjes.
Jij mag op mijn lijst als bromance.quote:
Neequote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Fax zullen wij elkaar op de lijst zetten dan maar?
Basisschool en MAVO waren voor mij hel op aarde. Wat een ongelofelijke kuttijd was dat.quote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was blij als ik in de top 10 stond.Tomboy en vroege puberteit hielpen me niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn vrouwen heel goed in jaquote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef Royco1 het volgende:
Ik kreeg een aantal jaren terug te horen via mijn ex dat ik destijds op aardig wat lijstjes stond bij vrouwelijke collega's.
Nooit niks van gemerkt
vroeger vaak crushes gehad op tomboysquote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was blij als ik in de top 10 stond.Tomboy en vroege puberteit hielpen me niet.
Ik dacht dat vroege puberteit hielp, want borsten.quote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij mag op mijn lijst als bromance.
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel 9 hele dagen verkering gehad met de populairste jongen uit de klas.Ik niet. Maar ik had toen ook totaal geen interesse in jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Lag niet aan de vrouwen Fax, ik was er gewoon totaal niet mee bezig.quote:
Toen ik nog op school zat, merkte ik het wel degelijkquote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef Royco1 het volgende:
Ik kreeg een aantal jaren terug te horen via mijn ex dat ik destijds op aardig wat lijstjes stond bij vrouwelijke collega's.
Nooit niks van gemerkt
Ahw, was t zo erg? Ik stond overigens ook nooit op lijstjes. Nog steeds niet blijkbaar.quote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
gayyyyquote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik had toen ook totaal geen interesse in jongens.
Nope.quote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat vroege puberteit hielp, want borsten.
Het rubberen-pak-effect noem ik dat. De vonken springen over maar je merkt er niks van.quote:Op maandag 15 december 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lag niet aan de vrouwen Fax, ik was er gewoon totaal niet mee bezig.
Duurde een maand of 4 tot ik in de gaten had dat mijn ex me leuk vond.
'Je bent een leuke jongen hoor' blabla enz, maar als er lijstjes uitkomen sta ik nergens opquote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]Dan helemaal geen liefde voor jou. Zoek het maar uit dan.
Join the club.quote:Op maandag 15 december 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik werd wel gepest, misschien durfde niemand het toe te geven.
Ik wou je er toch opzetten?quote:Op maandag 15 december 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Je bent een leuke jongen hoor' blabla enz, maar als er lijstjes uitkomen sta ik nergens op![]()
Gefokfriendzoned
Ja, achteraf was het eigenlijk best duidelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het rubberen-pak-effect noem ik dat. De vonken springen over maar je merkt er niks van.
Ook niet in meisjes.quote:
De slanke meisjes met nog geen dijen en heupen deden het beter.quote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat vroege puberteit hielp, want borsten.
Je wist dat hij een manslet was.quote:Op maandag 15 december 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betekende onze zoen dan niks? ;'(
Het is een dunne lijn tussen leuk en lewd.quote:Op maandag 15 december 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Je bent een leuke jongen hoor' blabla enz, maar als er lijstjes uitkomen sta ik nergens op![]()
Gefokfriendzoned
was enkel kusje geen tong kan niet oordelenquote:Op maandag 15 december 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betekende onze zoen dan niks? ;'(
Hier ook. Had twee meisjes in de klas die erg slank waren en aan turnen oid deden. Die waren het leukst voor de jongens.quote:Op maandag 15 december 2014 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De slanke meisjes met nog geen dijen en heupen deden het beter.
turnmeisjesquote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier ook. Had twee meisjes in de klas die erg slank waren en aan turnen oid deden. Die waren het leukst voor de jongens.
En het scheelt twee letters.quote:Op maandag 15 december 2014 20:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het is een dunne lijn tussen leuk en lewd.
Voor mij niet, totdat ze me uitvroeg om naar de bios te gaan zowat.quote:Op maandag 15 december 2014 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, achteraf was het eigenlijk best duidelijk.
Dat is toch lief?quote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik had vroeger alleen maar dikkerdjes achter me die me dan snoep wilden geven
Of je raakbaar bent of niet is (bij mij iig) van meer afhankelijk dan alleen uiterlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gefokfriendzoned
Oh, herkenbaar probleemquote:Op maandag 15 december 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of je raakbaar bent of niet is (bij mij iig) van meer afhankelijk dan alleen uiterlijk.
Maar /care verder. Rotlijstjes.
DIKKE mensen die snoep aan je willen geven moeten je toch wwel heel aardig vindenquote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik had vroeger alleen maar dikkerdjes achter me die me dan snoep wilden geven
Als het op dat moment al je ex was vind ik het wel bijzonder.quote:Op maandag 15 december 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij ookquote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of je raakbaar bent of niet is (bij mij iig) van meer afhankelijk dan alleen uiterlijk.
Oh we hadden er zelfs al een "date" naar de bios opzitten tot ik zelf ook toe durfde te geven dat ik haar toch wel heel leuk vond.quote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En het scheelt twee letters.
[..]
Voor mij niet, totdat ze me uitvroeg om naar de bios te gaan zowat.
Schatjequote:Op maandag 15 december 2014 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het op dat moment al je ex was vind ik het wel bijzonder.
Ik denk altijd maar dat het maar beter is dat ik er tot op heden nooit achteraf achter ben gekomen dat er sprake was van enige hintquote:
Godverdomme WTquote:Op maandag 15 december 2014 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het op dat moment al je ex was vind ik het wel bijzonder.
Dat laatste geloof ik op je woord.quote:Op maandag 15 december 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh we hadden er zelfs al een "date" naar de bios opzitten tot ik zelf ook toe durfde te geven dat ik haar toch wel heel leuk vond.
En toen ze later 2pac resurrection met me wilde kijken was het wel duidelijk natuurlijk, dat doet niet 1 vrouw voor haar lol.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De slanke meisjes met nog geen dijen en heupen deden het beter.
Maar ik sta niet op je lijstje. Dus daar zal het bij blijven.quote:Op maandag 15 december 2014 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
was enkel kusje geen tong kan niet oordelen
Nou, die hints waren in de beste gevallen best wel onontkenbaarquote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar dat het maar beter is dat ik er tot op heden nooit achteraf achter ben gekomen dat er sprake was van enige hint
wel op het lijsjte in mn broekje :$quote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Maar ik sta niet op je lijstje. Dus daar zal het bij blijven.
Ja was het ook, maar ben altijd een mager scharminkel geweest dus voelde een beetje vreemd. Achja, nu noemen ze dat mooi slank.quote:
Zal wel geen lange lijst zijn dan.quote:Op maandag 15 december 2014 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wel op het lijsjte in mn broekje :$
Wauw, diep dit.quote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef Harmankardon het volgende:
Een van mijn eerste levenslessen heb ik geleerd op de basisschool toen stelletjes werden gemaakt en ik als tweede eindigde bij de jongens terwijl ik natuurlijk op het populaire meisje had ingezet. Lege handen dus. Toen vertelde mijn klasgenoot dat je nooit voor het allerpopulairste meisje moest gaan maar voor de tweede, omdat alle jongens voor de knapste zullen kiezen, terwijl nummer 2 ook prima is.
Maakte diepe indruk.
Waarom vreemd?quote:Op maandag 15 december 2014 21:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja was het ook, maar ben altijd een mager scharminkel geweest dus voelde een beetje vreemd. Achja, nu noemen ze dat mooi slank.
wtf zou je stilhoudenquote:
Ik denk dat ik nog liever accuzuur drink, ja.quote:Op maandag 15 december 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh we hadden er zelfs al een "date" naar de bios opzitten tot ik zelf ook toe durfde te geven dat ik haar toch wel heel leuk vond.
En toen ze later 2pac resurrection met me wilde kijken was het wel duidelijk natuurlijk, dat doet niet 1 vrouw voor haar lol.
Ja, dan heb ik ze dus niet gehad...maar bij die mogelijkheid sta ik tegenwoordig helemáál niet meer stil, natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, die hints waren in de beste gevallen best wel onontkenbaar
quote:Op maandag 15 december 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lewdquote:Op maandag 15 december 2014 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wel op het lijsjte in mn broekje :$
Logisch ook.quote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef Harmankardon het volgende:
Een van mijn eerste levenslessen heb ik geleerd op de basisschool toen stelletjes werden gemaakt en ik als tweede eindigde bij de jongens terwijl ik natuurlijk op het populaire meisje had ingezet. Lege handen dus. Toen vertelde mijn klasgenoot dat je nooit voor het allerpopulairste meisje moest gaan maar voor de tweede, omdat alle jongens voor de knapste zullen kiezen, terwijl nummer 2 ook prima is.
Maakte diepe indruk.
Oeps.quote:
Als ik terugkijk naar klassenfoto's dan werden niet per se de knapste meisjes als 'lekkerst' beschouwd eigenlijk. Is ook een beetje kuddegedrag voor een deel op die leeftijd denk ik.quote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen was ik tien ofzo en mijn gedachten gingen niet verder dan boomhutten en voetbal. Was ook niet zo met meisjes bezig.quote:
Zo erg is die documentaire ook weer niet Sammie, zeker niet als je realtime commentaar er bij krijgt van mij toch.quote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog liever accuzuur drink, ja.
Gewoon zeggen waar het op staat. Uit je comfortzone ermee.quote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik ze dus niet gehad...maar bij die mogelijkheid sta ik tegenwoordig helemáál niet meer stil, natuurlijk
niets mis mee tochquote:
Ik zei alleen altijd "nee"quote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik ze dus niet gehad...maar bij die mogelijkheid sta ik tegenwoordig helemáál niet meer stil, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |