Jaquote:
Ik snoep soms net zo hard hoor. Ik ben net zo'n zoetekauwquote:Op maandag 15 december 2014 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaslechte gewoonte die af en toe nog om te hoek komt kijken
![]()
Awww. Beterschap.quote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
Ik ga maar weer. Gevoel alsof ik zo boven de wc hang.
Groetjes, woord aan je moeder.
Altijd #1quote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Doet me wel denken aan de basisschool. Top 5 leukste jongens uit de klas en zo.
Sterktequote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
Ik stond met stip op 1 op de lijst 5 lelijkste jongensquote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet ergKaneel wilde me niet.
Mag ik mijn liefde voor art niet uitten?quote:
Deed ik ook altijd, mijn lijstjes waren alleen wel langigquote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Beterschap Artquote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
Jij dus, Kaneel, SV en art.quote:
Ik was keipopulair op de basisschool. Alle meisjes wilden met me dansen en mij uitnodigen op hun verjaardagsfeestjes.quote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Na die nieuwe pasfoto's vandaag begon ik toch ook even te twijfelenquote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stond met stip op 1 op de lijst 5 lelijkste jongens
Ik stond ergens halverwege altijd..quote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik stond met stip op 1 op de lijst 5 lelijkste jongens
Lewdquote:
Trio met jou en je kloon?quote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lewd
Jij staat op mijn lijstje
En ikzelf
Ik hoorde laatst van welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |