Schatjequote:Op maandag 15 december 2014 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het op dat moment al je ex was vind ik het wel bijzonder.
Ik denk altijd maar dat het maar beter is dat ik er tot op heden nooit achteraf achter ben gekomen dat er sprake was van enige hintquote:
Godverdomme WTquote:Op maandag 15 december 2014 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het op dat moment al je ex was vind ik het wel bijzonder.
Dat laatste geloof ik op je woord.quote:Op maandag 15 december 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh we hadden er zelfs al een "date" naar de bios opzitten tot ik zelf ook toe durfde te geven dat ik haar toch wel heel leuk vond.
En toen ze later 2pac resurrection met me wilde kijken was het wel duidelijk natuurlijk, dat doet niet 1 vrouw voor haar lol.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De slanke meisjes met nog geen dijen en heupen deden het beter.
Maar ik sta niet op je lijstje. Dus daar zal het bij blijven.quote:Op maandag 15 december 2014 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
was enkel kusje geen tong kan niet oordelen
Nou, die hints waren in de beste gevallen best wel onontkenbaarquote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar dat het maar beter is dat ik er tot op heden nooit achteraf achter ben gekomen dat er sprake was van enige hint
wel op het lijsjte in mn broekje :$quote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Maar ik sta niet op je lijstje. Dus daar zal het bij blijven.
Ja was het ook, maar ben altijd een mager scharminkel geweest dus voelde een beetje vreemd. Achja, nu noemen ze dat mooi slank.quote:
Zal wel geen lange lijst zijn dan.quote:Op maandag 15 december 2014 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wel op het lijsjte in mn broekje :$
Wauw, diep dit.quote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef Harmankardon het volgende:
Een van mijn eerste levenslessen heb ik geleerd op de basisschool toen stelletjes werden gemaakt en ik als tweede eindigde bij de jongens terwijl ik natuurlijk op het populaire meisje had ingezet. Lege handen dus. Toen vertelde mijn klasgenoot dat je nooit voor het allerpopulairste meisje moest gaan maar voor de tweede, omdat alle jongens voor de knapste zullen kiezen, terwijl nummer 2 ook prima is.
Maakte diepe indruk.
Waarom vreemd?quote:Op maandag 15 december 2014 21:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja was het ook, maar ben altijd een mager scharminkel geweest dus voelde een beetje vreemd. Achja, nu noemen ze dat mooi slank.
wtf zou je stilhoudenquote:
Ik denk dat ik nog liever accuzuur drink, ja.quote:Op maandag 15 december 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh we hadden er zelfs al een "date" naar de bios opzitten tot ik zelf ook toe durfde te geven dat ik haar toch wel heel leuk vond.
En toen ze later 2pac resurrection met me wilde kijken was het wel duidelijk natuurlijk, dat doet niet 1 vrouw voor haar lol.
Ja, dan heb ik ze dus niet gehad...maar bij die mogelijkheid sta ik tegenwoordig helemáál niet meer stil, natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, die hints waren in de beste gevallen best wel onontkenbaar
quote:Op maandag 15 december 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lewdquote:Op maandag 15 december 2014 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wel op het lijsjte in mn broekje :$
Logisch ook.quote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef Harmankardon het volgende:
Een van mijn eerste levenslessen heb ik geleerd op de basisschool toen stelletjes werden gemaakt en ik als tweede eindigde bij de jongens terwijl ik natuurlijk op het populaire meisje had ingezet. Lege handen dus. Toen vertelde mijn klasgenoot dat je nooit voor het allerpopulairste meisje moest gaan maar voor de tweede, omdat alle jongens voor de knapste zullen kiezen, terwijl nummer 2 ook prima is.
Maakte diepe indruk.
Oeps.quote:
Als ik terugkijk naar klassenfoto's dan werden niet per se de knapste meisjes als 'lekkerst' beschouwd eigenlijk. Is ook een beetje kuddegedrag voor een deel op die leeftijd denk ik.quote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of je raakbaar bent of niet is (bij mij iig) van meer afhankelijk dan alleen uiterlijk.
Maar /care verder. Rotlijstjes.
Toen was ik tien ofzo en mijn gedachten gingen niet verder dan boomhutten en voetbal. Was ook niet zo met meisjes bezig.quote:
Zo erg is die documentaire ook weer niet Sammie, zeker niet als je realtime commentaar er bij krijgt van mij toch.quote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog liever accuzuur drink, ja.
Gewoon zeggen waar het op staat. Uit je comfortzone ermee.quote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik ze dus niet gehad...maar bij die mogelijkheid sta ik tegenwoordig helemáál niet meer stil, natuurlijk
niets mis mee tochquote:
Ik zei alleen altijd "nee"quote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik ze dus niet gehad...maar bij die mogelijkheid sta ik tegenwoordig helemáál niet meer stil, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |