En bedankt hequote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van de mannen hier eigenlijk alleen Art. Vrouwen weet ik niet zeker, maar ik denk Fas, Cali, Fera, Loka.
Ja verkopen ze hier bij de AH!quote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van wel
Maar ik weet niet nog niet zo zeker..
Naja, je hoeft maar 1x raak te schieten he?quote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik stond ergens halverwege altijd..
Ach, ben blij met hoe ik eruit ziequote:Op maandag 15 december 2014 20:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Na die nieuwe pasfoto's vandaag begon ik toch ook even te twijfelen
Netjesquote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik stond ergens halverwege altijd..
Fax zullen wij elkaar op de lijst zetten dan maar?quote:
Ik was blij als ik in de top 10 stond.quote:Op maandag 15 december 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was keipopulair op de basisschool. Alle meisjes wilden met me dansen en mij uitnodigen op hun verjaardagsfeestjes.
Jij mag op mijn lijst als bromance.quote:
Neequote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Fax zullen wij elkaar op de lijst zetten dan maar?
Basisschool en MAVO waren voor mij hel op aarde. Wat een ongelofelijke kuttijd was dat.quote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was blij als ik in de top 10 stond.Tomboy en vroege puberteit hielpen me niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn vrouwen heel goed in jaquote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef Royco1 het volgende:
Ik kreeg een aantal jaren terug te horen via mijn ex dat ik destijds op aardig wat lijstjes stond bij vrouwelijke collega's.
Nooit niks van gemerkt
vroeger vaak crushes gehad op tomboysquote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was blij als ik in de top 10 stond.Tomboy en vroege puberteit hielpen me niet.
Ik dacht dat vroege puberteit hielp, want borsten.quote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij mag op mijn lijst als bromance.
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel 9 hele dagen verkering gehad met de populairste jongen uit de klas.Ik niet. Maar ik had toen ook totaal geen interesse in jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Lag niet aan de vrouwen Fax, ik was er gewoon totaal niet mee bezig.quote:
Toen ik nog op school zat, merkte ik het wel degelijkquote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef Royco1 het volgende:
Ik kreeg een aantal jaren terug te horen via mijn ex dat ik destijds op aardig wat lijstjes stond bij vrouwelijke collega's.
Nooit niks van gemerkt
Ahw, was t zo erg? Ik stond overigens ook nooit op lijstjes. Nog steeds niet blijkbaar.quote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
gayyyyquote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik had toen ook totaal geen interesse in jongens.
Nope.quote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat vroege puberteit hielp, want borsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |