wanneer krijg ik mijn bedankje voor je hele hoge tentamencijfer voor Spaansquote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef vera166 het volgende:
[..]
ja wat jij negeerde mijn vraag net hoe oud je bent dus :S
quote:Op maandag 15 december 2014 20:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wanneer krijg ik mijn bedankje voor je hele hoge tentamencijfer voor Spaans![]()
als je ff tietenpics naar hugo stuurt wil hij dat vast wel fixenquote:
is mijn TT nogquote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De TT is al veel te lang hetzelfde jongens, als parttime VBL'er kan ik dat echt niet handelen.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Doei HOTH ik vond je een leuke user
oke naar wie?quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je ff tietenpics naar hugo stuurt wil hij dat vast wel fixen
quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
brb even huilen onder de douche
die blauwequote:
Ja dat is echt fantastisch, toen verdwenen al mijn problemen als sneeuw voor de zon, ik weet het nog goed...quote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet wachten tot ik iets van 32 ben ofzo
ja aber ich habe kein lustquote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schade, aber du kannst besser Deutsh lernen nu.
Sterkte in het ziekenhuis, mattie.quote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
donderdag tochin het ziekenhuisbed
![]()
ik weet niet wat jij doet maar ķk kom vannachtquote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
donderdag tochin het ziekenhuisbed
![]()
Emotionele manipulatie voor het eigen gewinquote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]awh.... ik vind je eigenlijk best een schatje... ik wilde aandacht, ik denk wat zal ik typen
en het werkte
hjb kindquote:
Op die leeftijd begint de levensmoeheid ondragelijk te worden.quote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet wachten tot ik iets van 32 ben ofzo
Ik hou nu eenmaal van borderlinersquote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Emotionele manipulatie voor het eigen gewin
Thnx man.quote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sterkte in het ziekenhuis, mattie.
Ohhh waar dan?quote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij doet maar ķk kom vannacht
je staat trouwens echt in mijn agenda
quote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op die leeftijd begint de levensmoeheid ondragelijk te worden.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja dat is echt fantastisch, toen verdwenen al mijn problemen als sneeuw voor de zon, ik weet het nog goed...
Ok dus het is gewoon een voortdurende aftakelingquote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op die leeftijd begint de levensmoeheid ondragelijk te worden.
in mn eigen bed hahhahahahahahaahaquote:Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thnx man.
[..]
Ohhh waar dan?
En liev
Aber dan musst du lust machen. Denkst du das du das vanzelf lernst?quote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef vera166 het volgende:
[..]
ja aber ich habe kein lust
fuck de naamvallen
na duizend jaar duits kan ik dat nog steeds niet
quote:Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef vera166 het volgende:
[..]
in mn eigen bed hahhahahahahahaaha
Ja, is dat niet fantastischquote:Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ok dus het is gewoon een voortdurende aftakeling
neequote:Op maandag 15 december 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aber dan musst du lust machen. Denkst du das du das vanzelf lernst?
tong80?quote:Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, is dat niet fantastisch
en op een gegeven moment zit je 14 jaar op FOK! met je 6e account en overzie je je leven en denk je, het is prachtig
Ik heb wat bereikt
Ik laat iets na
ik heb wat bijgedragen aan deze wereld
:
Wat draagt de mens bij aan deze wereld?quote:Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef Toto69 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ekken_met_grote_tang
HAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHA
quote:Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
en op een gegeven moment zit je 14 jaar op FOK! met je 6e account en overzie je je leven en denk je, het is prachtig
Ik heb wat bereikt
Ik laat iets na
:
Haha. Nee.quote:Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef vera166 het volgende:
[..]
nee
nu pics van jouw babyface bitte
Bekend gevoelquote:Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb wat bereikt
Ik laat iets na
:
Ik zit trouwens in het 2e jaar van mbo4quote:Op maandag 15 december 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We hebben net gestemd, en daarin kwam toch echt naar voren dat ik al een grote jongen ben.
Djeez weerquote:Op maandag 15 december 2014 20:37 schreef Toto69 het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ekken_met_grote_tang
HAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHA
Ik heb niet meegestemd, dus het telt niet.quote:Op maandag 15 december 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We hebben net gestemd, en daarin kwam toch echt naar voren dat ik al een grote jongen ben.
Dus je bent bijna middelgeleidquote:Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zit trouwens in het 2e jaar van mbo4![]()
Beetje kut om te quoten uit een gesloten topic op mobiel.
Welke opleiding?quote:Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zit trouwens in het 2e jaar van mbo4![]()
Beetje kut om te quoten uit een gesloten topic op mobiel.
Dat in KPD is nog erger. Gewoon misselijkmakend af en toe.quote:Op maandag 15 december 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
Fucking hell, dat geslijm in dat fototopic is wel een beetje triest
Johquote:Op maandag 15 december 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
Fucking hell, dat geslijm in dat fototopic is wel een beetje triest
pics ik val op babyfacenquote:Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ff voor de duidelijkheid: ik heb heul geen babyface
Zegt degene die op zichzelf stemdequote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat komt de betrouwbaarheid alleen maar ten goede
Wrijf het er nog maar ff lekker in jaquote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat in KPD is nog erger. Gewoon misselijkmakend af en toe.
oh daar heb ik geen toegangquote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat in KPD is nog erger. Gewoon misselijkmakend af en toe.
Post jij daar ook dan?quote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar ff lekker in ja
quote:Op maandag 15 december 2014 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hé, wat toevallig, ik heb een babyface![]()
![]()
Art&Designquote:Op maandag 15 december 2014 20:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Welke opleiding?
En dat quoten klopt idd, meestal kan het niet eens meer
Beter fixen ze dat ooit nog een keer.
inb4 pretopleiding en zulksquote:
hoe oud ben je?quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef Remqo het volgende:
Een leven met een babyface gaat ook niet over rozen.
Moet nog steeds mijn ID laten zien als ik bier ga halen.
Hier ben ik.quote:Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard, want dan krijg je al die betanerdjes hier over je heen.
boeie, volgens mij mis je vrij weinigquote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat ik er niet in kan natuurlijk, duh.
32quote:
hoezo?quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou daar echt fucking hard worden uitgelachen ben ik bang.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat ik er niet in kan natuurlijk, duh.
Ach, beter toch. Beter dan dat je er als een oude zak uitziet.quote:
Niet van plan zijn een economische richting te gaan studerenquote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Alfastudies
Niet de wetten van Newton kennen
Niet hooggeleid zijn
Pretstudies
Is t ookquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet van plan zijn een economische richting te gaan studeren
Betanerdjes
Niet kunnen fixen
Nerdje zijn
Natuurkunde interessant vinden
Ik heb er niks tegen hoor, mijn vriendin volgt ook zo'n opleiding.quote:Op maandag 15 december 2014 20:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Is t ook
Maar eerlijk. Als er geen creatieve mensen zijn of die opleiding zal weg zijn, dan zien websites folders alle vormgeef dingen er zo amateuristisch uit
Ah zo, ja same here.quote:Op maandag 15 december 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn tekenskills zijn niet echt 'skills' zeg maar.
Ja, maar ik opende ooit een topic dat ik 16 was en geen bier kon halen omdat ik te jong was omdat ik dat grappig vond en toen gooiden ze mijn toegang weg ;D ;D ;Dquote:
Dat dan weer wel, en kan makkelijker jonge chicks hosselen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, beter toch. Beter dan dat je er als een oude zak uitziet.
economische achtige shit studeren is fucked up G.quote:Op maandag 15 december 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Betanerdjes
Niet kunnen fixen
Nerdje zijn
fucking briljant topic was datquote:Op maandag 15 december 2014 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar ik opende ooit een topic dat ik 16 was en geen bier kon halen omdat ik te jong was omdat ik dat grappig vond en toen gooiden ze mijn toegang weg ;D ;D ;D
Creatieve mensen zijn wel de leukste.quote:Op maandag 15 december 2014 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb er niks tegen hoor, mijn vriendin volgt ook zo'n opleiding.
Vaak wel inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2014 20:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Creatieve mensen zijn wel de leukste.
lekker guusquote:Op maandag 15 december 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Betanerdjes
Niet kunnen fixen
Nerdje zijn
Gwn voor de eckte.quote:Op maandag 15 december 2014 20:46 schreef vera166 het volgende:
[..]
economische achtige shit studeren is fucked up G.
Verrassendquote:Op maandag 15 december 2014 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb er niks tegen hoor, mijn vriendin volgt ook zo'n opleiding.
quote:
Linkje?quote:Op maandag 15 december 2014 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar ik opende ooit een topic dat ik 16 was en geen bier kon halen omdat ik te jong was omdat ik dat grappig vond en toen gooiden ze mijn toegang weg ;D ;D ;D
Alleen S_Z is hier beta toch?quote:Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard, want dan krijg je al die betanerdjes hier over je heen.
Ik werd op mijn 14e gehosseld door een griet van 28quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef Remqo het volgende:
Een leven met een babyface gaat ook niet over rozen.
Moet nog steeds mijn ID laten zien als ik bier ga halen.
Die kerel is nog geen zčta manquote:Op maandag 15 december 2014 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alleen S_Z is hier beta toch?
quote:Op maandag 15 december 2014 20:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik werd op mijn 14e gehosseld door een griet van 28
dat is ook niet leuk hoor
Oh wacht, dat was het wel
Wat een loserquote:Op maandag 15 december 2014 20:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alleen S_Z is hier beta toch?
Hey is dat gericht op mij?quote:Op maandag 15 december 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, beter toch. Beter dan dat je er als een oude zak uitziet.
Het werd zomerquote:Op maandag 15 december 2014 20:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik werd op mijn 14e gehosseld door een griet van 28
dat is ook niet leuk hoor
Oh wacht, dat was het wel
Mja, tekenaar worden is niet mijn doel.quote:Op maandag 15 december 2014 20:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jij kan nog veel bereiken als je met illustrator gaat werken ipv met paint.
Nee, maar nu je het zegt..quote:
Oeps, ik ben ook betaquote:Op maandag 15 december 2014 20:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Verder alleen alpha males
Realistisch getekendquote:Op maandag 15 december 2014 20:49 schreef vera166 het volgende:
[..]mooi
wat fijn dat je me zo mooi afbeeldt
Toto is dan ook een paintbaasquote:Op maandag 15 december 2014 20:49 schreef vera166 het volgende:
[..]mooi
wat fijn dat je me zo mooi afbeeldt
Is goor manquote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb bolognese chips![]()
en ik ben al zo vies dik
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]het werd niets... ze vroeg "hoe oud ben je eigenlijk" du sik dnek... ooooh kut.. nu moet ik liegen... dus ik zeg met een gemaakt zware stem "uhm 19..." zegt ze... ooh veels te jong... ik ben 28
dat was het
godverquote:Op maandag 15 december 2014 20:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]het werd niets... ze vroeg "hoe oud ben je eigenlijk" du sik dnek... ooooh kut.. nu moet ik liegen... dus ik zeg met een gemaakt zware stem "uhm 19..." zegt ze... ooh veels te jong... ik ben 28
dat was het
ik kots het na iedere hap weer uit man, fucking goorquote:Op maandag 15 december 2014 20:51 schreef Toto69 het volgende:
Bolognese is goddelijk
ik kom klaar bij elk hapje
quote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik kots het na iedere hap weer uit man, fucking goor
ben je Turks!!! picsquote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O, je weet al dat ik Turks ben.
Goed, de duitse date dus. Ik heb de fuhrer leren kennen via Paiq, met een speeddate. Gesprek ging vlot, dus verlengd, weer verlengd, en al vrij snel nummers uitgewisseld. Hij had heerlijk grove humor, dus ik hoefde m'n concentratiekampgrappen niet in te houden. Niet dat ik er heel veel in m'n repertoire heb, maar het gaat om het idee. Eigenlijk zouden we vorige maand ergens al daten, maar toen werd ik ziek, was hij druk, en nog meer gedoe. Wel hebben we in de tussentijd whatsappcontact gehouden, dus heuj, goed tekenquote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Peter R. de Vries pakt pesters aan voor RTL 5
WE KOMEN OP TV!!!!!
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Poll: Bolognese: goor of lekker?
• goor
• lekker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
oh :squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef vera166 het volgende:
[..]
oh :s
:sgoedmakeh ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is één van de lekkerste chipssmaken die er bestaanquote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik kots het na iedere hap weer uit man, fucking goor
baasjequote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is één van de lekkerste chipssmaken die er bestaan
Wat zijn trouwens gipssmaken?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
godkkr wat heb ik net gelezenquote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed, de duitse date dus. Ik heb de fuhrer leren kennen via Paiq, met een speeddate. Gesprek ging vlot, dus verlengd, weer verlengd, en al vrij snel nummers uitgewisseld. Hij had heerlijk grove humor, dus ik hoefde m'n concentratiekampgrappen niet in te houden. Niet dat ik er heel veel in m'n repertoire heb, maar het gaat om het idee. Eigenlijk zouden we vorige maand ergens al daten, maar toen werd ik ziek, was hij druk, en nog meer gedoe. Wel hebben we in de tussentijd whatsappcontact gehouden, dus heuj, goed teken.
Ik zat in het bruincafé waar we afgesproken hadden een beetje op m'n telefoon de tijd te verdoen tot hij er zou zijn, want geheel tegen mijn gewoontes in was ik te vroeg. Blijkbaar was hij aan komen lopen terwijl ik druk bezig was iets te lezen ofzo, want ik hoor ineens naast me iemand "oh god, ben jij er zo één?" zeggen. Bleek de fuhrer te zijn. Ik sta op, geef 3 zoenen, en vraag wat hij bedoelde. "Ja zo'n wijf wat de hele tijd aan haar telefoon vastgeplakt zit". "Eh, je was er nog niet, dus ik was m'n tijd een beetje aan het verdoen". "Ja als je hem niet weg wil leggen mag dat hoor, maar dan ga ik even ergens anders zitten". Het ding lag gewoon face down op de tafel, dus geen idee wat z'n probleem nou was. Maar goed, ik ging er maar van uit dat het een slechte grap was ofzo, en we zijn een beetje over koetjes en kalfjes gaan praten.
Waar ik alleen niet op had gerekend, was dat ik halverwege een heel relaas zou krijgen over hoe internet en smartphones de maatschappij hebben verkracht, hoe mensen alleen nog maar digitaal leven en niet kunnen genieten van de realiteit, en hoe we gedoemd waren tot meer en meer antidepressiva omdat we alleen nog maar tegen neplicht van beeldschermen aankijken. Het punt is alleen, de beste jongen werkt in de fucking IT-wereld. Toen ik hem vroeg waarom hij dan op Paiq zat, zei hij dat het lastig was om leuke meiden tegen te komen in het dagelijks leven. "Maar, dat betekent toch dat jij ook gebruik maakt van het internet in je sociale leven?" Janee dat was anders.
Maar goed, hij had bizar blauwe ogen en donkere krullen, waardoor ik bereid was hem heel veel te vergeven. Een meisje heeft zo haar needs hč. We hebben het een beetje over mijn werk en studie gehad, wat hij oprecht interessant leek te vinden, en heen en weer gegeind. Leukleuk, hij maakt het weer goed.
"Ik vind het zo leuk dat je Turks bent he".
"Oh, haha, hoezo?"
"Ik heb de meeste nationaliteiten die veel voorkomen wel gehad, maar Turks nog niet"
"Oh cool, ik maak de bingokaart vol?"
"Ja de meeste Turken die ik ken zijn vieze harige hoeren, jij bent wel leuk"
"Dank je"
"Ik zou nooit een relatie met een buitenlander aan kunnen gaan wel"
"... Je bent Duits. En hebt gezegd dat je iemand zocht voor meer dan seks alleen."
"Ja ik wilde je in het echt zien"
"Had je ook gewoon kunnen vragen"
"Ja maar vrouwen doen veel te moeilijk als je gewoon voor seks wil afspreken, zeker turken, die zijn extra frigide"
Toen de vingerjongen vroeg welke vinger ik in m'n kut ging steken terwijl ik aan hem dacht, was ik enigszins flabbergasted maar voelde geen behoefte om boos te worden ofzo. Dit keer was dat anders. Ik heb de rekening gevraagd, waarna hij vroeg of ik weg wilde. Het heldere licht. Hij snapte écht niet dat ik er geen zin meer in had, ook niet na uitleg. Ik heb nog gevraagd waarom hij in godsnaam 2,5 maand lang met me heeft lopen appen en doen alsof hij oprecht geļnteresseerd was, als het puur om seks met een turk ging, maar hij zag niet in waarom dat raar was
![]()
I can't believe I shaved my legs for this shit.
(Uit datingtopic)
quote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
"Ja maar vrouwen doen veel te moeilijk als je gewoon voor seks wil afspreken, zeker turken, die zijn extra frigide"
quote:
de verwachtigen zijn te hoogquote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
HOTH is volgens mij een heel mooie griet
Receita betekent anaalquote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
deze at ik in porutgal altijd
[ afbeelding ]
niet zeker of dat wel bolognese is
ik vind goor (snap je m)quote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Poll: Bolognese: goor of lekker?
• goor
• lekker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
tl;drquote:Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed, de duitse date dus. Ik heb de fuhrer leren kennen via Paiq, met een speeddate. Gesprek ging vlot, dus verlengd, weer verlengd, en al vrij snel nummers uitgewisseld. Hij had heerlijk grove humor, dus ik hoefde m'n concentratiekampgrappen niet in te houden. Niet dat ik er heel veel in m'n repertoire heb, maar het gaat om het idee. Eigenlijk zouden we vorige maand ergens al daten, maar toen werd ik ziek, was hij druk, en nog meer gedoe. Wel hebben we in de tussentijd whatsappcontact gehouden, dus heuj, goed teken.
Ik zat in het bruincafé waar we afgesproken hadden een beetje op m'n telefoon de tijd te verdoen tot hij er zou zijn, want geheel tegen mijn gewoontes in was ik te vroeg. Blijkbaar was hij aan komen lopen terwijl ik druk bezig was iets te lezen ofzo, want ik hoor ineens naast me iemand "oh god, ben jij er zo één?" zeggen. Bleek de fuhrer te zijn. Ik sta op, geef 3 zoenen, en vraag wat hij bedoelde. "Ja zo'n wijf wat de hele tijd aan haar telefoon vastgeplakt zit". "Eh, je was er nog niet, dus ik was m'n tijd een beetje aan het verdoen". "Ja als je hem niet weg wil leggen mag dat hoor, maar dan ga ik even ergens anders zitten". Het ding lag gewoon face down op de tafel, dus geen idee wat z'n probleem nou was. Maar goed, ik ging er maar van uit dat het een slechte grap was ofzo, en we zijn een beetje over koetjes en kalfjes gaan praten.
Waar ik alleen niet op had gerekend, was dat ik halverwege een heel relaas zou krijgen over hoe internet en smartphones de maatschappij hebben verkracht, hoe mensen alleen nog maar digitaal leven en niet kunnen genieten van de realiteit, en hoe we gedoemd waren tot meer en meer antidepressiva omdat we alleen nog maar tegen neplicht van beeldschermen aankijken. Het punt is alleen, de beste jongen werkt in de fucking IT-wereld. Toen ik hem vroeg waarom hij dan op Paiq zat, zei hij dat het lastig was om leuke meiden tegen te komen in het dagelijks leven. "Maar, dat betekent toch dat jij ook gebruik maakt van het internet in je sociale leven?" Janee dat was anders.
Maar goed, hij had bizar blauwe ogen en donkere krullen, waardoor ik bereid was hem heel veel te vergeven. Een meisje heeft zo haar needs hč. We hebben het een beetje over mijn werk en studie gehad, wat hij oprecht interessant leek te vinden, en heen en weer gegeind. Leukleuk, hij maakt het weer goed.
"Ik vind het zo leuk dat je Turks bent he".
"Oh, haha, hoezo?"
"Ik heb de meeste nationaliteiten die veel voorkomen wel gehad, maar Turks nog niet"
"Oh cool, ik maak de bingokaart vol?"
"Dank je"
"Ik zou nooit een relatie met een buitenlander aan kunnen gaan wel"
"... Je bent Duits. En hebt gezegd dat je iemand zocht voor meer dan seks alleen."
"Ja ik wilde je in het echt zien"
"Had je ook gewoon kunnen vragen"
Toen de vingerjongen vroeg welke vinger ik in m'n kut ging steken terwijl ik aan hem dacht, was ik enigszins flabbergasted maar voelde geen behoefte om boos te worden ofzo. Dit keer was dat anders. Ik heb de rekening gevraagd, waarna hij vroeg of ik weg wilde. Het heldere licht. Hij snapte écht niet dat ik er geen zin meer in had, ook niet na uitleg. Ik heb nog gevraagd waarom hij in godsnaam 2,5 maand lang met me heeft lopen appen en doen alsof hij oprecht geļnteresseerd was, als het puur om seks met een turk ging, maar hij zag niet in waarom dat raar was
![]()
I can't believe I shaved my legs for this shit.
(Uit datingtopic)
nee eigenlijk denk ik dat je mooi bentquote:Op maandag 15 december 2014 20:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
de verwachtigen zijn te hoog
Neequote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is één van de lekkerste chipssmaken die er bestaan
Wat zijn trouwens gipssmaken?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee gestemd om de verwachtingen te temperen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zeg POLL
Poll: Houses is een chimeid
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2014 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee gestemd om de verwachtingen te temperen.
Dan zal ze zo wel met pics komen.
BRILJANTquote:Op maandag 15 december 2014 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik mag geen minderjarigen slaan van mijn moederquote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kom dan, ik sla je helemaal dood.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:56 schreef vera166 het volgende:
[..]
nee eigenlijk denk ik dat je mooi bent
maar ik weet niet waarom ik dat denk want ik heb echt geen idee hoe je eruit ziet
Ik vind jullie ook mooiquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
[..]
BRILJANT
GODVERDOMME
IK WIL OPNIEUW STEMMEN
Ik vind je ook mooi hoorquote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jullie ook mooi
mij neggenquote:Op maandag 15 december 2014 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
powwww hard geworden nuquote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jullie ook mooi
geilquote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef deadprez het volgende:
ntm gespot in fototopicmeteen daaronder sararaats gespot
die saaraarts denkt ook echt dat ze lekker is ofzoquote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef deadprez het volgende:
wie is sararaats?quote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef deadprez het volgende:
in bobbejaanland ofzoquote:
US / Userfoto's #326quote:
quote:
hmm neinquote:Op maandag 15 december 2014 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jawel, ik dacht misschien nog wel meer
quote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben keihard klaargekomen en heb m'n hele computerscherm vol sperma gespoten
dude stopquote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben keihard klaargekomen en heb m'n hele computerscherm vol sperma gespoten
ik wil niet aan zaad denkenquote:Op maandag 15 december 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ja volgende keer mag het weer in jou
het kan ook uit jou komen lekken hoorquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik wil niet aan zaad denken
ik wilde het eigenlijk niet eens typen
ik snap niet dat mannen met zichzelf kunnen leven als dįt uit hun komt
bah
untermenschen
sorry hoor, sorry dat we bestaanquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
bah
untermenschen
Zegt degene met een piemelquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
bah
untermenschen
ondertussen hosselt ze me in dmquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry hoor, sorry dat we bestaan
quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
bah
untermenschen
dit lees ik graag op fok ik probeer een beetje balans te houden tussen de vrouwen en mannenhaatquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry hoor, sorry dat we bestaan
quote:Op maandag 15 december 2014 21:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
dit lees ik graag op fok ik probeer een beetje balans te houden tussen de vrouwen en mannenhaatterechte excuses gr gr
nee dat kan nietquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het kan ook uit jou komen lekken hoor
wrm niet?quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
dit lees ik graag op fok ik probeer een beetje balans te houden tussen de vrouwen en mannenhaatterechte excuses gr gr
Alle users uit dit topic die ik ken zijn gewoon normaal en doen niet aan vrouwenhaat.quote:Op maandag 15 december 2014 21:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
geeft niks lekker zacht ja tochquote:
schijnt goed te zijn voor je huidquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geef Toto een half uurtje en het is all over je face bb
ik ben celibatairquote:
celibatairquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
schijnt goed te zijn voor je huid
oh helaas ik heb goede producten
[..]
ik ben celibatair
Niet alleen van de taal..quote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja haar beheersing van taal is niet verkeerd
wat een lofquote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja haar beheersing van taal is niet verkeerd
jazeker ik heb frustraties uitgevondenquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar goed, Vera voegt zich dus bij de frustie mongols begrijp ik?
make-up is over het algemeen geen product dat goed is voor je huid volgens mijquote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vrouwen met een overdosis make-up
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
geeft niks lekker zacht ja toch
ok leuk hoor jongens.quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zoals zo'n pak melk, half vol... en dan is het gewoon heel erg vol
de users in dit topic zijn eigenlijk verrassend chill dat moet ik ook toegevenquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Alle users uit dit topic die ik ken zijn gewoon normaal en doen niet aan vrouwenhaat.
Het is niet de schuld van de vrouwen dat ze minderwaardig zijn.
Komt door je celibataire leventje.quote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
jazeker ik heb frustraties uitgevonden
ik heb het over verzorgingsproducten noobquote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vrouwen met een overdosis make-up
quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
[..]
ok leuk hoor jongens.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geef Toto een half uurtje 30 seconde en het is all over je face bb
Lengte en gewicht pls voor vleeskeuring.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
[..]
ok leuk hoor jongens.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
Het is niet de schuld van de vrouwen dat ze minderwaardig zijn.
Wij zijn de chille boys van FOK!, dat zou je onderhand toch wel moeten weten.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef vera166 het volgende:
[..]
de users in dit topic zijn eigenlijk verrassend chill dat moet ik ook toegeven
lobi
Je hebt kaartjes gewonnen voor Braddie in Concert. Gefeliciteerd.quote:
Absolute zero chillquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zijn de chille boys van FOK!, dat zou je onderhand toch wel moeten weten.
ik kan mensen niet zo goed uit elkaar houden hierquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zijn de chille boys van FOK!, dat zou je onderhand toch wel moeten weten.
Jij eerst.quote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lengte en gewicht pls voor vleeskeuring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Nog beter; zal ik jou eens even lekker in je kont neuken?quote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef vera166 het volgende:
Zal ik jou eens even lekker in je kont neuken
quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik kan mensen niet zo goed uit elkaar houden hierik weet ook niet of ik soms aardig of niet aardig op iemand moet reageren omdat ik dus niet weet of ik internetfittie met die persoon heb oder nicht
de ekte struggles
Geen fotografisch geheugen hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik kan mensen niet zo goed uit elkaar houden hierik weet ook niet of ik soms aardig of niet aardig op iemand moet reageren omdat ik dus niet weet of ik internetfittie met die persoon heb oder nicht
de ekte struggles
NEINquote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog beter; zal ik jou eens even lekker in je kont neuken?![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij eerst.30 gramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat doen mannenquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik heb het ene topic een dikke fittie met users die ik het volgende topic back als een echt bro
Dat is FOK!
ditquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik heb het ene topic een dikke fittie met users die ik het volgende topic back als een echt bro
Dat is FOK!
stoer doen met je nerdstatusquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen fotografisch geheugen hebben
quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij eerst.9 cm lang 10 cm diameter kom haten dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
hoiquote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef deadprez het volgende:
fotografisch geheugen hebben lijkt me wel echt dope
bby ik weiger iedere man dat is 1 van de dingen die niet gelogen zijn van mijn kant hier op fokquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar zou je nog steeds weigeren als ik voor je stond?![]()
Daarom weet jij ook bijna ieder antwoord in de quiz toch?quote:
Geen haat. Enkel medelijdenquote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
9 cm lang 10 cm diameter kom haten dan.
jaquote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daarom weet jij ook bijna ieder antwoord in de quiz toch?
beef oder niet maakt niet uit.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
de ekte struggles
nee <3quote:
ik wil dat ook godverdommequote:
mooie uitspraakquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Blackings het volgende:
[..]
beef oder niet maakt niet uit.
elke reactie is weer een kans om te veranderen hoe je band is met die persoon.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
bby ik weiger iedere man dat is 1 van de dingen die niet gelogen zijn van mijn kant hier op fokPROUD TO BE CELIBATAIR
Lengte maakt niet uit zeggen ze altijd..... Toch?quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen haat. Enkel medelijden
okquote:Op maandag 15 december 2014 21:17 schreef vera166 het volgende:
als ik de lapo heb sorry ik maak geen nieuw topic dat kan ik niet
Ik ben tranny, da's anders.quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
bby ik weiger iedere man dat is 1 van de dingen die niet gelogen zijn van mijn kant hier op fokPROUD TO BE CELIBATAIR
ik ben na de eerste 1000 mannen celibatair geworden srryquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Lengte maakt niet uit zeggen ze altijd..... Toch?![]()
Ik moet gewoon zo'n celibataire met een strakke doos a la vera hebben dan.
tranen wellen opquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Blackings het volgende:
elke reactie is weer een kans om te veranderen hoe je band is met die persoon.
Een veer kriebelt meer dan een boomstamquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Lengte maakt niet uit zeggen ze altijd..... Toch?![]()
Ik moet gewoon zo'n celibataire met een strakke doos a la vera hebben dan.
ik zie iedereen en jezelf zeggen dat je slim bent dus nee.quote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn intelligentie wordt juist vaak onderschat
Irl bedoel ik hequote:Op maandag 15 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik zie iedereen en jezelf zeggen dat je slim bent dus nee.
nee want wil geen tt verzinnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |