hoe oud ben je?quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef Remqo het volgende:
Een leven met een babyface gaat ook niet over rozen.
Moet nog steeds mijn ID laten zien als ik bier ga halen.
Hier ben ik.quote:Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Roep dat maar niet te hard, want dan krijg je al die betanerdjes hier over je heen.
boeie, volgens mij mis je vrij weinigquote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat ik er niet in kan natuurlijk, duh.
32quote:
hoezo?quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou daar echt fucking hard worden uitgelachen ben ik bang.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat ik er niet in kan natuurlijk, duh.
Ach, beter toch. Beter dan dat je er als een oude zak uitziet.quote:
Niet van plan zijn een economische richting te gaan studerenquote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Alfastudies
Niet de wetten van Newton kennen
Niet hooggeleid zijn
Pretstudies
Is t ookquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet van plan zijn een economische richting te gaan studeren
Betanerdjes
Niet kunnen fixen
Nerdje zijn
Natuurkunde interessant vinden
Ik heb er niks tegen hoor, mijn vriendin volgt ook zo'n opleiding.quote:Op maandag 15 december 2014 20:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Is t ook
Maar eerlijk. Als er geen creatieve mensen zijn of die opleiding zal weg zijn, dan zien websites folders alle vormgeef dingen er zo amateuristisch uit
Ah zo, ja same here.quote:Op maandag 15 december 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn tekenskills zijn niet echt 'skills' zeg maar.
Ja, maar ik opende ooit een topic dat ik 16 was en geen bier kon halen omdat ik te jong was omdat ik dat grappig vond en toen gooiden ze mijn toegang weg ;D ;D ;Dquote:
Dat dan weer wel, en kan makkelijker jonge chicks hosselen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, beter toch. Beter dan dat je er als een oude zak uitziet.
economische achtige shit studeren is fucked up G.quote:Op maandag 15 december 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet van plan zijn een economische richting te gaan studeren
Betanerdjes
Niet kunnen fixen
Nerdje zijn
Natuurkunde interessant vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |