abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2014 @ 20:53:06 #151
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147615214
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_147615222
quote:
9s.gif Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

O, je weet al dat ik Turks ben.
ben je Turks!!! pics :@
pi_147615235
Poll: Bolognese: goor of lekker?
goor
lekker
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_147615238
quote:

[..]

Goed, de duitse date dus. Ik heb de fuhrer leren kennen via Paiq, met een speeddate. Gesprek ging vlot, dus verlengd, weer verlengd, en al vrij snel nummers uitgewisseld. Hij had heerlijk grove humor, dus ik hoefde m'n concentratiekampgrappen niet in te houden. Niet dat ik er heel veel in m'n repertoire heb, maar het gaat om het idee. Eigenlijk zouden we vorige maand ergens al daten, maar toen werd ik ziek, was hij druk, en nog meer gedoe. Wel hebben we in de tussentijd whatsappcontact gehouden, dus heuj, goed teken *O*.

Ik zat in het bruincafé waar we afgesproken hadden een beetje op m'n telefoon de tijd te verdoen tot hij er zou zijn, want geheel tegen mijn gewoontes in was ik te vroeg. Blijkbaar was hij aan komen lopen terwijl ik druk bezig was iets te lezen ofzo, want ik hoor ineens naast me iemand "oh god, ben jij er zo één?" zeggen. Bleek de fuhrer te zijn. Ik sta op, geef 3 zoenen, en vraag wat hij bedoelde. "Ja zo'n wijf wat de hele tijd aan haar telefoon vastgeplakt zit". "Eh, je was er nog niet, dus ik was m'n tijd een beetje aan het verdoen". "Ja als je hem niet weg wil leggen mag dat hoor, maar dan ga ik even ergens anders zitten". Het ding lag gewoon face down op de tafel, dus geen idee wat z'n probleem nou was :'). Maar goed, ik ging er maar van uit dat het een slechte grap was ofzo, en we zijn een beetje over koetjes en kalfjes gaan praten.

Waar ik alleen niet op had gerekend, was dat ik halverwege een heel relaas zou krijgen over hoe internet en smartphones de maatschappij hebben verkracht, hoe mensen alleen nog maar digitaal leven en niet kunnen genieten van de realiteit, en hoe we gedoemd waren tot meer en meer antidepressiva omdat we alleen nog maar tegen neplicht van beeldschermen aankijken. Het punt is alleen, de beste jongen werkt in de fucking IT-wereld :'). Toen ik hem vroeg waarom hij dan op Paiq zat, zei hij dat het lastig was om leuke meiden tegen te komen in het dagelijks leven. "Maar, dat betekent toch dat jij ook gebruik maakt van het internet in je sociale leven?" Janee dat was anders.

Maar goed, hij had bizar blauwe ogen en donkere krullen, waardoor ik bereid was hem heel veel te vergeven. Een meisje heeft zo haar needs hè. We hebben het een beetje over mijn werk en studie gehad, wat hij oprecht interessant leek te vinden, en heen en weer gegeind. Leukleuk, hij maakt het weer goed *O*.

"Ik vind het zo leuk dat je Turks bent he".
"Oh, haha, hoezo?"
"Ik heb de meeste nationaliteiten die veel voorkomen wel gehad, maar Turks nog niet"
"Oh cool, ik maak de bingokaart vol?"
"Ja de meeste Turken die ik ken zijn vieze harige hoeren, jij bent wel leuk"
"Dank je"
"Ik zou nooit een relatie met een buitenlander aan kunnen gaan wel"
"... Je bent Duits. En hebt gezegd dat je iemand zocht voor meer dan seks alleen."
"Ja ik wilde je in het echt zien"
"Had je ook gewoon kunnen vragen"
"Ja maar vrouwen doen veel te moeilijk als je gewoon voor seks wil afspreken, zeker turken, die zijn extra frigide"

Toen de vingerjongen vroeg welke vinger ik in m'n kut ging steken terwijl ik aan hem dacht, was ik enigszins flabbergasted maar voelde geen behoefte om boos te worden ofzo. Dit keer was dat anders :'). Ik heb de rekening gevraagd, waarna hij vroeg of ik weg wilde. Het heldere licht. Hij snapte écht niet dat ik er geen zin meer in had, ook niet na uitleg. Ik heb nog gevraagd waarom hij in godsnaam 2,5 maand lang met me heeft lopen appen en doen alsof hij oprecht geïnteresseerd was, als het puur om seks met een turk ging, maar hij zag niet in waarom dat raar was :')

I can't believe I shaved my legs for this shit.

(Uit datingtopic)
  maandag 15 december 2014 @ 20:53:43 #155
395200 deadprez
One more rail
pi_147615248
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_147615249
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
goor
lekker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

Je hebt gestemd op: lekker
Je IP is: vera.166
pi_147615252
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef Toto69 het volgende:

[..]

dat zou tussen ons blijven ;s
oh :s

:s

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147615260
HOTH is volgens mij een heel mooie griet :Y
pi_147615273
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef vera166 het volgende:

[..]

oh :s

:s

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedmakeh ;s
  maandag 15 december 2014 @ 20:54:10 #160
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147615274
Slaap_Zak verhalen geloven :')
Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
pi_147615283
quote:
13s.gif Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

ik kots het na iedere hap weer uit man, fucking goor
Dat is één van de lekkerste chipssmaken die er bestaan _O_

Wat zijn trouwens gipssmaken? :')

pi_147615299
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef HPLC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
baasje
pi_147615300
quote:

[..]

_O-

Nu wel.
  maandag 15 december 2014 @ 20:55:13 #164
395200 deadprez
One more rail
pi_147615326
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Goed, de duitse date dus. Ik heb de fuhrer leren kennen via Paiq, met een speeddate. Gesprek ging vlot, dus verlengd, weer verlengd, en al vrij snel nummers uitgewisseld. Hij had heerlijk grove humor, dus ik hoefde m'n concentratiekampgrappen niet in te houden. Niet dat ik er heel veel in m'n repertoire heb, maar het gaat om het idee. Eigenlijk zouden we vorige maand ergens al daten, maar toen werd ik ziek, was hij druk, en nog meer gedoe. Wel hebben we in de tussentijd whatsappcontact gehouden, dus heuj, goed teken *O*.

Ik zat in het bruincafé waar we afgesproken hadden een beetje op m'n telefoon de tijd te verdoen tot hij er zou zijn, want geheel tegen mijn gewoontes in was ik te vroeg. Blijkbaar was hij aan komen lopen terwijl ik druk bezig was iets te lezen ofzo, want ik hoor ineens naast me iemand "oh god, ben jij er zo één?" zeggen. Bleek de fuhrer te zijn. Ik sta op, geef 3 zoenen, en vraag wat hij bedoelde. "Ja zo'n wijf wat de hele tijd aan haar telefoon vastgeplakt zit". "Eh, je was er nog niet, dus ik was m'n tijd een beetje aan het verdoen". "Ja als je hem niet weg wil leggen mag dat hoor, maar dan ga ik even ergens anders zitten". Het ding lag gewoon face down op de tafel, dus geen idee wat z'n probleem nou was :'). Maar goed, ik ging er maar van uit dat het een slechte grap was ofzo, en we zijn een beetje over koetjes en kalfjes gaan praten.

Waar ik alleen niet op had gerekend, was dat ik halverwege een heel relaas zou krijgen over hoe internet en smartphones de maatschappij hebben verkracht, hoe mensen alleen nog maar digitaal leven en niet kunnen genieten van de realiteit, en hoe we gedoemd waren tot meer en meer antidepressiva omdat we alleen nog maar tegen neplicht van beeldschermen aankijken. Het punt is alleen, de beste jongen werkt in de fucking IT-wereld :'). Toen ik hem vroeg waarom hij dan op Paiq zat, zei hij dat het lastig was om leuke meiden tegen te komen in het dagelijks leven. "Maar, dat betekent toch dat jij ook gebruik maakt van het internet in je sociale leven?" Janee dat was anders.

Maar goed, hij had bizar blauwe ogen en donkere krullen, waardoor ik bereid was hem heel veel te vergeven. Een meisje heeft zo haar needs hè. We hebben het een beetje over mijn werk en studie gehad, wat hij oprecht interessant leek te vinden, en heen en weer gegeind. Leukleuk, hij maakt het weer goed *O*.

"Oh, haha, hoezo?"
"Ik heb de meeste nationaliteiten die veel voorkomen wel gehad, maar Turks nog niet"
"Dank je"
"... Je bent Duits. En hebt gezegd dat je iemand zocht voor meer dan seks alleen."
"Ja maar vrouwen doen veel te moeilijk als je gewoon voor seks wil afspreken, zeker turken, die zijn extra frigide"

Toen de vingerjongen vroeg welke vinger ik in m'n kut ging steken terwijl ik aan hem dacht, was ik enigszins flabbergasted maar voelde geen behoefte om boos te worden ofzo. Dit keer was dat anders :'). Ik heb de rekening gevraagd, waarna hij vroeg of ik weg wilde. Het heldere licht. Hij snapte écht niet dat ik er geen zin meer in had, ook niet na uitleg. Ik heb nog gevraagd waarom hij in godsnaam 2,5 maand lang met me heeft lopen appen en doen alsof hij oprecht geïnteresseerd was, als het puur om seks met een turk ging, maar hij zag niet in waarom dat raar was :')

(Uit datingtopic)
godkkr wat heb ik net gelezen
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_147615330
deze at ik in porutgal altijd

niet zeker of dat wel bolognese is
pi_147615334
quote:

:') __ _O-
wat kijk jij
  maandag 15 december 2014 @ 20:55:30 #167
395200 deadprez
One more rail
pi_147615339
"de vingerjongen"
Stop the violence
Down with the hate
pi_147615343
quote:
9s.gif Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef deadprez het volgende:
"de vingerjongen"
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

:') __ _O-
:7
pi_147615359
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef vera166 het volgende:

[..]

ben je Turks!!! pics :@
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
HOTH is volgens mij een heel mooie griet :Y
de verwachtigen zijn te hoog
wat kijk jij
  maandag 15 december 2014 @ 20:56:10 #170
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_147615366
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
deze at ik in porutgal altijd

[ afbeelding ]

niet zeker of dat wel bolognese is
Receita betekent anaal
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_147615381
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
goor
lekker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ik vind goor (snap je m)
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_147615398
quote:

[..]

"Oh, haha, hoezo?"
"Dank je"

(Uit datingtopic)
tl;dr
pi_147615402
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:56 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

[..]

de verwachtigen zijn te hoog
nee eigenlijk denk ik dat je mooi bent

maar ik weet niet waarom ik dat denk want ik heb echt geen idee hoe je eruit ziet
  maandag 15 december 2014 @ 20:57:12 #174
395200 deadprez
One more rail
pi_147615413
ik denk ook dat houses mooi is
Stop the violence
Down with the hate
pi_147615425
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef HPLC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee :') en nee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: