quote:
hmm neinquote:Op maandag 15 december 2014 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jawel, ik dacht misschien nog wel meer
quote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben keihard klaargekomen en heb m'n hele computerscherm vol sperma gespoten
dude stopquote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben keihard klaargekomen en heb m'n hele computerscherm vol sperma gespoten
ik wil niet aan zaad denkenquote:Op maandag 15 december 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ja volgende keer mag het weer in jou
het kan ook uit jou komen lekken hoorquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik wil niet aan zaad denken
ik wilde het eigenlijk niet eens typen
ik snap niet dat mannen met zichzelf kunnen leven als dát uit hun komt
bah
untermenschen
sorry hoor, sorry dat we bestaanquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
bah
untermenschen
Zegt degene met een piemelquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
bah
untermenschen
ondertussen hosselt ze me in dmquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry hoor, sorry dat we bestaan
quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
bah
untermenschen
dit lees ik graag op fok ik probeer een beetje balans te houden tussen de vrouwen en mannenhaatquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry hoor, sorry dat we bestaan
quote:Op maandag 15 december 2014 21:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
dit lees ik graag op fok ik probeer een beetje balans te houden tussen de vrouwen en mannenhaatterechte excuses gr gr
nee dat kan nietquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het kan ook uit jou komen lekken hoor
wrm niet?quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
dit lees ik graag op fok ik probeer een beetje balans te houden tussen de vrouwen en mannenhaatterechte excuses gr gr
Alle users uit dit topic die ik ken zijn gewoon normaal en doen niet aan vrouwenhaat.quote:Op maandag 15 december 2014 21:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
geeft niks lekker zacht ja tochquote:
schijnt goed te zijn voor je huidquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geef Toto een half uurtje en het is all over je face bb
ik ben celibatairquote:
celibatairquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
schijnt goed te zijn voor je huid
oh helaas ik heb goede producten
[..]
ik ben celibatair
Niet alleen van de taal..quote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja haar beheersing van taal is niet verkeerd
wat een lofquote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja haar beheersing van taal is niet verkeerd
jazeker ik heb frustraties uitgevondenquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar goed, Vera voegt zich dus bij de frustie mongols begrijp ik?
make-up is over het algemeen geen product dat goed is voor je huid volgens mijquote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vrouwen met een overdosis make-up
quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
geeft niks lekker zacht ja toch
ok leuk hoor jongens.quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zoals zo'n pak melk, half vol... en dan is het gewoon heel erg vol
de users in dit topic zijn eigenlijk verrassend chill dat moet ik ook toegevenquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
[..]
Alle users uit dit topic die ik ken zijn gewoon normaal en doen niet aan vrouwenhaat.
Het is niet de schuld van de vrouwen dat ze minderwaardig zijn.
Komt door je celibataire leventje.quote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef vera166 het volgende:
[..]
jazeker ik heb frustraties uitgevonden
ik heb het over verzorgingsproducten noobquote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vrouwen met een overdosis make-up
quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
[..]
ok leuk hoor jongens.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geef Toto een half uurtje 30 seconde en het is all over je face bb
Lengte en gewicht pls voor vleeskeuring.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
[..]
ok leuk hoor jongens.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Blackings het volgende:
Het is niet de schuld van de vrouwen dat ze minderwaardig zijn.
Wij zijn de chille boys van FOK!, dat zou je onderhand toch wel moeten weten.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef vera166 het volgende:
[..]
de users in dit topic zijn eigenlijk verrassend chill dat moet ik ook toegeven
lobi
Je hebt kaartjes gewonnen voor Braddie in Concert. Gefeliciteerd.quote:
Absolute zero chillquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zijn de chille boys van FOK!, dat zou je onderhand toch wel moeten weten.
ik kan mensen niet zo goed uit elkaar houden hierquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zijn de chille boys van FOK!, dat zou je onderhand toch wel moeten weten.
Jij eerst.quote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lengte en gewicht pls voor vleeskeuring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Nog beter; zal ik jou eens even lekker in je kont neuken?quote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef vera166 het volgende:
Zal ik jou eens even lekker in je kont neuken
quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik kan mensen niet zo goed uit elkaar houden hierik weet ook niet of ik soms aardig of niet aardig op iemand moet reageren omdat ik dus niet weet of ik internetfittie met die persoon heb oder nicht
de ekte struggles
Geen fotografisch geheugen hebbenquote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik kan mensen niet zo goed uit elkaar houden hierik weet ook niet of ik soms aardig of niet aardig op iemand moet reageren omdat ik dus niet weet of ik internetfittie met die persoon heb oder nicht
de ekte struggles
NEINquote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog beter; zal ik jou eens even lekker in je kont neuken?![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij eerst.30 gramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat doen mannenquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik heb het ene topic een dikke fittie met users die ik het volgende topic back als een echt bro
Dat is FOK!
ditquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ik heb het ene topic een dikke fittie met users die ik het volgende topic back als een echt bro
Dat is FOK!
stoer doen met je nerdstatusquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen fotografisch geheugen hebben
quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij eerst.9 cm lang 10 cm diameter kom haten dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
hoiquote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef deadprez het volgende:
fotografisch geheugen hebben lijkt me wel echt dope
bby ik weiger iedere man dat is 1 van de dingen die niet gelogen zijn van mijn kant hier op fokquote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar zou je nog steeds weigeren als ik voor je stond?![]()
Daarom weet jij ook bijna ieder antwoord in de quiz toch?quote:
Geen haat. Enkel medelijdenquote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
9 cm lang 10 cm diameter kom haten dan.
jaquote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daarom weet jij ook bijna ieder antwoord in de quiz toch?
beef oder niet maakt niet uit.quote:Op maandag 15 december 2014 21:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
de ekte struggles
nee <3quote:
ik wil dat ook godverdommequote:
mooie uitspraakquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Blackings het volgende:
[..]
beef oder niet maakt niet uit.
elke reactie is weer een kans om te veranderen hoe je band is met die persoon.
quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
bby ik weiger iedere man dat is 1 van de dingen die niet gelogen zijn van mijn kant hier op fokPROUD TO BE CELIBATAIR
Lengte maakt niet uit zeggen ze altijd..... Toch?quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen haat. Enkel medelijden
okquote:Op maandag 15 december 2014 21:17 schreef vera166 het volgende:
als ik de lapo heb sorry ik maak geen nieuw topic dat kan ik niet
Ik ben tranny, da's anders.quote:Op maandag 15 december 2014 21:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
bby ik weiger iedere man dat is 1 van de dingen die niet gelogen zijn van mijn kant hier op fokPROUD TO BE CELIBATAIR
ik ben na de eerste 1000 mannen celibatair geworden srryquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Lengte maakt niet uit zeggen ze altijd..... Toch?![]()
Ik moet gewoon zo'n celibataire met een strakke doos a la vera hebben dan.
tranen wellen opquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Blackings het volgende:
elke reactie is weer een kans om te veranderen hoe je band is met die persoon.
Een veer kriebelt meer dan een boomstamquote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Lengte maakt niet uit zeggen ze altijd..... Toch?![]()
Ik moet gewoon zo'n celibataire met een strakke doos a la vera hebben dan.
ik zie iedereen en jezelf zeggen dat je slim bent dus nee.quote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn intelligentie wordt juist vaak onderschat
Irl bedoel ik hequote:Op maandag 15 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik zie iedereen en jezelf zeggen dat je slim bent dus nee.
nee want wil geen tt verzinnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |