SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou die 2 niet door elkaar halen. Turken zijn superieur, moslims niet. Die gene die de Islam vertegenwoordigen in deze reeks zijn ook niet Turks.quote:Op maandag 15 december 2014 17:25 schreef PuurLouter het volgende:
Wat is nou het verschil tussen Turks gedrag en moslimgedrag? Ik heb zo het idee dat de Islam een zeer prominent deel van de cultuur uitmaakt.
quote:Op maandag 15 december 2014 17:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou die 2 niet door elkaar halen. Turken zijn superieur, moslims niet. Die gene die de Islam vertegenwoordigen in deze reeks zijn ook niet Turks.
Ik snap sowieso ook niet waarom mensen de drang voelen om het voor je op te nemen, alleen omdat je een hoofddoek draagt. Dat is toch te idioot voor woorden?quote:
Wie neemt het voor mij op? Als ik er serieus op in ga wat ik dus meestal niet doe omdat discussie onnodig is dan ben ik het meestal zelf?quote:Op maandag 15 december 2014 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik snap sowieso ook niet waarom mensen de drang voelen om het voor je op te nemen, alleen omdat je een hoofddoek draagt. Dat is toch te idioot voor woorden?
Misschien vinden mensen haar gewoon aardig en heeft het niks met haar hoofddoek te maken. Die hoofddoek definieert haar voor jou, en dat snap ik niet zo.quote:Op maandag 15 december 2014 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik snap sowieso ook niet waarom mensen de drang voelen om het voor je op te nemen, alleen omdat je een hoofddoek draagt. Dat is toch te idioot voor woorden?
Ja, precies de reden. Ik probeer het niet dragen van een hoofddoek te compenseren door op te komen voor moslimvrouwen met hoofddoek.quote:Op maandag 15 december 2014 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou onnodig niet, maar met zoveel make-up zou je je afvragen waarom je het nog draagt.quote:Op maandag 15 december 2014 17:40 schreef Crip het volgende:
Merendeel hier vind een hoofddoek trouwens onnodig.
Je snapt toch wel dat wij niet bij iedere keer dat we het over make-up hebben ons gezicht bijpoederen?quote:Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou onnodig niet, maar met zoveel make-up zou je je afvragen waarom je het nog draagt.
Draag dagelijks eigenlijk bijna niets. Zoals ze mij hier op Tinychat hebben gezien is hoe ik er 90% van de tijd bij loop. Heb niet gehoord dat het overdreven was. Soms ga ik wel los vinnik leukquote:Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou onnodig niet, maar met zoveel make-up zou je je afvragen waarom je het nog draagt.
quote:Op maandag 15 december 2014 17:40 schreef Crip het volgende:
Ik ben een wandelende doek zonder persoonlijkheid of gevoelens. Fucking vettttttt.
Surinaams (witxasian maar meer wit)quote:Op maandag 15 december 2014 17:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Lief! Wat voor een afkomst ( sorry ben nieuwsgierig).
Normale prijs toch?quote:Op maandag 15 december 2014 17:52 schreef Landysh het volgende:
Ik moet al een week kauwgom halen maar stel het steeds uit, waardoor ik op werk steeds 90ct betaal voor een pakje kauwgom.
Waarom ben ik zo lui whyy.
Maar nu ga ik echt.
Echt een leuke combi, krijg kids.quote:Op maandag 15 december 2014 17:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Surinaams (witxasian maar meer wit)
Heb je met dima gecamd??/quote:Op maandag 15 december 2014 17:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Draag dagelijks eigenlijk bijna niets. Zoals ze mij hier op Tinychat hebben gezien is hoe ik er 90% van de tijd bij loop. Heb niet gehoord dat het overdreven was. Soms ga ik wel los vinnik leukVrijheid forever.
Hey Che wil je mij geen dm's meer sturen? dank jequote:
quote:Op maandag 15 december 2014 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik veel of hij in die tc was denk het niet. Waren met deze reeks daar gwn.
Ik wil ook een hamburger van Che.quote:Op maandag 15 december 2014 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
Zometeen ga ik hamburgers van iemand eten. Daarom weet ik dat bepaalde mensen die zeggen dat ze gedmt worden door een bepaalde iemand liegen. Go get a life.
He is in the kitchen now.
Zo schattig hoe je voor je gehandicapte broertje opneemtquote:Op maandag 15 december 2014 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
aarom weet ik dat bepaalde mensen die zeggen dat ze gedmt worden door een bepaalde iemand liegen. Go get a life.
Jij bent toch van de 'live your life as you like' lifestyle? Waarom stoor je je hier zo aan?quote:Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je mag alleen je eigen leven leven als je geen moslim bent.quote:Op maandag 15 december 2014 18:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij bent toch van de 'live your life as you like' lifestyle? Waarom stoor je je hier zo aan?
Kom lekker met z'n tweetjes meeten, lekker privé. Nomsayin'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel je je superlekker?quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Landysh het volgende:
Ik voel mij echt mosterd nu.
Dan maar pannenkoeken eten.
Maak je niet dik, mijn penis is lekker klein.quote:Ga ga.quote:Op maandag 15 december 2014 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
is dat een foto van deucieboy?Ik wil die van jullie beide wel zien.quote:Op maandag 15 december 2014 14:52 schreef Landysh het volgende:
De mijne is easy als wat.
Maar ik ben wel benieuwd naar die van Clumsy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent echt vies vandaag, tjone jonge jonge...quote:Op maandag 15 december 2014 17:18 schreef Landysh het volgende:
Ey Crip, jij doet niet aan seks? Ik stop die lipstick in je *** want fok alqaida yooo!!Hey, ik ben ook Pools.quote:Op maandag 15 december 2014 18:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt een leuke combi, krijg kids.
Mijn broer is met half poolse half nlse, hun kids zijn echt zo koddig.![]()
:$ :$
![]()
![]()
WEL ALS BORTE DICHTERBIJ WOONT.quote:Op maandag 15 december 2014 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG HET IS NOOIT TE VER VOOR ETEN
quote:Op maandag 15 december 2014 18:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom lekker met z'n tweetjes meeten, lekker privé. Nomsayin'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Voel je je superlekker?![]()
[..]
Maak je niet dik, mijn penis is lekker klein.
[..]
Ga ga.
[..]
Ik wil die van jullie beide wel zien.Heyyyyy misschien zijn we fam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij bent echt vies vandaag, tjone jonge jonge...
[..]
Hey, ik ben ook Pools.![]()
:$ :$
![]()
Ahh schattig dat je nog steeds probeert. Maar dm me gewoon niet meer, je begint nu een meebtje zielig te worden.quote:Op maandag 15 december 2014 18:21 schreef Che_ het volgende:
Montelly je mocht willen dat ik je dm.
Net als toen je over crip en unlabeled wilde roddelen per dm en ik je afwimpelde
Bitch pls, ga niet huilend naar de fa's rennen en dan DAARNA mij bedreigen.quote:Op maandag 15 december 2014 12:33 schreef Stimorol- het volgende:
Heb ik t over hun prive? Maar like I said. Dima kent mn grenzen nu. Thats the end.
Droom verderquote:Op maandag 15 december 2014 18:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ahh schattig dat je nog steeds probeert. Maar dm me gewoon niet meer, je begint nu een meebtje zielig te worden.
Voor los wel, maar als ik per 4 koop in de super ben ik goedkoper uit.quote:
Ga fappen danquote:Op maandag 15 december 2014 18:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bitch pls, ga niet huilend naar de fa's rennen en dan DAARNA mij bedreigen.
Boven de radar de zielepiet uithangen, onder de radar fucked up handelen.
Je roept het over jezelf af zo, mijn handen jeuken iig.
Maar goed ik houd me in.
quote:Op maandag 15 december 2014 18:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil die van jullie beide wel zien.Wil je ook die van mij zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op maandag 15 december 2014 18:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wil je ook die van mij zien?DM staat open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 december 2014 18:38 schreef Che_ het volgende:
Hey borteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yumm. Afiyet olsun.
Hey borteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omgggg
Kk lekkerrrrrrrrquote:Op maandag 15 december 2014 18:40 schreef hugecooll het volgende:
Wat een karig stukje vleesWasda?
Nee, dat is niet 'what she said'
Neen. Gewone. Met Italiaanse bol. But so good.quote:Op maandag 15 december 2014 18:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]Maar wat is het? Ander soort hamburger of zo?
Italiaanse bollen zijn welquote:Op maandag 15 december 2014 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neen. Gewone. Met Italiaanse bol. But so good.
Bulkende vrouwen.quote:Op maandag 15 december 2014 18:46 schreef Landysh het volgende:
Is het eng dat ik in mijn eentje zo'n hele pudding op kan?
Heb met Brownie gehaaldquote:Op maandag 15 december 2014 18:46 schreef Landysh het volgende:
Is het eng dat ik in mijn eentje zo'n hele pudding op kan?
Nee, is dubbele maar zit helemaal verstopt. Normaal maakte ik ze dik maar dun is veel lekkerder.quote:Op maandag 15 december 2014 18:40 schreef hugecooll het volgende:
Wat een karig stukje vleesWasda?
Nee, dat is niet 'what she said'
Ja, ik zag er wel tweequote:Op maandag 15 december 2014 18:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, is dubbele maar zit helemaal verstopt. Normaal maakte ik ze dik maar dun is veel lekkerder.
Dik is rauw en redneck style
Hey borteWaar zijn de patatjes lan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is wel wat zwaarder though.quote:
Ik ga zelf voor de cappucioquote:Op maandag 15 december 2014 18:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die is wel wat zwaarder though.
Maar moet zeggen dat ik allaaang geen Mona pudding meer heb gegeten.
Rot op zeurpiet.quote:Op maandag 15 december 2014 18:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bitch pls, ga niet huilend naar de fa's rennen en dan DAARNA mij bedreigen.
Boven de radar de zielepiet uithangen, onder de radar fucked up handelen.
Je roept het over jezelf af zo, mijn handen jeuken iig.
Maar goed ik houd me in.
Welk topic is dat dan? Ik houd wel van een stel lekker dikke uiers.quote:Op maandag 15 december 2014 18:56 schreef WammesWaggel het volgende:
De dingen die je op Fok in KPD kan vinden![]()
NSFW dus in een spoiler
![]()
Edit: doe maar niet
Nee hoor. En ga nu maar weer naar GYMquote:
http://forum.fok.nl/topic/2160434quote:Op maandag 15 december 2014 18:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Welk topic is dat dan? Ik houd wel van een stel lekker dikke uiers.
O, dat topic.quote:Op maandag 15 december 2014 19:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2160434
Kanovinnie, dacht dat het opzich niet een probleem zou zijn omdat het duidelijk geen echt vlees betrof
Ik zie nix...quote:Op maandag 15 december 2014 19:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kanovinnie, dacht dat het opzich niet een probleem zou zijn omdat het duidelijk geen echt vlees betrof
Verder geen probleem hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 19:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je moet wel eerst zelf iets KPD waardigs posten.quote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef Landysh het volgende:
Ik ben al bijna 6 jaar lid van fok maar snap nog steeds niet wat kpd is. Ik ga toegang vragen. Waar doe ik dat?
Oh nvm.quote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet wel eerst zelf iets KPD waardigs posten.
Hmmmm, viezerik.quote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef Landysh het volgende:
Of ja, ik snap het wel. Maar ik wil het zelf zien.
quote:Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet wel eerst zelf iets KPD waardigs posten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 december 2014 19:27 schreef Landysh het volgende:
Ga je nu dan toch maar tegen die oude viezerik zeggen dat je hem niet moet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 december 2014 19:27 schreef Landysh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedaan voor jouquote:
quote:Op maandag 15 december 2014 19:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Volgens mij nummer 8 dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, heb geen last meer van hem.quote:Op maandag 15 december 2014 19:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ga je nu dan toch maar tegen die oude viezerik zeggen dat je hem niet moet?
quote:Op maandag 15 december 2014 19:42 schreef Crip het volgende:
Een van mijn stagebegeleidsters stuurt dit net naar mij op FB.![]()
[ afbeelding ]
Ha-ha.quote:Op maandag 15 december 2014 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
Ben ik de enige hier die niet weet hoe Borte eruit ziet?
Moest je maar geen nudes sturenquote:Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nu ga je zeker ook mijn lelijke foto's daar posten he, bitch.
Ja ;Dquote:Op maandag 15 december 2014 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
Ja zij wel met 1 andere. Maar maar de stagebegeleidster die uiteindelijk mijn beoordeling moet geven...quote:
Wat strooi je met mijn prive.quote:Op maandag 15 december 2014 19:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Moest je maar geen nudes sturen![]()
quote:
Tijd voor nieuwe tc meetquote:Op maandag 15 december 2014 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
In mijn studentenkamer?quote:
Echt hč. Beetje discriminatie dit.quote:Op maandag 15 december 2014 19:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Internet is voor iedereen.
Mensen gaan haten.quote:Op maandag 15 december 2014 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hč. Beetje discriminatie dit.
wat is ww dannnquote:Op maandag 15 december 2014 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
http://tinychat.com/turkenopfok
huh wat hhhquote:
quote:
turk123quote:
Noo man.quote:Op maandag 15 december 2014 19:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mensen gaan haten.![]()
Landysh ga je nog toegang vragen of niet?
Niemand ging cammen... ik ga mijn magere aarbei kwark eten lan.quote:
ik deed hem NET aan en jij gaat gwn.quote:Op maandag 15 december 2014 20:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niemand ging cammen... ik ga mijn magere aarbei kwark eten lan.
Jij ging weg, crip deed cam aanquote:Op maandag 15 december 2014 20:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niemand ging cammen... ik ga mijn magere aarbei kwark eten lan.
DOE DANquote:Op maandag 15 december 2014 20:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat lach je? M'n cam is nog niet eens aan. ;D
Doe live tinychat feedquote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan en sylvia roddelden over mij.
quote:
high five!quote:Op maandag 15 december 2014 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
Heb varkensgelatine genuttigd. Oeps.
Waren jullie ekt gaan eten ja?quote:Op maandag 15 december 2014 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik was met sylvia en jan
Die is mooi ja.quote:
jazeker, bij vapianoquote:Op maandag 15 december 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waren jullie ekt gaan eten ja?
inshallahquote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lekker schat, volgende week wij
ugh. haal ze eruit!quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
inshallah
Ah ik sliep net in de bus, lenzen in, auw droog mwh
ik wil ook meedoen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef Landysh het volgende:
Haha pwf gaat die weg. Je hebt zojuist een freakshow van mij gemist.
Nee, ik weet het ook niet. Maar blijkbaar weet zij wel hoe ik er uit zie terwijl ik haar nooit foto's heb gestuurdquote:Op maandag 15 december 2014 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
hoe wat waar wanneerquote:Op maandag 15 december 2014 21:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga zo naar werk though. Je moet snel zijn.
Sendin. Kilo almissinquote:Op maandag 15 december 2014 20:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Mmm, ben je niet in de war met iemand anders?
Lastig is dat he, met lenzen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen lenzenbakje bij me. Was niet gerekend op in slaap vallen toch.
Ik. voor de duizendste keer.quote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef AMAR420 het volgende:
ok.
wie was dat iraans uitziende meisje?
nee jij bent turksquote:Op maandag 15 december 2014 21:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik. voor de duizendste keer.
wanneer zie ik jequote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dankje. Ben er fucking trots op ook.
Waarom heeft deze jongen geen password ontvangen?quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom heb je me in de steek gelaten?
ik heb hem al gegeven gquote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom heeft deze jongen geen password ontvangen?
Hoor ik wel vaker. Vooral koelies die m'n neus mooi vinden.quote:Op maandag 15 december 2014 21:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Peunage jij bent echt een lekker ding.
Dan toch lekker niet vrind.quote:Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja jij was t. jfm was t zker niet
hel bestaat niet. wtfquote:Op maandag 15 december 2014 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wanneer het vriest in de hel.
ja. orgineel was dat. en op niveauquote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgens mij zei net iemand iets tegen jou..
Hhahahah koeliemodequote:Op maandag 15 december 2014 21:38 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja. orgineel was dat. en op niveau
maar wat een kutstem heb je :kots:
Je weet wat ik zei he, koelie.quote:Op maandag 15 december 2014 21:40 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
praat niet tegen mij man koulo sukkel. wtf wat een stem
Je weet wat ik heb gezegd, elke keer als ik jou een koelie noem is dat een herhaling van wat ik zei.quote:
hee. met zo'n stem moet je gwn niet praten. ga je moer pesten. lelijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Je weet wat ik heb gezegd, elke keer als ik jou een koelie noem is dat een herhaling van wat ik zei.
Capiche, koelie?
Koelie. Je durft niet te praten en je gezicht niet te tonen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:42 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hee. met zo'n stem moet je gwn niet praten. ga je moer pesten. lelijk
die stem. ik voel me nu ziekquote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Koelie. Je durft niet te praten en je gezicht niet te tonen.
gewoon ff niet tegen mij praten svp.quote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Amar, rot 'ns op. Heb je niet geleerd van je ban?
Waarom zou je tussen de moslims willen zitten? Alleen Turken zijn toch bir moslims horen daa rniet bij.quote:
dan nietquote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom zou je tussen de moslims willen zitten? Alleen Turken zijn toch bir moslims horen daa rniet bij.
crip geef wwquote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom zou je tussen de moslims willen zitten? Alleen Turken zijn toch bir moslims horen daa rniet bij.
ja, ik vind jou ook een debielquote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet, je vond turkenreeks toch debielen.
alles voor de aandachtquote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef AMAR420 het volgende:
een marokkaan die turken chat beheert
jij was t gwn op cam. je hebt wel van die iraanse ogenquote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef Landysh het volgende:
Jfm gezien dus nu kan ik rustig naar werk.
Zag je hoe mooi ik me had opgemaakt. Nu alles eraf halen en slapenquote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef Landysh het volgende:
Jfm gezien dus nu kan ik rustig naar werk.
I like your lippenstift.quote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zag je hoe mooi ik me had opgemaakt. Nu alles eraf halen en slapen
vertrouw je niet doeiquote:Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef AMAR420 het volgende:
crip geef ons ww gewoon. je kan altijd nog verwijderen man. ongezellig jeetje
Thanks. Hij bleef ook echt de hele dag zitten.quote:
Je postte een keer Crip's foto hier. Sla je ze op ofzo? Doe niet zo sneu.quote:Op maandag 15 december 2014 21:56 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat bedoel je hier nou weer mee..
quote:Op maandag 15 december 2014 21:56 schreef Landysh het volgende:
Lang leve ici paris 40% korting.Volgende keer ga ik ook hele voorraad inslaan.
wtf praat je de hele tijd tegen mij? google crip maar. sukkeltjequote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je postte een keer Crip's foto hier. Sla je ze op ofzo? Doe niet zo sneu.
wilde je hierom op tc? Zodat je mij kon uitlachen?quote:
darling. jij was het gewoon. jfm is turks en verloofd dus die komt niet op camquote:Op maandag 15 december 2014 22:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
I know. Daarom zul je mij ook nooit op de cam zien.
nee. stop gewoon.quote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wilde je hierom op tc? Zodat je mij kon uitlachen?
Ik ben niet eens fucking Turks,quote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
darling. jij was het gewoon. jfm is turks en verloofd dus die komt niet op cam
Ik ben de Turk hier mongool.quote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
darling. jij was het gewoon. jfm is turks en verloofd dus die komt niet op cam
boeit ook niet.pffquote:Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben niet eens fucking Turks,godver zeg. En dat ik verloofd ben, betekent niet dat niet kan cammen met mensen, aub zeg
Op deze reeks kankeren en zeggen dat je hier nooit meer gaat posten en dan mee willen cammen is wel normaal wil je zeggen?quote:Op maandag 15 december 2014 22:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
een link openbaar gooien en mensen selectief toelaten is wel normaal wil je zeggen
waar heb ik gezegd dat ik nooit meer ga posten?quote:Op maandag 15 december 2014 22:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op deze reeks kankeren en zeggen dat je hier nooit meer gaat posten en dan mee willen cammen is wel normaal wil je zeggen?
Logische daden verwachten van gelovige mensenquote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef AMAR420 het volgende:
ik vraag me toch echt af. wat voor effect heeft het gijzelen mensen in een cafe voor nut
Whatever, dan was het Montelly. Punt is dat ik ervan opkijk dat je het vreemd vindt dat ze jou het wachtwoord niet willen geven.quote:Op maandag 15 december 2014 22:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
waar heb ik gezegd dat ik nooit meer ga posten?
bewijs, graag.
NU.
Gewoon dingen roepen en mij beschuldigen, ongeacht of ze waar zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 22:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Whatever, dan was het Montelly. Punt is dat ik ervan opkijk dat je het vreemd vindt dat ze jou het wachtwoord niet willen geven.
Doe niet zo dramatisch, ik heb je privé niet uitgescholden.quote:Op maandag 15 december 2014 22:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gewoon dingen roepen en mij beschuldigen, ongeacht of ze waar zijn.![]()
van Che verwacht ik het nog wel, maar van jou
Olm, je beschuldigt mij ergens van. En je zit er naast. Hoe kan je daar zo luchtig over zijn?quote:Op maandag 15 december 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch, ik heb je privé niet uitgescholden.Als ik zo'n drama zou maken van alles wat jij hier over moslims, etcetera hebt gezegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |