SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou die 2 niet door elkaar halen. Turken zijn superieur, moslims niet. Die gene die de Islam vertegenwoordigen in deze reeks zijn ook niet Turks.quote:Op maandag 15 december 2014 17:25 schreef PuurLouter het volgende:
Wat is nou het verschil tussen Turks gedrag en moslimgedrag? Ik heb zo het idee dat de Islam een zeer prominent deel van de cultuur uitmaakt.
quote:Op maandag 15 december 2014 17:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zou die 2 niet door elkaar halen. Turken zijn superieur, moslims niet. Die gene die de Islam vertegenwoordigen in deze reeks zijn ook niet Turks.
Ik snap sowieso ook niet waarom mensen de drang voelen om het voor je op te nemen, alleen omdat je een hoofddoek draagt. Dat is toch te idioot voor woorden?quote:
Wie neemt het voor mij op? Als ik er serieus op in ga wat ik dus meestal niet doe omdat discussie onnodig is dan ben ik het meestal zelf?quote:Op maandag 15 december 2014 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik snap sowieso ook niet waarom mensen de drang voelen om het voor je op te nemen, alleen omdat je een hoofddoek draagt. Dat is toch te idioot voor woorden?
Misschien vinden mensen haar gewoon aardig en heeft het niks met haar hoofddoek te maken. Die hoofddoek definieert haar voor jou, en dat snap ik niet zo.quote:Op maandag 15 december 2014 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik snap sowieso ook niet waarom mensen de drang voelen om het voor je op te nemen, alleen omdat je een hoofddoek draagt. Dat is toch te idioot voor woorden?
Ja, precies de reden. Ik probeer het niet dragen van een hoofddoek te compenseren door op te komen voor moslimvrouwen met hoofddoek.quote:Op maandag 15 december 2014 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou onnodig niet, maar met zoveel make-up zou je je afvragen waarom je het nog draagt.quote:Op maandag 15 december 2014 17:40 schreef Crip het volgende:
Merendeel hier vind een hoofddoek trouwens onnodig.
Je snapt toch wel dat wij niet bij iedere keer dat we het over make-up hebben ons gezicht bijpoederen?quote:Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou onnodig niet, maar met zoveel make-up zou je je afvragen waarom je het nog draagt.
Draag dagelijks eigenlijk bijna niets. Zoals ze mij hier op Tinychat hebben gezien is hoe ik er 90% van de tijd bij loop. Heb niet gehoord dat het overdreven was. Soms ga ik wel los vinnik leukquote:Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou onnodig niet, maar met zoveel make-up zou je je afvragen waarom je het nog draagt.
quote:Op maandag 15 december 2014 17:40 schreef Crip het volgende:
Ik ben een wandelende doek zonder persoonlijkheid of gevoelens. Fucking vettttttt.
Surinaams (witxasian maar meer wit)quote:Op maandag 15 december 2014 17:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Lief! Wat voor een afkomst ( sorry ben nieuwsgierig).
Normale prijs toch?quote:Op maandag 15 december 2014 17:52 schreef Landysh het volgende:
Ik moet al een week kauwgom halen maar stel het steeds uit, waardoor ik op werk steeds 90ct betaal voor een pakje kauwgom.
Waarom ben ik zo lui whyy.
Maar nu ga ik echt.
Echt een leuke combi, krijg kids.quote:Op maandag 15 december 2014 17:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Surinaams (witxasian maar meer wit)
Heb je met dima gecamd??/quote:Op maandag 15 december 2014 17:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Draag dagelijks eigenlijk bijna niets. Zoals ze mij hier op Tinychat hebben gezien is hoe ik er 90% van de tijd bij loop. Heb niet gehoord dat het overdreven was. Soms ga ik wel los vinnik leukVrijheid forever.
Hey Che wil je mij geen dm's meer sturen? dank jequote:
quote:Op maandag 15 december 2014 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik veel of hij in die tc was denk het niet. Waren met deze reeks daar gwn.
Ik wil ook een hamburger van Che.quote:Op maandag 15 december 2014 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
Zometeen ga ik hamburgers van iemand eten. Daarom weet ik dat bepaalde mensen die zeggen dat ze gedmt worden door een bepaalde iemand liegen. Go get a life.
He is in the kitchen now.
Zo schattig hoe je voor je gehandicapte broertje opneemtquote:Op maandag 15 december 2014 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
aarom weet ik dat bepaalde mensen die zeggen dat ze gedmt worden door een bepaalde iemand liegen. Go get a life.
Jij bent toch van de 'live your life as you like' lifestyle? Waarom stoor je je hier zo aan?quote:Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je mag alleen je eigen leven leven als je geen moslim bent.quote:Op maandag 15 december 2014 18:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij bent toch van de 'live your life as you like' lifestyle? Waarom stoor je je hier zo aan?
Kom lekker met z'n tweetjes meeten, lekker privé. Nomsayin'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel je je superlekker?quote:Op maandag 15 december 2014 13:27 schreef Landysh het volgende:
Ik voel mij echt mosterd nu.
Dan maar pannenkoeken eten.
Maak je niet dik, mijn penis is lekker klein.quote:Ga ga.quote:Op maandag 15 december 2014 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
is dat een foto van deucieboy?Ik wil die van jullie beide wel zien.quote:Op maandag 15 december 2014 14:52 schreef Landysh het volgende:
De mijne is easy als wat.
Maar ik ben wel benieuwd naar die van Clumsy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent echt vies vandaag, tjone jonge jonge...quote:Op maandag 15 december 2014 17:18 schreef Landysh het volgende:
Ey Crip, jij doet niet aan seks? Ik stop die lipstick in je *** want fok alqaida yooo!!Hey, ik ben ook Pools.quote:Op maandag 15 december 2014 18:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt een leuke combi, krijg kids.
Mijn broer is met half poolse half nlse, hun kids zijn echt zo koddig.![]()
:$ :$
![]()
![]()
WEL ALS BORTE DICHTERBIJ WOONT.quote:Op maandag 15 december 2014 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OMG HET IS NOOIT TE VER VOOR ETEN
quote:Op maandag 15 december 2014 18:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom lekker met z'n tweetjes meeten, lekker privé. Nomsayin'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Voel je je superlekker?![]()
[..]
Maak je niet dik, mijn penis is lekker klein.
[..]
Ga ga.
[..]
Ik wil die van jullie beide wel zien.Heyyyyy misschien zijn we fam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij bent echt vies vandaag, tjone jonge jonge...
[..]
Hey, ik ben ook Pools.![]()
:$ :$
![]()
Ahh schattig dat je nog steeds probeert. Maar dm me gewoon niet meer, je begint nu een meebtje zielig te worden.quote:Op maandag 15 december 2014 18:21 schreef Che_ het volgende:
Montelly je mocht willen dat ik je dm.
Net als toen je over crip en unlabeled wilde roddelen per dm en ik je afwimpelde
Bitch pls, ga niet huilend naar de fa's rennen en dan DAARNA mij bedreigen.quote:Op maandag 15 december 2014 12:33 schreef Stimorol- het volgende:
Heb ik t over hun prive? Maar like I said. Dima kent mn grenzen nu. Thats the end.
Droom verderquote:Op maandag 15 december 2014 18:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ahh schattig dat je nog steeds probeert. Maar dm me gewoon niet meer, je begint nu een meebtje zielig te worden.
Voor los wel, maar als ik per 4 koop in de super ben ik goedkoper uit.quote:
Ga fappen danquote:Op maandag 15 december 2014 18:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bitch pls, ga niet huilend naar de fa's rennen en dan DAARNA mij bedreigen.
Boven de radar de zielepiet uithangen, onder de radar fucked up handelen.
Je roept het over jezelf af zo, mijn handen jeuken iig.
Maar goed ik houd me in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |