quote:Op maandag 15 december 2014 16:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sommigen houden de mond dicht, dat is meestal een teken.
Wat is deze Straw.quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehe sorry.Zag je UI en ik dacht: ja, grumpy cat UI past bij je!
Hoax, volgens je signature heb je al es geneukt.quote:
Celibaat != maagd.quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoax, volgens je signature heb je al es geneukt.
Zeker. Heb dat ook wel eens gehoord. Binnen een relatie gebeurt het dan ook slechts eens in de maand of zo. Arme mannen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als man merk je meteen of een vrouw het wel of niet leuk vindt om te pijpen denk ik.
Ze proberen langzaam je vertrouwen te winnen, en dan, op het moment dat je het niet meer verwacht, klappen de kaken op elkaar hoorquote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Harmankardon het volgende:
Mensen die niet van orale seks geven houden vertrouw ik niet zo.
I know, het klinkt gewoon niet alsof je er daarna mee gestopt bent.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 16:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sommigen houden de mond dicht, dat is meestal een teken.
Nee, maar momenteel voorlopig welquote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know, het klinkt gewoon niet alsof je er daarna mee gestopt bent.
Wat voor relaties heb jij gehad?quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Heb dat ook wel eens gehoord. Binnen een relatie gebeurt het dan ook slechts eens in de maand of zo. Arme mannen.
Au...quote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze proberen langzaam je vertrouwen te winnen, en dan, op het moment dat je het niet meer verwacht, klappen de kaken op elkaar hoor
Bij mij was het andersom.quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Heb dat ook wel eens gehoord. Binnen een relatie gebeurt het dan ook slechts eens in de maand of zo. Arme mannen.
Mag ik vragen waarom?quote:Op maandag 15 december 2014 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar momenteel voorlopig wel
Huh?quote:
Dat heb ik ook meegemaakt.quote:
quote:
Gun jij Inolvi dat niet nee? Wat een klootzak ben je toch.quote:
Wat is deze?quote:
Het is nog niet te laat.quote:
Vingeren?quote:Op maandag 15 december 2014 17:03 schreef Harmankardon het volgende:
Er zijn ook wel behoorlijk wat vrouwen die niet gebefd willen worden, en als ze dan niet vaginaal klaarkomen wordt het een moeilijk verhaal.
quote:Op maandag 15 december 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Gun jij Inolvi dat niet nee? Wat een klootzak ben je toch.
Dan heb je nog 2 handenquote:Op maandag 15 december 2014 17:03 schreef Harmankardon het volgende:
Er zijn ook wel behoorlijk wat vrouwen die niet gebefd willen worden, en als ze dan niet vaginaal klaarkomen wordt het een moeilijk verhaal.
Inolvi klaagt sowieso teveel over haar gebrek.quote:Op maandag 15 december 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Gun jij Inolvi dat niet nee? Wat een klootzak ben je toch.
Ik ben er welgeteld 1 tegen gekomen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
En behoorlijk wat vrouwen? Kan het me niet voorstellen dat dat er veel zijn.
Ik vind het heerlijk om te doenquote:
Ik zou haar geven, als ik niet verloofd was.quote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Inolvi klaagt sowieso teveel over haar gebrek.
Daar gaat het toch niet over?quote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer ga je trouwen met je rechterhand?quote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou haar geven, als ik niet verloofd was.
Wat is deze dan weer?quote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer is je vrijgezellenfeest eigenlijk?quote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk gaat het om het genot. Orgasme is bijzaak.quote:
Mijn tong is geen 30 cm, maar doet zijn werk goedquote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Elke 30 centimeter dragende fokker toch?
Ze rende nog steeds weg?quote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef Faxie het volgende:
Nou dat hypnosegedoe werkt voor geen meter
Jij faalt gewoon. Ik ook trouwens.quote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef Faxie het volgende:
Trouw met mij dan. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vind ik alleen van de mijnequote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk gaat het om het genot. Orgasme is bijzaak.
Het zijn vaak de vrouwen die al niet zo seksueel ingesteld zijn en als de opties dan ook nog eens danig beperkt worden, wordt het er niet beter op. Run Forrest Run.quote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
En behoorlijk wat vrouwen? Kan het me niet voorstellen dat dat er veel zijn.
Lassie got nothing on you?quote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn tong is geen 30 cm, maar doet zijn werk goed
Mja voelt wel prettig tegen het einde, maar verder dan dat....quote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij faalt gewoon. Ik ook trouwens.
Prestatiedrang?quote:
Doet yats al.quote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje hoor feerbeer.quote:
Likken als Lassiequote:
Het lukt ook niet in een keer.quote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef Faxie het volgende:
O, dat kan natuurlijk. Lullig voor beide partijen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het zijn vaak de vrouwen die al niet zo seksueel ingesteld zijn en als de opties dan ook nog eens danig beperkt worden, wordt het er niet beter op. Run Forrest Run.
Een vriendin van me doet er uberhaupt niet aan.quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Heyquote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Doet yats al.
[..]
Ik maak maar een grapje hoor feerbeer.
Maar verwacht ze dan wel dat mannen haar beffen?quote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een vriendin van me doet er uberhaupt niet aan.Vindt ze vies. Nou ja, moet ze zelf weten natuurlijk.
Half uur beffen tegen halve seconde pijpen, zoiets.quote:Op maandag 15 december 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar verwacht ze dan wel dat mannen haar beffen?
Dat was ikquote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lukt ook niet in een keer.
En je moet er wel echt mentaal voor in de stemming zijn.
Neen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, verzin zelf even een koosnaampje
Ken je Straw haar vriendin?quote:Op maandag 15 december 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Half uur beffen tegen halve seconde pijpen, zoiets.
Ik zou het willen kunnen maar heb er het geduld niet voor.quote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij faalt gewoon. Ik ook trouwens.
Mwah, ruilhandel is ook weer zo watquote:Op maandag 15 december 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet er toch goed vanaf komen in de roddelverhalenquote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Prestatiedrang?
Soms lukt het mij gewoon niet om te komen, omdat ik me niet kan focussen of zo. Dan laat maar zitten en gewoon plezier hebben.
Geen idee, ze heeft nu een half jaar een relatie en nog niet eens seks gehad.quote:Op maandag 15 december 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten waren wel een hoop oeverloos gelulquote:Op maandag 15 december 2014 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou het willen kunnen maar heb er het geduld niet voor.
Ik bedoel meer dat ze het verwacht als in ... Als hij het vies zou vinden dat ze dat dan onzin zou vinden of zo. Ik krijg het niet echt uitgelegd.quote:Op maandag 15 december 2014 17:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ruilhandel is ook weer zo wat
Als ze wel andere dingen overheeft voor een man maar liever niet pijpt, hoeven daar toch niet per se consequenties aan vast te zitten?
Na een half uur zou ik me echt bezwaard voelen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Half uur beffen tegen halve seconde pijpen, zoiets.
Nee, al heb ik zo'n verhaal wel eens van een vriend van me gehoord.quote:
Samen het klooster in.quote:Op maandag 15 december 2014 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee, ze heeft nu een half jaar een relatie en nog niet eens seks gehad.
Damn. Maar geen maagd?quote:Op maandag 15 december 2014 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoorde ik ook eens van een vriendin. En dat ze in slaap viel tijdens het gebeft worden.quote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een vriendin van me doet er uberhaupt niet aan.Vindt ze vies. Nou ja, moet ze zelf weten natuurlijk.
quote:Op maandag 15 december 2014 17:11 schreef Royco1 het volgende:
Tijd voor boerenkool met spek en worst
Ik zou er geen moeite mee hebben, lekker lang doorgaan totdat ze echt op het randje zitquote:Op maandag 15 december 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Na een half uur zou ik me echt bezwaard voelen.
Dan weet ik sowieso dat ik niet meer ga komen en dan kap ik het af. Waarschijnlijk al eerder.quote:Op maandag 15 december 2014 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Na een half uur zou ik me echt bezwaard voelen.
Dat spreekt voor zich. Alleen zijn die er niet zoveel, e-peners tellen niet meequote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Elke 30 centimeter dragende fokker toch?
Ow, dus het spel hoef ik niet mee te nemen?quote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat is deze dan weer?
Officieel celibaat vanaf nu.
Dat dusquote:Op maandag 15 december 2014 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Prestatiedrang?
Soms lukt het mij gewoon niet om te komen, omdat ik me niet kan focussen of zo. Dan laat maar zitten en gewoon plezier hebben.
Klaarkomen is toch niet belangrijk.quote:Op maandag 15 december 2014 17:03 schreef Harmankardon het volgende:
Nee, ze is in de 30.quote:
"Zo hee, ik ben tijdens het beffen gewoon in slaap gevallen! Stoer he!"quote:Op maandag 15 december 2014 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoorde ik ook eens van een vriendin. En dat ze in slaap viel tijdens het gebeft worden.Volgens mij vond ze dat ook wel stoer klinken.
Say what?quote:Op maandag 15 december 2014 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, of je moet het bewust allebei willen uitstellen en gewoon genieten.quote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan weet ik sowieso dat ik niet meer ga komen en dan kap ik het af. Waarschijnlijk al eerder.
Not sure if seriousquote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klaarkomen is toch niet belangrijk.
Vreemd. Ze wil gewoon niet meer of zo? Of hij niet?quote:Op maandag 15 december 2014 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ze is in de 30.Begrijp ook niet helemaal waarom ze het blijft uitstellen, genoeg kansen gehad.
Nou, dat.quote:
Nee, dat is t ook niet. Het gaat om het plezier/genot.quote:
Ik kan niet uitstellen. Wel meerdere keren achter elkaar komen, dus het is ook niet echt nodig.quote:Op maandag 15 december 2014 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, of je moet het bewust allebei willen uitstellen en gewoon genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |