quote:Op maandag 15 december 2014 16:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sommigen houden de mond dicht, dat is meestal een teken.
Wat is deze Straw.quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bwehe sorry.Zag je UI en ik dacht: ja, grumpy cat UI past bij je!
Hoax, volgens je signature heb je al es geneukt.quote:
Celibaat != maagd.quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoax, volgens je signature heb je al es geneukt.
Zeker. Heb dat ook wel eens gehoord. Binnen een relatie gebeurt het dan ook slechts eens in de maand of zo. Arme mannen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als man merk je meteen of een vrouw het wel of niet leuk vindt om te pijpen denk ik.
Ze proberen langzaam je vertrouwen te winnen, en dan, op het moment dat je het niet meer verwacht, klappen de kaken op elkaar hoorquote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Harmankardon het volgende:
Mensen die niet van orale seks geven houden vertrouw ik niet zo.
I know, het klinkt gewoon niet alsof je er daarna mee gestopt bent.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 16:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Sommigen houden de mond dicht, dat is meestal een teken.
Nee, maar momenteel voorlopig welquote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know, het klinkt gewoon niet alsof je er daarna mee gestopt bent.
Wat voor relaties heb jij gehad?quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Heb dat ook wel eens gehoord. Binnen een relatie gebeurt het dan ook slechts eens in de maand of zo. Arme mannen.
Au...quote:Op maandag 15 december 2014 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze proberen langzaam je vertrouwen te winnen, en dan, op het moment dat je het niet meer verwacht, klappen de kaken op elkaar hoor
Bij mij was het andersom.quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Heb dat ook wel eens gehoord. Binnen een relatie gebeurt het dan ook slechts eens in de maand of zo. Arme mannen.
Mag ik vragen waarom?quote:Op maandag 15 december 2014 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar momenteel voorlopig wel
Huh?quote:
Dat heb ik ook meegemaakt.quote:
quote:
Gun jij Inolvi dat niet nee? Wat een klootzak ben je toch.quote:
Wat is deze?quote:
Het is nog niet te laat.quote:
Vingeren?quote:Op maandag 15 december 2014 17:03 schreef Harmankardon het volgende:
Er zijn ook wel behoorlijk wat vrouwen die niet gebefd willen worden, en als ze dan niet vaginaal klaarkomen wordt het een moeilijk verhaal.
quote:Op maandag 15 december 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Gun jij Inolvi dat niet nee? Wat een klootzak ben je toch.
Dan heb je nog 2 handenquote:Op maandag 15 december 2014 17:03 schreef Harmankardon het volgende:
Er zijn ook wel behoorlijk wat vrouwen die niet gebefd willen worden, en als ze dan niet vaginaal klaarkomen wordt het een moeilijk verhaal.
Inolvi klaagt sowieso teveel over haar gebrek.quote:Op maandag 15 december 2014 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Gun jij Inolvi dat niet nee? Wat een klootzak ben je toch.
Ik ben er welgeteld 1 tegen gekomen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
En behoorlijk wat vrouwen? Kan het me niet voorstellen dat dat er veel zijn.
Ik vind het heerlijk om te doenquote:
Ik zou haar geven, als ik niet verloofd was.quote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Inolvi klaagt sowieso teveel over haar gebrek.
Daar gaat het toch niet over?quote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer ga je trouwen met je rechterhand?quote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou haar geven, als ik niet verloofd was.
Wat is deze dan weer?quote:Op maandag 15 december 2014 17:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer is je vrijgezellenfeest eigenlijk?quote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou haar geven, als ik niet verloofd was.
Ach, uiteindelijk gaat het om het genot. Orgasme is bijzaak.quote:
Mijn tong is geen 30 cm, maar doet zijn werk goedquote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Elke 30 centimeter dragende fokker toch?
Ze rende nog steeds weg?quote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef Faxie het volgende:
Nou dat hypnosegedoe werkt voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |