maar er kan een lading mensen in jonguh!quote:Op maandag 15 december 2014 18:55 schreef James1988 het volgende:
[..]
Netto levert dat zo'n 20 meter trein extra op, zou vergelijkbaar zijn met 2x SGMm-3
Vraag niet hoequote:Op maandag 15 december 2014 19:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar er kan een lading mensen in jonguh!
Het kan net het verschil maken tussen té vol en knus.quote:Op maandag 15 december 2014 19:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar er kan een lading mensen in jonguh!
Ja. Dat hoor je ze heel vaak doen. Te kinderachtig voor woorden. Ik heb ook eens in Rotterdam op het perron aan een blauwe gevraagd "gaat deze trein naar Utrecht?" "Nee, naar uuhhh 020".quote:Op maandag 15 december 2014 19:02 schreef James1988 het volgende:
Is het niet noemen van de naam van de concurrent een soort beleid ofzo?
Dat is de Rotterdam-Amsterdam haat, heeft niks met de NS te makenquote:Op maandag 15 december 2014 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dat hoor je ze heel vaak doen. Te kinderachtig voor woorden. Ik heb ook eens in Rotterdam op het perron aan een blauwe gevraagd "gaat deze trein naar Utrecht?" "Nee, naar uuhhh 020".
Kansloze triestigheid is dat.
Ja, 3x Plan V i.p.v. 2x SLT-4 tussen Tilburg Universiteit en Eindhoven.quote:Op maandag 15 december 2014 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft iemand vandaag een trein gezien die LANGER geworden is?
Het is kinderachtig, onprofessioneel, desinformatief en laakbaar.quote:Op maandag 15 december 2014 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de Rotterdam-Amsterdam haat, heeft niks met de NS te maken
Eens. Hou dat soort kinderachtigheden lekker in de kleedruimte van je voetbalkluppie en gedraag je als een professional wanneer je dat uniform draagt.quote:Op maandag 15 december 2014 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is kinderachtig, onprofessioneel, desinformatief en laakbaar.
Dat is de nieuwe schrootlijn, ik heb daar ook wel eens een VIRM zien rijdenquote:Op maandag 15 december 2014 19:07 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ja, 3x Plan V i.p.v. 2x SLT-4 tussen Tilburg Universiteit en Eindhoven.
met een beetje mazzel hoef ik over een paar jaar geen uniform meer aanquote:Op maandag 15 december 2014 19:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Eens. Hou dat soort kinderachtigheden lekker in de kleedruimte van je voetbalkluppie en gedraag je als een professional wanneer je dat uniform draagt.
Ik ben het zelden zo hartgrondig met je eens geweest.quote:Op maandag 15 december 2014 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is kinderachtig, onprofessioneel, desinformatief en laakbaar.
En infaam en abject
Ik doe dat traject vanaf eind juli dagelijks. Tot nu toe was het bijna altijd SLT. Enkele keren was er Plan V of DDZ en keer ICMm.quote:Op maandag 15 december 2014 19:10 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe schrootlijn, ik heb daar ook wel eens een VIRM zien rijden
voordat Eindhoven op de schop ging was het een doorgaande SPR weert - Tilburg U en reed er alleen maar mat 64quote:Op maandag 15 december 2014 19:12 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik doe dat traject vanaf eind juli dagelijks. Tot nu toe was het bijna altijd SLT. Enkele keren was er Plan V of DDZ en keer ICMm.
Toen reed er natuurlijk ook nog wat meer Plan V rond.quote:Op maandag 15 december 2014 19:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voordat Eindhoven op de schop ging was het een doorgaande SPR weert - Tilburg U en reed er alleen maar mat 64
ja maar dat ding staat toch een minuut of wat stil in Wierden of is dat niet meer?quote:Op maandag 15 december 2014 19:52 schreef _JdM_ het volgende:
Ik had vanochtend nog plan V in het treintje Enschede-Rijssen. (er rijdt ook nog SGM) +10 in Hengelo omdat de vroege ochtend Pimpel op zijn eerste dag +30 had. Mijn eigen treintje had nog slechts +2 in Rijssen overigens.
12. Holten.quote:Op maandag 15 december 2014 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar dat ding staat toch een minuut of wat stil in Wierden of is dat niet meer?
Richting Enschede:quote:
Bier?quote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh sorry. Wat was ik ook denkende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |