Staan vast nu al massa's mensen te dringen op Amersfoortquote:Op maandag 15 december 2014 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, zodat ze de hele trein kunnen opheffen "vanwege de veiligheid"
Ze zullen zich wel verslikt hebben in het aantal ICMm'men wat ze nodig blijken te hebben voor Heerlen - Schiphol...quote:Op maandag 15 december 2014 17:24 schreef James1988 het volgende:
NS is wel ineens fors aan het inkrimpen geslagen zeg. Treinen die ik vorige week nog zag rijden met 10 tot 12 bakken ICMm mogen het vandaag ineens doen met 6 a 7. Hoe verzinnen ze het...
Baseer je dat op 1 waarneming?quote:Op maandag 15 december 2014 17:24 schreef James1988 het volgende:
NS is wel ineens fors aan het inkrimpen geslagen zeg. Treinen die ik vorige week nog zag rijden met 10 tot 12 bakken ICMm mogen het vandaag ineens doen met 6 a 7. Hoe verzinnen ze het...
Wel als je denkt dat ik het alleen over mijn trein van vanochtend heb. Dat is dus niet zo.quote:Op maandag 15 december 2014 17:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Je hebt alleen vandaag als waarneming, dat is er toch 1?
Nou prima, maar ik blijf het dubieus vinden dat je na 1 dag direct zo'n conclusie wilt trekken.quote:Op maandag 15 december 2014 17:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wel als je denkt dat ik het alleen over mijn trein van vanochtend heb. Dat is dus niet zo.
Dat sommige treinen vorig jaar misschien te ruim bemeten waren geloof ik nog wel (en dan is het te verdedigen dat men de materieelinzet aanpast), maar sommige inkrimpingen zijn behoorlijk drastisch.quote:Op maandag 15 december 2014 17:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Nou prima, maar ik blijf het dubieus vinden dat je na 1 dag direct zo'n conclusie wilt trekken.
Er komen uit allerlei windstreken klachten bij ons binnen over opeens te korte treinen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Nou prima, maar ik blijf het dubieus vinden dat je na 1 dag direct zo'n conclusie wilt trekken.
ik blijf het verbijsterend vinden dat het op dag EEN al meteen zo overal zo'n zootje is. Tenzij het opzet is natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 17:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Nouja, de defectenstand was vorige bizar hoog, dat is met een nieuwe dienstregeling niet ineens opgelost..quote:Op maandag 15 december 2014 17:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat sommige treinen vorig jaar misschien te ruim bemeten waren geloof ik nog wel (en dan is het te verdedigen dat men de materieelinzet aanpast), maar sommige inkrimpingen zijn behoorlijk drastisch.
Je maakt mij niet wijs dat de meldingen over ineens ingekorte treinen die ik zo her en der zie allemaal komen door incidenten, defect materieel en andere oorzaken.
nee, maar wel "ineens" erger geworden.quote:Op maandag 15 december 2014 18:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Nouja, de defectenstand was vorige bizar hoog, dat is met een nieuwe dienstregeling niet ineens opgelost..
Ja precies hetzelfde als tussen Den Haag en Enschede dus.quote:Op maandag 15 december 2014 18:45 schreef Ireyon het volgende:
In de avondspits, van Eindhoven naar Tilburg, 4 bakken Virm ipv 11 bakken ICMm
Beginnen ze nu al, als maandagochtend er maar worstjes zijnquote:Op maandag 15 december 2014 17:15 schreef ReisT het volgende:
Ik ben nu onderweg van Hannover naar Amersfoort, maar zonder de beloofde bistrowagen...
Gelukkig was het tijdig aangekondigd.
Jaquote:Op maandag 15 december 2014 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft iemand vandaag een trein gezien die LANGER geworden is?
van 5 bakken sgmm naar 10 bakken SLTquote:Op maandag 15 december 2014 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft iemand vandaag een trein gezien die LANGER geworden is?
Netto levert dat zo'n 20 meter trein extra op, zou vergelijkbaar zijn met 2x SGMm-3quote:Op maandag 15 december 2014 18:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
van 5 bakken sgmm naar 10 bakken SLTRotterdam > Roosendaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |