Politie naar binnen, nadat er mensen naar buiten kwamenquote:Op maandag 15 december 2014 16:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar wat is er nou gebeurd? Gijzelnemer loco geworden of politieinval?
Nog niet bekend. Ik denk een combinatie; flashbangs gingen naar binnen iig. Alleen die doen wel au.quote:Op maandag 15 december 2014 16:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar wat is er nou gebeurd? Gijzelnemer loco geworden of politieinval?
Wat goed dat jij dat kan bepalen vanaf die afstandquote:Op maandag 15 december 2014 16:25 schreef ioko het volgende:
Lijkt me niet dat die twee vrouwen het gaan halen. Waren buiten bewustzijn, eentje werd gereanimeerd terwijl ze liepen.
Heeft hij al gedaan.quote:Op maandag 15 december 2014 16:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat goed dat jij dat kan bepalen vanaf die afstand![]()
Bel ze even, dan hoeven ze niet meer te reanimeren. Zou zonde van de tijd zijn.
'Ze'?quote:Op maandag 15 december 2014 16:27 schreef DUTCHKO het volgende:
Ze zeggen dat de gijzelnemer doord is. Dat was ook waar hij op aanstuurde met zoveel mogelijk mensen meenemen....
Jij je zin, ze zagen er springlevend uit en kunnen na een controle weer naar huisquote:Op maandag 15 december 2014 16:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat goed dat jij dat kan bepalen vanaf die afstand![]()
Bel ze even, dan hoeven ze niet meer te reanimeren. Zou zonde van de tijd zijn.
Explosieven robot gaat naar binnen, dan zal de gijzelnemer wel geneutraliseerd zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 16:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Ik denk een combinatie; flashbangs gingen naar binnen iig. Alleen die doen wel au.
Nee, maar wat heeft speculeren voor zin. als iemand gereanimeerd word betekent het meestal niet veel goed. Maar om nou meteen conclusies te gaan trekkenquote:Op maandag 15 december 2014 16:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Jij je zin, ze zagen er springlevend uit en kunnen na een controle weer naar huis
Bij reanimatie door bloedverlies na schotwonden is het goed mogelijk dat ze in de ambulance een hartritme weten te verkrijgen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Jij je zin, ze zagen er springlevend uit en kunnen na een controle weer naar huis
Conclusie was dat het erg slecht uitzag. Lijkt me niet zo'n vreemde conclusie,quote:Op maandag 15 december 2014 16:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar wat heeft speculeren voor zin. als iemand gereanimeerd word betekent het meestal niet veel goed. Maar om nou meteen conclusies te gaan trekken
Kan ook zijn dat ze in "shock" zijn. Hoeft niet te betekenen dat ze daadwerkelijk gewond zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 16:29 schreef svann het volgende:
Zag er niet best uit, al die mensen op brancards.
Ik hoop het.quote:Op maandag 15 december 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij reanimatie door bloedverlies na schotwonden is het goed mogelijk dat ze in de ambulance een hartritme weten te verkrijgen.
15-20 minuten geledenquote:Op maandag 15 december 2014 16:31 schreef b4kl4p het volgende:
Zo zeg, wat een knalfeest daarstraks. Hoelaat zijn ze eigenlijk binnen gevallen? Hoe oud zijn de beelden die ik nu zie?
Vrij recent, 10 minuten geleden of zoquote:Op maandag 15 december 2014 16:31 schreef b4kl4p het volgende:
Zo zeg, wat een knalfeest daarstraks. Hoelaat zijn ze eigenlijk binnen gevallen? Hoe oud zijn de beelden die ik nu zie?
Twintig minuten geleden.quote:Op maandag 15 december 2014 16:31 schreef b4kl4p het volgende:
Nondeju, gooiden ze daar gewoon even de complete voorraad flashbangs naar binnen ofzoquote:Op maandag 15 december 2014 16:28 schreef __Saviour__ het volgende:
De stream kun je terugspoelen, het binnenvallen en schieten is te zien
Dat is 3 minuten geleden..quote:Op maandag 15 december 2014 16:32 schreef svann het volgende:
[..]
Twintig minuten geleden.
03:30 uur plaatselijke tijd hoorde ik zeggen.
Neequote:Op maandag 15 december 2014 16:34 schreef b4kl4p het volgende:
Oke bedankt. heftig zeg. Dus ook nog geen bericht of de dader dood is of niet?
Hij wordt begraven in een IS-vlag.quote:Op maandag 15 december 2014 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als het goed is iig weer een booslim minder.
Ja alleen nu zijn volgelingen goed in de gaten houden voor het geval er eentje over een paar weken hetzelfde gaat doen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als het goed is iig weer een booslim minder.
Ik herinner mij anders een of andere christelijk debiel die opriep om alle homo's te vermoorden voor Kerstmis.quote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Je hoort nooit eens van een christen of een jood dat ze dit soort achterlijke acties uitvoeren.. het zijn altijd weer de moslims die een steekje los hebben
Maf, net liepen ze nog een 10 minuten achter.quote:
In een varkenshuidje.quote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij wordt begraven in een IS-vlag.
quote:Op maandag 15 december 2014 16:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
CNN meldt 45 doden en 400 zwaar gewonden.
Dat is allemaal speculatie. er is nog niks bekend gemaakt.quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
2 doden en 3 zwaargewonden lijkt het te zijn.
Ditquote:Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is allemaal speculatie. er is nog niks bekend gemaakt.
CNN zegt confirmed, maar ja, CNNquote:Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is allemaal speculatie. er is nog niks bekend gemaakt.
CNN is een sensatie zender ala Telegraaf....quote:Op maandag 15 december 2014 16:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
CNN zegt confirmed, maar ja, CNNal zal het denk ik wel op waarheid berusten, gezien de beelden.
No shitquote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
CNN is een sensatie zender ala Telegraaf....
Je klinkt butthurtquote:Op maandag 15 december 2014 16:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alvast gecondoleerd met je broeder.
2 doden en 3 gewonden sensatie? Dan zal er waarschijnlijk niemand overleden en gewond geraakt zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
CNN is een sensatie zender ala Telegraaf....
Altijd weer die hipsters.quote:Op maandag 15 december 2014 16:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
CNN meldt dat de dader een Casio FW-91 droeg.
[ afbeelding ]
Butthurt? Waarom?quote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je klinkt butthurt![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2014 16:51 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Butthurt? Waarom?
Tevens; twitchkotertje
Dat is te hopen....quote:Op maandag 15 december 2014 16:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
2 doden en 3 gewonden sensatie? Dan zal er waarschijnlijk niemand overleden en gewond geraakt zijn.
Bron: Volkskrantquote:Haron Monis is bepaald geen onbekende voor de Australische justitie en de media in dat land, schrijven Australische media. Begin dit jaar moest hij voor de rechter verschijnen op verdenking van medeplichtigheid aan de moord op zijn ex-vrouw. Die werd neergestoken en in brand gestoken in een trappenhuis in Werrington. In die zaak verdedigde hij zichzelf. Hij beweerde dat de Australische AIVD, de ASIO, hem middels een complot in de gevangenis wil krijgen.
In oktober werd een zaak tegen hem begonnen, omdat hij ruim tien jaar terug tientallen vrouwen zou hebben aangerand tijdens zijn werk als alternatief genezer die zwarte magie beoefende. De man zou zichzelf inmiddels tot sjeik Haron hebben benoemd.
Afgelopen vrijdag zou de zelfbenoemde sjeik nog een laatste, wanhopige poging hebben gedaan bij het hooggerechtshof om de aanklachten tegen hem te laten vervallen. Hij is vrij op borgtocht, totdat de aanrandingszaak en de moordzaak verder gaan.
Die moslim zal wel ernstig dood zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, de gijzelnemer zal wel ernstig dood zijn.
Neem je wel ff de goede vlag mee...?quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Pietertjuh het volgende:
Wat een amateur zeg. Als je het doet, doe het dan goed. Boobytraps, c4, claymores in de deuropening. Helmpje op zodat er geen headshot gemaakt kan worden, kogelvrij vest, en een bom om je lichaam om er einde aan te maken als de politie er toch in slaagt binnen te dringen.
CNN meldt nu dat 9/11 ook erg was.quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Pietertjuh het volgende:
Wat een amateur zeg. Als je het doet, doe het dan goed. Boobytraps, c4, claymores in de deuropening. Helmpje op zodat er geen headshot gemaakt kan worden, kogelvrij vest, en een bom om je lichaam om er einde aan te maken als de politie er toch in slaagt binnen te dringen.
Fuck wat waren die dingen heerlijk in COD4:MWquote:
Er liggen nog twee nukes in Sydney, waarvan er een waarschijnlijk in het operahouse ligt.quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Pietertjuh het volgende:
De BBC meldt dat er een 3e wolkenkrabber is ingestort, terwijl die over 20 minuten pas tegen de grond gaat.quote:Op maandag 15 december 2014 16:58 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Er liggen nog twee nukes in Sydney, waarvan er een waarschijnlijk in het operahouse ligt.
NOS meldt net dat Mark R. op zijn eenwieler onderweg is om de slachtoffers bij te staan en medeleven te betuigen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De BBC meldt dat er een 3e wolkenkrabber is ingestort, terwijl die over 20 minuten pas tegen de grond gaat.
Heb je het tegen mij?quote:Op maandag 15 december 2014 17:00 schreef LelijKnap het volgende:
Tijd is relatief, Meta. In de hogere sferen vergeten ze onze achterstand nog wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 15 december 2014 17:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?
En inderdaad, Reptilians denken nu eenmaal sneller.Oeps, meta-mata, mateta...matatataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En exact.
Niemand.quote:Op maandag 15 december 2014 17:03 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wie geeft hem een #Illridewithyou ritje??
Nee, dit is de werkelijkheid waar films over worden gemaakt.quote:Op maandag 15 december 2014 16:42 schreef eQuaL het volgende:
Pffff tis net een film joh. Heftig allemaal
Haha, lachen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef DaveDave09 het volgende:
Wss 2 doden en 3 zwaargewonden door politie kogels
Of wordt de werkelijkheid nagespeeld in de echtheid van de film?quote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, dit is de werkelijkheid waar films over worden gemaakt.
Het zal je spouse maar zijn...quote:Op maandag 15 december 2014 17:06 schreef DaveDave09 het volgende:
Wss 2 doden en 3 zwaargewonden door politie kogels
Ja die zit nu aan zijn eerste maagd van de 72. Je had hem beter in een put in levend kunnen houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |