15-20 minuten geledenquote:Op maandag 15 december 2014 16:31 schreef b4kl4p het volgende:
Zo zeg, wat een knalfeest daarstraks. Hoelaat zijn ze eigenlijk binnen gevallen? Hoe oud zijn de beelden die ik nu zie?
Vrij recent, 10 minuten geleden of zoquote:Op maandag 15 december 2014 16:31 schreef b4kl4p het volgende:
Zo zeg, wat een knalfeest daarstraks. Hoelaat zijn ze eigenlijk binnen gevallen? Hoe oud zijn de beelden die ik nu zie?
Twintig minuten geleden.quote:Op maandag 15 december 2014 16:31 schreef b4kl4p het volgende:
Nondeju, gooiden ze daar gewoon even de complete voorraad flashbangs naar binnen ofzoquote:Op maandag 15 december 2014 16:28 schreef __Saviour__ het volgende:
De stream kun je terugspoelen, het binnenvallen en schieten is te zien
Dat is 3 minuten geleden..quote:Op maandag 15 december 2014 16:32 schreef svann het volgende:
[..]
Twintig minuten geleden.
03:30 uur plaatselijke tijd hoorde ik zeggen.
Neequote:Op maandag 15 december 2014 16:34 schreef b4kl4p het volgende:
Oke bedankt. heftig zeg. Dus ook nog geen bericht of de dader dood is of niet?
Hij wordt begraven in een IS-vlag.quote:Op maandag 15 december 2014 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als het goed is iig weer een booslim minder.
Ja alleen nu zijn volgelingen goed in de gaten houden voor het geval er eentje over een paar weken hetzelfde gaat doen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als het goed is iig weer een booslim minder.
Ik herinner mij anders een of andere christelijk debiel die opriep om alle homo's te vermoorden voor Kerstmis.quote:Op maandag 15 december 2014 16:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Je hoort nooit eens van een christen of een jood dat ze dit soort achterlijke acties uitvoeren.. het zijn altijd weer de moslims die een steekje los hebben
Maf, net liepen ze nog een 10 minuten achter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |