Politie naar binnen, nadat er mensen naar buiten kwamenquote:Op maandag 15 december 2014 16:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar wat is er nou gebeurd? Gijzelnemer loco geworden of politieinval?
Nog niet bekend. Ik denk een combinatie; flashbangs gingen naar binnen iig. Alleen die doen wel au.quote:Op maandag 15 december 2014 16:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar wat is er nou gebeurd? Gijzelnemer loco geworden of politieinval?
Wat goed dat jij dat kan bepalen vanaf die afstandquote:Op maandag 15 december 2014 16:25 schreef ioko het volgende:
Lijkt me niet dat die twee vrouwen het gaan halen. Waren buiten bewustzijn, eentje werd gereanimeerd terwijl ze liepen.
Heeft hij al gedaan.quote:Op maandag 15 december 2014 16:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat goed dat jij dat kan bepalen vanaf die afstand![]()
Bel ze even, dan hoeven ze niet meer te reanimeren. Zou zonde van de tijd zijn.
'Ze'?quote:Op maandag 15 december 2014 16:27 schreef DUTCHKO het volgende:
Ze zeggen dat de gijzelnemer doord is. Dat was ook waar hij op aanstuurde met zoveel mogelijk mensen meenemen....
Jij je zin, ze zagen er springlevend uit en kunnen na een controle weer naar huisquote:Op maandag 15 december 2014 16:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat goed dat jij dat kan bepalen vanaf die afstand![]()
Bel ze even, dan hoeven ze niet meer te reanimeren. Zou zonde van de tijd zijn.
Explosieven robot gaat naar binnen, dan zal de gijzelnemer wel geneutraliseerd zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 16:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Ik denk een combinatie; flashbangs gingen naar binnen iig. Alleen die doen wel au.
Nee, maar wat heeft speculeren voor zin. als iemand gereanimeerd word betekent het meestal niet veel goed. Maar om nou meteen conclusies te gaan trekkenquote:Op maandag 15 december 2014 16:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Jij je zin, ze zagen er springlevend uit en kunnen na een controle weer naar huis
Bij reanimatie door bloedverlies na schotwonden is het goed mogelijk dat ze in de ambulance een hartritme weten te verkrijgen.quote:Op maandag 15 december 2014 16:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Jij je zin, ze zagen er springlevend uit en kunnen na een controle weer naar huis
Conclusie was dat het erg slecht uitzag. Lijkt me niet zo'n vreemde conclusie,quote:Op maandag 15 december 2014 16:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar wat heeft speculeren voor zin. als iemand gereanimeerd word betekent het meestal niet veel goed. Maar om nou meteen conclusies te gaan trekken
Kan ook zijn dat ze in "shock" zijn. Hoeft niet te betekenen dat ze daadwerkelijk gewond zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 16:29 schreef svann het volgende:
Zag er niet best uit, al die mensen op brancards.
Ik hoop het.quote:Op maandag 15 december 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij reanimatie door bloedverlies na schotwonden is het goed mogelijk dat ze in de ambulance een hartritme weten te verkrijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |