SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door seto op 15-12-2014 16:00:04 ]
quote:Op maandag 15 december 2014 13:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je overschat de gemiddelde user in deze reeks
ey zinaquote:Op maandag 15 december 2014 13:46 schreef Crip het volgende:
wten jullie hoe hard ik mijn best moest doen om niet te lachen moeilijkste 40 mijn leven. anyway ben kaaskop nu
quote:Op maandag 15 december 2014 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat kun je verwachten op een meet
[..]
Dit staat op de to-do-list van 2015, thanks. Zal je tzt een dm sturen
[..]
ne ze was gwn nederlands en woonde in zo'n mooie buurt in zoetje echt nice
Nooit gemeet met jou, geen idee of dat een brave filmavond wordt of een avondje in de darkroom met de rest vastgebonden op een houten paal met jou als meesteres met een zweep in de hand.quote:Op maandag 15 december 2014 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat kun je verwachten op een meet
ga je nu ook je hoofddoek af doen?quote:Op maandag 15 december 2014 13:46 schreef Crip het volgende:
wten jullie hoe hard ik mijn best moest doen om niet te lachen moeilijkste 40 mijn leven. anyway ben kaaskop nu
assimilatie ftwquote:Op maandag 15 december 2014 13:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
ga je nu ook je hoofddoek af doen?
heb je gezworen of beloofd?quote:Op maandag 15 december 2014 13:46 schreef Crip het volgende:
Ik ben in voor beide.quote:Op maandag 15 december 2014 13:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Nooit gemeet met jou, geen idee of dat een brave filmavond wordt of een avondje in de darkroom met de rest vastgebonden op een houten paal met jou als meesteres met een zweep in de hand..
En daarom post je hier niet? De vaste posters uit het oude Turken topic waren helemaal niet zoals jij ze beschrijft. Je hebt een paar negatieve opmerkingen naar je hoofd gekregen (niet eens in dit topic) en tuft vervolgens op dit hele topic en de users.quote:Op maandag 15 december 2014 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Was toen Nederland in de ban was van de dubbele paspoorten en ik in POL of NWS mee aan het discussiëren was geloof ik. Niet de plek waar ik ga trollen.
Alleen als ik na afloop kan kruipen onder de armen van Jan om de pijn te kunnen verzachten...quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 13:49 schreef Crip het volgende:
was zon somalier daar wilde foto met burgemeester zegt die burgemeester voo se grap 1 euro per foto. pakt doe somalier echt een euro uit zijn portemonnee. wallah wilde echt lachen als een maddafaka maar ging nie
Sylvia, Jan en ik.quote:Op maandag 15 december 2014 13:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen als ik na afloop kan kruipen onder de armen van Jan om de pijn te kunnen verzachten....
Wie komen er allemaal?.
was zon somalier daar wilde foto met burgemeester zegt die burgemeester voo se grap 1 euro per foto. pakt doe somalier echt een euro uit zijn portemonnee. wallah wilde echt lachen als een maddafaka maar ging nie
Dit ja.quote:Op maandag 15 december 2014 13:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
En daarom post je hier niet? De vaste posters uit het oude Turken topic waren helemaal niet zoals jij ze beschrijft. Je hebt een paar negatieve opmerkingen naar je hoofd gekregen (niet eens in dit topic) en tuft vervolgens op dit hele topic en de users.
Nee, de reden die ik noemde is waarom ik destijds gestopt ben te posten. Jaar geleden ofzo heb ik nog ff meegepost (hey Sylvester) was prima. Nu is het enige wat me tegenstond het feit. Dat hier batshit crazy gedrag leek te worden getolereerd. Verder is dit wel een no nonsense en geen kusjekroelreeks, wat tof is. Enige reden om het wel te proberen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
En daarom post je hier niet? De vaste posters uit het oude Turken topic waren helemaal niet zoals jij ze beschrijft. Je hebt een paar negatieve opmerkingen naar je hoofd gekregen (niet eens in dit topic) en tuft vervolgens op dit hele topic en de users.
Overigens moet je vooral niet denken dat ik jou probeer over te halen om hier te posten. Het kan heel goed dat je geen klik hebt met de mensen hier, maar schuif dat niet af op een zogenaamd 'superioriteitsgevoel'. Wij zijn hier een gemixte groep, niet eens allen Turk. En zelfs onder de Turken bevinden zich peepz die hun Turkse nationaliteit hebben opgegen omdat ze niks met het hele land hadden.
De enige bij wie ik momenteel een superioriteitsgevoel zie is bij jou met je zogenaamde 'kijk mij, ik ben goed geintegreerd, ben niet zoals die Turken' attitude.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Overigens moet je vooral niet denken dat ik jou probeer over te halen om hier te posten. Het kan heel goed zijn dat je geen klik hebt met de mensen hier, maar schuif dat niet af op een zogenaamd 'superioriteitsgevoel'. Wij zijn hier een gemixte groep, niet eens allen Turk. En zelfs onder de Turken bevinden zich peepz die hun Turkse nationaliteit hebben opgegeven omdat ze niks hadden met het hele land.
De enige bij wie ik momenteel een superioriteitsgevoel zie is bij jou met je zogenaamde 'kijk mij, ik ben goed geintegreerd, ben niet zoals die Turken' attitude.
Het eerste.quote:Op maandag 15 december 2014 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jongens ik weet het nog steeds niet, organisatiecomité of organisatiecommissie???
serieuze vraag
#helpafriend
Comité.quote:Op maandag 15 december 2014 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jongens ik weet het nog steeds niet, organisatiecomité of organisatiecommissie???
serieuze vraag
#helpafriend
Streepje tussenquote:Op maandag 15 december 2014 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
a dat dacht ik ook maar word geeft een rood lijntje eronder![]()
why tho!
Wellicht omdat samengesteld wordt. En aangezien je allerlei combinaties kan maken is het niet zo vreemd dat Word alle combinaties kent.quote:Op maandag 15 december 2014 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
why tho!
Oke. Dit is al een stuk beter.quote:Op maandag 15 december 2014 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, de reden die ik noemde is waarom ik destijds gestopt ben te posten. Jaar geleden ofzo heb ik nog ff meegepost (hey Sylvester) was prima. Nu is het enige wat me tegenstond het feit. Dat hier batshit crazy gedrag leek te worden getolereerd. Verder is dit wel een no nonsense en geen kusjekroelreeks, wat tof is. Enige reden om het wel te proberen.
Het werd me gevraagd, ik gaf antwoord. Ik zeg nergens dat men hier niet geïntegreerd is, sou nogal debiel zijn om te zeggen tegen mensen die op een Nederlands jongerenforums posten.
Organisatiecomité. Word sucks.quote:Op maandag 15 december 2014 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
why tho!
Comité. Op de Wikipedia-pagina kun je lezen wat het verschil is met een commissie, wat een samenwerking is die vanuit de grotere organisatie wordt georganiseerd.quote:Op maandag 15 december 2014 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
serieuze vraag
#helpafriend
Vertel dan, Rotterdam'da nerelere gidilirquote:Op maandag 15 december 2014 13:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kom gew een keer naar Rotterdam of hou er over op pls
Je kunt iemand niet forceren om hier niet te posten, dat heb je net gezien met de GYM-users die hier post(t)en tegen de zin in van een paar users. Tja, dan kun je verder weinig dan tolereren.quote:Op maandag 15 december 2014 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat hier batshit crazy gedrag leek te worden getolereerd.
Clumsy is nogal arrogant en heeft het bovengenoemde niet zo door.quote:Op maandag 15 december 2014 13:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oke. Dit is al een stuk beter.
Moet wel zeggen dat er in je gym topic ook psycho's rondlopen die mensen zomaar uit het niets kunnen afkankeren. Maar die tolereer jij ook. Jullie psycho is Weiss, de onze is Stimo.![]()
(En ik ook een beetje)
hey no1, het wordt mijn topic genoemd, kijkquote:Op maandag 15 december 2014 13:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat er in je gym topic ook psycho's rondlopen die mensen zomaar uit het niets kunnen afkankeren. Maar die tolereer jij ook. Jullie psycho is Weiss, de onze is Stimo.![]()
(En ik ook een beetje)
'We' mobiliseren snel als het moet. Een DEFCON 4 van nu is natuurlijk al die inspanning niet waard.quote:Op maandag 15 december 2014 14:01 schreef Peunage het volgende:
Ik wil niet bemoeien maar ik doe het toch. Turken zijn volgens mij een minderheid in dit topic.
Eerst Bergweg kapsalon halen.quote:
Ben sana naptim lan?quote:Op maandag 15 december 2014 13:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
(En ik ook een beetje)
teveel koerden wil je zeggen?quote:Op maandag 15 december 2014 14:01 schreef Peunage het volgende:
Ik wil niet bemoeien maar ik doe het toch. Turken zijn volgens mij een minderheid in dit topic.
Ik dacht dat je het voor een meet of zo bedoelde. Was meer bedoeld voor een persoonlijk bezoek aan Rotterdam. Ja, dan okay.quote:Op maandag 15 december 2014 14:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Eerst Bergweg kapsalon halen.
Wat doe jeover Antep, zij hebben beste baklava lan. Zelfs beter dan Gulluoglu.
Meeten @ Antepquote:Op maandag 15 december 2014 14:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het voor een meet of zo bedoelde. Was meer bedoeld voor een persoonlijk bezoek aan Rotterdam. Ja, dan okay.
Tam senlik desene laaaa ghirbo.quote:Op maandag 15 december 2014 14:05 schreef xaban06 het volgende:
Voor de fatties wel een perfecte plek
Simpele zielquote:
i know you love mequote:Op maandag 15 december 2014 14:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt iemand niet forceren om hier niet te posten, dat heb je net gezien met de GYM-users die hier post(t)en tegen de zin in van een paar users. Tja, dan kun je verder weinig dan tolereren.
Maar goed, dat heb je zelf ook door denk ik; je zegt immers 'getolereerd' in plaats van 'geaccepteerd'.
ey c_c je weet dat ik je lief vindquote:Op maandag 15 december 2014 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hey no1, het wordt mijn topic genoemd, kijk.
En ach, daar haat ik net zo hard op.
quote:Op maandag 15 december 2014 14:01 schreef Peunage het volgende:
quote:Op maandag 15 december 2014 14:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
AMAAAAAAAAAAAAAAAR EWA BRADDA WAT IS DIE DING WA BEN JE AL DIE TIJD.
Als je naar de trolls kijkt van nu begin je Amar zowaar bijna te missenquote:Op maandag 15 december 2014 14:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
AMAAAAAAAAAAAAAAAR EWA BRADDA WAT IS DIE DING WA BEN JE AL DIE TIJD.
Oh bedoelde je dat nietquote:Op maandag 15 december 2014 14:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kijk deze stoker dan
Je kent je grenzen niet!
Snap je? Koerden, Turken, grenzen?
enjoy.quote:Op maandag 15 december 2014 14:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga misschien volgend jaar naar Bangalore. Afstuderen.
Indiaquote:Op maandag 15 december 2014 14:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga misschien volgend jaar naar Bangalore. Afstuderen.
Nee, niet specifiek Koerden. Paar Koerden, paar Irakezen, Marokkanen, een Iraanse, een gare koelie, en Jan.quote:
je moer wilt dat ook.quote:Op maandag 15 december 2014 14:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
India
Daar prikken ze vrouwen aan de lopende band.
Oh zijn er ook niet-koerdische Irakezen hier, kimler?quote:Op maandag 15 december 2014 14:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, niet specifiek Koerden. Paar Koerden, paar Irakezen, Marokkanen, een Iraanse, een gare koelie, en Jan.
hij herkent 'afsluiting' ook al niet, waz met dezequote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 15 december 2014 13:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Comité. Op de Wikipedia-pagina kun je lezen wat het verschil is met een commissie, wat een samenwerking is die vanuit de grotere organisatie wordt georganiseerd.
Ik ga natuurlijk niet zeggen dat ik moslim ben met je hoofd. Ik zeg wel "Hello ladies, my name is Amar and I am a very rich guy living in Holland."quote:Op maandag 15 december 2014 14:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
succes. de meeste moeten niks van moslims hebben. bereid je maar voor lol.
omg peunage, waaromquote:Op maandag 15 december 2014 14:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet zeggen dat ik moslim ben met je hoofd. Ik zeg wel "Hello ladies, my name is Amar and I am a very rich guy living in Holland."
En dan laat ik mijn 30+ pener zien.
eh. doe dat maar in je eigen land smeerkees. daar zijn ze het misschien gewend..quote:Op maandag 15 december 2014 14:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet zeggen dat ik moslim ben met je hoofd. Ik zeg wel "Hello ladies, my name is Amar and I am a very rich guy living in Holland."
En dan laat ik mijn 30+ pener zien.
was je ban leuk? zou je weer een ban willen?quote:Op maandag 15 december 2014 14:29 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
vieze koerden man. heb medelijden met jullie
ik had geen ban? maar vond het hier maar droog en lompquote:Op maandag 15 december 2014 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was je ban leuk? zou je weer een ban willen?
Even je recente aanval naar Crip daargelaten, ben jij soms vergeten hoe jij mij een best wel een lange tijd terug zomaar uitschold voor hoer en weet ik veel wat omdat ik iets te lang doorging over een onderwerp dat jij saai vond of om een ander achterlijk iets zoals het openen van een nieuw topic omdat het te lang duurde terwijl ik de lapo niet had?quote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben sana naptim lan?
Waarom doe je zo?
In india is het tog normaal dat je gwn verkracht? Je vraagt daarna pas of het lekker was. Jatog amar?quote:Op maandag 15 december 2014 14:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dan laat ik mijn 30cm+ pener zien.
schaapquote:Op maandag 15 december 2014 14:32 schreef Peunage het volgende:
Ik maak gewoon grapje met hem, hij komt meteen als een opgefokte schaap doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |