enjoy.quote:Op maandag 15 december 2014 14:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga misschien volgend jaar naar Bangalore. Afstuderen.
Indiaquote:Op maandag 15 december 2014 14:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga misschien volgend jaar naar Bangalore. Afstuderen.
Nee, niet specifiek Koerden. Paar Koerden, paar Irakezen, Marokkanen, een Iraanse, een gare koelie, en Jan.quote:
je moer wilt dat ook.quote:Op maandag 15 december 2014 14:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
India
Daar prikken ze vrouwen aan de lopende band.
Oh zijn er ook niet-koerdische Irakezen hier, kimler?quote:Op maandag 15 december 2014 14:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, niet specifiek Koerden. Paar Koerden, paar Irakezen, Marokkanen, een Iraanse, een gare koelie, en Jan.
hij herkent 'afsluiting' ook al niet, waz met dezequote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 15 december 2014 13:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Comité. Op de Wikipedia-pagina kun je lezen wat het verschil is met een commissie, wat een samenwerking is die vanuit de grotere organisatie wordt georganiseerd.
Ik ga natuurlijk niet zeggen dat ik moslim ben met je hoofd. Ik zeg wel "Hello ladies, my name is Amar and I am a very rich guy living in Holland."quote:Op maandag 15 december 2014 14:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
succes. de meeste moeten niks van moslims hebben. bereid je maar voor lol.
omg peunage, waaromquote:Op maandag 15 december 2014 14:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet zeggen dat ik moslim ben met je hoofd. Ik zeg wel "Hello ladies, my name is Amar and I am a very rich guy living in Holland."
En dan laat ik mijn 30+ pener zien.
eh. doe dat maar in je eigen land smeerkees. daar zijn ze het misschien gewend..quote:Op maandag 15 december 2014 14:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet zeggen dat ik moslim ben met je hoofd. Ik zeg wel "Hello ladies, my name is Amar and I am a very rich guy living in Holland."
En dan laat ik mijn 30+ pener zien.
was je ban leuk? zou je weer een ban willen?quote:Op maandag 15 december 2014 14:29 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
vieze koerden man. heb medelijden met jullie
ik had geen ban? maar vond het hier maar droog en lompquote:Op maandag 15 december 2014 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was je ban leuk? zou je weer een ban willen?
Even je recente aanval naar Crip daargelaten, ben jij soms vergeten hoe jij mij een best wel een lange tijd terug zomaar uitschold voor hoer en weet ik veel wat omdat ik iets te lang doorging over een onderwerp dat jij saai vond of om een ander achterlijk iets zoals het openen van een nieuw topic omdat het te lang duurde terwijl ik de lapo niet had?quote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben sana naptim lan?
Waarom doe je zo?
In india is het tog normaal dat je gwn verkracht? Je vraagt daarna pas of het lekker was. Jatog amar?quote:Op maandag 15 december 2014 14:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dan laat ik mijn 30cm+ pener zien.
schaapquote:Op maandag 15 december 2014 14:32 schreef Peunage het volgende:
Ik maak gewoon grapje met hem, hij komt meteen als een opgefokte schaap doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |