Ik dacht dat je het voor een meet of zo bedoelde. Was meer bedoeld voor een persoonlijk bezoek aan Rotterdam. Ja, dan okay.quote:Op maandag 15 december 2014 14:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Eerst Bergweg kapsalon halen.
Wat doe jeover Antep, zij hebben beste baklava lan. Zelfs beter dan Gulluoglu.
Meeten @ Antepquote:Op maandag 15 december 2014 14:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het voor een meet of zo bedoelde. Was meer bedoeld voor een persoonlijk bezoek aan Rotterdam. Ja, dan okay.
Tam senlik desene laaaa ghirbo.quote:Op maandag 15 december 2014 14:05 schreef xaban06 het volgende:
Voor de fatties wel een perfecte plek
Simpele zielquote:
i know you love mequote:Op maandag 15 december 2014 14:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt iemand niet forceren om hier niet te posten, dat heb je net gezien met de GYM-users die hier post(t)en tegen de zin in van een paar users. Tja, dan kun je verder weinig dan tolereren.
Maar goed, dat heb je zelf ook door denk ik; je zegt immers 'getolereerd' in plaats van 'geaccepteerd'.
ey c_c je weet dat ik je lief vindquote:Op maandag 15 december 2014 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hey no1, het wordt mijn topic genoemd, kijk.
En ach, daar haat ik net zo hard op.
quote:Op maandag 15 december 2014 14:01 schreef Peunage het volgende:
Ik wil niet bemoeien maar ik doe het toch. Turken zijn volgens mij een minderheid in dit topic.
quote:Op maandag 15 december 2014 14:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
AMAAAAAAAAAAAAAAAR EWA BRADDA WAT IS DIE DING WA BEN JE AL DIE TIJD.
Als je naar de trolls kijkt van nu begin je Amar zowaar bijna te missenquote:Op maandag 15 december 2014 14:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
AMAAAAAAAAAAAAAAAR EWA BRADDA WAT IS DIE DING WA BEN JE AL DIE TIJD.
Oh bedoelde je dat nietquote:Op maandag 15 december 2014 14:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kijk deze stoker dan
Je kent je grenzen niet!
Snap je? Koerden, Turken, grenzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |