en dan wil ze in de UK gaan werken en die vriend gaat dan voor haar zoon zorgen in Nederland.quote:Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Veel leesplezier:
R&P / Bijna geen stem en relatie
Hoe oud is die jongen eigenlijk?quote:Op maandag 15 december 2014 23:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
en dan wil ze in de UK gaan werken en die vriend gaat dan voor haar zoon zorgen in Nederland.
Ja, wij hebben er eentje. Zonder overleg gekocht door mijn man. Omdat het hem zo leuk leek om zelf oliebollen te bakken voor O&N.quote:Op maandag 15 december 2014 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Darn, ik zou dat niet eens met mijn man overleggen
Als ik al een frituurpanzou kopen.....
Is dat die jongen die die kindsoldaten-opleiding volgt?quote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Geen idee minderjarig kan ik me herinneren uit dat topic.
Wij hebben ook een frituurpan (ik zie dat eigenlijk wel een beetje als behorend bij een standaard keukenuitrustingquote:Op maandag 15 december 2014 14:48 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Als je zo'n ding hebt staan ga je 'm gebruiken ook
(ook omdat frituurvoer/slachtafval juist geen drol kost)
quote:Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef Ouder1 het volgende:
Net een goed gesprek gehad met mijn vriend via de telefoon. We zijn er uit en hij bedoelde het allemaal niet zo als het er uit kwam zei hij.
Pak van mijn hart.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb voorgesteld het 50/50 te doen maar hij had zelf vandaag al bedacht dat zijn reactie niet echt eerlijk was gezien de voorgeschiedenis dus hij staat er op het te betalen. Ik heb hem verteld dat ik oudste al geld heb gegeven vandaag en daar heeft hij nu vrede mee. De frituurpan gaan we samen kopen, hij vindt het leuk mee te beslissen in alles wat elektrisch is, ook huishoudspullen.
En de rest gaat in de la als 'luxe-enveloppe'... Voor als er iets langs komt wat één van ons dan graag wil en dan beslissen we er met z'n drieën over is de afspraak. Op is op dus daarna gaat de boekriem weer vol aangetrokken worden en is die ruimte er niet meer tot ik een baan heb gevonden.
hij is rond de 30...quote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Geen idee minderjarig kan ik me herinneren uit dat topic.
Oh...dat weet ik niet, geloof rond de 17/18.quote:
Ik had serieus met haar te doen. Vond het wel zielig dat iemand constant in de vechtmodus zit en haar hele leven al problemen heeft. Had haar zelfs genomineerd als meest door zee user, maar dan lees ik weer iets en denk ik....je bent echt gestoord. hebt echt psychische hulp nodig.quote:Op maandag 15 december 2014 22:39 schreef Cue_ het volgende:
En altijd in andere topics maar doen hoe geweldig haar leven is
Seriously Ouder1....zoek hulp en ga in therapie zoals je vorig jaar zelf al wilde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:29 schreef Ouder1 het volgende:
Het is de taal die zij spreken en de enige taal die ze blijkbaar verstaan. Wie weet moeten wij eens hun taal gaan spreken en hier een islamitische school uitmoorden voordat het eens tot die stomme koppen door gaat dringen dat ze niet erg handig bezig zijn.
Nee, jij hebt een leeshandicap die dat allemaal verklaard.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:19 schreef Kingstown het volgende:
Serieuze vraag: heb je een sociale handicap oid wat dit allemaal zou kunnen verklaren?
Hij drukt je neus op de feiten. Kan confronterend zijn, ik begrijp het.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een leeshandicap die dat allemaal verklaard.
Nee want mijn zoons zijn gewoon bij mij, wat de woonsituatie van mijn vriend met mij te maken heeft is mij een raadsel, ik heb geen ruzie met mijn schoonouders of ouders, enz enz.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:22 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Hij drukt je neus op de feiten. Kan confronterend zijn, ik begrijp het.
Binnen 2 minuten een jij-bak maken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:21 schreef Ouder1 het volgende:
Nee, jij hebt een leeshandicap die dat allemaal verklaard.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten een jij-bak maken.![]()
Ik snap je defensieve houding. Het zal vast niet leuk zijn om te weten wat voor rotzooi je ervan gemaak hebtt, zolang je je eigen advies maar opvolgt en snel in therapie gaat. Dat is het belangrijkste.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:24 schreef Ouder1 het volgende:
Nee want mijn zoons zijn gewoon bij mij, wat de woonsituatie van mijn vriend met mij te maken heeft is mij een raadsel, ik heb geen ruzie met mijn schoonouders of ouders, enz enz.
quote:Op maandag 11 november 2013 12:01 schreef Ouder1 het volgende:
Ik heb een groot probleem. Ik ben alleenstaande ouder met twee puber zoons. Nu is deze zomer de oudste boos vertrokken naar zijn vader
quote:Op maandag 16 september 2013 17:03 schreef Ouder1 het volgende:
Ik heb mijn schoonouders nu 3 keer gezien, we hebben al 1,5 jaar een relatie. Het verloopt nogal stroef met zijn ouders. Begrijpelijk door het leeftijdsverschil.
quote:Op maandag 16 september 2013 17:11 schreef Ouder1 het volgende:
Probleem; Het contact tussen mij en zijn ouders verloopt erg stroef. Gesprekken vallen dood, sneren worden door haar gemaakt.
quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 14:10 schreef Ouder1 het volgende:
Dank. Ik ga zeker hulp zoeken, had daar voor dit topic eigenlijk nog niet eens over nagedacht.
Waar lees jij weggelopen en ruzie met? Allemaal interpretaties van jouw kant dus. Doe een cursus begrijpend lezen; had je al veel eerder moeten doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |