abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147611761
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

hier staat al 5 jaar een frituurpan, nog nooit gebruikt.
ik weet iemand die hem kan gebruiken :Y
...
pi_147611812
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 19:41 schreef sacha het volgende:

[..]

ik weet iemand die hem kan gebruiken :Y
Verwarmingselement zit in de pan :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147611842
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Verwarmingselement zit in de pan :'(
sjips :{
...
  maandag 15 december 2014 @ 19:50:06 #129
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_147612084
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:59 schreef Ouder1 het volgende:
Ik denk dus dat ik het financieel juist erg goed doe. mag ik een verjaardagscadeau dan niet uitgeven aan wat ik wil? Hoeveel moet ik op mijn spaarrekening hebben staan voor ik van jullie een frituur mag kopen? 8)7
Wat betreft die frituurpan is het mij ook een raadsel waarom dat zo vreemd is. Als dat jouw grote wens is, dan is dat jouw wens. Simpel. Al wil je een linksdraaiende accu-oplader voor je electrische epilator, maakt dat nou uit?
pi_147612383
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat betreft die frituurpan is het mij ook een raadsel waarom dat zo vreemd is. Als dat jouw grote wens is, dan is dat jouw wens. Simpel. Al wil je een linksdraaiende accu-oplader voor je electrische epilator, maakt dat nou uit?
Het gaat niet om de frituurpan het gaat alleen om wie de kerstboodschappen moet betalen.
  maandag 15 december 2014 @ 19:59:05 #131
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_147612450
Hoe oud is die vriend van TS nou? Sta er beetje van te kijken dat hij minimumloon heeft en thuis woont.. :{
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_147612581
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:35 schreef Wespensteek het volgende:
Als je vraagt waar je geld aan moet besteden vat ik dat samen als dat je hulp nodig hebt bij het besteden van geld, dat is toch niet erg vreemd?
Kijk je Nederlands er nog eens op na; dit is best wel lachwekkend.
pi_147612671
Net een goed gesprek gehad met mijn vriend via de telefoon. We zijn er uit en hij bedoelde het allemaal niet zo als het er uit kwam zei hij.
Pak van mijn hart.
pi_147613146
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:07 schreef Ouder1 het volgende:
Wat vinden jullie?
1) Uitgeven aan kerstinkopen voor het eten?
2) Een deel aan mijn oudste geven zodat hij er eens van uit kan gaan of zijn kamer wat aan kan kleden?
3) Alleen uitgeven aan mijzelf?
4) Alleen uitgeven aan wat ik wil (dus ook gezinsdingen die we anders niet doen want te duur?)
5) lekker in een la stoppen en gebruiken als er iets leuks voorbij komt voor mijzelf, mijn kinderen of mijn vriend (wat ik het liefste zou doen)?
6) Combinatie van bovenstaande?
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het is vooral dat ik zo vaak 'Nee' zeg tegen mijn kinderen en vooral mijzelf;
Nee, geen nieuwe winterjas al is de mijne nu 12 jaar oud en vertoont slijtsporen
Nee, niet uit eten, dat is te duur
Nee, geen nieuwe schoenen al zitten er gaatjes in
Nee, geen bijzonder toetje want dat is ¤0,25 duurder
Nee, geen kaas want dat is duur
Nee, niet met de auto naar het centrum want dat kost parkeergeld
Nee, niet naar de bios want dat is duur
Nee, niet naar de kapper al zit mijn haar voor geen meter, wacht maar tot ik weer een sollicitatiegesprek heb en het dus zinnig is
Nee, nee, nee, nee

Dat geld kan ik ook daaraan besteden... Snap je?

En die kerst was dus omdat hij thuis wilde eten ipv bij anderen. dat had dus nauwelijks wat gekost, was gezellig en voor mij gemakkelijk geweest. Hij heeft mij omgepraat door te zeggen dat ik dan de ingrediënten zou mogen kopen die ik wilde ipv te moeten kniepen op elke cent.
Doe voorstel dat je dit jaar 3 kerstdagen invoert; eerste kerstdag bij uitnodiging, tweede kerstdag bij haar zus, en speciale vriend/gezin kerstdag erna als hij vrij is of anders op zaterdag erna ofzo.

Verder ->
- koop jas en schoenen; bij V&D regelmatig tot 70% korting via online bestellen en gratis afhalen
- creaclip achtige dingen voor haren knippen al te koop voor E3,50 bij Kruidvat of op internet
- tweedehands film DVD bij play.com - gratis verzendkosten - al vanaf E1,99 bij verkoper Zoverstocks (niks mis met kwaliteit; zelf ook gedaan)
- koop je speciale frituurpan
- geef 30 euro aan elk zoon wanneer ze bij jouw speciale kerstdag zijn
- dag(en) voor kerst en erna tot 75% korting op kerstspullen; koop deze zodat je elk jaar kan gebruiken. Ga anders naar de Action; met max. 10-15 euro ben je gewoon klaar met je kerstversieringen
- hoeveel geld je hebt en wat je krijgt is prive zaak, meeste mensen houden dit gewoon voor zich. Als je bij deze aan je vriend hebt verteld dat je E300,- hebt gekregen, voortaan niet meer zeggen tegen wie dan ook.

Je vriend was zeer vrijgevig met duizend euro OV-kaart en ouderbijdrage voor jouw zonen; niet zijn zonen. Jij en de biologische vader horen te betalen, niet je vriend. Ruzie om eten kan je beter laten; bak wat gemarineerde kipvleugels, stop wat gevulde paprika's in de oven, zet wat salade met gesneden advocado's/bananen enzo ernaast. Zet wat film DVD op met wat borrelnootjes achtige dingen met jasmijn thee ofzo. Erna massage geven, knuffelen, etc. en je dag is voorbij

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 16-12-2014 00:30:31 ]
pi_147613351
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:04 schreef Ouder1 het volgende:
Net een goed gesprek gehad met mijn vriend via de telefoon. We zijn er uit en hij bedoelde het allemaal niet zo als het er uit kwam zei hij.
Pak van mijn hart.
Dus hij betaalt volledige de luxe Kerstinkopen?
Make my day!
pi_147613667
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef agter het volgende:

[..]

Dushij betaalt volledige de luxe Kerstinkopen?
Ik heb voorgesteld het 50/50 te doen maar hij had zelf vandaag al bedacht dat zijn reactie niet echt eerlijk was gezien de voorgeschiedenis dus hij staat er op het te betalen. Ik heb hem verteld dat ik oudste al geld heb gegeven vandaag en daar heeft hij nu vrede mee. De frituurpan gaan we samen kopen, hij vindt het leuk mee te beslissen in alles wat elektrisch is, ook huishoudspullen.
En de rest gaat in de la als 'luxe-enveloppe'... Voor als er iets langs komt wat één van ons dan graag wil en dan beslissen we er met z'n drieën over is de afspraak. Op is op dus daarna gaat de boekriem weer vol aangetrokken worden en is die ruimte er niet meer tot ik een baan heb gevonden.
pi_147613847
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb voorgesteld het 50/50 te doen maar hij had zelf vandaag al bedacht dat zijn reactie niet echt eerlijk was gezien de voorgeschiedenis dus hij staat er op het te betalen. Ik heb hem verteld dat ik oudste al geld heb gegeven vandaag en daar heeft hij nu vrede mee. De frituurpan gaan we samen kopen, hij vindt het leuk mee te beslissen in alles wat elektrisch is, ook huishoudspullen.
En de rest gaat in de la als 'luxe-enveloppe'... Voor als er iets langs komt wat één van ons dan graag wil en dan beslissen we er met z'n drieën over is de afspraak. Op is op dus daarna gaat de boekriem weer vol aangetrokken worden en is die ruimte er niet meer tot ik een baan heb gevonden.
Mss ook wat leuks voor jezelf kopen. Dat rokje van 25 euro wat je schreef? Het is jouw cadeau :)
Make my day!
  maandag 15 december 2014 @ 21:25:42 #138
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_147616971
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:59 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe oud is die vriend van TS nou? Sta er beetje van te kijken dat hij minimumloon heeft en thuis woont.. :{
Ga je mij nog beantwoorden of negeer je voor het gemak even mijn vraag?
Leer spaties gebruiken!
pi_147617868
gezellig samen een frituurpan kopen *;
...
  maandag 15 december 2014 @ 21:41:10 #140
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_147617941
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ga je mij nog beantwoorden of negeer je voor het gemak even mijn vraag?
Al de hoe oud is je vriend vragen worden genegeerd door der. Maar het moge inmiddels wel duidelijk zijn dat hij niet al te oud is.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 15 december 2014 @ 21:42:10 #141
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147617997
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:27 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb geen schulden buiten mijn hypotheek en al een redelijk bedrag aan spaargeld voor noodgevallen. Wij (ik en zoons) leven echter behoorlijk krenterig (elke cent omdraaien) omdat ik nu al een tijdje werkloos ben dus dingen als het vervangen van een kapotte frituur blijven liggen en leuke dingen die geld kosten doe ik niet aan mee en mijn kinderen zelden (kinderen gaan bij mij altijd voor).
Dan zou ik die frituur kopen ( die dingen heb je al voor 30 euro) en de rest in de la leggen voor als misschien de nood aan de man is en iets groters kapot gaat zoals auto, wasmachine, stofzuiger enz.
Je hebt dan wel al spaargeld maar dat soort dingen komen nooit alleen. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 15 december 2014 @ 21:50:33 #142
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_147618479
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:41 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Al de hoe oud is je vriend vragen worden genegeerd door der. Maar het moge inmiddels wel duidelijk zijn dat hij niet al te oud is.
Volgens mij is die uitwonende zoon een paar jaar jonger dan d'r toyboy.. Kan bijna niet anders...
Leer spaties gebruiken!
  maandag 15 december 2014 @ 21:52:46 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147618584
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Ouder1 het volgende:

Eerlijk, na alles nu gelezen te hebben..dump je vriend, ga lekker bij vrienden eten met kerst, spendeer het geld aan een nieuwe winterjas, kleding, schoenen en een kapper en ga zo helemaal nieuw en fris de datingmarkt op. ;)

Maar even serieus, wat Yiwei schrijft lijkt me de beste optie.

[ Bericht 2% gewijzigd door snakelady op 15-12-2014 22:03:12 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_147618945
Het is een verjaardagscadeau, dat ga je toch niet gebruiken voor boodschappen? Zou je boodschappen willen krijgen voor je verjaardag? Je kind is ook niet jarig, dus ook hij heeft imo geen recht op wat extra's (dat krijgt hij op zijn eigen verjaardag wel).

Verjaardagscadeau's zijn bedoeld als leuke dingen die je normaal niet zo snel zou kopen, om wat voor reden dan ook. Ik zou gaan voor iets leuks voor jezelf kopen, of met het hele gezin wat leuks gaan doen (dan profiteert kind dat niet thuis woont ook mee). En dat hoeft ook niet per direct, maar kan prima wat later. En van een deel van het geld een frituurpan kopen kan ook prima, als dat iets is wat jij ook echt wil, of gezellig samen uit eten ofzo.

Maar dit is dus de reden dat ik geen geld geef voor verjaardagen, dan verdwijnt het toch maar op de grote stapel en wordt het vaak niet gebruikt voor iets leuks. Alleen geld voor een specifiek duur doel wil ik wel aan meedoneren.
pi_147619783
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:59 schreef Bootje84 het volgende:
Veel leesplezier:
R&P / Bijna geen stem en relatie
  maandag 15 december 2014 @ 22:24:37 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147620181
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Veel leesplezier:
Ik merk dat ik een boel topics gemist heb ;(
pi_147620261
quote:

[..]

Veel leesplezier:
asjeblieft zeg :|W
...
  maandag 15 december 2014 @ 22:30:02 #148
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_147620408
quote:

[..]

Veel leesplezier:
Kwam al snel uit in dit topic
R&P / Schoonouders leren kennen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 15 december 2014 @ 22:36:02 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147620645
Je vriend is toch ook geen deel van het gezin? Hij woont toch niet bij jullie?

Overigens zou de partner die mij vertelt dat ik iets niet aan mijn kind hoef uit te geven gewoon kunnen gaan wieberen.

Daarbij had jij al geen zin om te koken, dus waarom zou je dan ook nog een keer je eigen extra geld moeten uitgeven om luxe te koken?
Als zijn zus alleen maar jarig wil zijn, dan ga je daar aan het eind van de ochtend maar op de koffie, kun je daarna elders gaan mee-eten.

Ervaringstip; als je luxe wilt eten en er niet te veel voor wilt doen, dan is het kerst-thuismenu van de Oranjerie in Barneveld ook een aanrader, en voor 2 personen is het bedrag ook te overzien, hoewel hij prima zijn helft kan betalen natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147620674
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 22:24 schreef Cue_ het volgende:

Ik merk dat ik een boel topics gemist heb ;(
Voor de volledigehid dan maar:
R&P / Schoonouders leren kennen
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:07 schreef Ouder1 het volgende:
We hebben de eerste keer lang uitgesteld omdat het toch wat heikel lag... Ik ben 14 jaar ouder dan hij. Ik denk dat die 3 keer allemaal in de laatste 2 maanden geweest zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:08 schreef Ouder1 het volgende:

Hij is rond de 30.
Ervan uitgaande dat het nog steeds dezelfde partner is.

quote:
15s.gif Op maandag 15 december 2014 22:26 schreef sacha het volgende:

asjeblieft zeg :|W
Sorry lieverd. *; Als troost dan maar 1 die meer in jouw comfortzone ligt.
40+ / Groot puber probleem

Problemen, problemen, problemen, problemen en nog een keer problemen.
Overal, maar dan ook werkelijk overal. Dat is het grote plaatje en die fucking frituurpan is totaal irrelevant.

Seriously Ouder1. Zoek professionele hulp. Dit is chronisch en ik kan me niet voorstellen dat je er gelukkig van wordt om je hele leven in de vechtmodus te moeten zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')