en hoe oud is hij?quote:Op maandag 16 september 2013 17:07 schreef Ouder1 het volgende:
We hebben de eerste keer lang uitgesteld omdat het toch wat heikel lag... Ik ben 14 jaar ouder dan hij. Ik denk dat die 3 keer allemaal in de laatste 2 maanden geweest zijn.
Jouw leeftijd..zijn leeftijd?quote:Op maandag 16 september 2013 17:07 schreef Ouder1 het volgende:
We hebben de eerste keer lang uitgesteld omdat het toch wat heikel lag... Ik ben 14 jaar ouder dan hij. Ik denk dat die 3 keer allemaal in de laatste 2 maanden geweest zijn.
Nu moet jij je meer openstellen want je draait er nogal omheen.quote:Op maandag 16 september 2013 17:10 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je bent geslaagd voor je rekentoets.
Probleem; Het contact tussen mij en zijn ouders verloopt erg stroef. Gesprekken vallen dood, sneren worden door haar gemaakt.. Voel me er niet welkom en heb toch het idee dat ze hun best doen.quote:Op maandag 16 september 2013 17:09 schreef HSG het volgende:
En jij rond de 44? Ik zie het probleem niet echt.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op maandag 16 september 2013 17:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hij rijk en jij niet of andersom
Ook kom jij met leeftijdsverschil aanzetten, waarop je de vraag krijgt "wat zijn de leeftijden" met als gevolg dat je er steeds omheen draait.quote:Op maandag 16 september 2013 17:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Probleem; Het contact tussen mij en zijn ouders verloopt erg stroef. Gesprekken vallen dood, sneren worden door haar gemaakt.. Voel me er niet welkom en heb toch het idee dat ze hun best doen.
Als hij rijk is en jij niet bevordert dat de band met je schoonouders niet, tenzij ze inzien dat het je niet om het geld te doen is.quote:
Zijn broer heeft 2 kinderen bij een oudere vrouw, en nog een kind dat zij al had.quote:Op maandag 16 september 2013 17:13 schreef Kings het volgende:
Speelt er nog iets mee op het gebied van (klein)kinderen? Hij is wat jonger, maar door te kiezen voor een wat oudere vrouw is de kans kleiner dat die er nog komen?
Het kan aan zoveel liggen. TS zou eens aan d'r vriend moeten vragen waarom ze zo doen. Misschien zegt hij wel dat ze altijd zo doen tegen mensen die ze nog niet goed kennen, dan is er dus helemaal niet eens een probleem. En als ze wel een probleem met haar hebben kan er in ieder geval wat aan gedaan worden, nu blijft het gissen tenzij TS zeker weet dat het alleen aan het leeftijdsverschil ligt.quote:Op maandag 16 september 2013 17:13 schreef Kings het volgende:
Speelt er nog iets mee op het gebied van (klein)kinderen? Hij is wat jonger, maar door te kiezen voor een wat oudere vrouw is de kans kleiner dat die er nog komen?
We zijn beiden niet rijk.quote:Op maandag 16 september 2013 17:13 schreef CherryOnTop het volgende:
Als hij rijk is en jij niet bevordert dat de band met je schoonouders niet, tenzij ze inzien dat het je niet om het geld te doen is.
Ik vraag me af of het uberhaupt aan het leeftijdsverschil ligt. Hij is 30 en zij 44 is niet iets om daar een issue van te maken. Als hij nou 16 was en TS 30 dan zou ik het ook wel kunnen begrijpen.quote:Op maandag 16 september 2013 17:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het kan aan zoveel liggen. TS zou eens aan d'r vriend moeten vragen waarom ze zo doen. Misschien zegt hij wel dat ze altijd zo doen tegen mensen die ze nog niet goed kennen, dan is er dus helemaal niet eens een probleem. En als ze wel een probleem met haar hebben kan er in ieder geval wat aan gedaan worden, nu blijft het gissen tenzij TS zeker weet dat het aan het leeftijdsverschil alleen ligt.
quote:Op maandag 16 september 2013 17:14 schreef Perrin het volgende:
Wat vindt je vriend ervan? Kun je met hem erover praten?
Mijn vriend geeft aan dat ze moeite hebben met het leeftijdsverschil (en dat begrijp ik ook wel). Maar ook dat ze het wel erg stil in huis vinden nu hij zo veel bij mij is. Verder schijnt zijn moeder ook wel zo 'bot' te kunnen zijn in het algemeen..quote:Op maandag 16 september 2013 17:15 schreef CherryOnTop het volgende:
Het kan aan zoveel liggen. TS zou eens aan d'r vriend moeten vragen waarom ze zo doen. Misschien zegt hij wel dat ze altijd zo doen tegen mensen die ze nog niet goed kennen, dan is er dus helemaal niet eens een probleem. En als ze wel een probleem met haar hebben kan er in ieder geval wat aan gedaan worden, nu blijft het gissen tenzij TS zeker weet dat het alleen aan het leeftijdsverschil ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |