Als ze het dusdanig voorprogrammeren dat de beste acht teams doorgaan mogen ze van mij programmeren wat ze willenquote:Op maandag 15 december 2014 11:46 schreef Pedroso het volgende:
CL loting zal wel weer een voorgeprogrammeerd feestje zijn. Real-Leverkusen, Barca-Sj. Donetsk en Chelsea- Basel ofzo. De als 2e geëindigde topploegen als City en PSG zullen wel de relatief makkelijkste nrs.1 krijgen (Porto of Monaco bv).
In b4 Arsenal-Barca of Arsenal-Bayernquote:Op maandag 15 december 2014 11:46 schreef Pedroso het volgende:
CL loting zal wel weer een voorgeprogrammeerd feestje zijn. Real-Leverkusen, Barca-Sj. Donetsk en Chelsea- Basel ofzo. De als 2e geëindigde topploegen als City en PSG zullen wel de relatief makkelijkste nrs.1 krijgen (Porto of Monaco bv).
Dat maakt alle wedstrijden tot de kwartfinale (of misschien zelfs halve finale) eigenlijk totaal overbodig. Het gat tussen de top en de rest is sowieso te groot. Nieuwe teams melden zich alleen nog in de top al er een gek is die er honderden miljoenen in gooit.quote:Op maandag 15 december 2014 11:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ze het dusdanig voorprogrammeren dat de beste acht teams doorgaan mogen ze van mij programmeren wat ze willen
Ach, er zijn altijd verrassingen en op Bayern en Real na ligt het momenteel denk ik vrij open voor de halve finale.quote:Op maandag 15 december 2014 12:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat maakt alle wedstrijden tot de kwartfinale (of misschien zelfs halve finale) eigenlijk totaal overbodig. Het gat tussen de top en de rest is sowieso te groot. Nieuwe teams melden zich alleen nog in de top al er een gek is die er honderden miljoenen in gooit.
Ik niet. Dortmund kan ik bezoeken en wij zijn beter dan Dortmund.quote:Op maandag 15 december 2014 12:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb liever Monaco oid. Dortmund doet het prima in de CL en ik wil perspectief.
Ja, dat het dichtbij Nederland is natuurlijk zo. Maar Dortmund is wel een pittig verhaal denk ik.quote:Op maandag 15 december 2014 12:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik niet. Dortmund kan ik bezoeken en wij zijn beter dan Dortmund.
Blatter zit lekker op de Bahama's, zijn welverdiende wintervakantie te vieren.quote:Op maandag 15 december 2014 12:09 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Blatter ook niet even langs komt om zijn interessante visie over het hedendaagse voetbal te etaleren en en passant even wat met de loting te ritselen.
Atletico is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 15 december 2014 12:14 schreef Sked het volgende:
Leverkusen - Atletico. Gefeliciteerd Simeone.
Hopen op Porto dan maarquote:Op maandag 15 december 2014 12:18 schreef Sked het volgende:
En Basel - Porto dan. Een van die twee ploegen komen dus verder dan gedacht.
PSG en Juve zijn geen enorme underdogs maar wel net iets minder.quote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
PSG - Chelsea
City - Barca
Leverkusen - Atletico
Juve - Dortmund
Schalke - Real Madrid
Shaktar - Bayern Munchen
Arsenal - Monaco
Basel - Porto
Mwah, veel zwakke broeders zitten er niet meer bij.quote:Op maandag 15 december 2014 12:22 schreef Sked het volgende:
Ik heb goede hoop op een goede EL-loting voor de Nederlandse clubs.
Vergeet niet dat de potjes pas over twee maanden zijn. Op het moment zijn het zo'n beetje 50/50 potjes en straks kan je een favoriet aanwijzen op vorm van de dag.quote:Op maandag 15 december 2014 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSG en Juve zijn geen enorme underdogs maar wel net iets minder.
Ik zie ze niet eens als underdogs. Juve zeker niet.quote:Op maandag 15 december 2014 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
was niet onder de indruk van PSG tegen Ajax, Chelsea daarentegen vind ik heel sterk dit jaar. Denk dat Juve - Borussia meer in balans is.quote:Op maandag 15 december 2014 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een zwakke broeder hoeft ook niet per se. Als ze maar relatief zwak zijn en voor Nederlandse teams gunstig zijn, geen gekke oostblokkers bijv.quote:Op maandag 15 december 2014 12:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, veel zwakke broeders zitten er niet meer bij.
Gewaagde voorspelling manquote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
PSG - Chelsea
City - Barca
Leverkusen - Atletico
Juve - Dortmund
Schalke - Real Madrid
Shaktar - Bayern Munchen
Arsenal - Monaco
Basel - Porto
Tja, waar is dat dan op gebaseerd?quote:Op maandag 15 december 2014 12:26 schreef vluggejapie99 het volgende:
Dit waren de kansen voor de loting trouwens:
[ afbeelding ]
Barcelona was ook niet heel sterk tegen Ajax, die spelen op 50% tegen Ajax.quote:Op maandag 15 december 2014 12:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
was niet onder de indruk van PSG tegen Ajax, Chelsea daarentegen vind ik heel sterk dit jaar. Denk dat Juve - Borussia meer in balans is.
Geen idee.quote:Op maandag 15 december 2014 12:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tja, waar is dat dan op gebaseerd?
Ploeg A kan een X aantal ploegen niet loten. Ploeg B kan een X aantal ploegen niet loten en dan rolt er via een formule een bepaald percentage uitquote:Op maandag 15 december 2014 12:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tja, waar is dat dan op gebaseerd?
Is er ook zo een voor de EL?quote:Op maandag 15 december 2014 12:26 schreef vluggejapie99 het volgende:
Dit waren de kansen voor de loting trouwens:
[ afbeelding ]
Daar zal toch geen pijl op te trekken zijn, aangezien er nog dubbel zoveel ploegen als in de CL meedoen.quote:
Dit ja.. Percentages liggen nog dichter bij elkaar dan de bovenstaande. Er zijn zoveel meer mogelijkheden en minder aantal clubs die je niet kan lotenquote:Op maandag 15 december 2014 12:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar zal toch geen pijl op te trekken zijn, aangezien er nog dubbel zoveel ploegen als in de CL meedoen.
uefa.comquote:
http://www.uefa.com/uefae(...)rawcentre/index.htmlquote:Op maandag 15 december 2014 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan op mobiel stream van uefa niet vinden. Iemand aub?
http://www.uefa.com/uefae(...)rawcentre/index.htmlquote:Op maandag 15 december 2014 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan op mobiel stream van uefa niet vinden. Iemand aub?
Daar zorgt Gianni wel voorquote:Op maandag 15 december 2014 13:02 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk een gunstige loting voor de Italiaanse clubs.
Is zijn geraden.quote:Op maandag 15 december 2014 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar zorgt Gianni wel voor
Napoli en Roma zijn eigenlijk verplicht de halve finale te halen, mits ze geen enorme tegenstanders loten.quote:Op maandag 15 december 2014 13:02 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk een gunstige loting voor de Italiaanse clubs.
Weet je wie de beste keeper ter wereld is?quote:Op maandag 15 december 2014 13:06 schreef Sked het volgende:
Jerzy Dudek. Dat was toch geen misselijke keeper.
Nee, omdat dat subjectief is.quote:Op maandag 15 december 2014 13:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet je wie de beste keeper ter wereld is?
Eens mist z met hun A team spelen wat bij Napoli zeker niet gebeurd.quote:Op maandag 15 december 2014 13:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Napoli en Roma zijn eigenlijk verplicht de halve finale te halen, mits ze geen enorme tegenstanders loten.
Niet iets op YouTube te vinden?quote:Op maandag 15 december 2014 13:07 schreef RensAjacied het volgende:
livestream voor iemand buiten Europa?
quote:Op maandag 15 december 2014 13:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee hoor: de bh. Die houdt twee ballen tegelijkertijd.
Installeer hola plugin en dan regio in europa kiezen en uefa.comquote:Op maandag 15 december 2014 13:07 schreef RensAjacied het volgende:
livestream voor iemand buiten Europa?
Ja, dat is eigenlijk best beschamend. Vooral omdat je met je beste elftal gewoon kans op eindoverwinning maakt als Napoli zijnde.quote:Op maandag 15 december 2014 13:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens mist z met hun A team spelen wat bij Napoli zeker niet gebeurd.Zie Fiorentina dat dan nog eerder halen. Die nemen het wel serieus.
Ik heb hola dus maakt mij niks uit wie het uitzend. Welke zender?quote:Op maandag 15 december 2014 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Installeer hola plugin en dan regio in europa kiezen en uefa.com
Klopt dit? (Over de CL)quote:Speeldata
De heenwedstrijden worden gespeeld op 17 en 18 februari. De returns zijn een week later al.
eurosport zendt het uitquote:Op maandag 15 december 2014 13:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb hola dus maakt mij niks uit wie het uitzend. Welke zender?
Wat kijk jij?quote:Op maandag 15 december 2014 13:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet op tv, misschien wel via internet
The draw for the round of 16 was held on 15 December 2014. The first legs will be played on 17, 18, 24 and 25 February, and the second legs will be played on 10, 11, 17 and 18 March 2015.quote:
Ja dat dacht ik ook dat dat het is.quote:Op maandag 15 december 2014 13:11 schreef Sked het volgende:
[..]
The draw for the round of 16 was held on 15 December 2014. The first legs will be played on 17, 18, 24 and 25 February, and the second legs will be played on 10, 11, 17 and 18 March 2015.
Gewoon uefa.com, zou in elke europees land te zien moeten zijnquote:Op maandag 15 december 2014 13:12 schreef RensAjacied het volgende:
Krijg de tyfus met je Eurosport en NOS...
Ja kijk nu via uefa.com via hola. Ben benieuwd hoever mijn stream achterloopt vergeleken met jullie.quote:Op maandag 15 december 2014 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon uefa.com, zou in elke europees land te zien moeten zijn
Halve minuut tot een minuutquote:Op maandag 15 december 2014 13:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja kijk nu via uefa.com via hola. Ben benieuwd hoever mijn stream achterloopt vergeleken met jullie.
Ik weer het topic maar ff.quote:Op maandag 15 december 2014 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Halve minuut tot een minuut
Juist een kuttegenstander.quote:Op maandag 15 december 2014 13:14 schreef Pedroso het volgende:
Everton weg. Jammer, leek me een leuke tegenstander voor Ajax of PSV.
Hoezo is Everton weg?quote:Op maandag 15 december 2014 13:14 schreef Pedroso het volgende:
Everton weg. Jammer, leek me een leuke tegenstander voor Ajax of PSV.
Loten niet tegen PSV of Ajax, had gekund.quote:
Oh, ik loop achterquote:Op maandag 15 december 2014 13:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Loten niet tegen PSV of Ajax, had gekund.
Feyenoord al bekend? Wat is er met Torino?quote:Op maandag 15 december 2014 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie nu pas Torino op stream terwijl het al 2 minuten bekend is
quote:Op maandag 15 december 2014 13:16 schreef Karina het volgende:
Pffff nog net op tijd. Kon Eurosport niet vinden op deze tv
quote:Op maandag 15 december 2014 13:17 schreef ulghh het volgende:
Super spannende loting als onder de stream al staat wie wie loot
Ze hebben straf, mogen ook geen uitsupporters meenemenquote:Op maandag 15 december 2014 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
LegiaDat wordt rellen, hoolies dit dat alles
Nou lekkerquote:Op maandag 15 december 2014 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)-zonder-thuispubliek
En ook geen publiek in Polen ? Zou een voordeel zijn.quote:
Neen, leeg stadion.. Wellicht enkel uitsupsquote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En ook geen publiek in Polen ? Zou een voordeel zijn.
Mij niet.quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt me een leuke tegenstander voor Feyenoord. Dnjepr
Als ik het zo lees, kijkt iedereen wekelijks naar Legia.quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is precies het probleem. Legia kan er toch geen reet van.
Dat ze zonder publiek moeten spelen en geen uitsupporters mee mogen nemen. Waardeloze ambiance dus.quote:Op maandag 15 december 2014 13:21 schreef VMSDKR het volgende:
Wat is precies het probleem. Legia kan er toch geen reet van.
Even gemist, tegen wie speelt Anderlecht ?quote:
Boeiend. Voetballend een van de mindere clubs en zonder thuispubliek hebben ze het nog moeilijkerquote:Op maandag 15 december 2014 13:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ze zonder publiek moeten spelen en geen uitsupporters mee mogen nemen. Waardeloze ambiance dus.
dinamo moskouquote:Op maandag 15 december 2014 13:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Even gemist, tegen wie speelt Anderlecht ?
Dinamo Moskouquote:Op maandag 15 december 2014 13:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Even gemist, tegen wie speelt Anderlecht ?
Je hoort er nooit wat over, zal dus wel niet zoveel voorstellen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, kijkt iedereen wekelijks naar Legia.
Lekker boeiend, hebben ze geen support. Als je ze maar verslaat.quote:Op maandag 15 december 2014 13:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ze zonder publiek moeten spelen en geen uitsupporters mee mogen nemen. Waardeloze ambiance dus.
Rijs.quote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt een leuke rijs voor Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |