hoezo eng?quote:Op maandag 15 december 2014 14:49 schreef Chai het volgende:
LIF / Donatie bij leven. Waarom (niet?)
Wat eng.
tja, voor een onbekende zou ik het ook niet doen. dan hou ik hem fijn voor mezelf. maar goed, op zich is het wel een mooi gebaarquote:Op maandag 15 december 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon dat je het risico wilt nemen om levend je nier te doneren aan een vreemde.
Ik wil duitse thee met schnitzel smaak.quote:
of thee mit cuury wurst geschmackquote:Op maandag 15 december 2014 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil duitse thee met schnitzel smaak.
ja, wat wil je nou. een broodje of een sandwich?quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 12:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Afgelopen weekend een soortgelijk iets meegemaakt, al was ik niet de bestuurder maar reed mijn vriendin.
We kwamen net uit zo'n lus gereden van een andere snelweg en moesten dus opnieuw invoegen...
Echter, mijn vriendinnetjelief heeft moeite met invoegen, vindt ze eng. Wat als gevolg heeft dat ze soms simpelweg vergeet gas te geven
Dit keer dus ook. Wat dan dus weer als gevolg had dat ze die bocht met 45 km/u uit kwam en nauwelijks versnelde waardoor ze dus met 55 km/u uiteindelijk ging invoegen.
Precies op dat moment (waarschijnlijk door haar enorme treuzelgedrag) kwam er een auto van de linkerbaan die rakelings voor ons langs ging naar rechts de uitvoegstrook op.
Lompe kutactie van die andere auto, maar ook ws uitgelokt door het intens trage invoegen van mijn vriendin.
Dus ja... ik heb haar wel gezegd daarna van, je moet echt meer planken bij het invoegen want dit kan echt niet. En dan zegt ze wel dat ze het "weet" maar zodra ze dan weer invoegt houdt ze elke fucking keer weer bangetjes in. Daar irriteer ik me dus weer aanmaar ja als ik kwaad word dan werkt dat alleen maar averechts want dan klapt ze dicht en durft ze al helemaal niet meer.
typisch daihatsu cuore rijdsterquote:
quote:
Rijbewijs innemen.quote:Op maandag 15 december 2014 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dit soort lui veroorzaken ongelukken.
hoe krijgen zulke mensen een rijbewijs?quote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Rijbewijs innemen.
Als je zo bang bent dat je niet eens meer je voertuig kan controleren (dus iig voldoende optrekken) ben je gewoon levensgevaarlijk bezig.
55 km/u
Dan heb je iemand naast je die kan ingrijpen als je jezelf aan het doodrijden bent.quote:Op maandag 15 december 2014 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe krijgen zulke mensen een rijbewijs?
ooit moeten het dus wel goed gedaan hebben..
Bij eerdergenoemd programma zei een van de deelnemers dat zijn/haar rijexamen alleen een rondje om het hotel was.quote:Op maandag 15 december 2014 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe krijgen zulke mensen een rijbewijs?
ooit moeten het dus wel goed gedaan hebben..
soms lijkt het ook alsof een rij examen echt totaal random is, de ene slaagt nog na een dikke ingreep en de ander zakt omdat een examinator er geen vertrouwen in heeftquote:Op maandag 15 december 2014 15:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Bij eerdergenoemd programma zei een van de deelnemers dat zijn/haar rijexamen alleen een rondje om het hotel was. [ afbeelding ]
Echt he, walgelijkquote:Op maandag 15 december 2014 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Rijbewijs innemen.
Als je zo bang bent dat je niet eens meer je voertuig kan controleren (dus iig voldoende optrekken) ben je gewoon levensgevaarlijk bezig.
55 km/u
Ik weet er weinig van, ik ben in 1 keer geslaagd. (quote:Op maandag 15 december 2014 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms lijkt het ook alsof een rij examen echt totaal random is, de ene slaagt nog na een dikke ingreep en de ander zakt omdat een examinator er geen vertrouwen in heeft
ik in 3x terwijl ik voor mn gevoel de eerste keer niet slechter reed dan de 3de keerquote:Op maandag 15 december 2014 15:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet er weinig van, ik ben in 1 keer geslaagd. () Maar examinatoren die dat soort figuren laten slagen zijn echt kkonverantwoordelijk bezig en zouden dat werk niet mogen doen.
Wou eerst zeggen van 'verrader, Amsterdam verruilen voor een boerendorpquote:Op maandag 15 december 2014 11:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja het is wel rustig, maar dat kan je dichter bij de randstad ook vinden. Hij is welkom hoor, daar niet van.
Aardig huis wel (van binnen dan, lelijk blok van buiten (wel mooie tuin)): http://www.bekendeburen.n(...)t-stulpje-in-tilburg
Hij komt niet uit Amsterdam anyway.quote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou eerst zeggen van 'verrader, Amsterdam verruilen voor een boerendorp', maar toen zag ik die prijs en wat hij ervoor krijgt, heeft 'ie slim bekeken. Mijn eigen huis verblijfplaats is al bijna 100k meer, met 1 verdieping, 1/3 van het oppervlak en het is ook nog appartement in een flatje
.
Ik zag net vanuit de tram zo'n zelfingenomen fedoradrager, met lange, gekleurde nepnagels, sippend aan een gele Monster energydrink. Ik wist niet dat die figuren irl ook bestondenquote:
een man met nepnagels?quote:Op maandag 15 december 2014 15:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zag net vanuit de tram zo'n zelfingenomen fedoradrager, met lange, gekleurde nepnagels, sippend aan een gele Monster energydrink. Ik wist niet dat die figuren irl ook bestonden_!
Ja, en zo'n lange zwarte jas. Heb 'm veilig vanuit de tram in z'n gezicht uitgelachen, wat bezielt zo iemandquote:
terechtquote:Op maandag 15 december 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, en zo'n lange zwarte jas. Heb 'm veilig vanuit de tram in z'n gezicht uitgelachen, wat bezielt zo iemand.
Inb4 school tram shooting.quote:Op maandag 15 december 2014 15:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, en zo'n lange zwarte jas. Heb 'm veilig vanuit de tram in z'n gezicht uitgelachen, wat bezielt zo iemand.
Leven en laten leven.quote:Op maandag 15 december 2014 15:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zag net vanuit de tram zo'n zelfingenomen fedoradrager, met lange, gekleurde nepnagels, sippend aan een gele Monster energydrink. Ik wist niet dat die figuren irl ook bestonden_!
2 onder 1 kap. Ga je international neem je 2 onder 1 kapquote:Op maandag 15 december 2014 15:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Hij komt niet uit Amsterdam anyway.
Boerendorp zegt ie.
Ik snap niet helemaal wat hij nu precies gekocht heeft, is 4 onder 1 kap las ik. Maar 5 slaapkamers en 2 badkamers in een van die 4?Zal aan ntm vragen nadat ze langs is geweest.
LOL @ prijs van jouw oso.![]()
![]()
Amsterdam, not even once.
Hij is mijn mattie vriendquote:Op maandag 15 december 2014 15:48 schreef chroestjov het volgende:
Waarom doet niemand hier iets aan? Waarom slaat niemand die sport/action camera van zijn kop.
En dan in de reeshof.quote:Op maandag 15 december 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
2 onder 1 kap. Ga je international neem je 2 onder 1 kapen dan dat lelijke huis
Geen idee wat reeshof is...quote:Op maandag 15 december 2014 15:56 schreef krioro het volgende:
[..]
En dan in de reeshof.
Volgens iemand in de comments 4 onder 1 kap.Lullig voor de buren als ie daar gaat lopen jengelen.
Nee? waar?quote:Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had je nieuwe casa van Robben gezien in Grunna?
BG tikt sowieso niet helemaal lekker geloof ikquote:
Geef maar gewoon toe dat het je rare autistische neefje is die op de standaard kringverjaardagen altijd garant staat voor enkele ongemakkelijke momenten.quote:
KLB / Vrouwen die geen meisje-meisje zijnquote:Op maandag 15 december 2014 15:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha link? De ene excentriekeling haat de ander.
Als jij dat wil dan geef ik dat toe joh, als jij je er maar lekker onder voelt.quote:Op maandag 15 december 2014 15:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat het je rare autistische neefje is die op de standaard kringverjaardagen altijd garant staat voor enkele ongemakkelijke momenten.
Reeshof is de wijk, veel nieuwbouw, verder schraal en keiver van het centrum.quote:Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee wat reeshof is...
Lijkt ook op 2 onder 1 kap, maar 4 zou nog pauperder zijn
Idd, vrouw des huizes constant nat. Lastig.
Het ziet er ook echt zo saai en leeg nieuwbouwig uitquote:Op maandag 15 december 2014 16:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Reeshof is de wijk, veel nieuwbouw, verder schraal en keiver van het centrum.
Ja, dunno, ik ken die woningen niet, ik dacht misschien heeft ie er twee bij elkaar of heel het blok gekocht, maar dat zal wel niet voor die prijs.
En ja, manlief maar dweilen.
quote:Op maandag 15 december 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij dat wil dan geef ik dat toe joh, als jij je er maar lekker onder voelt.
quote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heeft ze je piemelfoto in de FOK!.rar al gezien?
hahaha dwc homo ;Dquote:
Hij durft te zeggen wat we allemaal denken. Wat een held.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |